quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:23 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Ja heb je wel gelijk in hoor, en de mensen zijn er allemaal mentaal gehandicapt
Alleen de villawijken zijn nog wel mooi. Verder wil ik Leeuwarden ook nog wel even noemenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:12 schreef airportmadness het volgende:
Hilversum met die kut ring weg! Als je een afslag mist kan je meteen de hele stad weer rond!
Hadden ze de andere plaatsen die je noemt niet per ongeluk kunnen bombarderen? Of beter: laat ze het alsnog doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:31 schreef caspert79 het volgende:
Doetinchem, Papendrecht, Hoofddorp, Zoetermeer, Hengelo, Zandvoort.
Den Helder is in WO2 per ongeluk gebombardeerd door de geallieerden dus die kunnen er niet veel aan doen.
Ach, die enigste verwarde persoon in dit topic overleven we wel. Leeuwarden.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Verder wil ik Leeuwarden ook nog wel even noemen
Deze man weet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:32 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ach, die enigste verwarde persoon in dit topic overleven we wel. Leeuwarden.Oude grachten, herenhuizen, pakhuizen, steegjes, hofjes, achterafpleintjes, valt zoveel te ontdekken.
1 van de genoemde 'lelijke' steden (ik zeg niet welke) bevat ook een hoop oude mooie dingen hoor. Ik woon er zelf dus kan het weten .quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:19 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Haha, zeker nietEr zijn gewoon veel lelijke steden. Steden moeten mooi en oud zijn
Utrecht, Amsterdam, Haarlem, Middelburg, Nijmegen, Goes, Groningen, Maastricht, Soest... Dát zijn mooie plekken!
Mooi, en dan begin je met Amsterdam en Haarlemquote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:19 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Haha, zeker nietEr zijn gewoon veel lelijke steden. Steden moeten mooi en oud zijn
Utrecht, Amsterdam, Haarlem, Middelburg, Nijmegen, Goes, Groningen, Maastricht, Soest... Dát zijn mooie plekken!
Ga maar eens een rondje lopen in Almere Muziekwijk noord, omgeving contrabasweg. Dan zijn gedachten over inderdaad mooie woonwijken spoorslags verdwenen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind Almere helemaal niet zo lelijk. Daar staan erg mooie woonwijken. Het centrum ken ik alleen niet.
Je vindt Dordrecht, een vd oudste Hollandse steden met een vrijwel ongeschonden binnenstad, serieus lelijk? Kom je er weleens?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:52 schreef Deshain het volgende:
Heerlen
Venlo
Sittard
Helmond
Almelo
Almere
Lelystad
Dordrecht
Vlaardingen
Pernis
IJmuiden
Den Helder
Purmerend
Gouda
Man man man, wat een ellende...
Daar was ik laatst toevallig. Direct na de snelweg een woonwijk. Beetje kille sfeer inderdaad.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 09:36 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Ga maar eens een rondje lopen in Almere Muziekwijk noord, omgeving contrabasweg. Dan zijn gedachten over inderdaad mooie woonwijken spoorslags verdwenen.![]()
God, wat een naargeestige omgeving is dat. En daar zetten ze dan ook nog een peil vol basisscholen neer. Je zal er maar opgroeien
Daar waar er twee parkeerplaatsen zijn gesloten wegens instortgevaar, er geen vervanging komt (geen geld), maar de gemeente wel doodleuk een kabelbaan over de maas wil bouwenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:52 schreef Deshain het volgende:
Heerlen
Venlo
Sittard
Helmond
Almelo
Almere
Lelystad
Dordrecht
Vlaardingen
Pernis
IJmuiden
Den Helder
Purmerend
Gouda
Man man man, wat een ellende...
Een stad reken je dan ook meestal af op het centrum, dus zo gek is dat niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:04 schreef Hi_flyer het volgende:
Dat men Rotterdam lelijk vindt, snap ik ook niet. Ja, het is anders, maar de architectuur en de echte Rotterdammer zijn geweldig. Naast het moderne centrum heb je nog veel mooie wijken (ja, met soms lelijke stukken) in Noord, Hillegersberg, Kralingen, Oude Westen, Delfshaven etcetera.
Heb altijd het idee dat users die op Rotterdam afgeven er echt nooit komen, of alleen het station en de koopgoot kennen...
Zo waar, dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:19 schreef Xetran het volgende:
amsterdam zonder twijfel. smerige teringzooi.
Leuk die moderne architectuur. Maar het is van alles door elkaar. Er zit geen eenheid in en dat oogt rommelig.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:04 schreef Hi_flyer het volgende:
Dat men Rotterdam lelijk vindt, snap ik ook niet. Ja, het is anders, maar de architectuur en de echte Rotterdammer zijn geweldig. Naast het moderne centrum heb je nog veel mooie wijken (ja, met soms lelijke stukken) in Noord, Hillegersberg, Kralingen, Oude Westen, Delfshaven etcetera.
Heb altijd het idee dat users die op Rotterdam afgeven er echt nooit komen, of alleen het station en de koopgoot kennen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |