Bird Dog bedoel je? - Ik weet niet of ik die zo bij de hand heb...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:40 schreef Tuned22 het volgende:
Volgende keer dat vogelliedje van The Everly Brothers graagik doe gelijk maar ff net of ik zo brutaal ben om dat te mogen verzoeken
Everly Brothers zijn altijd goed in mijn ogenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:40 schreef Tuned22 het volgende:
Volgende keer dat vogelliedje van The Everly Brothers graagik doe gelijk maar ff net of ik zo brutaal ben om dat te mogen verzoeken
on the wings of a nightingale? Dat nummer van Sir Paul. Vind ik net wat minder dan hun oude werkquote:
Jaaaaaaaa goed geradenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
on the wings of a nightingale? Dat nummer van Sir Paul. Vind ik net wat minder dan hun oude werk
Ik heb er 9, inclusief de mensenmassa-jingle van Knokkelsquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:43 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nederland spits je oren want de nieuwe jingle van Elf is geboren
Heb ik op gestemd voor de Top 2000. Niet omdat het mijn favoriete EB-nummers is (dat is Crying In The Rain), maar omdat het de meeste kans had om de Top 2000 te halen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:44 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa goed geradendie vind ik zó mooi.
welkomquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:35 schreef Tuned22 het volgende:
Helloik luister ook even mee peeps.
Met m'n toepasselijke gebruikersnaamdie op louter toeval berust.
Vervelend man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:53 schreef Dj_Vout het volgende:
We blijven problemen houden met de stream. Ik hoop dat het draaien straks wel lukt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:53 schreef Dj_Vout het volgende:
We blijven problemen houden met de stream. Ik hoop dat het draaien straks wel lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |