Mocht er interesse zijn, is hier het forum voor de VP debates. Ik ga iig kijken, hoop dat het nu wat meer over de inhoud gaatquote:The Vice Presidential debate will be divided into nine time segments of approximately 10 minutes each. The moderator will ask an opening question, after which each candidate will have two minutes to respond. The moderator will use the balance of the time in the segment for a deeper discussion of the topic.
Read more at http://www.uspresidential(...)#4BEQbW2bibWB067u.99
Jep weer 03:00.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
I've known Jack Kennedy, Senator, and you are no Jack Kennedy.
Maar dat zal het wel niet worden.... Hoe laat begint dit ook weer 3:00 u?
Nou okee, misschien even proberen, zijn wat mij betreft beiden helemaal geen interessante personages...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jep weer 03:00.
Zal iig wel over haar schandalen gaan, want dat stond in de GOP draft.
Zijn ook niet echt de grootste namen, Kaine staat er volgens mij zelfs bekend om een beetje saai te zijn. Dit debat geeft ze juist wat kleur.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou okee, misschien even proberen, zijn wat mij betreft beiden helemaal geen interessante personages...
Hebben we een stream daarvoor, of weer via stream CNN?
Ja er is iemand die dat claimed, maar geen idee of er bewijzen voor zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:17 schreef Ryan3 het volgende:
Wat las ik nou trouwens: Billyboy heeft een zoon?
Ja, we zullen zien dan....quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn ook niet echt de grootste namen, Kaine staat er volgens mij zelfs bekend om een beetje saai te zijn. Dit debat geeft ze juist wat kleur.
Geen DNA bewijs iig.quote:Ja er is iemand die dat claimed, maar geen idee of er bewijzen voor zijn
Die uitslag was waarschijnlijk gebaseerd op een internet poll. Dus dan kan je het inderdaad net zo goed alvast online zettenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:55 schreef skysherrif het volgende:
https://gop.com/who-won-the-vice-presidential-debate/
Wel mooi, site van de GOP had net "per ongeluk" al de paginas wie het debat won/verloor al online gezet. Soort aanvul artikel, maar natuurlijk had Mike Pence hem al gewonnen. Denk dat iig 1 intern kan fluiten naar zn carriere daar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oei een Amerikaan. Ohio wel interessante staat, die gek genoeg wel veilig voor trump lijkt te blijvenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:34 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik ga wel kijken zo. Al was het maar omdat ik in Ohio woon, dus het tijdschema is weer beter. Maar het is waarschijnlijk ook het meest inhoudelijke debat van de vier.
Echt, het inhoudelijkste debat?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:34 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik ga wel kijken zo. Al was het maar omdat ik in Ohio woon, dus het tijdschema is weer beter. Maar het is waarschijnlijk ook het meest inhoudelijke debat van de vier.
Manufacturing state toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oei een Amerikaan. Ohio wel interessante staat, die gek genoeg wel veilig voor trump lijkt te blijven
18 kiesmannen?quote:
Jep en dit :quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
18 kiesmannen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kiescollege_(Verenigde_Staten)
New York 29
California 55.
quote:Since the 19th century, the only Democrats to lose Ohio yet win the presidency were John F. Kennedy and Franklin D. Roosevelt. And no Republican has ever lost the state and won the White House.
Ja, dus wel cruciaal op grond daarvan. Zeker voor Pence, dus hij zal veel zeggen dat de banen weer terugkomen.quote:
Ik verwacht wel meer inhoud dan vorige week, en ook meer dan in het town hall format van het volgende debat.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Echt, het inhoudelijkste debat?
Wat ga jij stemmen btw, als je althans mag stemmen....
Maar hoe staat het met de maak-industrie nu dan, en wat stemmen de operators?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:47 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Ik verwacht wel meer inhoud dan vorige week, en ook meer dan in het town hall format van het volgende debat.
Ik mag niet stemmen, maar ik zou in het huidige klimaat Democraat stemmen, tenzij de republikein echt bijzonder is.
En de Noord kant van Ohio, inclusief Cleveland waar ik woon, is behoorlijk blauw, maar zodra je een paar mijl buren de grote stad komt is het rood. En de andere grote steden in Ohio zijn ook GOP. Net als de gouverneur(Kasich) en de Senaat in Ohio, dus bijna alle macht is republikeins hier.
De maak industrie is vooral werkeloos, denk auto's en staal hier. Als ze wit zijn is het dan Trump publiek, als ze zwart zijn ze Democraat. Simpel:) verder probeert Cleveland zich opnieuw uit te vinden, en is de medische sector bijvoorbeeld vrij sterk tegenwoordig.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar hoe staat het met de maak-industrie nu dan, en wat stemmen de operators?
mm.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:49 schreef thijsdetweede het volgende:
Tot nog toe is alleen JFK gekozen zonder Ohio te winnen, maar eigenlijk is het niet zijn relevante staat op het moment. Het is wachten op een close verkiezingen waarbij de Democraten winnen, en dan is dat record wel verbroken
Zeker na die wells fargo speech, gezien?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:52 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk dat iedereen wel liever Elizabeth Warren ziet, zeker de operators in de manufacturing industry, denk ik.
Ik had gedacht dat de white blue collar worker toch ook wel blauw was. Ze geloven toch niet echt dat Trump hun industrie weer terug kan brengen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:52 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
De maak industrie is vooral werkeloos, denk auto's en staal hier. Als ze wit zijn is het dan Trump publiek, als ze zwart zijn ze Democraat. Simpel:) verder probeert Cleveland zich opnieuw uit te vinden, en is de medische sector bijvoorbeeld vrij sterk tegenwoordig.
Mooi was dat, gezien idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker na die wells fargo speech, gezien?
Waren blauw, maar na jaren van teleurstelling zijn heel veel blue collars republikeins gegaanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat de white blue collar worker toch ook wel blauw was. Ze geloven toch niet echt dat Trump hun industrie weer terug kan brengen?
Ze geloven dat er iets mis is in het land, en Trump belooft een terugkeer naar de goeie oude tijd. Hetzelfde sentiment als Wilders in Nederland.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat de white blue collar worker toch ook wel blauw was. Ze geloven toch niet echt dat Trump hun industrie weer terug kan brengen?
Ja, maar kunnen ook weer terug komen dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waren blauw, maar na jaren van teleurstelling zijn heel veel blue collars republikeins gegaan
Ook wel weer te begrijpen, maar net als in NL moet je dan niet op Wilders stemmen en dus ook niet op Trump.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:00 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Ze geloven dat er iets mis is in het land, en Trump belooft een terugkeer naar de goeie oude tijd. Hetzelfde sentiment als Wilders in Nederland.
Clinton gaat die banen ook niet terugbrengen en dat weten ze, ze hebben niets te verliezen.... dan maar tegen beter weten in op trump en hopen op een wonder.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook wel weer te begrijpen, maar net als in NL moet je dan niet op Wilders stemmen en dus ook niet op Trump.
Moet je het meer zoeken in Sanders en Warren in de VS wmb.
Ja, is kut gewoon, ik begrijp de gewone mens in de VS wel iig. Toch zou ik wel Clinton stemmen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Clinton gaat die banen ook niet terugbrengen en dat weten ze, ze hebben niets te verliezen.... dan maar tegen beter weten in op trump en hopen op een wonder.
Begonnen, the first and only...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:03 schreef skysherrif het volgende:
Nee, die stream die jij kijkt loopt 20 seconden achter.
Heeft-ie uit zijn hoofd geleerd, dat kan hij iig, dingen uit zijn hoofd leren...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:07 schreef skysherrif het volgende:
Gvd, je moet aangeven waarom JIJ als VP straks de rol van president kan overnemen en Kaine heeft het vooral over Clinton. Nouja goed dat is ook belangrijker maar toch
Pence komt wel goed over iig.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:09 schreef skysherrif het volgende:
Wat hebben deze 2 mannen een romantische warme stemen itt clinton en trump
Lijkt er wel op.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:12 schreef skysherrif het volgende:
Pence denkt echt van, godverdomme waarom moet ik nu net trump gaan verdedigen.
Ja, is gek idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:13 schreef Frits_Teddy het volgende:
Eigenlijk idioot, gaan ze een beetje over twee andere mensen debatteren. Net een gezellig familiefeestje dit
Vond ik niet gek. Pence heeft wat debiele conservatieve standpunten, maar is echt niet dom.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
Eerste indruk, gek genoeg, komt Pence veel beter over dan Kaine wmb.
Nee, van dat conservatieve schrik je idd, maar hij komt veel beter over....quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vond ik niet gek. Pence heeft wat debiele conservatieve standpunten, maar is echt niet dom.
Ja, was een goeie kandidaat geweest wrs.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:18 schreef skysherrif het volgende:
Mike pence had deze verkiezingen wss ez gewonnen
Is in ieder geval een stuk beheerster. Die Kaine kan bijna niet stil zitten als Pence praat.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
Eerste indruk, gek genoeg, komt Pence veel beter over dan Kaine wmb.
Ja, en zijn verhaal is ook beter dan het verhaal van Trump.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:19 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Is in ieder geval een stuk beheerster. Die Kaine kan bijna niet stil zitten als Pence praat.
Zo zou ik hem niet noemen. Meer een "wiener".quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:20 schreef skysherrif het volgende:
Op twitter vinden ze Kaine een "bully"
Ja, geen belasting betalen is niet goed, ook al creëer je duizenden banen. Dat is gewoon gek, echter dat ligt aan de wet dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:24 schreef skysherrif het volgende:
Welke gek gaat nu weer meer tax betalen dan nodig? het was gewoon legaal
Lol. idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:26 schreef skysherrif het volgende:
Nog steeds vreemd dat de republikein blauw draagt en de democraat rood.
Uiteraard, maar het komt niet erg sociaal over, of in touch met de gewone Amerikaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:24 schreef skysherrif het volgende:
Welke gek gaat nu weer meer tax betalen dan nodig? het was gewoon legaal
Was bij eerste debat ook al.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:26 schreef skysherrif het volgende:
Nog steeds vreemd dat de republikein blauw draagt en de democraat rood.
My idea.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:34 schreef JimmyDean het volgende:
Pence schopt Kaine het podium rond. Jammer dat hij niet de presidentskandidaat is.
Trump is ondertussen aan het shitposten, godverdomme.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 05-10-2016 om 03:33:17"@ARSenMissyIrvin: I want a "you're fired" president with people in Govt who are WASTING my tax $'s. @realDonaldTrump" reageer retweet
Volgens mij zullen we niet de enige zijn die deze conclusie nu al trekken.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:35 schreef skysherrif het volgende:
Trump is ondertussen aan het shitposten, godverdomme.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 05-10-2016 om 03:33:17"@ARSenMissyIrvin: I want a "you're fired" president with people in Govt who are WASTING my tax $'s. @realDonaldTrump" reageer retweet
Idd laat pence eens runnen.
Is wonderlijk dit idd, ben benieuwd naar de commentaren.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:38 schreef JimmyDean het volgende:
Heerlijk wel hoe Kaine zo de verkeerde strategie heeft gekozen. Pence komt nu over als een echte staatsman en Kaine is de schreeuwert.
Hij is ook geen extremistische gek, denk ik....quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:40 schreef JimmyDean het volgende:
Pence ziet er daarbij ook uit als een staatsman, met z'n witte haar en ferme kaak, en Kaine niet.
Tsja, tuurlijk heeft trump dat wel gezegd, maar dat ga je niet toegeven. Pence is wel slim itt trump en valt clinton aan ipv dat hij Trump verdedigd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:41 schreef OMG het volgende:
O, de deplorables, en doen alsof Trump alles wat Kaine meldde nooit heeft gezegd.
Overigens wel een flut moderator.
Hij vind Trump natuurlijk ook een malloot, het is duidelijk een intelligente man. Dit gaat mogelijk de machtigste VP worden sinds GHWB toen Reagan in het ziekenhuis lag.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, tuurlijk heeft trump dat wel gezegd, maar dat ga je niet toegeven. Pence is wel slim itt trump en valt clinton aan ipv dat hij Trump verdedigd.
Idee krijg ik ook idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij vind Trump natuurlijk ook een malloot, het is duidelijk een intelligente man. Dit gaat mogelijk de machtigste VP worden sinds GHWB toen Reagan in het ziekenhuis lag.
Gelukkig is het niet Chris Christie geworden. Stel je voor zeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Idee krijg ik ook idd.
Van mij mag hij president worden, centrum-rechts, maar duidelijk niet extreem en geneigd tot samenwerking met centrum-links.
Ja, of andere idioten.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet Chris Christie geworden. Stel je voor zeg.
Ja, gelukkig niet maar,let's dispel once and for all with this fiction that Barack Obama doesn't know what he's doing. He knows exactly what he's doingquote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet Chris Christie geworden. Stel je voor zeg.
Had Rubio gewoon gelijk in trouwens. Was een veel betere president geweest dan alle andere kandidaten.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, gelukkig niet maar,let's dispel once and for all with this fiction that Barack Obama doesn't know what he's doing. He knows exactly what he's doing
Rubio was er nog niet klaar voor. Jammer, denk ook wel de beste kandidaat van de republikeinen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:49 schreef JimmyDean het volgende:
Treurige zak Christie heeft dus als enige wapenfeit dat hij een veelbelovende medekandidaat die een goede kans tegen Clinton zou maken heeft beschadigd. Nou, heb je echt wat aan.
Loopt jouw stream achter ofzo?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:52 schreef skysherrif het volgende:
Dit waren wel kaines beste 2 minuten tot nu toe.
Nouja, kaine is nog enigszins sterk omdat trump hem zoveel ammunitie geeft.
Vind ik niet hoor, alles wat hij opsomde doet Obama al en het werkt niet en Pence krijgt niet echt een kans om uit te leggen wat het andere plan is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:52 schreef skysherrif het volgende:
Dit waren wel kaines beste 2 minuten tot nu toe.
Nouja, kaine is nog enigszins sterk omdat trump hem zoveel ammunitie geeft.
Bedoelde meer hoe hij trump aanviel op zn uitspraken.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, alles wat hij opsomde doet Obama al en het werkt niet en Pence krijgt niet echt een kans om uit te leggen wat het andere plan is.
nos? Dat is niet livequote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee was meer een reactie op de post van ryan3, ik kijk tv dus is live.
hij lult veel te veel, en de moderator laat ze ook nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:58 schreef skysherrif het volgende:
Kaine sukkel je gaat ook echt doorpraten.
Q: Why is Hillary the best candidate?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat weer nergens naar toe met Kaine.
Hopeloos antwoord idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Q: Why is Hillary the best candidate?
K: Trump taxes racist sexist putin
En dan? Assad of the oppositie? In Iran: shia of sunni? Wel een onafhankelijk Koerdische staat of niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:04 schreef Ryan3 het volgende:
Amerikanen moeten weer terug en hun karwei afmaken, heel die ISIS crashen binnen 14 dagen, maar dat willen ze allebei niet.
Assad afzetten. Isis wegvagen in 2 weken. Iran geen discussie, die blijft intact. Wel een Koerdische vrijstaat in noorden van Irak.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En dan? Assad of the oppositie? In Iran: shia of sunni? Wel een onafhankelijk Koerdische staat of niet?
Ik bedoelde Irak met Iran.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Assad afzetten. Isis wegvagen in 2 weken. Iran geen discussie, die blijft intact. Wel een Koerdische vrijstaat in noorden van Irak.
Jawel. En alle andere militia.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:08 schreef JimmyDean het volgende:
Het probleem in het Midden Oosten is niet IS.
Irak is al een groot deel verbeterd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik bedoelde Irak met Iran.
En Assad's supporters? En de FSA? Wie is de consensus kandidaat?
Welke andere milities? De FSA? Hezbollah? YPG? Ah, dus heel Syrie en Irak een VN protectoraat maken?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel. En alle andere militia.
Wegvagen en dan blauwhelmen inzetten om de vrede te bewaren.
Irak is een ramp. Shia leiderschap is een Iran vassal, Sunni leiderschap heeft geen draagvlak onder de bevolking.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Irak is al een groot deel verbeterd.
Zijn genoeg democratische en gematigde facties om bewind over te nemen in Syrië, dacht ik zo.
Betrek ze bij iedere oplossing, ze zijn de bullies idd, maar kijk uit voor ze.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:15 schreef JimmyDean het volgende:
Uiteraard. Rusland wil gewoon zijn eigen invloedssfeer veilig stellen.
Jij kijkt niet objectief.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:17 schreef OMG het volgende:
Pence bewijst wel dat hij net zo'n leugenaar is als Trump.
Tot nu toe zie ik geen enkele winnaar.
bedenk nu dat er 1 iemand zit die trumps uitspraken constant moet verdedigen en het alsnog niet duidelijk is wie het beter doet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:17 schreef OMG het volgende:
Pence bewijst wel dat hij net zo'n leugenaar is als Trump.
Tot nu toe zie ik geen enkele winnaar.
Ja, VS heeft ene puinhoop gemaakt van Irak, maar dat is veel verbeterd sinds die gek weg is, naam even kwijt. Sji had geen draagvlak namelijk. Daardoor mede is ISIS ontstaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Irak is een ramp. Shia leiderschap is een Iran vassal, Sunni leiderschap heeft geen draagvlak onder de bevolking.
En noem eens zo'n gematigde fractie in Syrië?
Shia is juist de meerderheid, Sunni is de minderheid. Shia is de facto Iran. Sunni is voormalig Saddam en nu IS.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, VS heeft ene puinhoop gemaakt van Irak, maar dat is veel verbeterd sinds die gek weg is, naam even kwijt. Sji had geen draagvlak namelijk. Daardoor mede is ISIS ontstaan.
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 05-10-2016 om 03:28:25"@Jnelson52722: @realDonaldTrump @Susiesentinel Kaine looks like an evil crook out of the Batman movies" reageer retweet
Die is al een uur geledenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:23 schreef skysherrif het volgende:
allemaal leuk en aardig pence dat je het goed doet en dat je kaine aanvalt op zijn insults, maar je retarted friend tweet net dit:twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 05-10-2016 om 03:28:25"@Jnelson52722: @realDonaldTrump @Susiesentinel Kaine looks like an evil crook out of the Batman movies" reageer retweet
Jep.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
klopt beetje beeldspraak, word ik nu ook al gefactchecked verdomme?
In Irak is sjii minderheid en soenni meerderheid, gast die eerste minister-president was, was sjii en heeft sjii begunstigd, daarop konden ontevreden soenni zich aansluiten bij wat ISIS ging worden, samen met ex-baahisten van Saddam.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Shia is juist de meerderheid, Sunni is de minderheid. Shia is de facto Iran. Sunni is voormalig Saddam en nu IS.
over tweets gesprokenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jep.
17K likes voor die tweet trouwens.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:23 schreef skysherrif het volgende:
allemaal leuk en aardig pence dat je het goed doet en dat je kaine aanvalt op zijn insults, maar je retarted friend tweet net dit:twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 05-10-2016 om 03:28:25"@Jnelson52722: @realDonaldTrump @Susiesentinel Kaine looks like an evil crook out of the Batman movies" reageer retweet
Eh, ik ben bang dat je verkeerd geinformeerd bent. 65% Shia 35% Sunni.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In Irak is sjii minderheid en soenni meerderheid, gast die eerste minister-president was, was sjii en heeft sjii begunstigd, daarop konden ontevreden soenni zich aansluiten bij wat ISIS ging worden, samen met ex-baahisten van Saddam.
Ga, ik nog even opzoeken morgen dan, Maliki was de naam die ik even kwijt was idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eh, ik ben bang dat je verkeerd geinformeerd bent. 65% Shia 35% Sunni.
En Al-Maliki was inderdaad Shia.
Stel niet uit tot morgen wat gij heden doen kunt. https://en.wikipedia.org/wiki/Shia_Islam_in_Iraqquote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga, ik nog even opzoeken morgen dan, Maliki was de naam die ik even kwijt was idd.
Ik ben verder niet conservatief of religieus, maar abortus vind ik ook een moeilijk punt. Wel eens een foetus gezien van een week of 15?quote:
Doe ik morgen even.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Stel niet uit tot morgen wat gij heden doen kunt. https://en.wikipedia.org/wiki/Shia_Islam_in_Iraq
Jij vindt het doden van ongeboren kinderen oke?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:28 schreef Ryan3 het volgende:
Gatver wat hou ik niet van christenen zeg, bah.... net moslims.
Zou geen plaatjes posten op Fok, leverde mij 2 weken ban, en een permaban voor KLB op.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben verder niet conservatief of religieus, maar abortus vind ik ook een moeilijk punt. Wel eens een foetus gezien van een week of 15?
Ja, en breinaalden abortus heb je daar ooit over gehoord.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben verder niet conservatief of religieus, maar abortus vind ik ook een moeilijk punt. Wel eens een foetus gezien van een week of 15?
Daarom is het een moeilijk punt. Een goed georganiseerde abortuskliniek is natuurlijk wenselijker da neen vrouw die zo desperate is dat ze het zelf wil doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en breinaalden abortus heb je daar ooit over gehoord.
Vrouwen zijn gewoon altijd de banaan bij religies, ook in NL, verdienen minder, zijn vaker arm etc.
Nee, als er een mogelijkheid is voor abortus voor zoveel maanden moet dat de keuze van vrouwen zijn. Dus ben ook niet voor niets cultureel-marxist. Tegen iedere religie.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij vindt het doden van ongeboren kinderen oke?
Je wilt het doden van ongeboren mensjes legaliseren omdat het anders (op een veel en veel kleinere schaal) illegaal gebeurt? Raar principe, doen we ook niet bij moord.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en breinaalden abortus heb je daar ooit over gehoord.
Vrouwen zijn gewoon altijd de banaan bij religies, ook in NL, verdienen minder, zijn vaker arm etc.
cultureel marxist, die meme zie ik vaak voorbij komen, zowat de aartsvijand van de alt right. Dat is iig een discussie voor een andere keer, maar je moet me echt eens uitleggen wat "cultureel marxisme" nu precies is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, als er een mogelijkheid is voor abortus voor zoveel maanden moet dat de keuze van vrouwen zijn. Dus ben ook niet voor niets cultureel-marxist. Tegen iedere religie.
Pence noemt nu moeder Theresa..
Doden van weerloze mensjes kan nooit een keuze zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, als er een mogelijkheid is voor abortus voor zoveel maanden moet dat de keuze van vrouwen zijn. Dus ben ook niet voor niets cultureel-marxist. Tegen iedere religie.
Pence noemt nu moeder Theresa..
Ja, misschien moet je je wat meer proberen te verplaatsen in een vrouw, denk ik, als je dat niet begrijpt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je wilt het doden van ongeboren mensjes legaliseren omdat het anders (op een veel en veel kleinere schaal) illegaal gebeurt? Raar principe, doen we ook niet bij moord.
En ik sta ook voor ongeboren meisjes.
Voor zoveel maanden, heb ik het over. Niet als je 8 maanden zwanger bent en dan aborteert. Maar ik denk dat het aan de vrouw is en niet aan de mannen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doden van weerloze mensjes kan nooit een keuze zijn.
Ik kan me verplaatsen in allerlei mensen die foute keuzes maken, maar het blijven foute keuzes, of ik de beweegredenen nu begrijp of niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, misschien moet je je wat meer proberen te verplaatsen in een vrouw, denk ik, als je dat niet begrijpt.
Uh Cheney?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij vind Trump natuurlijk ook een malloot, het is duidelijk een intelligente man. Dit gaat mogelijk de machtigste VP worden sinds GHWB toen Reagan in het ziekenhuis lag.
Waarom niet? Het is aan iedereen om slechte wetten te veranderen. En dat geklets over maanden gaat nergens over. Het is een mens vanaf de 2e dag, en dus is dat leven waardevol.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor zoveel maanden, heb ik het over. Niet als je 8 maanden zwanger bent en dan aborteert. Maar ik denk dat het aan de vrouw is en niet aan de mannen.
Kan iedereen zien. Gelukkig zijn ze zo eerlijk om dat toe te geven.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:37 schreef skysherrif het volgende:
Cnn commentator (tapper?) is van mening dat Pence heeft gewonnen.
En dus moet je maar bloeden. Ach, je kent mijn standpunt iig, ga er niet vanaf wijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan me verplaatsen in allerlei mensen die foute keuzes maken, maar het blijven foute keuzes, of ik de beweegredenen nu begrijp of niet.
En dus moeten al die miljoenen mensjes maar dood? Kwalijk dat je niet van mening verandert, zou goed zijn geweest want je zit op een heel fout spoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dus moet je maar bloeden. Ach, je kent mijn standpunt iig, ga er niet vanaf wijken.
Kaine a twit.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:37 schreef skysherrif het volgende:
Cnn commentator (tapper?) is van mening dat Pence heeft gewonnen op debatstijl iig.
Wat dat betreft: is papa Bush nou de enige Republikeinse president in afgelopen 40 jaar die niet een buikspreekpop van zijn VP en staf was?quote:
Obama? Clinton? Bush Jr. ook niet echt hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:42 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Wat dat betreft: is papa Bush nou de enige Republikeinse president in afgelopen 40 jaar die niet een buikspreekpop van zijn VP en staf was?
De laatste daarvoor was Nixon, al ging dat ook niet echt lekker.
Zou anders zijn als Pence kandidaat was, denk ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:42 schreef JimmyDean het volgende:
Goh wat zijn ze anti Trump op CNN zeg... pijnlijk.
Ze waren ook al zwaar pro Obamaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou anders zijn als Pence kandidaat was, denk ik.
Bush jr in het begin wel, later gaf ie Cheney minder vrijheid. Toen duidelijk was wat voor klootzak Cheney is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Obama? Clinton? Bush Jr. ook niet echt hoor.
twitter:abbydphillip twitterde op woensdag 05-10-2016 om 04:43:35Most in CBS focus group thought Pence won, but zero people said it would affect their vote. reageer retweet
Vieze vietcong hoer dat. Haar vader was wel een goede conservatief. Ook een veel betere acteur.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die gast Ted Turner was wel met Jane Fonda hè..
Ja, je zit wel opgescheept met Trump idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:48 schreef skysherrif het volgende:
twitter:abbydphillip twitterde op woensdag 05-10-2016 om 04:43:35Most in CBS focus group thought Pence won, but zero people said it would affect their vote. reageer retweet
Die was ook links hoor Henry Fonda.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vieze vietcong hoer dat. Haar vader was wel een goede conservatief. Ook een veel betere acteur.
Niet zoveel Michael Moore kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:47 schreef Broomer het volgende:
[..]
Bush jr in het begin wel, later gaf ie Cheney minder vrijheid. Toen duidelijk was wat voor klootzak Cheney is.
Centrum-links zouden wij zeggen idd. Zijn maar weinig Hollywoodians die rechts zijn, denk ik.quote:
John Wayne. En nog wel meer hoor, Charlton Heston, James Steward, Michael Caine, Kirk Douglas, Mel Gibson, Arnold Schwarzenegger, Fred Astaire etc. etc. etc.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Centrum-links zouden wij zeggen idd. Zijn maar weinig Hollywoodians die rechts zijn, denk ik.
Ja, die cowboy hoe heet ie... en Eastwood.
Ze zijn nog steeds keihard anti Trump. Nu is het Pence 2020.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:55 schreef skysherrif het volgende:
Trouwens Jimmy, ik heb CNN nog nooit zo pro republikeins gezien.
Dat wel ja, maar positief over Pence.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds keihard anti Trump. Nu is het Pence 2020.
En wat vind jij daarvan OMGquote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:59 schreef OMG het volgende:
Een Republican strategist op msnbc net; de verliezer van vanavond wel eens Ted Cruz kunnen zijn, Pence zou wel eens het nieuwe gezicht van de Christian conservatives kunnen zijn.
Ted Cruz had al geen geloofwaardigheid meer. Eerst die stunt op de conventie, en nu endorsed hij Trump enorm actief.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:59 schreef OMG het volgende:
Een Republican strategist op msnbc net; de verliezer van vanavond wel eens Ted Cruz kunnen zijn, Pence zou wel eens het nieuwe gezicht van de Christian conservatives kunnen zijn.
John Wayne idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
John Wayne. En nog wel meer hoor, Charlton Heston, James Steward, Michael Caine, Kirk Douglas, Mel Gibson, Arnold Schwarzenegger, Fred Astaire etc. etc. etc.
Oh, en Ronald Reagan
Yep, deze man kan wel groeien, is een jaar op 56 tot 58, heeft nog wel mogelijkheden.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:00 schreef skysherrif het volgende:
Als de clinton presidency een failure wordt lijkt Pence me een grote favoriet voor 2020.
http://www.ranker.com/lis(...)DqTzQmC6TeDxwzEYhw.1quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
John Wayne idd.
Charlton Heston klopt.
James Steward meer net als Henry Fonda, volgens mij. Schopte het nog tot brigade-generaal in WO2 bij de luchtmacht, heeft veel vluchten gemaakt. Decent guy.
Micheal Caine is sws een Brit.
Kirk Douglas is een Joodse jongen en links, volgens mij.
Mel Gibson een Australiër en verknipt rechts-conservatief katholiek.
Arnie idd Republikein, getrouwd geweest met nichtje van JFK en als Republikein een erg linkse Republikein en Oostenrijker.
Fred Astaire ander tijdperk.
Broes Willis wel idd, arbeidersjongen en dus ook een vrij liberal rechtsaard.
Ja, wat abortus betreft wel, maar zijn mimiek is niet okee en zijn antwoorden niet, lijkt me toch niet iemand die het wordt in de toekomst.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:02 schreef OMG het volgende:
Kan me daar wel in vinden. Op stijl heeft Pence het wel gewonnen, kwam goed over, ook al heb ik een hekel aan die vent. Qua inhoud vond ik hem mager. Kaine was helaas de Trump van vanavond, maar had punten.
twitter:williamjordann twitterde op woensdag 05-10-2016 om 05:03:37Pre-debate favorability rating among self described conservatives:Mike Pence: +48Donald Trump: +15(YouGov/Economist Poll Oct 1-3) reageer retweet
Stond Kirk er nou bij? Paar verrassingen. Blijf erbij dat Stewart net als Arnie een zogenaamde linkse-Republikein was.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://www.ranker.com/lis(...)DqTzQmC6TeDxwzEYhw.1
Zal best. Arnie was een Kasich supporter ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stond Kirk er nou bij? Paar verrassingen. Blijf erbij dat Stewart net als Arnie een zogenaamde linkse-Republikein was.
Kasich zou ik nog gestemd hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zal best. Arnie was een Kasich supporter ook.
Behalve dat dan wrs.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://www.politico.com/s(...)2016-campaign-218846
Trump 2016 2020 2024quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:10 schreef skysherrif het volgende:
Haha denk dat CNN beetje spijt heeft dat ze Eric Trump hebben uitgenodigd.
Bogart was een democrat, had daar ook een quote over, kan hem niet vinden echter.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, niet echt bezig met politiek denk ik.
[..]
Blegh, dan liever Trump
Stond niks over zijn voorkeur op wikipedia.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bogart was een democrat, had daar ook een quote over, kan hem niet vinden echter.
Klopt idd, misschien krijgt Trump een hartaanval.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:13 schreef TLC het volgende:
Ik ben voor Hilly als president maar dit debat is duidelijk gewonnen door Pence, hij lijkt mij ook eerder een veel geschiktere presidentskandidaat dan Trump.
Eerder Hillary. President Kaine... ripquote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt idd, misschien krijgt Trump een hartaanval.
Kijk bij Bacall dan. Bogey had een quote, maar kan hem niet vinden iets van: I'm a democrat, because I'm a human being.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Stond niks over zijn voorkeur op wikipedia.
Dat wel idd. Ik bedoel, in de jaren 50 was Eisenhower ook best een goede president.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:17 schreef JimmyDean het volgende:
Maar ja, dat waren wel andere tijden uiteraard.
quote:Ruim 84 miljoen mensen keken woensdagnacht in de Verenigde Staten naar het debat. Dat is een record voor het debat tussen kandidaat vicepresidenten.
Het is dan ook ondertussen half 6...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol en wij hier in NL nog 5 man of zo.
Afnokken of ruzie krijgen morgen met je wederhelft idd...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is dan ook ondertussen half 6...
Pence had soms zelfs ook gelijktwitter:JoePerticone twitterde op woensdag 05-10-2016 om 04:08:24Mike Pence is correct. Tim Kaine was among the Senators who boycotted Israeli Prime Minister Netanyahu's speech las… https://t.co/SzEql4l7ai reageer retweet
Kaine gaf dat ook toe in het debat.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:23 schreef skysherrif het volgende:
Pence had soms zelfs ook gelijktwitter:JoePerticone twitterde op woensdag 05-10-2016 om 04:08:24Mike Pence is correct. Tim Kaine was among the Senators who boycotted Israeli Prime Minister Netanyahu's speech las… https://t.co/SzEql4l7ai reageer retweet
hij heeft trump niet geendorsed, hij zei dat hij zijn plicht zou nakomen en dus op trump zou stemmenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 05:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ted Cruz had al geen geloofwaardigheid meer. Eerst die stunt op de conventie, en nu endorsed hij Trump enorm actief.
Plsu hij heeft een berg munitie gegeven tegen Trumpquote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:02 schreef Knipoogje het volgende:
Als ik de media samenvat was Pence duidelijk de betere debater volgens de Dems en volgens de Reps, maar zijn fact-o-meter sloeg wel een stuk rooier uit dan Kaine's. Verbetering tov Trump in ieder geval wiens fact-o-meter rood uitsloeg en ook nog eens de minste debater was.
Pence zou heel hard verliezen tegen Clinton. Als je kijkt naar zijn standpunten op abortus, vrouwen rechten en lgbt zaken dan is het appeltje eitje voor Clinton.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:32 schreef vigen98 het volgende:
Mijn God waarom is Pence nou niet de presidentskandidaat?Hij had HC helemaal afgemaakt.
Hoezo? Trump is toch ook tegen abortus en die is 50/50 met Hillary.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Pence zou heel hard verliezen tegen Clinton. Als je kijkt naar zijn standpunten op abortus, vrouwen rechten en lgbt zaken dan is het appeltje eitje voor Clinton.
Dat zijn, als je kijkt naar peilingen, niet echt key issues, bovendien zijn er ook een boel amerikanen die deze standpunten aanspreekt. Combineer dat met die ongelooflijk hoge disapproval rate van Clinton en ja Pence had gewonnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Pence zou heel hard verliezen tegen Clinton. Als je kijkt naar zijn standpunten op abortus, vrouwen rechten en lgbt zaken dan is het appeltje eitje voor Clinton.
Nee maar het maakt het wel heel makkelijk om Pence weg te zetten als vrouwen hater, Clinton zou in een debat vrij makkelijk winnen op die standpunten.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zijn, als je kijkt naar peilingen, niet echt key issues, bovendien zijn er ook een boel amerikanen die deze standpunten aanspreekt. Combineer dat met die ongelooflijk hoge disapproval rate van Clinton en ja Pence had gewonnen.
Je doet nu alsof alle vrouwen voor abortus zijn. Heel veel vrouwen zelf zijn ook tegen abortus.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:25 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee maar het maakt het wel heel makkelijk om Pence weg te zetten als vrouwen hater, Clinton zou in een debat vrij makkelijk winnen op die standpunten.
Ik ben niet zo thuis in dat debat, maar ik neem aan dat ongeveer elke republikein tegen abortus is geweest? Lijkt me dan ook dat daar genoeg goed verweer tegen is om niet op dat punt af te gaan, zeker Pence niet als zeer ervaren politiciquote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:25 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee maar het maakt het wel heel makkelijk om Pence weg te zetten als vrouwen hater, Clinton zou in een debat vrij makkelijk winnen op die standpunten.
Zijn ze ook voor verplichten begrafenissen van foetussen? Verplicht kijken naar een ultrasound? Defunden van planned parenthood met een HIV uitbraak tot gevolg? Voor oneerlijk belonging bij gelijk werk?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 13:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je doet nu alsof alle vrouwen voor abortus zijn. Heel veel vrouwen zelf zijn ook tegen abortus.
quote:But Pence signed one anti-abortion bill in March of this year that was so extreme, even some pro-life Republicans opposed it. And it was eventually blocked from going into effect by a federal judge for violating women's right to choose.
The law did something truly bizarre. It would have basically forced women to seek funerary services for a fetus -- whether she'd had an abortion or a miscarriage, and no matter how far along the pregnancy was.
The law Pence backed would have required all fetal tissue to be cremated or buried, an unprecedented measure in state law. The law also banned abortion if the fetus had a "disability" -- which would have denied women the right to end a pregnancy even in case of serious fetal anomalies.
The wording of the burial provision meant that technically, even if a woman had a miscarriage at eight weeks of pregnancy at home, she would have to keep the blood and tissue, take it to a hospital or clinic, and have it buried or cremated by a funeral home. The law would have also dramatically increased the cost of an abortion, since providers would have had to spend time and money on arranging the funerary services.
And since about half of miscarriages happen shortly after a fertilized egg is implanted, and occur at roughly the same time a woman would expect her period, many women could be having a miscarriage and not even know it -- and thus, technically be violating the law if they didn't cremate or bury the resulting tissue.
Dan moet je hem beter volgen. Hij roept iedereen op om Trump te stemmen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
hij heeft trump niet geendorsed, hij zei dat hij zijn plicht zou nakomen en dus op trump zou stemmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |