Pence komt wel goed over iig.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:09 schreef skysherrif het volgende:
Wat hebben deze 2 mannen een romantische warme stemen itt clinton en trump
Lijkt er wel op.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:12 schreef skysherrif het volgende:
Pence denkt echt van, godverdomme waarom moet ik nu net trump gaan verdedigen.
Ja, is gek idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:13 schreef Frits_Teddy het volgende:
Eigenlijk idioot, gaan ze een beetje over twee andere mensen debatteren. Net een gezellig familiefeestje dit
Vond ik niet gek. Pence heeft wat debiele conservatieve standpunten, maar is echt niet dom.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
Eerste indruk, gek genoeg, komt Pence veel beter over dan Kaine wmb.
Nee, van dat conservatieve schrik je idd, maar hij komt veel beter over....quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vond ik niet gek. Pence heeft wat debiele conservatieve standpunten, maar is echt niet dom.
Ja, was een goeie kandidaat geweest wrs.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:18 schreef skysherrif het volgende:
Mike pence had deze verkiezingen wss ez gewonnen
Is in ieder geval een stuk beheerster. Die Kaine kan bijna niet stil zitten als Pence praat.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
Eerste indruk, gek genoeg, komt Pence veel beter over dan Kaine wmb.
Ja, en zijn verhaal is ook beter dan het verhaal van Trump.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:19 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Is in ieder geval een stuk beheerster. Die Kaine kan bijna niet stil zitten als Pence praat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |