Mocht er interesse zijn, is hier het forum voor de VP debates. Ik ga iig kijken, hoop dat het nu wat meer over de inhoud gaatquote:The Vice Presidential debate will be divided into nine time segments of approximately 10 minutes each. The moderator will ask an opening question, after which each candidate will have two minutes to respond. The moderator will use the balance of the time in the segment for a deeper discussion of the topic.
Read more at http://www.uspresidential(...)#4BEQbW2bibWB067u.99
Jep weer 03:00.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
I've known Jack Kennedy, Senator, and you are no Jack Kennedy.
Maar dat zal het wel niet worden.... Hoe laat begint dit ook weer 3:00 u?
Nou okee, misschien even proberen, zijn wat mij betreft beiden helemaal geen interessante personages...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jep weer 03:00.
Zal iig wel over haar schandalen gaan, want dat stond in de GOP draft.
Zijn ook niet echt de grootste namen, Kaine staat er volgens mij zelfs bekend om een beetje saai te zijn. Dit debat geeft ze juist wat kleur.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou okee, misschien even proberen, zijn wat mij betreft beiden helemaal geen interessante personages...
Hebben we een stream daarvoor, of weer via stream CNN?
Ja er is iemand die dat claimed, maar geen idee of er bewijzen voor zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:17 schreef Ryan3 het volgende:
Wat las ik nou trouwens: Billyboy heeft een zoon?
Ja, we zullen zien dan....quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn ook niet echt de grootste namen, Kaine staat er volgens mij zelfs bekend om een beetje saai te zijn. Dit debat geeft ze juist wat kleur.
Geen DNA bewijs iig.quote:Ja er is iemand die dat claimed, maar geen idee of er bewijzen voor zijn
Die uitslag was waarschijnlijk gebaseerd op een internet poll. Dus dan kan je het inderdaad net zo goed alvast online zettenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:55 schreef skysherrif het volgende:
https://gop.com/who-won-the-vice-presidential-debate/
Wel mooi, site van de GOP had net "per ongeluk" al de paginas wie het debat won/verloor al online gezet. Soort aanvul artikel, maar natuurlijk had Mike Pence hem al gewonnen. Denk dat iig 1 intern kan fluiten naar zn carriere daar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oei een Amerikaan. Ohio wel interessante staat, die gek genoeg wel veilig voor trump lijkt te blijvenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:34 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik ga wel kijken zo. Al was het maar omdat ik in Ohio woon, dus het tijdschema is weer beter. Maar het is waarschijnlijk ook het meest inhoudelijke debat van de vier.
Echt, het inhoudelijkste debat?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:34 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik ga wel kijken zo. Al was het maar omdat ik in Ohio woon, dus het tijdschema is weer beter. Maar het is waarschijnlijk ook het meest inhoudelijke debat van de vier.
Manufacturing state toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oei een Amerikaan. Ohio wel interessante staat, die gek genoeg wel veilig voor trump lijkt te blijven
18 kiesmannen?quote:
Jep en dit :quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
18 kiesmannen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kiescollege_(Verenigde_Staten)
New York 29
California 55.
quote:Since the 19th century, the only Democrats to lose Ohio yet win the presidency were John F. Kennedy and Franklin D. Roosevelt. And no Republican has ever lost the state and won the White House.
Ja, dus wel cruciaal op grond daarvan. Zeker voor Pence, dus hij zal veel zeggen dat de banen weer terugkomen.quote:
Ik verwacht wel meer inhoud dan vorige week, en ook meer dan in het town hall format van het volgende debat.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Echt, het inhoudelijkste debat?
Wat ga jij stemmen btw, als je althans mag stemmen....
Maar hoe staat het met de maak-industrie nu dan, en wat stemmen de operators?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:47 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Ik verwacht wel meer inhoud dan vorige week, en ook meer dan in het town hall format van het volgende debat.
Ik mag niet stemmen, maar ik zou in het huidige klimaat Democraat stemmen, tenzij de republikein echt bijzonder is.
En de Noord kant van Ohio, inclusief Cleveland waar ik woon, is behoorlijk blauw, maar zodra je een paar mijl buren de grote stad komt is het rood. En de andere grote steden in Ohio zijn ook GOP. Net als de gouverneur(Kasich) en de Senaat in Ohio, dus bijna alle macht is republikeins hier.
De maak industrie is vooral werkeloos, denk auto's en staal hier. Als ze wit zijn is het dan Trump publiek, als ze zwart zijn ze Democraat. Simpel:) verder probeert Cleveland zich opnieuw uit te vinden, en is de medische sector bijvoorbeeld vrij sterk tegenwoordig.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar hoe staat het met de maak-industrie nu dan, en wat stemmen de operators?
mm.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:49 schreef thijsdetweede het volgende:
Tot nog toe is alleen JFK gekozen zonder Ohio te winnen, maar eigenlijk is het niet zijn relevante staat op het moment. Het is wachten op een close verkiezingen waarbij de Democraten winnen, en dan is dat record wel verbroken
Zeker na die wells fargo speech, gezien?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:52 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk dat iedereen wel liever Elizabeth Warren ziet, zeker de operators in de manufacturing industry, denk ik.
Ik had gedacht dat de white blue collar worker toch ook wel blauw was. Ze geloven toch niet echt dat Trump hun industrie weer terug kan brengen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:52 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
De maak industrie is vooral werkeloos, denk auto's en staal hier. Als ze wit zijn is het dan Trump publiek, als ze zwart zijn ze Democraat. Simpel:) verder probeert Cleveland zich opnieuw uit te vinden, en is de medische sector bijvoorbeeld vrij sterk tegenwoordig.
Mooi was dat, gezien idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker na die wells fargo speech, gezien?
Waren blauw, maar na jaren van teleurstelling zijn heel veel blue collars republikeins gegaanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat de white blue collar worker toch ook wel blauw was. Ze geloven toch niet echt dat Trump hun industrie weer terug kan brengen?
Ze geloven dat er iets mis is in het land, en Trump belooft een terugkeer naar de goeie oude tijd. Hetzelfde sentiment als Wilders in Nederland.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat de white blue collar worker toch ook wel blauw was. Ze geloven toch niet echt dat Trump hun industrie weer terug kan brengen?
Ja, maar kunnen ook weer terug komen dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waren blauw, maar na jaren van teleurstelling zijn heel veel blue collars republikeins gegaan
Ook wel weer te begrijpen, maar net als in NL moet je dan niet op Wilders stemmen en dus ook niet op Trump.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:00 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Ze geloven dat er iets mis is in het land, en Trump belooft een terugkeer naar de goeie oude tijd. Hetzelfde sentiment als Wilders in Nederland.
Clinton gaat die banen ook niet terugbrengen en dat weten ze, ze hebben niets te verliezen.... dan maar tegen beter weten in op trump en hopen op een wonder.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook wel weer te begrijpen, maar net als in NL moet je dan niet op Wilders stemmen en dus ook niet op Trump.
Moet je het meer zoeken in Sanders en Warren in de VS wmb.
Ja, is kut gewoon, ik begrijp de gewone mens in de VS wel iig. Toch zou ik wel Clinton stemmen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Clinton gaat die banen ook niet terugbrengen en dat weten ze, ze hebben niets te verliezen.... dan maar tegen beter weten in op trump en hopen op een wonder.
Begonnen, the first and only...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:03 schreef skysherrif het volgende:
Nee, die stream die jij kijkt loopt 20 seconden achter.
Heeft-ie uit zijn hoofd geleerd, dat kan hij iig, dingen uit zijn hoofd leren...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 03:07 schreef skysherrif het volgende:
Gvd, je moet aangeven waarom JIJ als VP straks de rol van president kan overnemen en Kaine heeft het vooral over Clinton. Nouja goed dat is ook belangrijker maar toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |