Hoi!
Ik heb een jongen op Happn datingapp ontmoet. Beide hadden we match en zonder dat ik het
vroeg gaf hij zijn telefoon nummer. Ik vond hem meteen al leuk, echt een lekker ding!, ( En ja hij is ook de persoon die hij beweerd te zijn, ik had hem ooit zelfs uitgenodigd voor mijn commissie waarbij hij over zijn startup voor publiek ging praten, 2 jaar geleden kwam ik achter) De dingen die hij verteld kloppen ook allemaal, ik kan dat op internet overal terug vinden. Daarnaast hebben we ook zelfde achtergrond en blijken zijn ouders zelfs maar zo 200 meter van mij vandaag te wonen!
Ik ben 23 en hij 29, en hij is heel serieus op de whatsapp, echt dicussies over hoe we het leven zien, en wat we doen, meegemaakt hebben etc. ( Geflirt heeft hij zelfs niet, geen dingen als slaap lekker, of mag ik een foto) en hij reageert ook vaak ochtends of smiddags, en dan echt met 5x zo lange tekst als ik stuur.
Alleen.. er is nu al meer dan een maand om dat we elkaar soms berichten sturen, en hij was plots 2 weken helemaal stil, terwijl ik als laatste een vraag gestuurd had.
Om deze onduidelijkheid weg te jagen, had ik hem vervolgens gestuurd: Maarre zullen we afspreken? Hij reageerde hierop met eerst een heel lang bericht van: Sorry dat ik zo laat reageerde, en heel lang verhaal over zijn droomreis etc , waarna hij erna zei:
"een keertje afspreken lijkt mij zeker leuk om te doen maar het probleem is een beetje dat we dit najaar tot en met december echt in een hele drukke fase van het bedrijf zitten. afspreken zal in de komende maanden dus echt maar incidentieel kunnen gaan lukken, Wat mij niet echt een goede basis lijkt"" waarna hij vervolgens ook stuurde: "" dit soort drukke tijden kunnen me wel even opslokken. helaas moet ik er dus ook af en toe dingen voor laten maar dat hoort er jammer genoeg bij."" en toen vervolgens allemaal berichten van hem hoe mooi het is om een eigen bedrijf te hebben, met tips voor mij, en nog lappe aardige tekst gestuurd.
De vraag is nu:
moet ik nu nog dingen uit mezelf naar hem sturen? is dit echt een overdreven smoes waarbij hij zelfs ''een goede basis is belangrijk'' erin vermeld ( klinkt echt vrij serieus joh! wist niet dat mannen al zo heftig doordachten, zoals vrouwen!)
ik weet wel dat als ik hem iets stuur hij echt een lap tekst terug stuurt en het leuk vind,
maar goed hij mag mij ook wel iets uit zichzelf vragen en vooral nu na mijn afspraak vraag weet hij heel goed dat ik hem wel zie zitten, dus wil ik liever dat het vanuit hem komt....
kan ik nog verwachten dat dit wat kan gaan worden? of is het echt een laffe smoes?
we hadden zelfs discussies over slaap /opstaan tijden etc, dat ik echt denk, waarom gaat een jongen zoveel berichten over zijn leven sturen, zonder doel? mannen zijn toch doelgericht? die houden toch niet van whappen?
wat moet ik doen, en verwachten?
thanks