abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165797771
Hoi!

Ik heb een jongen op Happn datingapp ontmoet. Beide hadden we match en zonder dat ik het
vroeg gaf hij zijn telefoon nummer. Ik vond hem meteen al leuk, echt een lekker ding!, ( En ja hij is ook de persoon die hij beweerd te zijn, ik had hem ooit zelfs uitgenodigd voor mijn commissie waarbij hij over zijn startup voor publiek ging praten, 2 jaar geleden kwam ik achter) De dingen die hij verteld kloppen ook allemaal, ik kan dat op internet overal terug vinden. Daarnaast hebben we ook zelfde achtergrond en blijken zijn ouders zelfs maar zo 200 meter van mij vandaag te wonen!
Ik ben 23 en hij 29, en hij is heel serieus op de whatsapp, echt dicussies over hoe we het leven zien, en wat we doen, meegemaakt hebben etc. ( Geflirt heeft hij zelfs niet, geen dingen als slaap lekker, of mag ik een foto) en hij reageert ook vaak ochtends of smiddags, en dan echt met 5x zo lange tekst als ik stuur.

Alleen.. er is nu al meer dan een maand om dat we elkaar soms berichten sturen, en hij was plots 2 weken helemaal stil, terwijl ik als laatste een vraag gestuurd had.
Om deze onduidelijkheid weg te jagen, had ik hem vervolgens gestuurd: Maarre zullen we afspreken? Hij reageerde hierop met eerst een heel lang bericht van: Sorry dat ik zo laat reageerde, en heel lang verhaal over zijn droomreis etc , waarna hij erna zei:

"een keertje afspreken lijkt mij zeker leuk om te doen maar het probleem is een beetje dat we dit najaar tot en met december echt in een hele drukke fase van het bedrijf zitten. afspreken zal in de komende maanden dus echt maar incidentieel kunnen gaan lukken, Wat mij niet echt een goede basis lijkt"" waarna hij vervolgens ook stuurde: "" dit soort drukke tijden kunnen me wel even opslokken. helaas moet ik er dus ook af en toe dingen voor laten maar dat hoort er jammer genoeg bij."" en toen vervolgens allemaal berichten van hem hoe mooi het is om een eigen bedrijf te hebben, met tips voor mij, en nog lappe aardige tekst gestuurd.

De vraag is nu:
moet ik nu nog dingen uit mezelf naar hem sturen? is dit echt een overdreven smoes waarbij hij zelfs ''een goede basis is belangrijk'' erin vermeld ( klinkt echt vrij serieus joh! wist niet dat mannen al zo heftig doordachten, zoals vrouwen!)
ik weet wel dat als ik hem iets stuur hij echt een lap tekst terug stuurt en het leuk vind,
maar goed hij mag mij ook wel iets uit zichzelf vragen en vooral nu na mijn afspraak vraag weet hij heel goed dat ik hem wel zie zitten, dus wil ik liever dat het vanuit hem komt....

kan ik nog verwachten dat dit wat kan gaan worden? of is het echt een laffe smoes?
we hadden zelfs discussies over slaap /opstaan tijden etc, dat ik echt denk, waarom gaat een jongen zoveel berichten over zijn leven sturen, zonder doel? mannen zijn toch doelgericht? die houden toch niet van whappen?

wat moet ik doen, en verwachten?

thanks
pi_165797899
Als ik een meisje leuk/lief/interessant vind spreek ik het liefst zo snel mogelijk af.

Ik vel geen oordeel over hem maar het klinkt als een smoesje.
pi_165797983
thanks voor de reactie!
hij woont trouwens maar 10 min rijden van mij vandaan.
wel raar dat hij alles zo over zijn leven verteld, ( de precieze planning wat hij in weekend etc doet)
waarom zou hij dit soort tijd verspillen om dit tegen me te melden?
ik vind whatsapp namelijk zelf tijdverspilling. het is dat ik hem zo zie zitten gewoon haha
pi_165798069
verder hebben we elkaar nooit in het echt gezien, ( ja blijkt dus 2 jaar geleden maar ik had zelf me lenzen niet in , dus zag hem niet goed, en hij had mij ook niet door want was druk met zijn speeche bezig) dus hoe kan hij weten of ik in het echt lief ben?
pi_165798246
Hij is niet geïnteresseerd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_165798423
Hij heeft een betere chick gevonden op die app, en houdt jou aan het lijntje voor als dat slecht afloopt.
Moeten zij weten
pi_165798426
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef kanspareltje het volgende:
thanks voor de reactie!
wel raar dat hij alles zo over zijn leven verteld, ( de precieze planning wat hij in weekend etc doet)
waarom zou hij dit soort tijd verspillen om dit tegen me te melden?
ik vind whatsapp namelijk zelf tijdverspilling. het is dat ik hem zo zie zitten gewoon haha
Het klinkt alsof je verliefd ben. :P

Op tien minuten afstand wonen en dan niet eens een uurtje kunnen vrijmaken om je te ontmoeten? Of hij moet echt een enorm druk leven hebben maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.

Wil je droom niet verstoren verder. Misschien is hij gewoon heel onzeker ofzo.
pi_165798433
waarom stuurt hij dan zo lange berichten over zijn leven, en gaf ie zijn tel nummer? ben wel benieuwd.. is hij zo eenzaam of onzeker?
pi_165798486
Wel raar dat hij het ''zo druk heeft'' maar wel de tijd heeft voor hele lange berichten
Moeten zij weten
pi_165798514
kan het ook niet zijn dat hij op dit moment toch besloten heeft tm december geen relatie te willen hebben? want hij zei tm december want erna heeft hij pas tijd voor een goede basis met veel afspraken te kunnen leggen
pi_165798538
hij heeft nl net een eigen bedrijf opgericht
pi_165798540
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef kanspareltje het volgende:
kan het ook niet zijn dat hij op dit moment toch besloten heeft tm december geen relatie te willen hebben? want hij zei tm december want erna heeft hij pas tijd voor een goede basis met veel afspraken te kunnen leggen
Dat kan die toch ook gewoon zeggen?
Moeten zij weten
pi_165798579
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:15 schreef kanspareltje het volgende:
waarom stuurt hij dan zo lange berichten over zijn leven, en gaf ie zijn tel nummer? ben wel benieuwd.. is hij zo eenzaam of onzeker?
Je wordt warm gehouden.
pi_165798582
ja dat zei hij ook: hij zei dat hij op dit moment alleen soms kan afspreken en dat niet fijn vind om voor ons daarmee een goede basis tussen te kunnen leggen
pi_165798605
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef kanspareltje het volgende:
Waarom vul je dingen voor hem in? Kijk naar de feiten, hij wil niet met je afspreken.
pi_165798627
dat is een feit, maar dat andere heeft hijook letterlijk gezegd, zonder dat ik het zelf invulde
pi_165798665
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef kanspareltje het volgende:
dat is een feit, maar dat andere heeft hijook letterlijk gezegd, zonder dat ik het zelf invulde
Hij is op geen enkele wijze concreet geworden.
pi_165798669
waarom verantwoordt hij zo heftig , als hij niet wilt afspreken reageert ie toch gewoon niet , of zegt hij toch alleen ik ben druk, zonder een planningsmatige verklaring?
pi_165798711
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:21 schreef kanspareltje het volgende:
waarom verantwoordt hij zo heftig , als hij niet wilt afspreken reageert ie toch gewoon niet , of zegt hij toch alleen ik ben druk, zonder een planningsmatige verklaring?
Volgens mij zegt hij dat toch ook? Hij verzint een smoes waarom hij niet met je hoeft af te spreken, en gaat daarbij best ver.
pi_165798730
trouwens jullie zien foto niet, maar het best een Nerd type :)
was ook vroeger dik en heel nerderig
pi_165798766
heb het idee dat hij niet veel rela's gehad heeft en verteld al al zijn vakantie plannen voor komende zomer en kerst. wat moet ik daar dan mee?
pi_165798825
voor wat wilt hij mij dan warmhouden?
want ik heb niet het idee dat hij op sex uit is ( enige flirt komt er niet uit)
pi_165798898
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef kanspareltje het volgende:
voor wat wilt hij mij dan warmhouden?
want ik heb niet het idee dat hij op sex uit is ( enige flirt komt er niet uit)
Dat flirten doet ie wellicht met een ander.
Moeten zij weten
pi_165798926
ja maar wat loopt ie dan zijn tijd bij mij te verspillen als hij niet wilt afspreken en flirten en daar al andere voor heeft
pi_165798973
ik weet dat veel meiden graag whatsapp aandacht krijgen, zonder bij bedoelingen
maar een man? ja sex of relatie
maar aandacht willen zonder doel ken ik niet zo snel bij mannen
pi_165799165
Hoe heb jij gereageerd op zijn heel lange bericht?

Ik denk niet dat hij je aan het lijntje houdt eerlijk gezegd. Zo raar is het niet dat hij nu erg druk is en hij heeft aangegeven tot wanneer deze drukte duurt.

Persoonlijk zou ik gewoon mijn eigen ding blijven doen en dus ook gewoon anderen daten, maar hem niet meteen afschrijven. Je kunt gewoon met hem blijven whatsappen, maar dan moeten de berichten niet alleen van jouw kant komen. Is dat wel zo, kun je de conclusie trekken dat hij geen interesse heeft, maar het niet direct durft te zeggen.
pi_165799186
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:01 schreef kanspareltje het volgende:
Hoi!

Ik heb een jongen op Happn datingapp ontmoet. Beide hadden we match en zonder dat ik het
vroeg gaf hij zijn telefoon nummer. Ik vond hem meteen al leuk, echt een lekker ding!, ( En ja hij is ook de persoon die hij beweerd te zijn, ik had hem ooit zelfs uitgenodigd voor mijn commissie waarbij hij over zijn startup voor publiek ging praten, 2 jaar geleden kwam ik achter) De dingen die hij verteld kloppen ook allemaal, ik kan dat op internet overal terug vinden. Daarnaast hebben we ook zelfde achtergrond en blijken zijn ouders zelfs maar zo 200 meter van mij vandaag te wonen!
Ik ben 23 en hij 29, en hij is heel serieus op de whatsapp, echt dicussies over hoe we het leven zien, en wat we doen, meegemaakt hebben etc. ( Geflirt heeft hij zelfs niet, geen dingen als slaap lekker, of mag ik een foto) en hij reageert ook vaak ochtends of smiddags, en dan echt met 5x zo lange tekst als ik stuur.

Alleen.. er is nu al meer dan een maand om dat we elkaar soms berichten sturen, en hij was plots 2 weken helemaal stil, terwijl ik als laatste een vraag gestuurd had.
Om deze onduidelijkheid weg te jagen, had ik hem vervolgens gestuurd: Maarre zullen we afspreken? Hij reageerde hierop met eerst een heel lang bericht van: Sorry dat ik zo laat reageerde, en heel lang verhaal over zijn droomreis etc , waarna hij erna zei:

"een keertje afspreken lijkt mij zeker leuk om te doen maar het probleem is een beetje dat we dit najaar tot en met december echt in een hele drukke fase van het bedrijf zitten. afspreken zal in de komende maanden dus echt maar incidentieel kunnen gaan lukken, Wat mij niet echt een goede basis lijkt"" waarna hij vervolgens ook stuurde: "" dit soort drukke tijden kunnen me wel even opslokken. helaas moet ik er dus ook af en toe dingen voor laten maar dat hoort er jammer genoeg bij."" en toen vervolgens allemaal berichten van hem hoe mooi het is om een eigen bedrijf te hebben, met tips voor mij, en nog lappe aardige tekst gestuurd.

De vraag is nu:
moet ik nu nog dingen uit mezelf naar hem sturen? is dit echt een overdreven smoes waarbij hij zelfs ''een goede basis is belangrijk'' erin vermeld ( klinkt echt vrij serieus joh! wist niet dat mannen al zo heftig doordachten, zoals vrouwen!)
ik weet wel dat als ik hem iets stuur hij echt een lap tekst terug stuurt en het leuk vind,
maar goed hij mag mij ook wel iets uit zichzelf vragen en vooral nu na mijn afspraak vraag weet hij heel goed dat ik hem wel zie zitten, dus wil ik liever dat het vanuit hem komt....

kan ik nog verwachten dat dit wat kan gaan worden? of is het echt een laffe smoes?
we hadden zelfs discussies over slaap /opstaan tijden etc, dat ik echt denk, waarom gaat een jongen zoveel berichten over zijn leven sturen, zonder doel? mannen zijn toch doelgericht? die houden toch niet van whappen?

wat moet ik doen, en verwachten?

thanks
Heb je geen dildo?
pi_165799202
ja ik heb besloten dat ik nu 2 weken niks ga sturen als hij ook niks stuurt ( ook al heeft hij nu als laatste geantwoord, maargoed.)
als ik 2 weken niks stuur , zal ik wel even vragen hoe het met hem gaat over 2 weken, ( zal dan wel weer een lap tekst verwachten)
pi_165799224
mrlumen:
nee maar wel een kussen met leonardo dicaprio op me bed. heerlijk.
pi_165799270
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:35 schreef kanspareltje het volgende:
ja ik heb besloten dat ik nu 2 weken niks ga sturen als hij ook niks stuurt ( ook al heeft hij nu als laatste geantwoord, maargoed.)
als ik 2 weken niks stuur , zal ik wel even vragen hoe het met hem gaat over 2 weken, ( zal dan wel weer een lap tekst verwachten)
Doe eens gek, stuur helemaal niks, kijken hoe lang het duurt voordat hij contact met je opneemt.
pi_165799320
Wel echt zin in die knaap echt hij voldoet aan mijn eisenlijst ( en die is lang:P)
nu ik gestopt met de pil ben , heb ik wel echt zin , sjeeeeetje:P
maar ik hou verder niet van scharrelen en half dus dan maar geduld hebben.
pi_165799330
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:35 schreef kanspareltje het volgende:
Als ik in zijn schoenen zou staan en je zou niet meer reageren, nadat ik je mijn situatie heb uitgelegd, zou ik dat zo opvatten dat het voor jou verder niet meer hoeft.

Ik zou dus nog wel even reageren eigenlijk.
pi_165799364
Ja daar was ik dus ook bang voor FlyDutchman!
Wat voor type jongen ben jij? want dan kan ik beetje bedenken of hij beetje zelfde als jou in elkaar zit:P
pi_165799423
Je bent dingen aan het invullen, dat lijkt mij nergens voor nodig.

Jullie zitten beide op een datingapp. Je hebt 2 weken gesprekken, dan 2 weken niks (1 maand opgeteld) en als je dan verder wil heeft hij er geen zin in. Want je kan wel net zelf een bedrijf beginnen, ik snap wel dat dat veel tijd kost, maar dan moet hij kiezen. Zet hem voor die keuze, spreek deze maand nog af en accepteer dan ook dat het later ook zo kan zijn dat 'het bedrijf' die tijd opslokt of nok ermee. Ik neig naar smoesjes, zeker als het een datingapp is.

Die doelmatigheid zou ik niet altijd verwachten, trouwens.
pi_165799462
ja maar nu wil ik mijzelf niet meer opdringen door nu weer voor 2e keer om afspraak te vragen
pi_165799490
wacht had foutje we spraken elkaar 4 weken, en toen 2 weken niet
pi_165799527
Ik ben benieuwd hoe lang je het gaat volhouden.
pi_165799572
ik ga nu 2 weken niks laten horen en merk het wel en anders vraag ik over 2 weken hoe gaat het en kijk ik hoe hij reageert en blijf om me heen kijken. maarja ik vind het maar lastig, want hij doet geinteresseerd te zijn, maar acties zeggen meer.. en ik wil mij niet aanbieden is ook zo triestig. wel grappig dat ik wel van jullie mannen verschillende meningen hierover lees. dacht eig dat meeste mannen wel zelfde in elkaar zaten
pi_165799579
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:42 schreef kanspareltje het volgende:
wacht had foutje we spraken elkaar 4 weken, en toen 2 weken niet
4 weken alleen maar naar dat schermpje koekeloeren? Dan kan er nog wel wat weken bij...
pi_165799606
ja haha houdt hij dan zoveel van whatsapp ofzo? ken geen man die dat voor de lol doet.. en dan ook van die lange filosofische teksten die hij stuurt. ken dat niet echt van mijn vorige ervaringen
pi_165799704
kijk als ik al een date met hem had gehad, dan had ik meteen geconcludeerd: die jongen is niet geinteresseerd. maar aangezien hij zulke dingen deelt terwijl we niet eens afgesproken hebben, en het lijkt mij ook niet dat een man plots via de whatsapp afknapt, want mijn profielfoto heeft ie al gezien, en mannen zijn vooral visueel ingesteld lijkt mij
pi_165799711
Jullie beide, want met 10 minuten rijden blijf je toch appen
pi_165799759
ja ik zie hem wel zitten, en ik zou wel graag afspreken:P maar ik ga mij niet meer opdringen nadat ik het gevraagd had
pi_165799760
Hij concludeert van tevoren al dat het niet gaat lukken, dus zo geinteresseert is hij niet. Meer in dat bedrijf van hem.
pi_165799808
Ja maar logisch hij kent mij niet, dus dan is het bedrijf ook veel belangrijker. hij kan mij ook niet oordelen zonder mij in het echt te hebben ontmoet. alleen dan snap ik niet waarom hij dan zoveel whapt
  donderdag 6 oktober 2016 @ 21:50:39 #46
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_165799822
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waarom vul je dingen voor hem in? Kijk naar de feiten, hij wil niet met je afspreken.
dat is helemaal geen feit. kijk...dat gras groen is dat is een feit. maar niet of die jongen met TS wil afspreken ja of nee.....dat is alleen maar jouw rare interpetatie.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_165799829
en of hij er nog iets mee wilt doen, als hij het over 2 maanden rustiger heeft of hij graag zijn tijd op de whatsapp verspild
pi_165800002
Je hebt het steeds over verspillen en het niet snappen van plaatsen van lange teksten. Dat is dus nieuw voor je en die reden is je onbekend. Wat zie je nou als je dat onderdeel niet meeneemt?

Niet alle mannen doen iets niet als het alleen verspilling is. Ik zou mijzelf in principe als voorbeeld kunnen geven...
  donderdag 6 oktober 2016 @ 21:55:27 #49
460156 Anthonie24
pi_165800017
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:50 schreef kanspareltje het volgende:
en of hij er nog iets mee wilt doen, als hij het over 2 maanden rustiger heeft of hij graag zijn tijd op de whatsapp verspild
die jongen lijkt me wel een beetje raar.....weet je wel zeker dat je met zo'n vreemd type iets wil beginnen?
pi_165800086
nou dit leek mij de normaalste een keer.
mijn ex was pedo
en de ex ervoor homo
en andere ex viel op oude vrouwen

echt, kan wel een normale man gebruiken
maar deze kijkt echt normaal uit zijn ogen:P
pi_165800153
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:50 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

dat is helemaal geen feit. kijk...dat gras groen is dat is een feit. maar niet of die jongen met TS wil afspreken ja of nee.....dat is alleen maar jouw rare interpetatie.
Als hij wilde afspreken, dan had hij tijd vrij gemaakt. Er zit 144 uur in een week, 30 minuten voor een gesprek met iemand kan altijd. Iets met tijd, prioriteit. En dat maakt het een feit.
pi_165800180
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:55 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

die jongen lijkt me wel een beetje raar.....weet je wel zeker dat je met zo'n vreemd type iets wil beginnen?
Ze kan veel beter met jou DM-en bedoel je?
  donderdag 6 oktober 2016 @ 21:59:03 #53
460156 Anthonie24
pi_165800188
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:57 schreef kanspareltje het volgende:
nou dit leek mij de normaalste een keer.
mijn ex was pedo
en de ex ervoor homo
en andere ex viel op oude vrouwen

echt, kan wel een normale man gebruiken
maar deze kijkt echt normaal uit zijn ogen:P
:D :D je weet wat ze zegen he..... :D

eens rare mannen achter je aan betekent nooit meer een normale man aan de haak slaan. :Y
pi_165800201
ja maar jeSuisdroppie, als je dan iemand echt leuk vind dan wil je er ook werk van maken , en kan slecht voor zijn concetratielevel bedrijf zijn. als ik het dan vanaf die kant als mogelijkheid invul
pi_165800205
Och jee.
Zit hij wel waar hij zegt te zitten, niet in een gevangenis ofzo?
pi_165800260
hahah ja hij zit bij een vereniging waar ik ook tijdje bij zat, en een ondernemersvereniging waar ik ook commissies gedaan heb :) weet zelfs waar ie geboren is en dingen over zijn ouders
pi_165800301
en heeft goede engineering opleiding :) dus dat lijkt allen normaal al hadden die exen ook een normale achtergrond maar zelf een donkere kant.
pi_165800309
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:59 schreef kanspareltje het volgende:
ja maar jeSuisdroppie, als je dan iemand echt leuk vind dan wil je er ook werk van maken , en kan slecht voor zijn concetratielevel bedrijf zijn. als ik het dan vanaf die kant als mogelijkheid invul
Als ik iemand echt leuk vindt dan wil ik diegene gewoon zien en ben ik volwassen genoeg om mijn werk daar niet onder te laten lijden.
pi_165800347
ja maar als jij al 50 bent is dat vals :P hoe oud ben jij dan
  donderdag 6 oktober 2016 @ 22:02:37 #60
460156 Anthonie24
pi_165800355
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als hij wilde afspreken, dan had hij tijd vrij gemaakt. Er zit 144 uur in een week, 30 minuten voor een gesprek met iemand kan altijd. Iets met tijd, prioriteit. En dat maakt het een feit.
feiten zijn dingen die echt waar zijn....een mening hoeft niet persee waar te zijn.

jouw rare mening hoeft dus ook niet waar te zijn. het is niet zo dat omdat JSD vind dat (bijv) marsmannetjes bestaan dat dat meteen een feit is omdat jij...JSD vind dat marsmannetjes bestaan.
pi_165800377
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:02 schreef kanspareltje het volgende:
ja maar als jij al 50 bent is dat vals :P hoe oud ben jij dan
Geen 50.
pi_165800382
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als ik iemand echt leuk vindt dan wil ik diegene gewoon zien en ben ik volwassen genoeg om mijn werk daar niet onder te laten lijden.
Dat zou ik ook zeggen, nu laat die gast het er minstens 4 maanden op aankomen.
Ik zou allang vertrokken zijn.
pi_165800406
70 dan?
ja maar die jongen wil ook normaal voetballen en zijn vrienden zien, en de rest van zijn tijd op bedrijf focussen en nu gewoon nog geen relatie gedoe. het zou kunnen dat hij ook 0% of 100% ergens voor gaat en dat weet van zichzelf, dus nu even nog niet wilt beginnen daaraan
pi_165800463
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:02 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

feiten zijn dingen die echt waar zijn....een mening hoeft niet persee waar te zijn.

jouw rare mening hoeft dus ook niet waar te zijn. het is niet zo dat omdat JSD vind dat (bijv) marsmannetjes bestaan dat dat meteen een feit is omdat jij...JSD vind dat marsmannetjes bestaan.
Het is een feit dat hij geen tijd wil vrijmaken om met haar af te spreken. Zelfs jij kan die simpele retoriek begrijpen toch? Of moet ik het spellen voor je?

Dat ik dan zeg dat hij niet wil afspreken is dan een logische gevolgtrekking daarvan. Immers, geen tijd hebben voor iets is geen prioriteit hebben voor iets. Volg je het nog? Mooi, gaan we door naar stap 3.

Vandaar dat we dus kunnen vaststellen dat deze jongen niet wil afspreken. De enige nuance die je aanbrengt waarbij jij niet als een idioot uit je nek kletst is dat hij op dit moment niet wil afspreken, en daarvoor heb je een sticker verdiend. Kom je hem ophalen bij de meester?
pi_165800475
sowieso als hij ff wilde neuken als doel kon hij zo ja zeggen op afspreken en dan niks meer laten horen, of nu sowieso niet meer reageren of blokkeren, zie hem toch verder nooit in mijn leven
pi_165800520
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:04 schreef kanspareltje het volgende:
70 dan?
ja maar die jongen wil ook normaal voetballen en zijn vrienden zien, en de rest van zijn tijd op bedrijf focussen en nu gewoon nog geen relatie gedoe. het zou kunnen dat hij ook 0% of 100% ergens voor gaat en dat weet van zichzelf, dus nu even nog niet wilt beginnen daaraan
Je weet dus op welke plek je staat, ergens op plek 8, of 9, na al die andere leuke dingen die hij te doen heeft op een dag. Zoals eten, tv kijken, voetballen, film kijken, uitgaan, en zijn bedrijf.

Nou meid, we kunnen wel stellen dat hij je erg interessant en belangrijk vindt.
pi_165800539
nee Dropjesuis als je leest staat er dat ik mij afvraag wat ik kan verwachten, of hij nu wilt investeren in onze whatsapp voor ooit in itoekomst afspreken, en iets eerst zo via online medium op te willen bouwen, of dat hij gewoon niet geinteresseerd is, maar toch filosofische gesprekken graag maakt
pi_165800566
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je weet dus op welke plek je staat, ergens op plek 8, of 9, na al die andere leuke dingen die hij te doen heeft op een dag. Zoals eten, tv kijken, voetballen, film kijken, uitgaan, en zijn bedrijf.

Nou meid, we kunnen wel stellen dat hij je erg interessant en belangrijk vindt.
Exact.
En dan kan er ook nog een ander zijn.
pi_165800567
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef kanspareltje het volgende:
nee Dropjesuis als je leest staat er dat ik mij afvraag wat ik kan verwachten, of hij nu wilt investeren in onze whatsapp voor ooit in itoekomst afspreken, en iets eerst zo via online medium op te willen bouwen, of dat hij gewoon niet geinteresseerd is, maar toch filosofische gesprekken graag maakt
Ik denk dat je gewoon leuk tijdverdrijf via de app bent voor hem, als hij af en toe niks te doen heeft.
pi_165800579
euhm dropjesuis, ik kan toch ook geen plek eisen als ik hem nog nooit heb ontmoet ( want dan weet hij niet eens hoe leuk ik ben, dat kan je niet eens persoonlijk opvatten), en ik zijn vriendin niet ben
pi_165800585
Als je iemand echt leuk vindt wil je asap afspreken. Simpel.
pi_165800624
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef kanspareltje het volgende:
euhm dropjesuis, ik kan toch ook geen plek eisen als ik hem nog nooit heb ontmoet ( want dan weet hij niet eens hoe leuk ik ben, dat kan je niet eens persoonlijk opvatten), en ik zijn vriendin niet ben
Ik zeg ook niet dat je dat moet doen, ik vertel je alleen op welke plek hij je nu heeft staan.
Wat je daarmee doet moet je zelf weten, maar ik zou mijn conclusies trekken en een ander zoeken.
pi_165800634
Wil je die vent nou, ja of nee
pi_165800662
Ja, als hij over 2 maanden dan iets onderneemt ( wanneer hij het rustiger heeft en ervoor open staat ), maar dat weet ik dus niet of dat gaat gebeuren, thats the question
pi_165800664
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:10 schreef Doc__Zenith het volgende:
Wil je die vent nou, ja of nee
Ik begin zijn acties en het op afstand houden wel te begrijpen :D
pi_165800682
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:10 schreef kanspareltje het volgende:
Ja, als hij over 2 maanden dan iets onderneemt ( wanneer hij het rustiger heeft en ervoor open staat ), maar dat weet ik dus niet of dat gaat gebeuren, thats the question
Joh ga lekker 2 maanden zitten wachten of meneer een keer tijd voor je heeft. Succes ermee.
pi_165800683
Leg het mij dan uit :D want een neuk krijgt hij hier niet mee, alleen tijdverspilling
pi_165800702
quote:
6s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik begin zijn acties en het op afstand houden wel te begrijpen :D
Nu je het zegt ;)
pi_165800726
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef kanspareltje het volgende:
Leg het mij dan uit :D want een neuk krijgt hij hier niet mee, alleen tijdverspilling
Net zoals ik nu zit te fokken op de wc omdat ik moet poepen denk ik dat hij met je appt omdat hij nu eenmaal wat te doen moet hebben als hij eens moet wachten.
pi_165800735
Gewoon recht op de man af vragen.
'Vind je mij leuk genoeg om wat af te spreken?'
Mannen snappen weinig van hints.
Life is a highway...let's ride it!
pi_165800737
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef kanspareltje het volgende:
Die vent is gewoon lekker aan het klooien.
En dan nog een reserve achter de hand hebben ook.
pi_165800768
Al die tijd die je in whatsapp hebt gestoken hadden jullie ook irl kunnen gebruiken.
pi_165800791
Luuntje , komt zo vraag niet zeer hopeloos en onzeker over?
Kan beter gewoon niks sturen en merken of hij nog actie onder neemt uitzichzelf
pi_165800798
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Al die tijd die je in whatsapp hebt gestoken hadden jullie ook irl kunnen gebruiken.
Precies. Op 10 minuten afstand wonen.
Kan je nagaan hoe de vonken er vanaf spatten.
pi_165800848
yo dropjesuis en doc_zenith ik ken jullie mening nu wel, laat nu maar andere lullen
pi_165800864
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef kanspareltje het volgende:
Ja nee, stel je voor dat je duidelijkheid krijgt, dat moeten we niet willen met zijn allen.
pi_165800887
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:15 schreef kanspareltje het volgende:
yo dropjesuis en doc_zenith ik ken jullie mening nu wel, laat nu maar andere lullen
Nou dat bepalen we zelf wel.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 22:16:49 #88
460156 Anthonie24
pi_165800888
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het is een feit dat hij geen tijd wil vrijmaken om met haar af te spreken. Zelfs jij kan die simpele retoriek begrijpen toch? Of moet ik het spellen voor je?

Dat ik dan zeg dat hij niet wil afspreken is dan een logische gevolgtrekking daarvan. Immers, geen tijd hebben voor iets is geen prioriteit hebben voor iets. Volg je het nog? Mooi, gaan we door naar stap 3.

Vandaar dat we dus kunnen vaststellen dat deze jongen niet wil afspreken. De enige nuance die je aanbrengt waarbij jij niet als een idioot uit je nek kletst is dat hij op dit moment niet wil afspreken, en daarvoor heb je een sticker verdiend. Kom je hem ophalen bij de meester?
kijk alleen al hoe je nu tegen mij doet. ik wil alleen maar zegen dat jouw MENING!!!!! iets anders is dan een FEIT!!!!!!!. snap je het nog? oke nu stap 2 jij doet net alsof die jongen helemaal niks te maken wil hebben met TS. dat vind ik erg dom van je want jij weet deze hele situatie niet....volg je het nog steeds?....mooi zo...nu stap 3. luister ik ben niet dom hoor en ik vind het niet fijn om nu dat gevoel te krijgen dat jij vind dat ik uit mijn nek klets.

toch moet ik toegeven dat je iig wel gelijk hebt dat die jongen nu op dit moment idd niet wilt afspreken....daar heb je wel een punt (wel heel klein puntje) dus aplaus voor jou, en daarvoor heb jij nu ook een mooie stikker verdient met Dora erop. kom je hem ophalen bij de meester?
pi_165800895
wil van zoveel mogelijke verschillende mannen hun mening horen, voor een goede inschatting. dus niet van 1 man die alles bijeen roept wat de waarheid is hahaha
  donderdag 6 oktober 2016 @ 22:21:09 #90
460156 Anthonie24
pi_165801070
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nou dat bepalen we zelf wel.
ja, we hebben jouw domme mening nu wel gehoord JSD. ik begin nu ondehand ook een beetje moe te worden van jouw gelul.
pi_165801099
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef kanspareltje het volgende:
thanks voor de reactie!
Dan vindt hij je duidelijk niet leuk genoeg. Tenzij hij op reis gaat is er geen reden waarom hij 2 maanden lang te druk zou zijn om met iemand af te spreken die 10 min verderop woont, laat staan als het iemand is waar hij verliefd op is.

Dus helaas.
pi_165801106
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef kanspareltje het volgende:
wil van zoveel mogelijke verschillende mannen hun mening horen, voor een goede inschatting. dus niet van 1 man die alles bijeen roept wat de waarheid is hahaha
De mening van een vrouw telt niet?
  donderdag 6 oktober 2016 @ 22:22:49 #93
460156 Anthonie24
pi_165801126
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan vindt hij je duidelijk niet leuk genoeg. Tenzij hij op reis gaat is er geen reden waarom hij 2 maanden lang te druk zou zijn om met iemand af te spreken die 10 min verderop woont, laat staan als het iemand is waar hij verliefd op is.

Dus helaas.
hoezo duidelijk?
pi_165801128
Nee;)
pi_165801167
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus helaas.
Sorry, je mening telt niet. Wij vrouwen zijn niet gekwalificeerd hier een mening over te hebben. :{
  donderdag 6 oktober 2016 @ 22:24:30 #96
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_165801188
quote:
Nou laat mij een poging wagen:

Shit nog steeds geen nieuwe batterijen. -O-

Nou dan gewoon maar was gokjes:
- je interesse is een egoboost en daarom kapt hij nog niet af.
- hij heeft het echt druk, maar dan weet je hoe een evt relatie er uit gaat zien, je krijgt de kruimels.
- hij houd je warm tot zijn andere scharrels afhaken.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:37 schreef kanspareltje het volgende:
Wel echt zin in die knaap echt hij voldoet aan mijn eisenlijst ( en die is lang:P)
Staat er op dat eisenlijstje ook iets over dat een man jou ook graag moet willen?
Zo ja afkappen die hap want dat voldoet hij niet aan je eisenlijst.
Zo nee, schaf eerst wat eigen waarde aan.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_165801315
quote:
ken je het programma Catfish? Misschien gaat hij je nooit ontmoeten omdat hij eigenlijk een meisje is, of een dikke nerd die op zijn 40ste nog bij mammie woont
pi_165801341
ik heb niks onwaardigs voor mezelf gedaan, leef gewoon vrolijk verder, maar vind hem wel leuk. en het is teminste een man met ambitie, en hij kent mij niet eens dus het is logisch dat ik nog niet hoog op prioriteit sta. kijk als hij mij heeft gezien een keer, dan is het ander verhaal. ik zie hem wel al zitten door zijn foto's ( ik ben eenmal denk ik goed in mensen analyseren door al een foto, en ben kritisch hoor, al 3.5 jaar single en hoop afgewezen :D) sowieso geen sex voor rela
pi_165801367
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:27 schreef kanspareltje het volgende:
ik heb niks onwaardigs voor mezelf gedaan, leef gewoon vrolijk verder, maar vind hem wel leuk. en het is teminste een man met ambitie, en hij kent mij niet eens dus het is logisch dat ik nog niet hoog op prioriteit sta. kijk als hij mij heeft gezien een keer, dan is het ander verhaal. ik zie hem wel al zitten door zijn foto's ( ik ben eenmal denk ik goed in mensen analyseren door al een foto, en ben kritisch hoor, al 3.5 jaar single en hoop afgewezen :D) sowieso geen sex voor rela
Ja, je bent een kei in het analyseren van mensen, getuige je exen. _O-
pi_165801382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:04 schreef -Hildr- het volgende:
Als ik een meisje leuk/lief/interessant vind spreek ik het liefst zo snel mogelijk af.

Ik vel geen oordeel over hem maar het klinkt als een smoesje.
Zo snel mogelijk kan ook over 2 maanden zijn als je een drukke agenda hebt.
pindazakje
pi_165801392
computergirl ik heb hem dus al 2 jaar geleden gezien. ik had hem zelf uitgenodigd voor zijn bedrijfsspeech! alleen kwam ik pas laatst achter, door een oud filmpje terug te hebben gezien van ons haha! had hem toen zelf niet persoonlijk gesproken
pi_165801416
Die jongen zegt niet dat hij niet wil afspreken hè mensen. Hij zegt dat het de komende maanden hooguit incidenteel zal lukken.

TS zou ook kunnen reageren dat ze het fijner vind om in ieder geval een keer een kop koffie met hem te gaan drinken, voor ze besluit of ze het de moeite waard vindt om in contact te blijven. Misschien vind hij dat wel een prima idee.

Daarom vind ik het een raar moment om nu te stoppen met reageren en dan te kijken wat hij doet.
pi_165801422
mootie, door ellende krijg je juist heel veel mensenkennis hoor ;) dan ben je niet meer naief en zie je sneller de verborgen kanten van mensen
pi_165801437
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef kanspareltje het volgende:
Nogmaals.....mannen snappen niks van hints, duidelijkheid is wat je wilt, vraag er dan ook naar.
En aan die vraag is niks hopeloos wn onzekers aan.
Voor mijn part stel je hem wat anders.
'Hey .... ik wil toch graag wat duidelijk hebben, wil je me nu wel of niet?'

En als je niks stuurt kan hij het weer verkeerd opvatten, dan kan het zijn dat hij denkt dat jij hem niet leuk vind.
pi_165801452
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef kanspareltje het volgende:
computergirl ik heb hem dus al 2 jaar geleden gezien. ik had hem zelf uitgenodigd voor zijn bedrijfsspeech! alleen kwam ik pas laatst achter, door een oud filmpje terug te hebben gezien van ons haha! had hem toen zelf niet persoonlijk gesproken
in dat geval hebben de anderen gelijk dat je op de reservebank zit
pi_165801495
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:28 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Zo druk kan een agenda toch niet zijn. Zeker niet als je 10 minuten bij elkaar vandaan woont.
pi_165801520
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef kanspareltje het volgende:
mootie, door ellende krijg je juist heel veel mensenkennis hoor ;) dan ben je niet meer naief en zie je sneller de verborgen kanten van mensen
Mwah
pi_165801523
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

hoezo duidelijk?
Overduidelijk zelfs. No way dat iemand 2 maand geen tijd heeft voor iemand die hij leuk vindt op 10 min afstand.
pi_165801550
Kanspareltje klinkt trouwens wel erg als een trollnaam :{
pi_165801561
nou ja zeg, ik heb mijn cavia de naam kanspareltje gegeven.
pi_165801581
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:21 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

ja, we hebben jouw domme mening nu wel gehoord JSD. ik begin nu ondehand ook een beetje moe te worden van jouw gelul.
Zegt degene die niet snapt wat een feit is en wat een mening is. Neger alsjeblieft, in de hoek met jou.
pi_165801582
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Sorry, je mening telt niet. Wij vrouwen zijn niet gekwalificeerd hier een mening over te hebben. :{
Nou ja, hopelijk zeggen de mannen dezelfde waarheid dan :')
pi_165801594
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Kanspareltje klinkt trouwens wel erg als een trollnaam :{
Joh :')
Nu pas erachter komen dat dit een troll is.
pi_165801596
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:32 schreef kanspareltje het volgende:
nou ja zeg, ik heb mijn cavia de naam kanspareltje gegeven.
Oké duidelijk een troll.
pi_165801617
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb niet het hele topic gelezen :')
pi_165801641
ook al zo'n onderbouwde mening haha
pi_165801658
quote:

[..]

Ja, want alle 144 uren in je week zijn bezet en je kan echt niet even iemand zien die 10 minuten van je huis vandaan woont. Oke.
pi_165801672
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oké duidelijk een troll.
Yep. Ach, wel leuk, mijn poeptijd was goed besteed.
pi_165801705
ja vast voor mensen die het woord ambitie niet kennen, en de invloed van planning/focus/zelf leven inrichten/geduld/investeren niet kennen. Ik weet al meteen van welke tak jij afkomt jesuischarlie ;)
pi_165801715
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Yep. Ach, wel leuk, mijn poeptijd was goed besteed.
Dan doe jij er wel heel lang over om te poepen!
pi_165801745
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef kanspareltje het volgende:
ja vast voor mensen die het woord ambitie niet kennen, en de invloed van planning/focus/zelf leven inrichten/geduld/investeren niet kennen. Ik weet al meteen van welke tak jij afkomt jesuischarlie ;)
Investeren doettie niet, dat klopt. En je hebt inderdaad ambitie als je al 2 maanden gaat zitten wachten op een kop koffie met deze gozer. Dat hij slecht kan plannen is daar een direct voortvloeisel van, om nog maar niet te spreken over zijn gebrekkige focuskwaliteiten.

Zo, en nu ben ik deze troll wel een beetje zat. Ben je er zelf ook al klaar mee?
pi_165801755
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Dan doe jij er wel heel lang over om te poepen!
Beetje darmkrampen, surinaams verkeerd gevallen :(
pi_165801756
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja, want alle 144 uren in je week zijn bezet en je kan echt niet even iemand zien die 10 minuten van je huis vandaan woont. Oke.
Je hebt ook rust nodig, als je ieder afspraakje van 10 minuten ertussen gaat plannen kun je al je andere afspraken dus weer gaan verschuiven. Nieuwe tijdstippen/data regelen waardoor je nog meer tijd kwijt bent.
pindazakje
pi_165801776
ga nou maar achter de ah kassa droppie, ga nou maar werken en niet klagen ( en autistisch in de herhaling vallen). altijd hetzelfde dit soort lui
  donderdag 6 oktober 2016 @ 22:39:53 #125
460156 Anthonie24
pi_165801818
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

wauw! wat weet jij dat allemaal goed. :') heb je dat allemaal in je toverbol gezien?
pi_165801827
een vrouw in je leven toelaten kost eenmaal veel tijd, snap het heel goed als een man even nog niet wilt als hij net aan carriere begint. iemand die ook goed inzichzelf investeert. ( als deze knaap het meent met 2 maanden en me verder wel leuk vind)
pi_165801852
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Je hebt ook rust nodig, als je ieder afspraakje van 10 minuten ertussen gaat plannen kun je al je andere afspraken dus weer gaan verschuiven. Nieuwe tijdstippen/data regelen waardoor je nog meer tijd kwijt bent.
Als je echt into iemand bent maken die 10 minuten slaap ook niet uit, toch?
pi_165801870
quote:
8s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Beetje darmkrampen, surinaams verkeerd gevallen :(
Oei...beterschap!
pi_165801913
hoe kan je into zijn, als hij me nog niet gedatet heeft? ik ben alleen wel zeer geinteresseerd want euh ja qua uiterlijk en zijn achtergrond staat hij mij echt aan, en ik heb het nu zelf even rustig met studie , zit in andere drukte situatie dan hem. hij is 29 ik 23
pi_165801932
quote:
8s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:41 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Oei...beterschap!
Ook deze trolletjes zijn slecht te verteren. Wie verzint het nou om zo'n hamsteropmerking te maken? De trollen tegenwoordig worden steeds slechter.
pi_165801949
en ik heb wel weer zin in een leuke man na jaren single te zijn geweest. ieder heeft zo zijn eigen fases wanneer iets uitkomt
  donderdag 6 oktober 2016 @ 22:44:20 #132
460156 Anthonie24
pi_165801986
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ook deze trolletjes zijn slecht te verteren. Wie verzint het nou om zo'n hamsteropmerking te maken? De trollen tegenwoordig worden steeds slechter.
ga dan lekker wat anders doen......voorlezen uit paulus de boskabouter ofzo. :')
pi_165802011
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Tja.....cavia met een bontkraagje waarschijnlijk.
Sommige trollen gewoon behandelen als wc rollen, je reet ermee afvegen :P
pi_165802023
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

ga dan lekker wat anders doen......voorlezen uit paulus de boskabouter ofzo. :')
Heb je nou nog steeds een butthurt omdat je op je plek werd gezet? Take it like a man.
pi_165802045
www.trollenporno.nl leef je daar maar uit , niet hier. dank bij voorbaat
pi_165802090
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Goed advies :D
  donderdag 6 oktober 2016 @ 22:47:54 #137
460156 Anthonie24
pi_165802130
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Heb je nou nog steeds een butthurt omdat je op je plek werd gezet? Take it like a man.
ooh nee hoor. ik heb zeker geen last van een butthurt. :') en dat je mij op me plek zet....moet je lekker zelf weten.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 22:48:46 #138
460156 Anthonie24
pi_165802167
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Luuntje het volgende:

[..]

ik ben geen troll hoor. ik ben gewoon serieus hiero.
pi_165802303
Bel hem
  donderdag 6 oktober 2016 @ 22:54:00 #140
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_165802345
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:43 schreef kanspareltje het volgende:
en ik heb wel weer zin in een leuke man na jaren single te zijn geweest. ieder heeft zo zijn eigen fases wanneer iets uitkomt
Peil eens wat hij komend weekend gaat doen. Als hij wel tijd heeft om vrijdag en zaterdag met zijn vrienden in de kroeg te zitten weet je genoeg. ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
pi_165802580
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:48 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

ik ben geen troll hoor. ik ben gewoon serieus hiero.
Ik noem niemand een troll.....ik zeg alleen wat men met trollen kan doen ;)
pi_165802858
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef kanspareltje het volgende:
Nee je wilt alleen maar meningen horen die in jouw straatje passen. Je wilt alleen maar horen hij heus wel geïnteresseerd is..
pi_165802927
wie zegt dat madam-april?
ik denk dat jij dit op jou eigen gedrag baseert maar ik ben niet zoals jou. Vind het juist fijn als mensen kritiek enzo geven. Vergeet niet je maandverband in te doen
pi_165803090
Om deze reden heb ik geen zin in reacties van vrouwen. Veel zure gekwetste ongestelde vrouwen die hier op reageren, die hun eigen gedrag op mij interpreteren.
Lees en luister er staat ik vraag commentaar van een man. Als je al niet kan lezen en luisteren, kan jij mij helemaal geen advies hierin geven ;)
pi_165803290
Stuur eens een naaktfoto dat zou hij waarderen
pi_165803668
Ik neig ook naar het negatieve, maar eerst het positieve maar...

Het kan zo zijn dat hij wil slagen in de opstartfase van zijn bedrijf en is bereid daar veel moeite voor te doen en tijd in te investeren. Hij ziet je zitten, vindt het enorm gezellig met je, maar omdat (een stap richting) een relatie veel tijd en moeite en geld kost, wil hij er niet halfslachtig aan beginnen. Hij wil vol voor je gaan, op het moment dat hij je wel de aandacht kan schenken die jij verdient.

Hij is 29 en is dus eerder geneigd naar iets serieus. In spelletjes heeft hij geen zin. Hij zegt wat hij denkt, en wat hij niet weet zegt hij niet. Op die wil hij je geen hoop geven en verwachtingen scheppen waar hij niet aan kan voldoen.

Waar jij op moet letten is dat je geen slachtogger wordt van zijn terughoudendheid. Als vrouw mag je best ook laten merken dat je meer wil en eventueel kun je dus antwoorden uit hem trekken. Dat je best wil wachten tot het hem uitkomt, maar alleen als de interesse wederzijds is. En daarom zou een vrijblijvend bakje koffie een goed idee zijn, zo kun je makkelijk peilen of het wachten op betere tijden wel waard is.

Kan zijn dat hij jou leuk vindt om mee te spreken zonder meer te willen, maar daar kun je dus achterkomen. Mocht je daarmee akkoord gaan, vooral blijven spreken. Zo niet, subiet afkappen.‎
pi_165803825
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 23:10 schreef kanspareltje het volgende:
wie zegt dat madam-april?
ik denk dat jij dit op jou eigen gedrag baseert maar ik ben niet zoals jou. Vind het juist fijn als mensen kritiek enzo geven. Vergeet niet je maandverband in te doen
:') Je wilt gewoon niet horen dat hij je gewoon niet leuk genoeg vindt.

Als hij je leuk genoeg vond dan had het niet uitgemaakt dat hij het druk heeft. Dan had hij echt gewoon tijd voor je vrijgemaakt.

Zo simpel is het.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef kanspareltje het volgende:
Om deze reden heb ik geen zin in reacties van vrouwen. Veel zure gekwetste ongestelde vrouwen die hier op reageren, die hun eigen gedrag op mij interpreteren.
Lees en luister er staat ik vraag commentaar van een man. Als je al niet kan lezen en luisteren, kan jij mij helemaal geen advies hierin geven ;)
De mannen die jou zeiden dat hij je gewoon niet ziet zitten neem je ook niet serieus.

Dus doe nou niet alsof je de mening van een man wilt horen. Je wilt alleen maar horen dat hij je weldegelijk ziet zitten.
pi_165803891
En dan het minder leuke...

Hij heeft niet op die manier een interesse in je. Leuk om mee te praten, maar seks is gedoe en relatie kost te veel energie. Achter het scherm maakt hij tijd voor je wanneer hij wil. Als hij interesse in je had, maakte hij wel even een half uur tijd voor je vrij. Als een vrouw leuk genoeg is, kan er tijd voor vrij gemaakt worden.

Aangezien hij de gesprekken niet richting seks stuurt, is hij of al voorzien, of boeit seks met jou hem weinig. Andere dingen (zoals eigen bedrijf) hebben prio.

Kan ook zijn dat hij met anderen spreekt en nog niet helemaal weet voor wie hij wil gaan, en houdt hij je daarom op afstand.

Aangezien je jezelf nu al gek maakt en alles namens hem invult, lijkt het me handig dat je antwoorden krijgt op je vragen, van hem. Pas op dat je m' niet wegduwt door te veel te eisen en te vragen; je zou best mogen aangeven hoe jij het ziet en aan de hand van zijn antwoord daarop wel of geen actie ondernemen.

Maar zo te zien vindt hij je leuk, als een vriendin. Niet leuk-leuk, zoals zijn vriendin.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2016 23:44:07 ]
  Moderator vrijdag 7 oktober 2016 @ 00:10:05 #149
441859 crew  Lenny77
pi_165804457
Over vrouwen gesproken met menstruatie en verzuurde meningen enz...
Jij staat stijf van de hormonen door je eisprong en wil gewoon genomen worden door die knappe, ambitieuze man. Wacht maar een weekje af als je hormonen zijn gaan liggen.. Wedden dat je zelf door hebt dat hij eigenlijk toch niet zoveel interesse in je heeft?
Hij zou tijd maken voor je als hij echt wou. Al is het maar om duidelijk te maken dat hij het echt serieus meent en hoopt dat je even wacht op hem tot zijn zaak loopt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 09:11:43 #150
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_165806943
quote:
Je zou het ook anders kunnen bekijken en zien dat we je een teleurstelling willen voorkomen uit eigen ervaring. Pas bij man nr 3 en 1,5 jaar verder had ik het door en 'wacht' ik niet meer op iemand. En dan was ik niet eens op zoek naar een relatie want die heb ik al.
Maar he iedereen heeft recht op zijn eigen Waterloo. Veel plezier ermee.

quote:
Welkom in de wereld van het forummen waar bij iedereen zijn mening kan geven of je het nou wilt of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Norma_Jeane op 07-10-2016 09:27:17 ]
pi_165807162
Klinkt echt als een narcistische psychopaat, met al die verhaaltjes over zichzelf.
pi_165807741
thanks! zarGon jou mening vind ik echt heel duidelijk en realistisch. als hij nog ooit wat stuurt laat ik het weten haha. ik moet wel bekennen online daten lijkt echt niet te werken, in verleden echt hoop troep dates gehad die alleen sex wilde of vaag nog waren. en daarnaast heb ik geen zin meer in uitgaan ( wil optijd slapen, kan slecht tegen alcohol, en heb liever een goed gesprek), en op mijn studie kom ik ook geen man tegen want ben schakelen dus zijn de anderen pas 18 en ik dus 23...
en ik ben niet per se op zoek, maar woon op mezelf, heb mijn eigen leventje op orde, en mis soms die knuffel, en ben dan ook nog kritisch met wat ik zoek. lastig haha ben al 3.5 jaar single en mijn laatste keer toen ik met iemand ging was jaar geleden. heb ook mijn behoeftes maarja wil dan wel eerst rela.
pi_165807780
dus ja toen dacht ik maar nou dan ga ik maar eens op een forum haha want ik heb geen zin om mijn vrienden hier mee lastig te vallen continu. ben liever in anderen geïnteresseerd in online life
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 10:58:53 #154
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_165808361
Je klinkt zelf ook niet echt als een aanwinst.. damn...

Verder is hij gewoon een nerdje zonder enige ervaring in liefde en seks en houd hij de boot daarom af. Bangerik.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_165808441
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:44 schreef kanspareltje het volgende:dacht eig dat meeste mannen wel zelfde in elkaar zaten
Ja, want we komen uit dezelfde fabriek? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165808607
Ts neuken?
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_165809195
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Zo druk kan een agenda toch niet zijn. Zeker niet als je 10 minuten bij elkaar vandaan woont.
Met een beginnend eigen bedrijf? Ja hoor, dat kan loeidruk zijn en zoveel aandacht vergen dat er amper meer tijd is voor wat anders. Je vooral heel erg moe bent als je dan even vrij bent.
80 uur per week doen bij een beginnend bedrijf is niet abnormaal, allerlei dingen die geregeld moeten worden, zorgen over hoe het loopt en ga zo maar door, het is heel normaal.

Kan me best voorstellen dat hij geen slechte indruk wil geven op een eerste date omdat hij moe is, met zijn hoofd bij zijn werk zit e.d., maar ook omdat hij dan alleen zeer onregelmatig af kan spreken, of zelfs nu niet goed kan inschatten of hij over een week wel kan afspreken, daar werk tussendoor kan komen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_165825243
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 11:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Met een beginnend eigen bedrijf? Ja hoor, dat kan loeidruk zijn en zoveel aandacht vergen dat er amper meer tijd is voor wat anders. Je vooral heel erg moe bent als je dan even vrij bent.
80 uur per week doen bij een beginnend bedrijf is niet abnormaal, allerlei dingen die geregeld moeten worden, zorgen over hoe het loopt en ga zo maar door, het is heel normaal.

Kan me best voorstellen dat hij geen slechte indruk wil geven op een eerste date omdat hij moe is, met zijn hoofd bij zijn werk zit e.d., maar ook omdat hij dan alleen zeer onregelmatig af kan spreken, of zelfs nu niet goed kan inschatten of hij over een week wel kan afspreken, daar werk tussendoor kan komen.
Maar meneer heeft wel tijd om te voetballen en om zijn vrienden te zien.. (#63) Dus ts is voor hem geen prioriteit..
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 00:58:49 #159
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_165825461
Alleen de OP gelezen maar gok dat die gast een vrouw/vriendin heeft.
pi_165825902
Je klinkt verliefd en dan snap ik dat je je vasthoudt aan de positieve signalen zoals de lange lappen tekst die hij stuurt.

Wat ik een beetje mis in het verhaal, zijn je eigen wensen. Wij weten niet of het een lulsmoes is van die drukte of niet. Maar stel dat je wat maanden zou moeten wachten, zou je dat over hebben voor een kans met hem? Want je moet altijd nog zien of het dan ook echt klikt. En zou je het trekken dat hij daarna mogelijk ook veel minder tijd heeft?

Je laat alles zo van hem afhangen,:zo lijkt het.

Had zelf een keer ook belachelijk drukke periode met veel vermoeidheid en zelfs wat ziekjes terwijl ik iemand leuk vond. Ik heb me toen voor zover mogelijk opgepimpt, wat paracetamol genomen en toen voor een uurtje afgesproken. Daarna wel compleet naar de klote :') ik denk dat de meeste mensen bij echte interesse wel iets kunnen regelen.
pi_165825911
komt op mij over als een beetje fake.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  zondag 9 oktober 2016 @ 00:16:49 #162
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_165842755
quote:

[..]

Wat een bullshit. Ik neem aan dat hij gewoon eet elke dag. Nou, dan zouden ze bijvoorbeeld samen kunnen lunchen een keer. Is luchtiger dan avondeten en hoeft echt geen uuuuren te duren.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_165843537
Gun hem ff de tijd die hij kennelijk nodig heeft. Stuur in de tussentijd af en toe een berichtje. Heb het alvast over de toekomstige date. Zie of en zo ja hoe hij reageert. Dan komen de antwoorden heus wel.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')