abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165797771
Hoi!

Ik heb een jongen op Happn datingapp ontmoet. Beide hadden we match en zonder dat ik het
vroeg gaf hij zijn telefoon nummer. Ik vond hem meteen al leuk, echt een lekker ding!, ( En ja hij is ook de persoon die hij beweerd te zijn, ik had hem ooit zelfs uitgenodigd voor mijn commissie waarbij hij over zijn startup voor publiek ging praten, 2 jaar geleden kwam ik achter) De dingen die hij verteld kloppen ook allemaal, ik kan dat op internet overal terug vinden. Daarnaast hebben we ook zelfde achtergrond en blijken zijn ouders zelfs maar zo 200 meter van mij vandaag te wonen!
Ik ben 23 en hij 29, en hij is heel serieus op de whatsapp, echt dicussies over hoe we het leven zien, en wat we doen, meegemaakt hebben etc. ( Geflirt heeft hij zelfs niet, geen dingen als slaap lekker, of mag ik een foto) en hij reageert ook vaak ochtends of smiddags, en dan echt met 5x zo lange tekst als ik stuur.

Alleen.. er is nu al meer dan een maand om dat we elkaar soms berichten sturen, en hij was plots 2 weken helemaal stil, terwijl ik als laatste een vraag gestuurd had.
Om deze onduidelijkheid weg te jagen, had ik hem vervolgens gestuurd: Maarre zullen we afspreken? Hij reageerde hierop met eerst een heel lang bericht van: Sorry dat ik zo laat reageerde, en heel lang verhaal over zijn droomreis etc , waarna hij erna zei:

"een keertje afspreken lijkt mij zeker leuk om te doen maar het probleem is een beetje dat we dit najaar tot en met december echt in een hele drukke fase van het bedrijf zitten. afspreken zal in de komende maanden dus echt maar incidentieel kunnen gaan lukken, Wat mij niet echt een goede basis lijkt"" waarna hij vervolgens ook stuurde: "" dit soort drukke tijden kunnen me wel even opslokken. helaas moet ik er dus ook af en toe dingen voor laten maar dat hoort er jammer genoeg bij."" en toen vervolgens allemaal berichten van hem hoe mooi het is om een eigen bedrijf te hebben, met tips voor mij, en nog lappe aardige tekst gestuurd.

De vraag is nu:
moet ik nu nog dingen uit mezelf naar hem sturen? is dit echt een overdreven smoes waarbij hij zelfs ''een goede basis is belangrijk'' erin vermeld ( klinkt echt vrij serieus joh! wist niet dat mannen al zo heftig doordachten, zoals vrouwen!)
ik weet wel dat als ik hem iets stuur hij echt een lap tekst terug stuurt en het leuk vind,
maar goed hij mag mij ook wel iets uit zichzelf vragen en vooral nu na mijn afspraak vraag weet hij heel goed dat ik hem wel zie zitten, dus wil ik liever dat het vanuit hem komt....

kan ik nog verwachten dat dit wat kan gaan worden? of is het echt een laffe smoes?
we hadden zelfs discussies over slaap /opstaan tijden etc, dat ik echt denk, waarom gaat een jongen zoveel berichten over zijn leven sturen, zonder doel? mannen zijn toch doelgericht? die houden toch niet van whappen?

wat moet ik doen, en verwachten?

thanks
pi_165797899
Als ik een meisje leuk/lief/interessant vind spreek ik het liefst zo snel mogelijk af.

Ik vel geen oordeel over hem maar het klinkt als een smoesje.
pi_165797983
thanks voor de reactie!
hij woont trouwens maar 10 min rijden van mij vandaan.
wel raar dat hij alles zo over zijn leven verteld, ( de precieze planning wat hij in weekend etc doet)
waarom zou hij dit soort tijd verspillen om dit tegen me te melden?
ik vind whatsapp namelijk zelf tijdverspilling. het is dat ik hem zo zie zitten gewoon haha
pi_165798069
verder hebben we elkaar nooit in het echt gezien, ( ja blijkt dus 2 jaar geleden maar ik had zelf me lenzen niet in , dus zag hem niet goed, en hij had mij ook niet door want was druk met zijn speeche bezig) dus hoe kan hij weten of ik in het echt lief ben?
pi_165798246
Hij is niet geïnteresseerd.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_165798423
Hij heeft een betere chick gevonden op die app, en houdt jou aan het lijntje voor als dat slecht afloopt.
Moeten zij weten
pi_165798426
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef kanspareltje het volgende:
thanks voor de reactie!
hij woont trouwens maar 10 min rijden van mij vandaan.
wel raar dat hij alles zo over zijn leven verteld, ( de precieze planning wat hij in weekend etc doet)
waarom zou hij dit soort tijd verspillen om dit tegen me te melden?
ik vind whatsapp namelijk zelf tijdverspilling. het is dat ik hem zo zie zitten gewoon haha
Het klinkt alsof je verliefd ben. :P

Op tien minuten afstand wonen en dan niet eens een uurtje kunnen vrijmaken om je te ontmoeten? Of hij moet echt een enorm druk leven hebben maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.

Wil je droom niet verstoren verder. Misschien is hij gewoon heel onzeker ofzo.
pi_165798433
waarom stuurt hij dan zo lange berichten over zijn leven, en gaf ie zijn tel nummer? ben wel benieuwd.. is hij zo eenzaam of onzeker?
pi_165798486
Wel raar dat hij het ''zo druk heeft'' maar wel de tijd heeft voor hele lange berichten
Moeten zij weten
pi_165798514
kan het ook niet zijn dat hij op dit moment toch besloten heeft tm december geen relatie te willen hebben? want hij zei tm december want erna heeft hij pas tijd voor een goede basis met veel afspraken te kunnen leggen
pi_165798538
hij heeft nl net een eigen bedrijf opgericht
pi_165798540
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef kanspareltje het volgende:
kan het ook niet zijn dat hij op dit moment toch besloten heeft tm december geen relatie te willen hebben? want hij zei tm december want erna heeft hij pas tijd voor een goede basis met veel afspraken te kunnen leggen
Dat kan die toch ook gewoon zeggen?
Moeten zij weten
pi_165798579
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:15 schreef kanspareltje het volgende:
waarom stuurt hij dan zo lange berichten over zijn leven, en gaf ie zijn tel nummer? ben wel benieuwd.. is hij zo eenzaam of onzeker?
Je wordt warm gehouden.
pi_165798582
ja dat zei hij ook: hij zei dat hij op dit moment alleen soms kan afspreken en dat niet fijn vind om voor ons daarmee een goede basis tussen te kunnen leggen
pi_165798605
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef kanspareltje het volgende:
Waarom vul je dingen voor hem in? Kijk naar de feiten, hij wil niet met je afspreken.
pi_165798627
dat is een feit, maar dat andere heeft hijook letterlijk gezegd, zonder dat ik het zelf invulde
pi_165798665
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef kanspareltje het volgende:
dat is een feit, maar dat andere heeft hijook letterlijk gezegd, zonder dat ik het zelf invulde
Hij is op geen enkele wijze concreet geworden.
pi_165798669
waarom verantwoordt hij zo heftig , als hij niet wilt afspreken reageert ie toch gewoon niet , of zegt hij toch alleen ik ben druk, zonder een planningsmatige verklaring?
pi_165798711
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:21 schreef kanspareltje het volgende:
waarom verantwoordt hij zo heftig , als hij niet wilt afspreken reageert ie toch gewoon niet , of zegt hij toch alleen ik ben druk, zonder een planningsmatige verklaring?
Volgens mij zegt hij dat toch ook? Hij verzint een smoes waarom hij niet met je hoeft af te spreken, en gaat daarbij best ver.
pi_165798730
trouwens jullie zien foto niet, maar het best een Nerd type :)
was ook vroeger dik en heel nerderig
pi_165798766
heb het idee dat hij niet veel rela's gehad heeft en verteld al al zijn vakantie plannen voor komende zomer en kerst. wat moet ik daar dan mee?
pi_165798825
voor wat wilt hij mij dan warmhouden?
want ik heb niet het idee dat hij op sex uit is ( enige flirt komt er niet uit)
pi_165798898
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef kanspareltje het volgende:
voor wat wilt hij mij dan warmhouden?
want ik heb niet het idee dat hij op sex uit is ( enige flirt komt er niet uit)
Dat flirten doet ie wellicht met een ander.
Moeten zij weten
pi_165798926
ja maar wat loopt ie dan zijn tijd bij mij te verspillen als hij niet wilt afspreken en flirten en daar al andere voor heeft
pi_165798973
ik weet dat veel meiden graag whatsapp aandacht krijgen, zonder bij bedoelingen
maar een man? ja sex of relatie
maar aandacht willen zonder doel ken ik niet zo snel bij mannen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')