Ja dat is een hele grote stad. Toch niet alles is lelijk.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:52 schreef Fushia2 het volgende:
Dat is 020 en lekker de fipo gepakt wat nu
Heel veel mooie tetten lopen daar ront hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:52 schreef Fushia2 het volgende:
Dat is 020 en lekker de fipo gepakt wat nu
Den Helder is wel echt extreem treurig. Beverwijk kan daar ook wel bij in het rijtje. En Almelo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:51 schreef DennisR24 het volgende:
Laatst was ik weer eens in Den Helder en iedere keer als ik daar ben valt het me op hoe godsgruwelijk lelijk bijv. het centrum is. Ik kan me niet voorstellen dat er nog lelijkere plekken zijn in Nederland, maar ik kom natuurlijk niet overal.
Dus: welke plekken in Nederland zijn nog meer zo lelijk dat je er niet dood gevonden wilt worden?
[Overigens: in 2012 is in het tv-programma 'De Slag om Nederland' een ranglijst opgesteld met lelijkste plekken van Nederland, maar sommige daarvan zijn alweer opgeknapt.]
Calimero uit 010 gespot.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:19 schreef Xetran het volgende:
amsterdam zonder twijfel. smerige teringzooi.
Vind het maar een lelijke stad. Zodra je de brug overgaat zie je al die gele en groene torenquote:
Dat neem ik maar voor lief, want afgezien van dat is er te veel moois om Arnhem te mijdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 20:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vind het maar een lelijke stad. Zodra je de brug overgaat zie je al die gele en groene toren
Wie heeft die lelijkerds bedacht?
Centraal ligt al jaren midden in een bouwput. 1 chaos, afgesloten wegen, veel 1richtingsverkeer...
Nee, ik heb er niks mee
Je bedoelt waar die winkels zijn? Hoe ziet het er nu uit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:02 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ewa dorpsplein is net opgeknapt
Ja. Wel beter maar het blijft een beetje somber.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je bedoelt waar die winkels zijn? Hoe ziet het er nu uit?
Weet ie gewoonquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heel veel mooie tetten lopen daar ront hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |