Ik heb een BIOS update gedaan uiteindelijk. Ik kreeg ook de melding dat er geen OS was na de laatste update. Daarna BIOS update gedaan en boot aangepast naar legacy. Maar misschien is dat een Lenovo ding.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:46 schreef JanCees het volgende:
Lans ik kan alleen uefi boot uit of aan zetten
Als ik hem uit zet krijg ik dat ie geen OS vindt
Leert ze nog eens watquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zij moest een autist begeleiden, maar die zag een bekende. Zat ze helemaal alleen vooraan. 4 uur lang.
Nee, die heb ik niet gezien, maar zo heel vaak kijk ik ook niet op twitter. En de laatste tijd kijkt twitter ook nogal lastig terug.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gaat over ZlatanDan heb je ook mijn filmpje gezien als het goed is. Beetje slechte kwaliteit maar ja ik heb geen goede camera.
De ''High Tech Human Touch'' universiteit in Enschede heeft dat niet. Die heeft gratis SPSSquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
office gratisch via de uni jwt.
Office 365 en een Surface nu.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, nu heb ik Office 2016, dat werkt ook wel prima.
Oh heb ik er vanmorgen opgezet. Filmpje van amstel tijgers-flyers van afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet gezien, maar zo heel vaak kijk ik ook niet op twitter. En de laatste tijd kijkt twitter ook nogal lastig terug.
Godver alleen 2013quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
office gratisch via de uni jwt.
Zit inmiddels minimaal 2 dagen per maand op de uni.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Leert ze nog eens wat
Ik had een 9 voor die shitWas echt mijn jam
SPSSquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De ''High Tech Human Touch'' universiteit in Enschede heeft dat niet. Die heeft gratis SPSS
probeer http://www.office.com/getoffice365quote:
Geinig. Stuur d'r langs mijn bar met zo'n autist.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zit inmiddels minimaal 2 dagen per maand op de uni.
wat voor bios had je. Hier aptio setup utility 2.17quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een BIOS update gedaan uiteindelijk. Ik kreeg ook de melding dat er geen OS was na de laatste update. Daarna BIOS update gedaan en boot aangepast naar legacy. Maar misschien is dat een Lenovo ding.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
probeer http://www.office.com/getoffice365
quote:Microsoft Office installeren:
Ga naar www.office.com/getoffice365 en klik op de groene balk met de tekst 'komt u in aanmerking?'
Daarna zal je gevraagd worden om je e-mailadres op te geven. Geef hierbij je mailadres@tilburguniversity.edu op.
Op het opgegeven mailadres ontvang je een mail met een link. Als je hierop klikt, wordt gevraagd je te registreren met een naam, achternaam en wachtwoord.
Je bent nu klaar om Office te installeren.
Office kan ook later geïnstalleerd worden via portal.office.com
De persoon die bij ons statistiek gaf vind dat ook, echter wordt SPSS ze door de keel gedrukt.quote:
Ik denk dat zij het heel leuk vindt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Geinig. Stuur d'r langs mijn bar met zo'n autist.
dit heb ikquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
https://www.surfspot.nl/office-365-proplus-overzicht
Oh deze moet het zijn dan. Je kijkcijfers kunnen nog wel wat stijgenquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh heb ik er vanmorgen opgezet. Filmpje van amstel tijgers-flyers van afgelopen zaterdag.
Ik ben niet thuis. Kan het niet zien.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat voor bios had je. Hier aptio setup utility 2.17
quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
https://www.surfspot.nl/office-365-proplus-overzicht
Ja dit is de eerste van het seizoen, wil elke thuiswedstrijd iets erop zetten. Gewoon leuk om te doen al kijkt er niemandquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh deze moet het zijn dan. Je kijkcijfers kunnen nog wel wat stijgen
https://www.youtube.com/channel/UC55I9vdidt6yfD3nQOxpmvA
Kost ¤3,99 p.j.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]![]()
Skere uni heb je als je nog geen 365 hebt.
Krijg je dan die, ik meen, 1tb aan one drive?quote:
Je kunt ze ook in het ijshockeytopic plaatsen (als dat er is). Ik vond het er wel goed uitzien eigenlijk, ik wist niet dat je die zelf had gemaakt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dit is de eerste van het seizoen, wil elke thuiswedstrijd iets erop zetten. Gewoon leuk om te doen al kijkt er niemand
Kan ik niet vinden in de omschrijving. Ik neem aan dat het hetzelfde is per uni, alleen betaald de ene wel voor de studenten en de andere niet.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Krijg je dan die, ik meen, 1tb aan one drive?
Ja dat is er post ik ook weleens. Ik had er wel al een foto gepost, misschien zet ik deze er ook wel neer dan. En dankjequote:Op maandag 3 oktober 2016 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt ze ook in het ijshockeytopic plaatsen (als dat er is). Ik vond het er wel goed uitzien eigenlijk, ik wist niet dat je die zelf had gemaakt.
Je kunt ook tags plaatsen onder filmpjes met steekwoorden, dat scheelt ook heel veel. Als mensen dan zoeken op een onderwerp waar je filmpje over gaat, dan vinden ze het makkelijker.quote:Op maandag 3 oktober 2016 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is er post ik ook weleens. Ik had er wel al een foto gepost, misschien zet ik deze er ook wel neer dan. En dankjeGewoon met mijn fototoestel en 1 stukje met telefoon.
Ja heb ik gedaan. ijshockey amstel tijgers en nog 2 of 3. Van Amstel Tijgers is sowieso niet heel veel te vinden wat een beeeetje recent is.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt ook tags plaatsen onder filmpjes met steekwoorden, dat scheelt ook heel veel. Als mensen dan zoeken op een onderwerp waar je filmpje over gaat, dan vinden ze het makkelijker.
Ik heb ook wel eens in de chatbox van Knevel en vd Brink allemaal linkjes geplaatst, met een tekstje dat nergens op sloeg om mensen te laten klikken, toen ik eens een wedstrijdje had om kijkcijfers met iemand, maar dat gaat misschien wat ver.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan. ijshockey amstel tijgers en nog 2 of 3. Van Amstel Tijgers is sowieso niet heel veel te vinden wat een beeeetje recent is.
Oh je kunt zien dat ik die volg natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens in de chatbox van Knevel en vd Brink allemaal linkjes geplaatst, met een tekstje dat nergens op sloeg om mensen te laten klikken, toen ik eens een wedstrijdje had om kijkcijfers met iemand, maar dat gaat misschien wat ver.
Heb je de cursus Gimpen met Mariel al afgerond?
Hey Katrientje.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je kunt zien dat ik die volg natuurlijkNee nog niet. Het klinkt als iets supertuttigs die cursus maar het is best handig. Gimp heeft zoveel opties dat je door de bomen het bos niet ziet.
Moet dat even aanpassen trouwens, moet op mijn andere account gevolgd worden![]()
Ze hebben al gespeeld.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer speelt Hys (thuis)?
Sjezus, is dat nu al begonnen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben al gespeeld.
https://www.ijshockeynede(...)den-haag-eerste-zege
Ja daar was mijn filmpje vanquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sjezus, is dat nu al begonnen.
Die heb ik even gemist geloof ik.quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar was mijn filmpje vanAfgelopen zaterdag bekerwedstrijd. Van Amstel tijgers dus niet van hys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |