Joh ga lekker 2 maanden zitten wachten of meneer een keer tijd voor je heeft. Succes ermee.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:10 schreef kanspareltje het volgende:
Ja, als hij over 2 maanden dan iets onderneemt ( wanneer hij het rustiger heeft en ervoor open staat ), maar dat weet ik dus niet of dat gaat gebeuren, thats the question
Nu je het zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik begin zijn acties en het op afstand houden wel te begrijpen
Net zoals ik nu zit te fokken op de wc omdat ik moet poepen denk ik dat hij met je appt omdat hij nu eenmaal wat te doen moet hebben als hij eens moet wachten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef kanspareltje het volgende:
Leg het mij dan uitwant een neuk krijgt hij hier niet mee, alleen tijdverspilling
Die vent is gewoon lekker aan het klooien.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef kanspareltje het volgende:
Leg het mij dan uitwant een neuk krijgt hij hier niet mee, alleen tijdverspilling
Precies. Op 10 minuten afstand wonen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Al die tijd die je in whatsapp hebt gestoken hadden jullie ook irl kunnen gebruiken.
Ja nee, stel je voor dat je duidelijkheid krijgt, dat moeten we niet willen met zijn allen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef kanspareltje het volgende:
Luuntje , komt zo vraag niet zeer hopeloos en onzeker over?
Kan beter gewoon niks sturen en merken of hij nog actie onder neemt uitzichzelf
Nou dat bepalen we zelf wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:15 schreef kanspareltje het volgende:
yo dropjesuis en doc_zenith ik ken jullie mening nu wel, laat nu maar andere lullen
kijk alleen al hoe je nu tegen mij doet. ik wil alleen maar zegen dat jouw MENING!!!!! iets anders is dan een FEIT!!!!!!!. snap je het nog? oke nu stap 2 jij doet net alsof die jongen helemaal niks te maken wil hebben met TS. dat vind ik erg dom van je want jij weet deze hele situatie niet....volg je het nog steeds?....mooi zo...nu stap 3. luister ik ben niet dom hoor en ik vind het niet fijn om nu dat gevoel te krijgen dat jij vind dat ik uit mijn nek klets.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is een feit dat hij geen tijd wil vrijmaken om met haar af te spreken. Zelfs jij kan die simpele retoriek begrijpen toch? Of moet ik het spellen voor je?
Dat ik dan zeg dat hij niet wil afspreken is dan een logische gevolgtrekking daarvan. Immers, geen tijd hebben voor iets is geen prioriteit hebben voor iets. Volg je het nog? Mooi, gaan we door naar stap 3.
Vandaar dat we dus kunnen vaststellen dat deze jongen niet wil afspreken. De enige nuance die je aanbrengt waarbij jij niet als een idioot uit je nek kletst is dat hij op dit moment niet wil afspreken, en daarvoor heb je een sticker verdiend. Kom je hem ophalen bij de meester?
ja, we hebben jouw domme mening nu wel gehoord JSD. ik begin nu ondehand ook een beetje moe te worden van jouw gelul.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nou dat bepalen we zelf wel.
Dan vindt hij je duidelijk niet leuk genoeg. Tenzij hij op reis gaat is er geen reden waarom hij 2 maanden lang te druk zou zijn om met iemand af te spreken die 10 min verderop woont, laat staan als het iemand is waar hij verliefd op is.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef kanspareltje het volgende:
thanks voor de reactie!
hij woont trouwens maar 10 min rijden van mij vandaan.
De mening van een vrouw telt niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef kanspareltje het volgende:
wil van zoveel mogelijke verschillende mannen hun mening horen, voor een goede inschatting. dus niet van 1 man die alles bijeen roept wat de waarheid is hahaha
hoezo duidelijk?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan vindt hij je duidelijk niet leuk genoeg. Tenzij hij op reis gaat is er geen reden waarom hij 2 maanden lang te druk zou zijn om met iemand af te spreken die 10 min verderop woont, laat staan als het iemand is waar hij verliefd op is.
Dus helaas.
Sorry, je mening telt niet. Wij vrouwen zijn niet gekwalificeerd hier een mening over te hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan vindt hij je duidelijk niet leuk genoeg. Tenzij hij op reis gaat is er geen reden waarom hij 2 maanden lang te druk zou zijn om met iemand af te spreken die 10 min verderop woont, laat staan als het iemand is waar hij verliefd op is.
Dus helaas.
Nou laat mij een poging wagen:quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:10 schreef kanspareltje het volgende:
Ja, als hij over 2 maanden dan iets onderneemt ( wanneer hij het rustiger heeft en ervoor open staat ), maar dat weet ik dus niet of dat gaat gebeuren, thats the question
Staat er op dat eisenlijstje ook iets over dat een man jou ook graag moet willen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:37 schreef kanspareltje het volgende:
Wel echt zin in die knaap echt hij voldoet aan mijn eisenlijst ( en die is lang:P)
ken je het programma Catfish? Misschien gaat hij je nooit ontmoeten omdat hij eigenlijk een meisje is, of een dikke nerd die op zijn 40ste nog bij mammie woontquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:10 schreef kanspareltje het volgende:
Ja, je bent een kei in het analyseren van mensen, getuige je exen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:27 schreef kanspareltje het volgende:
ik heb niks onwaardigs voor mezelf gedaan, leef gewoon vrolijk verder, maar vind hem wel leuk. en het is teminste een man met ambitie, en hij kent mij niet eens dus het is logisch dat ik nog niet hoog op prioriteit sta. kijk als hij mij heeft gezien een keer, dan is het ander verhaal. ik zie hem wel al zitten door zijn foto's ( ik ben eenmal denk ik goed in mensen analyseren door al een foto, en ben kritisch hoor, al 3.5 jaar single en hoop afgewezen) sowieso geen sex voor rela
Zo snel mogelijk kan ook over 2 maanden zijn als je een drukke agenda hebt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:04 schreef -Hildr- het volgende:
Als ik een meisje leuk/lief/interessant vind spreek ik het liefst zo snel mogelijk af.
Ik vel geen oordeel over hem maar het klinkt als een smoesje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |