quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:56 schreef Elfletterig het volgende:
De spontane namiddagshow gaat bijna beginnen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:00 schreef Melting het volgende:
Stream doet moeilijk hier.![]()
Valt elke paar seconden uit.
Elke 6/7 seconden kapt ie er mee.quote:
Vervelendquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:00 schreef Melting het volgende:
Stream doet moeilijk hier.![]()
Valt elke paar seconden uit.
+2 luisteraarsquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:56 schreef Elfletterig het volgende:
De spontane namiddagshow gaat bijna beginnen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend![]()
Ik hoop dat ToT me wel gewoon kan horen?
Vrij strakke planning, maar ik kan altijd nummers schrappen ten faveure van goede verzoekjes. Waar zat je aan te denken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
New Order![]()
Heb je ook ruimte voor een sideprojectje?
monaco - what do you want from me?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vrij strakke planning, maar ik kan altijd nummers schrappen ten faveure van goede verzoekjes. Waar zat je aan te denken?
als opmaat naar de enige echte DJ Voutquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ook in deze show zit de nodige nieuwe muziek. De laatste 25 minuten worden geleidelijk wat Vouter.
Armstrong en DeGrasse?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
No Regrets van Robbie Williams, met op achtergrondzang de 2 Neil's. Beide zijn ze leadzanger van een band. Weet iemand welke Neil's het zijn?
Ik gok Neil Diamond & Neil Sedaka. De enige 2 Neils die ik ken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
No Regrets van Robbie Williams, met op achtergrondzang de 2 Neil's. Beide zijn ze leadzanger van een band. Weet iemand welke Neil's het zijn?
de ene moet Neil Tennant zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou bijna een half uur aan zendtijd kunnen vullen met PSB / Robbie (onderling) gerelateerde zaken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik hoorde al de stem van PSB, dus ik ging ff googlen hoe die gast heet!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 16:12 schreef Symphonic het volgende:
Show voor maandag staat erop (onder voorbehoud)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |