Nogmaals.....mannen snappen niks van hints, duidelijkheid is wat je wilt, vraag er dan ook naar.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:14 schreef kanspareltje het volgende:
Luuntje , komt zo vraag niet zeer hopeloos en onzeker over?
Kan beter gewoon niks sturen en merken of hij nog actie onder neemt uitzichzelf
in dat geval hebben de anderen gelijk dat je op de reservebank zitquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef kanspareltje het volgende:
computergirl ik heb hem dus al 2 jaar geleden gezien. ik had hem zelf uitgenodigd voor zijn bedrijfsspeech! alleen kwam ik pas laatst achter, door een oud filmpje terug te hebben gezien van ons haha! had hem toen zelf niet persoonlijk gesproken
Zo druk kan een agenda toch niet zijn. Zeker niet als je 10 minuten bij elkaar vandaan woont.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk kan ook over 2 maanden zijn als je een drukke agenda hebt.
Mwahquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:29 schreef kanspareltje het volgende:
mootie, door ellende krijg je juist heel veel mensenkennis hoordan ben je niet meer naief en zie je sneller de verborgen kanten van mensen
Overduidelijk zelfs. No way dat iemand 2 maand geen tijd heeft voor iemand die hij leuk vindt op 10 min afstand.quote:
Zegt degene die niet snapt wat een feit is en wat een mening is. Neger alsjeblieft, in de hoek met jou.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:21 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja, we hebben jouw domme mening nu wel gehoord JSD. ik begin nu ondehand ook een beetje moe te worden van jouw gelul.
Nou ja, hopelijk zeggen de mannen dezelfde waarheid danquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry, je mening telt niet. Wij vrouwen zijn niet gekwalificeerd hier een mening over te hebben.
Johquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Kanspareltje klinkt trouwens wel erg als een trollnaam
Oké duidelijk een troll.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:32 schreef kanspareltje het volgende:
nou ja zeg, ik heb mijn cavia de naam kanspareltje gegeven.
Ik heb niet het hele topic gelezenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Joh
Nu pas erachter komen dat dit een troll is.
Ja, want alle 144 uren in je week zijn bezet en je kan echt niet even iemand zien die 10 minuten van je huis vandaan woont. Oke.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk kan ook over 2 maanden zijn als je een drukke agenda hebt.
Yep. Ach, wel leuk, mijn poeptijd was goed besteed.quote:
Dan doe jij er wel heel lang over om te poepen!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Yep. Ach, wel leuk, mijn poeptijd was goed besteed.
Investeren doettie niet, dat klopt. En je hebt inderdaad ambitie als je al 2 maanden gaat zitten wachten op een kop koffie met deze gozer. Dat hij slecht kan plannen is daar een direct voortvloeisel van, om nog maar niet te spreken over zijn gebrekkige focuskwaliteiten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef kanspareltje het volgende:
ja vast voor mensen die het woord ambitie niet kennen, en de invloed van planning/focus/zelf leven inrichten/geduld/investeren niet kennen. Ik weet al meteen van welke tak jij afkomt jesuischarlie
Beetje darmkrampen, surinaams verkeerd gevallenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:36 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dan doe jij er wel heel lang over om te poepen!
Je hebt ook rust nodig, als je ieder afspraakje van 10 minuten ertussen gaat plannen kun je al je andere afspraken dus weer gaan verschuiven. Nieuwe tijdstippen/data regelen waardoor je nog meer tijd kwijt bent.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja, want alle 144 uren in je week zijn bezet en je kan echt niet even iemand zien die 10 minuten van je huis vandaan woont. Oke.
wauw! wat weet jij dat allemaal goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Joh
Nu pas erachter komen dat dit een troll is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |