met JASTA (de wet waartegen Obama een veto afgaf dat echter overrulled werd door het congress) kan America (of zelfs gewoon familieleden van privepersonen die zich benadeeld voelen door een rechtsgang in nederland) dan bv beslag leggen op nederlandse bezitting in de VS (ook in geval van enkel een civiele schadeclaim tegen de nederlanse Staat)quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik zou het trouwens toejuichen als we het eens zouden proberen: een USA-soldaat die gevangenen martelde in Scheveningen plaatsen. Laten we maar eens testen hoe ver de USA gaat.
Nee, ik denk dat de democraten vooral in Ohio een andere tactiek volgen...quote:
Ik had het moeten knippen en plakken om het je naar de zin te maken? Of had ik alles uit mijn hoofd moeten leren?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 08:28 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je antwoord is een linkje?
Ik ben niet verbaasd.
Ik vermoed dat het wel weer overschaduwd zal worden door het debat tussen Trump en Clinton van zondag. Dat is voor de ene helft town hall en voor de andere helft vragen van de moderator. Wellicht ligt dat Trump iets beter dan een echt politiek debat.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:48 schreef Hexagon het volgende:
Pence is wel een sterkere debater zo te zien.
Maar of ze er wat mee opschieten. is een ander verhaal. Hij heft wel aardig wat munitie gegeven rondom belastingen, abortus en ook zaken waar hij zijn Eigen president tegenspreekt.
Zo heel bijzonder is dat niet hoor om vragen niet te beantwoorden. Al moet ik zeggen dat Kaine het wat opzichtig deed, maar ik heb eens mediatraining gehad en daar werd ook gewoon geleerd als je een vraag liever niet beantwoord er omheen te lullen en een ander verhaal te gaan vertellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:18 schreef vigen98 het volgende:
Die Kaine kan echt niet gericht op vragen antwoorden he?
Voorbeeld:
Vraag: Meer dan 70% van de Amerikanen vertrouwt HC niet, waarom?
Kaine antwoord met: Ja maar Trump en Rusland en tax returns blabla
Is dit serieus? Die Kaine kan echt niet normaal een debat in gaan.
Pence heeft zeker laten zien hoe Trump het eigenlijk had moeten doen en ook komende weeekend absoluut zich zou moeten gedragen...quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:10 schreef vigen98 het volgende:
Pence heeft debat wel echt gewonnen dat welBazendebater. Trump moet zijn voorbeeld nemen.
In ieder geval kan Clinton een hoop dingen vragen over waarom Pence iets anders zegt dan Trumpquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het wel weer overschaduwd zal worden door het debat tussen Trump en Clinton van zondag. Dat is voor de ene helft town hall en voor de andere helft vragen van de moderator. Wellicht ligt dat Trump iets beter dan een echt politiek debat.
Ik heb er nog weinig van meegekregen, maar ik las dat Pence er een redelijke andere interpretatie van de te varen koers m.b.t. Syrië op nahield. Gewoon vrij standaard Republikeinse havikkenaanpak en ook niet bepaald lovend over Poetin.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In ieder geval kan Clinton een hoop dingen vragen over waarom Pence iets anders zegt dan Trump
Ben jij zo'n extreem gristelijk figuur?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:36 schreef vigen98 het volgende:
Ik hoop dat Pence eigenlijk de facto president wordt. Trump mag wel president worden alleen op naam dan maar Pence is de baas
Gaat je niks aan wat voor figuur ik ben.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ben jij zo'n extreem gristelijk figuur?
Trouwens wat versta jij onder extreem? Ik ben christen ja maar wat maakt mij extreem volgens jou?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat Pence geschikter is dan Trump lijkt me duidelijk. Op tv hadden ze het erover dat dit debat vooral een opening was naar Pence 2020, hoe denken jullie daarover?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Pence is er zoeen. Dus als je zo enthousiast over hem bent straalt dat ook op jou af.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Trouwens wat versta jij onder extreem? Ik ben christen ja maar wat maakt mij extreem volgens jou?
Ik denk dat hij te rechtsconservatief is voor de massa.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat Pence geschikter is dan Trump lijkt me duidelijk. Op tv hadden ze het erover dat dit debat vooral een opening was naar Pence 2020, hoe denken jullie daarover?
Pence 2020quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat Pence geschikter is dan Trump lijkt me duidelijk. Op tv hadden ze het erover dat dit debat vooral een opening was naar Pence 2020, hoe denken jullie daarover?
Vind je dat vreemd?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:41 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens wat mij ook opvalt is dat HC wel progressief wilt lijken maar Kaine is ook wel best conservatief
Kaine is dan ook behoorlijk christelijk. Geen idee waarom ze hem gekozen heeft. Misschien om wat stemmen in de wat conservatieve gedeeltes van de VS weg te kapen (lijkt me vrij kansloos als Dem), maar volgens mij was het meer te doen omdat hij een woordje Spaans spreekt, dat werd steeds maar weer benadrukt toen hij running mate werd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 12:41 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens wat mij ook opvalt is dat HC wel progressief wilt lijken maar Kaine is ook wel best conservatief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |