Als je echt into iemand bent maken die 10 minuten slaap ook niet uit, toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je hebt ook rust nodig, als je ieder afspraakje van 10 minuten ertussen gaat plannen kun je al je andere afspraken dus weer gaan verschuiven. Nieuwe tijdstippen/data regelen waardoor je nog meer tijd kwijt bent.
Oei...beterschap!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Beetje darmkrampen, surinaams verkeerd gevallen
Ook deze trolletjes zijn slecht te verteren. Wie verzint het nou om zo'n hamsteropmerking te maken? De trollen tegenwoordig worden steeds slechter.quote:
ga dan lekker wat anders doen......voorlezen uit paulus de boskabouter ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ook deze trolletjes zijn slecht te verteren. Wie verzint het nou om zo'n hamsteropmerking te maken? De trollen tegenwoordig worden steeds slechter.
Tja.....cavia met een bontkraagje waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ook deze trolletjes zijn slecht te verteren. Wie verzint het nou om zo'n hamsteropmerking te maken? De trollen tegenwoordig worden steeds slechter.
Heb je nou nog steeds een butthurt omdat je op je plek werd gezet? Take it like a man.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ga dan lekker wat anders doen......voorlezen uit paulus de boskabouter ofzo.
Goed adviesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Tja.....cavia met een bontkraagje waarschijnlijk.
Sommige trollen gewoon behandelen als wc rollen, je reet ermee afvegen
ooh nee hoor. ik heb zeker geen last van een butthurt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds een butthurt omdat je op je plek werd gezet? Take it like a man.
ik ben geen troll hoor. ik ben gewoon serieus hiero.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Tja.....cavia met een bontkraagje waarschijnlijk.
Sommige trollen gewoon behandelen als wc rollen, je reet ermee afvegen
Peil eens wat hij komend weekend gaat doen. Als hij wel tijd heeft om vrijdag en zaterdag met zijn vrienden in de kroeg te zitten weet je genoeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:43 schreef kanspareltje het volgende:
en ik heb wel weer zin in een leuke man na jaren single te zijn geweest. ieder heeft zo zijn eigen fases wanneer iets uitkomt
Ik noem niemand een troll.....ik zeg alleen wat men met trollen kan doenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:48 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik ben geen troll hoor. ik ben gewoon serieus hiero.
Nee je wilt alleen maar meningen horen die in jouw straatje passen. Je wilt alleen maar horen hij heus wel geïnteresseerd is..quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:17 schreef kanspareltje het volgende:
wil van zoveel mogelijke verschillende mannen hun mening horen, voor een goede inschatting. dus niet van 1 man die alles bijeen roept wat de waarheid is hahaha
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:10 schreef kanspareltje het volgende:
wie zegt dat madam-april?
ik denk dat jij dit op jou eigen gedrag baseert maar ik ben niet zoals jou. Vind het juist fijn als mensen kritiek enzo geven. Vergeet niet je maandverband in te doen
De mannen die jou zeiden dat hij je gewoon niet ziet zitten neem je ook niet serieus.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef kanspareltje het volgende:
Om deze reden heb ik geen zin in reacties van vrouwen. Veel zure gekwetste ongestelde vrouwen die hier op reageren, die hun eigen gedrag op mij interpreteren.
Lees en luister er staat ik vraag commentaar van een man. Als je al niet kan lezen en luisteren, kan jij mij helemaal geen advies hierin geven
Je zou het ook anders kunnen bekijken en zien dat we je een teleurstelling willen voorkomen uit eigen ervaring. Pas bij man nr 3 en 1,5 jaar verder had ik het door en 'wacht' ik niet meer op iemand. En dan was ik niet eens op zoek naar een relatie want die heb ik al.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef kanspareltje het volgende:
Om deze reden heb ik geen zin in reacties van vrouwen. Veel zure gekwetste ongestelde vrouwen die hier op reageren, die hun eigen gedrag op mij interpreteren.
Welkom in de wereld van het forummen waar bij iedereen zijn mening kan geven of je het nou wilt of niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:15 schreef kanspareltje het volgende:
Lees en luister er staat ik vraag commentaar van een man. Als je al niet kan lezen en luisteren, kan jij mij helemaal geen advies hierin geven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |