Stel niet uit tot morgen wat gij heden doen kunt. https://en.wikipedia.org/wiki/Shia_Islam_in_Iraqquote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga, ik nog even opzoeken morgen dan, Maliki was de naam die ik even kwijt was idd.
Ik ben verder niet conservatief of religieus, maar abortus vind ik ook een moeilijk punt. Wel eens een foetus gezien van een week of 15?quote:
Doe ik morgen even.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Stel niet uit tot morgen wat gij heden doen kunt. https://en.wikipedia.org/wiki/Shia_Islam_in_Iraq
Jij vindt het doden van ongeboren kinderen oke?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:28 schreef Ryan3 het volgende:
Gatver wat hou ik niet van christenen zeg, bah.... net moslims.
Zou geen plaatjes posten op Fok, leverde mij 2 weken ban, en een permaban voor KLB op.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben verder niet conservatief of religieus, maar abortus vind ik ook een moeilijk punt. Wel eens een foetus gezien van een week of 15?
Ja, en breinaalden abortus heb je daar ooit over gehoord.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben verder niet conservatief of religieus, maar abortus vind ik ook een moeilijk punt. Wel eens een foetus gezien van een week of 15?
Daarom is het een moeilijk punt. Een goed georganiseerde abortuskliniek is natuurlijk wenselijker da neen vrouw die zo desperate is dat ze het zelf wil doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en breinaalden abortus heb je daar ooit over gehoord.
Vrouwen zijn gewoon altijd de banaan bij religies, ook in NL, verdienen minder, zijn vaker arm etc.
Nee, als er een mogelijkheid is voor abortus voor zoveel maanden moet dat de keuze van vrouwen zijn. Dus ben ook niet voor niets cultureel-marxist. Tegen iedere religie.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij vindt het doden van ongeboren kinderen oke?
Je wilt het doden van ongeboren mensjes legaliseren omdat het anders (op een veel en veel kleinere schaal) illegaal gebeurt? Raar principe, doen we ook niet bij moord.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en breinaalden abortus heb je daar ooit over gehoord.
Vrouwen zijn gewoon altijd de banaan bij religies, ook in NL, verdienen minder, zijn vaker arm etc.
cultureel marxist, die meme zie ik vaak voorbij komen, zowat de aartsvijand van de alt right. Dat is iig een discussie voor een andere keer, maar je moet me echt eens uitleggen wat "cultureel marxisme" nu precies is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, als er een mogelijkheid is voor abortus voor zoveel maanden moet dat de keuze van vrouwen zijn. Dus ben ook niet voor niets cultureel-marxist. Tegen iedere religie.
Pence noemt nu moeder Theresa..
Doden van weerloze mensjes kan nooit een keuze zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, als er een mogelijkheid is voor abortus voor zoveel maanden moet dat de keuze van vrouwen zijn. Dus ben ook niet voor niets cultureel-marxist. Tegen iedere religie.
Pence noemt nu moeder Theresa..
Ja, misschien moet je je wat meer proberen te verplaatsen in een vrouw, denk ik, als je dat niet begrijpt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je wilt het doden van ongeboren mensjes legaliseren omdat het anders (op een veel en veel kleinere schaal) illegaal gebeurt? Raar principe, doen we ook niet bij moord.
En ik sta ook voor ongeboren meisjes.
Voor zoveel maanden, heb ik het over. Niet als je 8 maanden zwanger bent en dan aborteert. Maar ik denk dat het aan de vrouw is en niet aan de mannen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doden van weerloze mensjes kan nooit een keuze zijn.
Ik kan me verplaatsen in allerlei mensen die foute keuzes maken, maar het blijven foute keuzes, of ik de beweegredenen nu begrijp of niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, misschien moet je je wat meer proberen te verplaatsen in een vrouw, denk ik, als je dat niet begrijpt.
Uh Cheney?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij vind Trump natuurlijk ook een malloot, het is duidelijk een intelligente man. Dit gaat mogelijk de machtigste VP worden sinds GHWB toen Reagan in het ziekenhuis lag.
Waarom niet? Het is aan iedereen om slechte wetten te veranderen. En dat geklets over maanden gaat nergens over. Het is een mens vanaf de 2e dag, en dus is dat leven waardevol.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor zoveel maanden, heb ik het over. Niet als je 8 maanden zwanger bent en dan aborteert. Maar ik denk dat het aan de vrouw is en niet aan de mannen.
Kan iedereen zien. Gelukkig zijn ze zo eerlijk om dat toe te geven.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:37 schreef skysherrif het volgende:
Cnn commentator (tapper?) is van mening dat Pence heeft gewonnen.
En dus moet je maar bloeden. Ach, je kent mijn standpunt iig, ga er niet vanaf wijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan me verplaatsen in allerlei mensen die foute keuzes maken, maar het blijven foute keuzes, of ik de beweegredenen nu begrijp of niet.
En dus moeten al die miljoenen mensjes maar dood? Kwalijk dat je niet van mening verandert, zou goed zijn geweest want je zit op een heel fout spoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dus moet je maar bloeden. Ach, je kent mijn standpunt iig, ga er niet vanaf wijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |