Als hij wilde afspreken, dan had hij tijd vrij gemaakt. Er zit 144 uur in een week, 30 minuten voor een gesprek met iemand kan altijd. Iets met tijd, prioriteit. En dat maakt het een feit.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:50 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dat is helemaal geen feit. kijk...dat gras groen is dat is een feit. maar niet of die jongen met TS wil afspreken ja of nee.....dat is alleen maar jouw rare interpetatie.
Ze kan veel beter met jou DM-en bedoel je?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:55 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
die jongen lijkt me wel een beetje raar.....weet je wel zeker dat je met zo'n vreemd type iets wil beginnen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:57 schreef kanspareltje het volgende:
nou dit leek mij de normaalste een keer.
mijn ex was pedo
en de ex ervoor homo
en andere ex viel op oude vrouwen
echt, kan wel een normale man gebruiken
maar deze kijkt echt normaal uit zijn ogen:P
Als ik iemand echt leuk vindt dan wil ik diegene gewoon zien en ben ik volwassen genoeg om mijn werk daar niet onder te laten lijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:59 schreef kanspareltje het volgende:
ja maar jeSuisdroppie, als je dan iemand echt leuk vind dan wil je er ook werk van maken , en kan slecht voor zijn concetratielevel bedrijf zijn. als ik het dan vanaf die kant als mogelijkheid invul
feiten zijn dingen die echt waar zijn....een mening hoeft niet persee waar te zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als hij wilde afspreken, dan had hij tijd vrij gemaakt. Er zit 144 uur in een week, 30 minuten voor een gesprek met iemand kan altijd. Iets met tijd, prioriteit. En dat maakt het een feit.
Geen 50.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:02 schreef kanspareltje het volgende:
ja maar als jij al 50 bent is dat valshoe oud ben jij dan
Dat zou ik ook zeggen, nu laat die gast het er minstens 4 maanden op aankomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als ik iemand echt leuk vindt dan wil ik diegene gewoon zien en ben ik volwassen genoeg om mijn werk daar niet onder te laten lijden.
Het is een feit dat hij geen tijd wil vrijmaken om met haar af te spreken. Zelfs jij kan die simpele retoriek begrijpen toch? Of moet ik het spellen voor je?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:02 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
feiten zijn dingen die echt waar zijn....een mening hoeft niet persee waar te zijn.
jouw rare mening hoeft dus ook niet waar te zijn. het is niet zo dat omdat JSD vind dat (bijv) marsmannetjes bestaan dat dat meteen een feit is omdat jij...JSD vind dat marsmannetjes bestaan.
Je weet dus op welke plek je staat, ergens op plek 8, of 9, na al die andere leuke dingen die hij te doen heeft op een dag. Zoals eten, tv kijken, voetballen, film kijken, uitgaan, en zijn bedrijf.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:04 schreef kanspareltje het volgende:
70 dan?
ja maar die jongen wil ook normaal voetballen en zijn vrienden zien, en de rest van zijn tijd op bedrijf focussen en nu gewoon nog geen relatie gedoe. het zou kunnen dat hij ook 0% of 100% ergens voor gaat en dat weet van zichzelf, dus nu even nog niet wilt beginnen daaraan
Exact.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je weet dus op welke plek je staat, ergens op plek 8, of 9, na al die andere leuke dingen die hij te doen heeft op een dag. Zoals eten, tv kijken, voetballen, film kijken, uitgaan, en zijn bedrijf.
Nou meid, we kunnen wel stellen dat hij je erg interessant en belangrijk vindt.
Ik denk dat je gewoon leuk tijdverdrijf via de app bent voor hem, als hij af en toe niks te doen heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:07 schreef kanspareltje het volgende:
nee Dropjesuis als je leest staat er dat ik mij afvraag wat ik kan verwachten, of hij nu wilt investeren in onze whatsapp voor ooit in itoekomst afspreken, en iets eerst zo via online medium op te willen bouwen, of dat hij gewoon niet geinteresseerd is, maar toch filosofische gesprekken graag maakt
Ik zeg ook niet dat je dat moet doen, ik vertel je alleen op welke plek hij je nu heeft staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:08 schreef kanspareltje het volgende:
euhm dropjesuis, ik kan toch ook geen plek eisen als ik hem nog nooit heb ontmoet ( want dan weet hij niet eens hoe leuk ik ben, dat kan je niet eens persoonlijk opvatten), en ik zijn vriendin niet ben
Ik begin zijn acties en het op afstand houden wel te begrijpenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |