Het klinkt alsof je verliefd ben.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef kanspareltje het volgende:
thanks voor de reactie!
hij woont trouwens maar 10 min rijden van mij vandaan.
wel raar dat hij alles zo over zijn leven verteld, ( de precieze planning wat hij in weekend etc doet)
waarom zou hij dit soort tijd verspillen om dit tegen me te melden?
ik vind whatsapp namelijk zelf tijdverspilling. het is dat ik hem zo zie zitten gewoon haha
Dat kan die toch ook gewoon zeggen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef kanspareltje het volgende:
kan het ook niet zijn dat hij op dit moment toch besloten heeft tm december geen relatie te willen hebben? want hij zei tm december want erna heeft hij pas tijd voor een goede basis met veel afspraken te kunnen leggen
Je wordt warm gehouden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:15 schreef kanspareltje het volgende:
waarom stuurt hij dan zo lange berichten over zijn leven, en gaf ie zijn tel nummer? ben wel benieuwd.. is hij zo eenzaam of onzeker?
Waarom vul je dingen voor hem in? Kijk naar de feiten, hij wil niet met je afspreken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef kanspareltje het volgende:
kan het ook niet zijn dat hij op dit moment toch besloten heeft tm december geen relatie te willen hebben? want hij zei tm december want erna heeft hij pas tijd voor een goede basis met veel afspraken te kunnen leggen
Hij is op geen enkele wijze concreet geworden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef kanspareltje het volgende:
dat is een feit, maar dat andere heeft hijook letterlijk gezegd, zonder dat ik het zelf invulde
Volgens mij zegt hij dat toch ook? Hij verzint een smoes waarom hij niet met je hoeft af te spreken, en gaat daarbij best ver.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:21 schreef kanspareltje het volgende:
waarom verantwoordt hij zo heftig , als hij niet wilt afspreken reageert ie toch gewoon niet , of zegt hij toch alleen ik ben druk, zonder een planningsmatige verklaring?
Dat flirten doet ie wellicht met een ander.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef kanspareltje het volgende:
voor wat wilt hij mij dan warmhouden?
want ik heb niet het idee dat hij op sex uit is ( enige flirt komt er niet uit)
Heb je geen dildo?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:01 schreef kanspareltje het volgende:
Hoi!
Ik heb een jongen op Happn datingapp ontmoet. Beide hadden we match en zonder dat ik het
vroeg gaf hij zijn telefoon nummer. Ik vond hem meteen al leuk, echt een lekker ding!, ( En ja hij is ook de persoon die hij beweerd te zijn, ik had hem ooit zelfs uitgenodigd voor mijn commissie waarbij hij over zijn startup voor publiek ging praten, 2 jaar geleden kwam ik achter) De dingen die hij verteld kloppen ook allemaal, ik kan dat op internet overal terug vinden. Daarnaast hebben we ook zelfde achtergrond en blijken zijn ouders zelfs maar zo 200 meter van mij vandaag te wonen!
Ik ben 23 en hij 29, en hij is heel serieus op de whatsapp, echt dicussies over hoe we het leven zien, en wat we doen, meegemaakt hebben etc. ( Geflirt heeft hij zelfs niet, geen dingen als slaap lekker, of mag ik een foto) en hij reageert ook vaak ochtends of smiddags, en dan echt met 5x zo lange tekst als ik stuur.
Alleen.. er is nu al meer dan een maand om dat we elkaar soms berichten sturen, en hij was plots 2 weken helemaal stil, terwijl ik als laatste een vraag gestuurd had.
Om deze onduidelijkheid weg te jagen, had ik hem vervolgens gestuurd: Maarre zullen we afspreken? Hij reageerde hierop met eerst een heel lang bericht van: Sorry dat ik zo laat reageerde, en heel lang verhaal over zijn droomreis etc , waarna hij erna zei:
"een keertje afspreken lijkt mij zeker leuk om te doen maar het probleem is een beetje dat we dit najaar tot en met december echt in een hele drukke fase van het bedrijf zitten. afspreken zal in de komende maanden dus echt maar incidentieel kunnen gaan lukken, Wat mij niet echt een goede basis lijkt"" waarna hij vervolgens ook stuurde: "" dit soort drukke tijden kunnen me wel even opslokken. helaas moet ik er dus ook af en toe dingen voor laten maar dat hoort er jammer genoeg bij."" en toen vervolgens allemaal berichten van hem hoe mooi het is om een eigen bedrijf te hebben, met tips voor mij, en nog lappe aardige tekst gestuurd.
De vraag is nu:
moet ik nu nog dingen uit mezelf naar hem sturen? is dit echt een overdreven smoes waarbij hij zelfs ''een goede basis is belangrijk'' erin vermeld ( klinkt echt vrij serieus joh! wist niet dat mannen al zo heftig doordachten, zoals vrouwen!)
ik weet wel dat als ik hem iets stuur hij echt een lap tekst terug stuurt en het leuk vind,
maar goed hij mag mij ook wel iets uit zichzelf vragen en vooral nu na mijn afspraak vraag weet hij heel goed dat ik hem wel zie zitten, dus wil ik liever dat het vanuit hem komt....
kan ik nog verwachten dat dit wat kan gaan worden? of is het echt een laffe smoes?
we hadden zelfs discussies over slaap /opstaan tijden etc, dat ik echt denk, waarom gaat een jongen zoveel berichten over zijn leven sturen, zonder doel? mannen zijn toch doelgericht? die houden toch niet van whappen?
wat moet ik doen, en verwachten?
thanks
Doe eens gek, stuur helemaal niks, kijken hoe lang het duurt voordat hij contact met je opneemt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:35 schreef kanspareltje het volgende:
ja ik heb besloten dat ik nu 2 weken niks ga sturen als hij ook niks stuurt ( ook al heeft hij nu als laatste geantwoord, maargoed.)
als ik 2 weken niks stuur , zal ik wel even vragen hoe het met hem gaat over 2 weken, ( zal dan wel weer een lap tekst verwachten)
Als ik in zijn schoenen zou staan en je zou niet meer reageren, nadat ik je mijn situatie heb uitgelegd, zou ik dat zo opvatten dat het voor jou verder niet meer hoeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:35 schreef kanspareltje het volgende:
ja ik heb besloten dat ik nu 2 weken niks ga sturen als hij ook niks stuurt ( ook al heeft hij nu als laatste geantwoord, maargoed.)
als ik 2 weken niks stuur , zal ik wel even vragen hoe het met hem gaat over 2 weken, ( zal dan wel weer een lap tekst verwachten)
4 weken alleen maar naar dat schermpje koekeloeren? Dan kan er nog wel wat weken bij...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:42 schreef kanspareltje het volgende:
wacht had foutje we spraken elkaar 4 weken, en toen 2 weken niet
dat is helemaal geen feit. kijk...dat gras groen is dat is een feit. maar niet of die jongen met TS wil afspreken ja of nee.....dat is alleen maar jouw rare interpetatie.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waarom vul je dingen voor hem in? Kijk naar de feiten, hij wil niet met je afspreken.
die jongen lijkt me wel een beetje raar.....weet je wel zeker dat je met zo'n vreemd type iets wil beginnen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:50 schreef kanspareltje het volgende:
en of hij er nog iets mee wilt doen, als hij het over 2 maanden rustiger heeft of hij graag zijn tijd op de whatsapp verspild
Als hij wilde afspreken, dan had hij tijd vrij gemaakt. Er zit 144 uur in een week, 30 minuten voor een gesprek met iemand kan altijd. Iets met tijd, prioriteit. En dat maakt het een feit.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:50 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dat is helemaal geen feit. kijk...dat gras groen is dat is een feit. maar niet of die jongen met TS wil afspreken ja of nee.....dat is alleen maar jouw rare interpetatie.
Ze kan veel beter met jou DM-en bedoel je?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:55 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
die jongen lijkt me wel een beetje raar.....weet je wel zeker dat je met zo'n vreemd type iets wil beginnen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:57 schreef kanspareltje het volgende:
nou dit leek mij de normaalste een keer.
mijn ex was pedo
en de ex ervoor homo
en andere ex viel op oude vrouwen
echt, kan wel een normale man gebruiken
maar deze kijkt echt normaal uit zijn ogen:P
Als ik iemand echt leuk vindt dan wil ik diegene gewoon zien en ben ik volwassen genoeg om mijn werk daar niet onder te laten lijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:59 schreef kanspareltje het volgende:
ja maar jeSuisdroppie, als je dan iemand echt leuk vind dan wil je er ook werk van maken , en kan slecht voor zijn concetratielevel bedrijf zijn. als ik het dan vanaf die kant als mogelijkheid invul
feiten zijn dingen die echt waar zijn....een mening hoeft niet persee waar te zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als hij wilde afspreken, dan had hij tijd vrij gemaakt. Er zit 144 uur in een week, 30 minuten voor een gesprek met iemand kan altijd. Iets met tijd, prioriteit. En dat maakt het een feit.
Geen 50.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:02 schreef kanspareltje het volgende:
ja maar als jij al 50 bent is dat valshoe oud ben jij dan
Dat zou ik ook zeggen, nu laat die gast het er minstens 4 maanden op aankomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als ik iemand echt leuk vindt dan wil ik diegene gewoon zien en ben ik volwassen genoeg om mijn werk daar niet onder te laten lijden.
Het is een feit dat hij geen tijd wil vrijmaken om met haar af te spreken. Zelfs jij kan die simpele retoriek begrijpen toch? Of moet ik het spellen voor je?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:02 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
feiten zijn dingen die echt waar zijn....een mening hoeft niet persee waar te zijn.
jouw rare mening hoeft dus ook niet waar te zijn. het is niet zo dat omdat JSD vind dat (bijv) marsmannetjes bestaan dat dat meteen een feit is omdat jij...JSD vind dat marsmannetjes bestaan.
Je weet dus op welke plek je staat, ergens op plek 8, of 9, na al die andere leuke dingen die hij te doen heeft op een dag. Zoals eten, tv kijken, voetballen, film kijken, uitgaan, en zijn bedrijf.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:04 schreef kanspareltje het volgende:
70 dan?
ja maar die jongen wil ook normaal voetballen en zijn vrienden zien, en de rest van zijn tijd op bedrijf focussen en nu gewoon nog geen relatie gedoe. het zou kunnen dat hij ook 0% of 100% ergens voor gaat en dat weet van zichzelf, dus nu even nog niet wilt beginnen daaraan
Exact.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je weet dus op welke plek je staat, ergens op plek 8, of 9, na al die andere leuke dingen die hij te doen heeft op een dag. Zoals eten, tv kijken, voetballen, film kijken, uitgaan, en zijn bedrijf.
Nou meid, we kunnen wel stellen dat hij je erg interessant en belangrijk vindt.
Ik denk dat je gewoon leuk tijdverdrijf via de app bent voor hem, als hij af en toe niks te doen heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef kanspareltje het volgende:
nee Dropjesuis als je leest staat er dat ik mij afvraag wat ik kan verwachten, of hij nu wilt investeren in onze whatsapp voor ooit in itoekomst afspreken, en iets eerst zo via online medium op te willen bouwen, of dat hij gewoon niet geinteresseerd is, maar toch filosofische gesprekken graag maakt
Ik zeg ook niet dat je dat moet doen, ik vertel je alleen op welke plek hij je nu heeft staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef kanspareltje het volgende:
euhm dropjesuis, ik kan toch ook geen plek eisen als ik hem nog nooit heb ontmoet ( want dan weet hij niet eens hoe leuk ik ben, dat kan je niet eens persoonlijk opvatten), en ik zijn vriendin niet ben
Ik begin zijn acties en het op afstand houden wel te begrijpenquote:
Joh ga lekker 2 maanden zitten wachten of meneer een keer tijd voor je heeft. Succes ermee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:10 schreef kanspareltje het volgende:
Ja, als hij over 2 maanden dan iets onderneemt ( wanneer hij het rustiger heeft en ervoor open staat ), maar dat weet ik dus niet of dat gaat gebeuren, thats the question
Nu je het zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik begin zijn acties en het op afstand houden wel te begrijpen
Net zoals ik nu zit te fokken op de wc omdat ik moet poepen denk ik dat hij met je appt omdat hij nu eenmaal wat te doen moet hebben als hij eens moet wachten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef kanspareltje het volgende:
Leg het mij dan uitwant een neuk krijgt hij hier niet mee, alleen tijdverspilling
Die vent is gewoon lekker aan het klooien.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef kanspareltje het volgende:
Leg het mij dan uitwant een neuk krijgt hij hier niet mee, alleen tijdverspilling
Precies. Op 10 minuten afstand wonen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Al die tijd die je in whatsapp hebt gestoken hadden jullie ook irl kunnen gebruiken.
Ja nee, stel je voor dat je duidelijkheid krijgt, dat moeten we niet willen met zijn allen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef kanspareltje het volgende:
Luuntje , komt zo vraag niet zeer hopeloos en onzeker over?
Kan beter gewoon niks sturen en merken of hij nog actie onder neemt uitzichzelf
Nou dat bepalen we zelf wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:15 schreef kanspareltje het volgende:
yo dropjesuis en doc_zenith ik ken jullie mening nu wel, laat nu maar andere lullen
kijk alleen al hoe je nu tegen mij doet. ik wil alleen maar zegen dat jouw MENING!!!!! iets anders is dan een FEIT!!!!!!!. snap je het nog? oke nu stap 2 jij doet net alsof die jongen helemaal niks te maken wil hebben met TS. dat vind ik erg dom van je want jij weet deze hele situatie niet....volg je het nog steeds?....mooi zo...nu stap 3. luister ik ben niet dom hoor en ik vind het niet fijn om nu dat gevoel te krijgen dat jij vind dat ik uit mijn nek klets.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is een feit dat hij geen tijd wil vrijmaken om met haar af te spreken. Zelfs jij kan die simpele retoriek begrijpen toch? Of moet ik het spellen voor je?
Dat ik dan zeg dat hij niet wil afspreken is dan een logische gevolgtrekking daarvan. Immers, geen tijd hebben voor iets is geen prioriteit hebben voor iets. Volg je het nog? Mooi, gaan we door naar stap 3.
Vandaar dat we dus kunnen vaststellen dat deze jongen niet wil afspreken. De enige nuance die je aanbrengt waarbij jij niet als een idioot uit je nek kletst is dat hij op dit moment niet wil afspreken, en daarvoor heb je een sticker verdiend. Kom je hem ophalen bij de meester?
ja, we hebben jouw domme mening nu wel gehoord JSD. ik begin nu ondehand ook een beetje moe te worden van jouw gelul.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nou dat bepalen we zelf wel.
Dan vindt hij je duidelijk niet leuk genoeg. Tenzij hij op reis gaat is er geen reden waarom hij 2 maanden lang te druk zou zijn om met iemand af te spreken die 10 min verderop woont, laat staan als het iemand is waar hij verliefd op is.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef kanspareltje het volgende:
thanks voor de reactie!
hij woont trouwens maar 10 min rijden van mij vandaan.
De mening van een vrouw telt niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef kanspareltje het volgende:
wil van zoveel mogelijke verschillende mannen hun mening horen, voor een goede inschatting. dus niet van 1 man die alles bijeen roept wat de waarheid is hahaha
hoezo duidelijk?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan vindt hij je duidelijk niet leuk genoeg. Tenzij hij op reis gaat is er geen reden waarom hij 2 maanden lang te druk zou zijn om met iemand af te spreken die 10 min verderop woont, laat staan als het iemand is waar hij verliefd op is.
Dus helaas.
Sorry, je mening telt niet. Wij vrouwen zijn niet gekwalificeerd hier een mening over te hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan vindt hij je duidelijk niet leuk genoeg. Tenzij hij op reis gaat is er geen reden waarom hij 2 maanden lang te druk zou zijn om met iemand af te spreken die 10 min verderop woont, laat staan als het iemand is waar hij verliefd op is.
Dus helaas.
Nou laat mij een poging wagen:quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:10 schreef kanspareltje het volgende:
Ja, als hij over 2 maanden dan iets onderneemt ( wanneer hij het rustiger heeft en ervoor open staat ), maar dat weet ik dus niet of dat gaat gebeuren, thats the question
Staat er op dat eisenlijstje ook iets over dat een man jou ook graag moet willen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:37 schreef kanspareltje het volgende:
Wel echt zin in die knaap echt hij voldoet aan mijn eisenlijst ( en die is lang:P)
ken je het programma Catfish? Misschien gaat hij je nooit ontmoeten omdat hij eigenlijk een meisje is, of een dikke nerd die op zijn 40ste nog bij mammie woontquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:10 schreef kanspareltje het volgende:
Ja, je bent een kei in het analyseren van mensen, getuige je exen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:27 schreef kanspareltje het volgende:
ik heb niks onwaardigs voor mezelf gedaan, leef gewoon vrolijk verder, maar vind hem wel leuk. en het is teminste een man met ambitie, en hij kent mij niet eens dus het is logisch dat ik nog niet hoog op prioriteit sta. kijk als hij mij heeft gezien een keer, dan is het ander verhaal. ik zie hem wel al zitten door zijn foto's ( ik ben eenmal denk ik goed in mensen analyseren door al een foto, en ben kritisch hoor, al 3.5 jaar single en hoop afgewezen) sowieso geen sex voor rela
Zo snel mogelijk kan ook over 2 maanden zijn als je een drukke agenda hebt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:04 schreef -Hildr- het volgende:
Als ik een meisje leuk/lief/interessant vind spreek ik het liefst zo snel mogelijk af.
Ik vel geen oordeel over hem maar het klinkt als een smoesje.
Nogmaals.....mannen snappen niks van hints, duidelijkheid is wat je wilt, vraag er dan ook naar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef kanspareltje het volgende:
Luuntje , komt zo vraag niet zeer hopeloos en onzeker over?
Kan beter gewoon niks sturen en merken of hij nog actie onder neemt uitzichzelf
in dat geval hebben de anderen gelijk dat je op de reservebank zitquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef kanspareltje het volgende:
computergirl ik heb hem dus al 2 jaar geleden gezien. ik had hem zelf uitgenodigd voor zijn bedrijfsspeech! alleen kwam ik pas laatst achter, door een oud filmpje terug te hebben gezien van ons haha! had hem toen zelf niet persoonlijk gesproken
Zo druk kan een agenda toch niet zijn. Zeker niet als je 10 minuten bij elkaar vandaan woont.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk kan ook over 2 maanden zijn als je een drukke agenda hebt.
Mwahquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef kanspareltje het volgende:
mootie, door ellende krijg je juist heel veel mensenkennis hoordan ben je niet meer naief en zie je sneller de verborgen kanten van mensen
Overduidelijk zelfs. No way dat iemand 2 maand geen tijd heeft voor iemand die hij leuk vindt op 10 min afstand.quote:
Zegt degene die niet snapt wat een feit is en wat een mening is. Neger alsjeblieft, in de hoek met jou.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:21 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja, we hebben jouw domme mening nu wel gehoord JSD. ik begin nu ondehand ook een beetje moe te worden van jouw gelul.
Nou ja, hopelijk zeggen de mannen dezelfde waarheid danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry, je mening telt niet. Wij vrouwen zijn niet gekwalificeerd hier een mening over te hebben.
Johquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Kanspareltje klinkt trouwens wel erg als een trollnaam
Oké duidelijk een troll.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:32 schreef kanspareltje het volgende:
nou ja zeg, ik heb mijn cavia de naam kanspareltje gegeven.
Ik heb niet het hele topic gelezenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Joh
Nu pas erachter komen dat dit een troll is.
Ja, want alle 144 uren in je week zijn bezet en je kan echt niet even iemand zien die 10 minuten van je huis vandaan woont. Oke.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Yep. Ach, wel leuk, mijn poeptijd was goed besteed.quote:
Dan doe jij er wel heel lang over om te poepen!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Yep. Ach, wel leuk, mijn poeptijd was goed besteed.
Investeren doettie niet, dat klopt. En je hebt inderdaad ambitie als je al 2 maanden gaat zitten wachten op een kop koffie met deze gozer. Dat hij slecht kan plannen is daar een direct voortvloeisel van, om nog maar niet te spreken over zijn gebrekkige focuskwaliteiten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef kanspareltje het volgende:
ja vast voor mensen die het woord ambitie niet kennen, en de invloed van planning/focus/zelf leven inrichten/geduld/investeren niet kennen. Ik weet al meteen van welke tak jij afkomt jesuischarlie
Beetje darmkrampen, surinaams verkeerd gevallenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dan doe jij er wel heel lang over om te poepen!
Je hebt ook rust nodig, als je ieder afspraakje van 10 minuten ertussen gaat plannen kun je al je andere afspraken dus weer gaan verschuiven. Nieuwe tijdstippen/data regelen waardoor je nog meer tijd kwijt bent.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja, want alle 144 uren in je week zijn bezet en je kan echt niet even iemand zien die 10 minuten van je huis vandaan woont. Oke.
wauw! wat weet jij dat allemaal goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Joh
Nu pas erachter komen dat dit een troll is.
Als je echt into iemand bent maken die 10 minuten slaap ook niet uit, toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je hebt ook rust nodig, als je ieder afspraakje van 10 minuten ertussen gaat plannen kun je al je andere afspraken dus weer gaan verschuiven. Nieuwe tijdstippen/data regelen waardoor je nog meer tijd kwijt bent.
Oei...beterschap!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Beetje darmkrampen, surinaams verkeerd gevallen
Ook deze trolletjes zijn slecht te verteren. Wie verzint het nou om zo'n hamsteropmerking te maken? De trollen tegenwoordig worden steeds slechter.quote:
ga dan lekker wat anders doen......voorlezen uit paulus de boskabouter ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ook deze trolletjes zijn slecht te verteren. Wie verzint het nou om zo'n hamsteropmerking te maken? De trollen tegenwoordig worden steeds slechter.
Tja.....cavia met een bontkraagje waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ook deze trolletjes zijn slecht te verteren. Wie verzint het nou om zo'n hamsteropmerking te maken? De trollen tegenwoordig worden steeds slechter.
Heb je nou nog steeds een butthurt omdat je op je plek werd gezet? Take it like a man.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ga dan lekker wat anders doen......voorlezen uit paulus de boskabouter ofzo.
Goed adviesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Tja.....cavia met een bontkraagje waarschijnlijk.
Sommige trollen gewoon behandelen als wc rollen, je reet ermee afvegen
ooh nee hoor. ik heb zeker geen last van een butthurt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds een butthurt omdat je op je plek werd gezet? Take it like a man.
ik ben geen troll hoor. ik ben gewoon serieus hiero.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Tja.....cavia met een bontkraagje waarschijnlijk.
Sommige trollen gewoon behandelen als wc rollen, je reet ermee afvegen
Peil eens wat hij komend weekend gaat doen. Als hij wel tijd heeft om vrijdag en zaterdag met zijn vrienden in de kroeg te zitten weet je genoeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:43 schreef kanspareltje het volgende:
en ik heb wel weer zin in een leuke man na jaren single te zijn geweest. ieder heeft zo zijn eigen fases wanneer iets uitkomt
Ik noem niemand een troll.....ik zeg alleen wat men met trollen kan doenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:48 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik ben geen troll hoor. ik ben gewoon serieus hiero.
Nee je wilt alleen maar meningen horen die in jouw straatje passen. Je wilt alleen maar horen hij heus wel geïnteresseerd is..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef kanspareltje het volgende:
wil van zoveel mogelijke verschillende mannen hun mening horen, voor een goede inschatting. dus niet van 1 man die alles bijeen roept wat de waarheid is hahaha
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:10 schreef kanspareltje het volgende:
wie zegt dat madam-april?
ik denk dat jij dit op jou eigen gedrag baseert maar ik ben niet zoals jou. Vind het juist fijn als mensen kritiek enzo geven. Vergeet niet je maandverband in te doen
De mannen die jou zeiden dat hij je gewoon niet ziet zitten neem je ook niet serieus.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef kanspareltje het volgende:
Om deze reden heb ik geen zin in reacties van vrouwen. Veel zure gekwetste ongestelde vrouwen die hier op reageren, die hun eigen gedrag op mij interpreteren.
Lees en luister er staat ik vraag commentaar van een man. Als je al niet kan lezen en luisteren, kan jij mij helemaal geen advies hierin geven
Je zou het ook anders kunnen bekijken en zien dat we je een teleurstelling willen voorkomen uit eigen ervaring. Pas bij man nr 3 en 1,5 jaar verder had ik het door en 'wacht' ik niet meer op iemand. En dan was ik niet eens op zoek naar een relatie want die heb ik al.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef kanspareltje het volgende:
Om deze reden heb ik geen zin in reacties van vrouwen. Veel zure gekwetste ongestelde vrouwen die hier op reageren, die hun eigen gedrag op mij interpreteren.
Welkom in de wereld van het forummen waar bij iedereen zijn mening kan geven of je het nou wilt of niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef kanspareltje het volgende:
Lees en luister er staat ik vraag commentaar van een man. Als je al niet kan lezen en luisteren, kan jij mij helemaal geen advies hierin geven
Ja, want we komen uit dezelfde fabriek?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:44 schreef kanspareltje het volgende:dacht eig dat meeste mannen wel zelfde in elkaar zaten
Met een beginnend eigen bedrijf? Ja hoor, dat kan loeidruk zijn en zoveel aandacht vergen dat er amper meer tijd is voor wat anders. Je vooral heel erg moe bent als je dan even vrij bent.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo druk kan een agenda toch niet zijn. Zeker niet als je 10 minuten bij elkaar vandaan woont.
Maar meneer heeft wel tijd om te voetballen en om zijn vrienden te zien.. (#63) Dus ts is voor hem geen prioriteit..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 11:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Met een beginnend eigen bedrijf? Ja hoor, dat kan loeidruk zijn en zoveel aandacht vergen dat er amper meer tijd is voor wat anders. Je vooral heel erg moe bent als je dan even vrij bent.
80 uur per week doen bij een beginnend bedrijf is niet abnormaal, allerlei dingen die geregeld moeten worden, zorgen over hoe het loopt en ga zo maar door, het is heel normaal.
Kan me best voorstellen dat hij geen slechte indruk wil geven op een eerste date omdat hij moe is, met zijn hoofd bij zijn werk zit e.d., maar ook omdat hij dan alleen zeer onregelmatig af kan spreken, of zelfs nu niet goed kan inschatten of hij over een week wel kan afspreken, daar werk tussendoor kan komen.
Wat een bullshit. Ik neem aan dat hij gewoon eet elke dag. Nou, dan zouden ze bijvoorbeeld samen kunnen lunchen een keer. Is luchtiger dan avondeten en hoeft echt geen uuuuren te duren.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |