heey. iemand uit julianadorp hier.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:51 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik was vergeten Julianadorp te noemen
Julianadorp
Nee, zo erg is het gelukkig nog net niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:55 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
heey. iemand uit julianadorp hier.
ik ben eigenlijk nog nooit in julianadorp geweest en dat terwijl ik er niet eens zo ver vandaan woon.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:58 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het gelukkig nog net niet.
Houden zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:00 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk nog nooit in julianadorp geweest en dat terwijl ik er niet eens zo ver vandaan woon.
maar vertel mij eens beste lurkie....waarom is het daar zo erg? teveel buitenlanders ofzo?quote:
Het is dus erg lelijk, ik dacht dat het topic daar over gingquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:10 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
maar vertel mij eens beste lurkie....waarom is het daar zo erg? teveel buitenlanders ofzo?
ooh jaa, tuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:21 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
maar die hebben verder natuurlijk niets te maken met het uiterlijk van een stad.
Wat een fucking bullshit. "Het is er gewoon lelijk", manmanman. Er staan gebouwen die qua architectuur internationaal toonaangevend zijn. Door Rotterdam is elke andere stad in Nederland een groot dorp. Het importtuig is vervelend ja, maar die zitten in elke stad met meer dan 20k inwoners. Rotterdammers zijn vaak fijne mensen. Grote muil, maar klein hartje. Zijn het je vrienden, dan blijven het vrienden voor het leven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:47 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Het is er gewoon lelijk, de oudere wijken vervallen en ik vind Rotterdammers asociaal. Ik kom/kwam er helaas zeer regelmatig, onvrijwillig. Zowel de echte Rotterdammers als al het importtuig zijn vreselijk arrogant en asociaal, letterlijk įlle gebouwen (zogenaamde moderne architectuur) zijn afgrijselijk. Rotterdam heeft nul charme, nul romantiek, het is gewoon een verschrikkelijke afvoerput.
Ik weet het niet hoor, dat vrienden voor het leven gedoe vind ik zelf ook een belangrijk aspect van een rijk, betekenisvol bestaan, wat dus zeker voor Rotterdam spreekt. Het is alleen dat constante benoemen ervan, wat het weer een beetje die aso-vibe geeft. Dat maakt Rotterdam toch een beetje een kutstad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:41 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Wat een fucking bullshit. "Het is er gewoon lelijk", manmanman. Er staan gebouwen die qua architectuur internationaal toonaangevend zijn. Door Rotterdam is elke andere stad in Nederland een groot dorp. Het importtuig is vervelend ja, maar die zitten in elke stad met meer dan 20k inwoners. Rotterdammers zijn vaak fijne mensen. Grote muil, maar klein hartje. Zijn het je vrienden, dan blijven het vrienden voor het leven.
Ik moet daar altijd een beetje om gniffelen inderdaad. Er zijn mensen die 10.000 km vliegen om de architectuur in Rotterdam te komen bekijken maar als je de gemiddelde fokker moet geloven is heel Rotterdam 1 beerput van ellende. Dit terwijl rotterdam juist enorm populair aan het worden is en op steeds meer lijstjes komt te staan als stad die je moet bezoeken, juist vanwege de moderne architectuur en Rotterdamse mentaliteit van “niet lullen, maar aanpakken”. Volgens mij zijn het ook hoofdzakelijk mensen die nauwelijks in Rotterdam komen en alleen inderdaad de lijnbaan hebben bezocht. En zelfs de lijnbaan was zijn tijd ver vooruit, de eerste autovrije winkelstraat in een centrum, was nog nooit vertoond, tegenwoordig is een autovrij winkelgebied doodnormaal, but you saw it first in Rotterdam. En wat je zegt klopt, Rotterdam is de enige Nederlandse stad met een internationaal stedelijke uitstraling.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:41 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Wat een fucking bullshit. "Het is er gewoon lelijk", manmanman. Er staan gebouwen die qua architectuur internationaal toonaangevend zijn. Door Rotterdam is elke andere stad in Nederland een groot dorp. Het importtuig is vervelend ja, maar die zitten in elke stad met meer dan 20k inwoners. Rotterdammers zijn vaak fijne mensen. Grote muil, maar klein hartje. Zijn het je vrienden, dan blijven het vrienden voor het leven.
Ik ben eens 'op' Urk geweestquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:58 schreef TripleSec het volgende:
Een keer de fout gemaakt Volendam te bezoeken
Ook vreselijk. Niet eens zo lelijk. Maar man oh man, dat volk dat daar rond loopt scheurt op stinkende brommersquote:
Noviomagus?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:18 schreef Walter81 het volgende:
[..]
1 van de genoemde 'lelijke' steden (ik zeg niet welke) bevat ook een hoop oude mooie dingen hoor. Ik woon er zelf dus kan het weten .
jaa hoor! dat is helemaal niet waar....weetje dat die mensen daar best wel aardig zijn. en het ziet er best leuk uit voor een grote stad.....je bedoel je kut stad?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:47 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Het is er gewoon lelijk, de oudere wijken vervallen en ik vind Rotterdammers asociaal. Ik kom/kwam er helaas zeer regelmatig, onvrijwillig. Zowel de echte Rotterdammers als al het importtuig zijn vreselijk arrogant en asociaal, letterlijk įlle gebouwen (zogenaamde moderne architectuur) zijn afgrijselijk. Rotterdam heeft nul charme, nul romantiek, het is gewoon een verschrikkelijke afvoerput.
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer geweest en ik vind het een hele deprimerende plek. Het is grauw en de indeling is vreemd. Het voelt niet goed.
Dit. Bijvoorbeeld Delft heeft een mooi centrum, maar wijken zoals Buitenhof, Voorhof en Poptahof zijn veel lelijker dan de gemiddelde nieuwbouwwijk in Zoetermeer, Almere of Den Helder. Het zit er ook ramvol met allochtonen met duizend en een problemen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:00 schreef adnapekkid het volgende:
Poldersteden als Almere en Lelystad. En Rotterdam.
Nou zijn veel plekken lelijk, alle achterstandswijken bij grote steden zijn lelijk, maar de bovengenoemde steden hebben geen mooi centrum om dat te compenseren.
En ook nog deze:
KLB / Tiel
Valt reuze mee. Adam is meer dan de dam en de wallen Dat verdient idd geen schoonheidsprijs.quote:
Ik kom er vandaan en het is inderdaad echt verschrikkelijk treurig. Spuuglelijk, er is geen fuck te doen, en ondanks dat je in de middle of nowhere zit zit het alsnog vol met turken. Bovendien is er veel criminaliteit (steekpartijen, drugscriminaliteit, en er was zelfs een heuse gangoorlog met antilianenquote:
The village idiot.quote:
Waarschijnlijk bedoelt hij homostad. Wat hoogstwaarschijnlijk de reden is dat jij je daar zo thuisvoelt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:09 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
jaa hoor! dat is helemaal niet waar....weetje dat die mensen daar best wel aardig zijn. en het ziet er best leuk uit voor een grote stad.....je bedoel je kut stad?
Haha leuk bericht weer vogeltjeszwansquote:Op zondag 9 oktober 2016 13:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt hij homostad. Wat hoogstwaarschijnlijk de reden is dat jij je daar zo thuisvoelt.
Precies. Als je voor het eerst aankomt twijfel je of je niet via een time warp bent aangekomen in een buitenwijk van Boekarest in 1983.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656
Dit is wat je ziet vanaf het station.
Blijkbaar is dit de 'achterkant' van het station, maar aan de centrumzijde is het niet heel veel beter...quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656
Dit is wat je ziet vanaf het station.
Er word inderdaad niet gevraagd naar de lelijkste plek van Duitsland of Belgiė.quote:
Doelde meer op dat het onderdeel van de cultuur is om overal lekker op te kankeren.quote:Op zondag 9 oktober 2016 16:40 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Er word inderdaad niet gevraagd naar de lelijkste plek van Duitsland of Belgiė.
Heel Nederland.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:51 schreef DennisR24 het volgende:
Dus: welke plekken in Nederland zijn nog meer zo lelijk dat je er niet dood gevonden wilt worden?
AMS kan nog veel mooier, maar het is en blijft een fijne stad om lekker door te dolen. Ga van de bekende plekken af en je loopt zo lekker rustig over de grachten en met verrassingen tot gevolg.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Adam is meer dan de dam en de wallen Dat verdient idd geen schoonheidsprijs.
Geboren en getogen amsterdammer maar vind den haag oprecht een mooie stad.
Dat dusquote:
Nijmegen is toch geen lelijke stad man, tja de mooiste stad van nederland is het ook niet, maar om het nou naast een zoetermeer, terneuzen of lelystad te plaatsen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:17 schreef DennisR24 het volgende:
Ok, mocht je doodgaan dan is het (tot nu toe) dus niet aan te raden om naar een van deze stedelijke gedrochten te gaan:
Almelo
Almere
Amsterdam (iig deels)
Arnhem (iig deels)
Beverwijk
Den Helder
Duivendrecht
Heerlen
Lelystad
Nijmegen?
Rotterdam (iig deels)
Terneuzen
Tilburg
Zoetermeer
ja hoor! eindhoven is helemaal niet lelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:06 schreef Swlabr het volgende:
Eindhoven
Tilburg
Etten-Leur
Bergen op Zoom
Roosendaal
Arnhem
Almere
Lelystad
Nieuwegein![]()
Rotterdam
Schiedam
Barendrecht
Beverwijk
den helder is helemaal geen lelijke stad.....hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:15 schreef HPLC het volgende:
Den Helder ja, wat een kutstad
Rotterdam is ook qua architectuur verschrikkelijk, krijg je de kans om het te herbouwen en dat zet je dit neer.Enige voordeel is dat het daar wat meer leeft itt Den Helder
Verder nog steden als Beverwijk, Lelystad en Almere.
helemaal niet!quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:43 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoofddorp vind ik ook bijzonder lelijk!
Nopequote:
Het enige voordeel van hoofddorp is datquote:
Ik kom er elke dag en ken het redelijk. Het woord 'lelijk' heeft niet de juiste lading om uit te drukken hoe afschuwelijk, deprimerend, zielloos en braakopwekkend deze karakterloze verzameling van verplicht aan elkaar gelijmde dorpskerntjes is. Om nog maar te zwijgen van al het lelijke volk dat er rond loopt. Ga over een paar uur maar eens kijken als de Primark open gaat. Alsof je over het terrein van een gesloten inrichting loopt...quote:Op maandag 10 oktober 2016 07:31 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja hoor! eindhoven is helemaal niet lelijk.ben jij er uberhoupt wel eens geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |