Irak is een ramp. Shia leiderschap is een Iran vassal, Sunni leiderschap heeft geen draagvlak onder de bevolking.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Irak is al een groot deel verbeterd.
Zijn genoeg democratische en gematigde facties om bewind over te nemen in Syrië, dacht ik zo.
Betrek ze bij iedere oplossing, ze zijn de bullies idd, maar kijk uit voor ze.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:15 schreef JimmyDean het volgende:
Uiteraard. Rusland wil gewoon zijn eigen invloedssfeer veilig stellen.
Jij kijkt niet objectief.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:17 schreef OMG het volgende:
Pence bewijst wel dat hij net zo'n leugenaar is als Trump.
Tot nu toe zie ik geen enkele winnaar.
bedenk nu dat er 1 iemand zit die trumps uitspraken constant moet verdedigen en het alsnog niet duidelijk is wie het beter doet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:17 schreef OMG het volgende:
Pence bewijst wel dat hij net zo'n leugenaar is als Trump.
Tot nu toe zie ik geen enkele winnaar.
Ja, VS heeft ene puinhoop gemaakt van Irak, maar dat is veel verbeterd sinds die gek weg is, naam even kwijt. Sji had geen draagvlak namelijk. Daardoor mede is ISIS ontstaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Irak is een ramp. Shia leiderschap is een Iran vassal, Sunni leiderschap heeft geen draagvlak onder de bevolking.
En noem eens zo'n gematigde fractie in Syrië?
Shia is juist de meerderheid, Sunni is de minderheid. Shia is de facto Iran. Sunni is voormalig Saddam en nu IS.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, VS heeft ene puinhoop gemaakt van Irak, maar dat is veel verbeterd sinds die gek weg is, naam even kwijt. Sji had geen draagvlak namelijk. Daardoor mede is ISIS ontstaan.
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 05-10-2016 om 03:28:25"@Jnelson52722: @realDonaldTrump @Susiesentinel Kaine looks like an evil crook out of the Batman movies" reageer retweet
Die is al een uur geledenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:23 schreef skysherrif het volgende:
allemaal leuk en aardig pence dat je het goed doet en dat je kaine aanvalt op zijn insults, maar je retarted friend tweet net dit:twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 05-10-2016 om 03:28:25"@Jnelson52722: @realDonaldTrump @Susiesentinel Kaine looks like an evil crook out of the Batman movies" reageer retweet
Jep.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
klopt beetje beeldspraak, word ik nu ook al gefactchecked verdomme?
In Irak is sjii minderheid en soenni meerderheid, gast die eerste minister-president was, was sjii en heeft sjii begunstigd, daarop konden ontevreden soenni zich aansluiten bij wat ISIS ging worden, samen met ex-baahisten van Saddam.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Shia is juist de meerderheid, Sunni is de minderheid. Shia is de facto Iran. Sunni is voormalig Saddam en nu IS.
over tweets gesprokenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jep.
17K likes voor die tweet trouwens.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:23 schreef skysherrif het volgende:
allemaal leuk en aardig pence dat je het goed doet en dat je kaine aanvalt op zijn insults, maar je retarted friend tweet net dit:twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 05-10-2016 om 03:28:25"@Jnelson52722: @realDonaldTrump @Susiesentinel Kaine looks like an evil crook out of the Batman movies" reageer retweet
Eh, ik ben bang dat je verkeerd geinformeerd bent. 65% Shia 35% Sunni.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In Irak is sjii minderheid en soenni meerderheid, gast die eerste minister-president was, was sjii en heeft sjii begunstigd, daarop konden ontevreden soenni zich aansluiten bij wat ISIS ging worden, samen met ex-baahisten van Saddam.
Ga, ik nog even opzoeken morgen dan, Maliki was de naam die ik even kwijt was idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 04:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eh, ik ben bang dat je verkeerd geinformeerd bent. 65% Shia 35% Sunni.
En Al-Maliki was inderdaad Shia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |