Het klinkt alsof je verliefd ben.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:06 schreef kanspareltje het volgende:
thanks voor de reactie!
hij woont trouwens maar 10 min rijden van mij vandaan.
wel raar dat hij alles zo over zijn leven verteld, ( de precieze planning wat hij in weekend etc doet)
waarom zou hij dit soort tijd verspillen om dit tegen me te melden?
ik vind whatsapp namelijk zelf tijdverspilling. het is dat ik hem zo zie zitten gewoon haha
Dat kan die toch ook gewoon zeggen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef kanspareltje het volgende:
kan het ook niet zijn dat hij op dit moment toch besloten heeft tm december geen relatie te willen hebben? want hij zei tm december want erna heeft hij pas tijd voor een goede basis met veel afspraken te kunnen leggen
Je wordt warm gehouden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:15 schreef kanspareltje het volgende:
waarom stuurt hij dan zo lange berichten over zijn leven, en gaf ie zijn tel nummer? ben wel benieuwd.. is hij zo eenzaam of onzeker?
Waarom vul je dingen voor hem in? Kijk naar de feiten, hij wil niet met je afspreken.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef kanspareltje het volgende:
kan het ook niet zijn dat hij op dit moment toch besloten heeft tm december geen relatie te willen hebben? want hij zei tm december want erna heeft hij pas tijd voor een goede basis met veel afspraken te kunnen leggen
Hij is op geen enkele wijze concreet geworden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef kanspareltje het volgende:
dat is een feit, maar dat andere heeft hijook letterlijk gezegd, zonder dat ik het zelf invulde
Volgens mij zegt hij dat toch ook? Hij verzint een smoes waarom hij niet met je hoeft af te spreken, en gaat daarbij best ver.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:21 schreef kanspareltje het volgende:
waarom verantwoordt hij zo heftig , als hij niet wilt afspreken reageert ie toch gewoon niet , of zegt hij toch alleen ik ben druk, zonder een planningsmatige verklaring?
Dat flirten doet ie wellicht met een ander.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef kanspareltje het volgende:
voor wat wilt hij mij dan warmhouden?
want ik heb niet het idee dat hij op sex uit is ( enige flirt komt er niet uit)
Heb je geen dildo?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:01 schreef kanspareltje het volgende:
Hoi!
Ik heb een jongen op Happn datingapp ontmoet. Beide hadden we match en zonder dat ik het
vroeg gaf hij zijn telefoon nummer. Ik vond hem meteen al leuk, echt een lekker ding!, ( En ja hij is ook de persoon die hij beweerd te zijn, ik had hem ooit zelfs uitgenodigd voor mijn commissie waarbij hij over zijn startup voor publiek ging praten, 2 jaar geleden kwam ik achter) De dingen die hij verteld kloppen ook allemaal, ik kan dat op internet overal terug vinden. Daarnaast hebben we ook zelfde achtergrond en blijken zijn ouders zelfs maar zo 200 meter van mij vandaag te wonen!
Ik ben 23 en hij 29, en hij is heel serieus op de whatsapp, echt dicussies over hoe we het leven zien, en wat we doen, meegemaakt hebben etc. ( Geflirt heeft hij zelfs niet, geen dingen als slaap lekker, of mag ik een foto) en hij reageert ook vaak ochtends of smiddags, en dan echt met 5x zo lange tekst als ik stuur.
Alleen.. er is nu al meer dan een maand om dat we elkaar soms berichten sturen, en hij was plots 2 weken helemaal stil, terwijl ik als laatste een vraag gestuurd had.
Om deze onduidelijkheid weg te jagen, had ik hem vervolgens gestuurd: Maarre zullen we afspreken? Hij reageerde hierop met eerst een heel lang bericht van: Sorry dat ik zo laat reageerde, en heel lang verhaal over zijn droomreis etc , waarna hij erna zei:
"een keertje afspreken lijkt mij zeker leuk om te doen maar het probleem is een beetje dat we dit najaar tot en met december echt in een hele drukke fase van het bedrijf zitten. afspreken zal in de komende maanden dus echt maar incidentieel kunnen gaan lukken, Wat mij niet echt een goede basis lijkt"" waarna hij vervolgens ook stuurde: "" dit soort drukke tijden kunnen me wel even opslokken. helaas moet ik er dus ook af en toe dingen voor laten maar dat hoort er jammer genoeg bij."" en toen vervolgens allemaal berichten van hem hoe mooi het is om een eigen bedrijf te hebben, met tips voor mij, en nog lappe aardige tekst gestuurd.
De vraag is nu:
moet ik nu nog dingen uit mezelf naar hem sturen? is dit echt een overdreven smoes waarbij hij zelfs ''een goede basis is belangrijk'' erin vermeld ( klinkt echt vrij serieus joh! wist niet dat mannen al zo heftig doordachten, zoals vrouwen!)
ik weet wel dat als ik hem iets stuur hij echt een lap tekst terug stuurt en het leuk vind,
maar goed hij mag mij ook wel iets uit zichzelf vragen en vooral nu na mijn afspraak vraag weet hij heel goed dat ik hem wel zie zitten, dus wil ik liever dat het vanuit hem komt....
kan ik nog verwachten dat dit wat kan gaan worden? of is het echt een laffe smoes?
we hadden zelfs discussies over slaap /opstaan tijden etc, dat ik echt denk, waarom gaat een jongen zoveel berichten over zijn leven sturen, zonder doel? mannen zijn toch doelgericht? die houden toch niet van whappen?
wat moet ik doen, en verwachten?
thanks
Doe eens gek, stuur helemaal niks, kijken hoe lang het duurt voordat hij contact met je opneemt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:35 schreef kanspareltje het volgende:
ja ik heb besloten dat ik nu 2 weken niks ga sturen als hij ook niks stuurt ( ook al heeft hij nu als laatste geantwoord, maargoed.)
als ik 2 weken niks stuur , zal ik wel even vragen hoe het met hem gaat over 2 weken, ( zal dan wel weer een lap tekst verwachten)
Als ik in zijn schoenen zou staan en je zou niet meer reageren, nadat ik je mijn situatie heb uitgelegd, zou ik dat zo opvatten dat het voor jou verder niet meer hoeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:35 schreef kanspareltje het volgende:
ja ik heb besloten dat ik nu 2 weken niks ga sturen als hij ook niks stuurt ( ook al heeft hij nu als laatste geantwoord, maargoed.)
als ik 2 weken niks stuur , zal ik wel even vragen hoe het met hem gaat over 2 weken, ( zal dan wel weer een lap tekst verwachten)
4 weken alleen maar naar dat schermpje koekeloeren? Dan kan er nog wel wat weken bij...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:42 schreef kanspareltje het volgende:
wacht had foutje we spraken elkaar 4 weken, en toen 2 weken niet
dat is helemaal geen feit. kijk...dat gras groen is dat is een feit. maar niet of die jongen met TS wil afspreken ja of nee.....dat is alleen maar jouw rare interpetatie.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waarom vul je dingen voor hem in? Kijk naar de feiten, hij wil niet met je afspreken.
die jongen lijkt me wel een beetje raar.....weet je wel zeker dat je met zo'n vreemd type iets wil beginnen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:50 schreef kanspareltje het volgende:
en of hij er nog iets mee wilt doen, als hij het over 2 maanden rustiger heeft of hij graag zijn tijd op de whatsapp verspild
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |