SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:22 schreef just me het volgende:
we hebben nog een paar nummertjes te gaan
ik wacht "rustig" de laatste nummers afquote:Op donderdag 29 september 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Maar ik hoef geen knopjes meer in te drukken...
De mix duurt nog 5 minuten.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik wacht "rustig" de laatste nummers af
uitgerekend typequote:Op donderdag 29 september 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De mix duurt nog 5 minuten.
Piest precas...
Ik heb het gevoel een privé show te hebbenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwam toevallig zo uit, zo stipt hoeft het allemaal niet met de vele luisteraars momenteel...
Ik ook...quote:Op donderdag 29 september 2016 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel een privé show te hebben
Ik ben wel een heel tevreden luisteraarquote:
Da's dan weer een pluspunt, heb het ook bewust wat minder modern gehouden...quote:Op donderdag 29 september 2016 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben wel een heel tevreden luisteraar
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dan weer een pluspunt, heb het ook bewust wat minder modern gehouden...
Ben benieuwd naar je collectie!quote:Op donderdag 29 september 2016 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog zoveel niet gedraaid hier, dat andere komt ook nog wel eens...
Welkom to the puinhopen die geluidsdragers genoemd worden...quote:Op donderdag 29 september 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je collectie!
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:30 schreef just me het volgende:
dank je wel Mad, ik heb weer genoten
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welkom to the puinhopen die geluidsdragers genoemd worden...
Ik ga mijn kamer niet opruimen voor zaterdag!
als je je bed maar wel snel kunt vinden!quote:Op donderdag 29 september 2016 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan mijn hoge hoed zo gauw niet vinden...
Ja, afsluiten, tanden/kroon poetsenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
als je je bed maar wel snel kunt vinden!
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, afsluiten, tanden/kroon poetsenen plat...
Tot de volgende ronde!
foto's op FB zagen er ook super lief uit!quote:
Hehehe die ligt nu zoetjes te dromen. Jetlag he!quote:Op donderdag 29 september 2016 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
foto's op FB zagen er ook super lief uit!Mrs ToT
ga maar lekker slapen schatje, kan ik nog even fokkenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe die ligt nu zoetjes te dromen. Jetlag he!
En jaaaaa!
Echt wel!quote:
Haha nee ik lag er net ook al in, maar dit is gewoon echt te vroeg voor me.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
ga maar lekker slapen schatje, kan ik nog even fokken
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:47 schreef Rafeiro het volgende:
1e kaakchirurgie behandeling gehad.
Verstandskies, wortel en cyste. Nog een paar te gaan.
Wel lekkere pillen
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:47 schreef Rafeiro het volgende:
1e kaakchirurgie behandeling gehad.
Verstandskies, wortel en cyste. Nog een paar te gaan.
Wel lekkere pillen
Wij allemaal en nu zijn we blijquote:Op donderdag 29 september 2016 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
Ach ja nu gewoon tof dat ToT zijn vriendinnetje er ook echt is.
(Vond ik stiekem best eng)
Ja ik heb er serieus ook echt slapeloze nachten van gehad!quote:Op donderdag 29 september 2016 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
Ach ja nu gewoon tof dat ToT zijn vriendinnetje er ook echt is.
(Vond ik stiekem best eng)
Het laatste wat ik heb gehoord was van wel, ja!quote:Op donderdag 29 september 2016 22:50 schreef Rafeiro het volgende:
Doet muis het ook alweer wat beter?
Top!quote:Op donderdag 29 september 2016 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Het laatste wat ik heb gehoord was van wel, ja!
Die ervaring heb ik wel, ja!quote:Op donderdag 29 september 2016 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
Met die oplosbare hechtingen in je mond is het dan normaal dat ze stekelig gaan voelen?
Lijkt me wel maar wel irritant
afblijven met je tongquote:Op donderdag 29 september 2016 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
Met die oplosbare hechtingen in je mond is het dan normaal dat ze stekelig gaan voelen?
Yep, gewoon doorknippen en weggooien...quote:Op donderdag 29 september 2016 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:55 schreef MadMaster het volgende:
ToT, gefeliciteerd!
En nu maffen...
Ja ze schijnen nu terug te krabbelen met die cartridges he?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:56 schreef just me het volgende:
* just me gaat nog even een schadeclaim indienen bij HP
jep, ze hebben hun excuses aangeboden, nu mijn geld terugquote:Op donderdag 29 september 2016 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze schijnen nu terug te krabbelen met die cartridges he?
Slaap lekker.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:00 schreef just me het volgende:
The Next Day
![]()
ow shit dat is morgen alwelterusten
dank jequote:
Denk niet dat er nog veel te buurten is op dit tijdstip.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis en komt nog even buurten
Ik slaap nooit zo vroeg, vanavond iets te lang bij Ali blijven hangen.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:34 schreef kook_verslaafde het volgende:
[..]
Denk niet dat er nog veel te buurten is op dit tijdstip.
Van Guppy? Niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:43 schreef kook_verslaafde het volgende:
Hoe krijg je muziek die niet in nummerlijst staat in de nummerlijst?
Kookverslaafde is zonder spatie. Kook verslaafde met spatie is een kannibalistisch bevel.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:34 schreef kook_verslaafde het volgende:
[..]
Denk niet dat er nog veel te buurten is op dit tijdstip.
Ik gok dat die al bezet was.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kookverslaafde is zonder spatie. Kook verslaafde met spatie is een kannibalistisch bevel.
Misschien vind ik het wel lekker om mensen te koken.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kookverslaafde is zonder spatie. Kook verslaafde met spatie is een kannibalistisch bevel.
Dat is je goed recht.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:56 schreef kook_verslaafde het volgende:
[..]
Misschien vind ik het wel lekker om mensen te koken.
Oké... Hopelijk komt het allemaal goed. Misschien heeft het even wat tijd nodig.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben nu thuis inplaats van bij haar.
Gezonde dosis mening verschillen
Heb je verloren?quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben nu thuis inplaats van bij haar.
Gezonde dosis mening verschillen
en anders ik ga er voor.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké... Hopelijk komt het allemaal goed. Misschien heeft het even wat tijd nodig.
Hoi wie ben je ?dat je hier verzeild bent geraakt?quote:Op donderdag 29 september 2016 23:56 schreef kook_verslaafde het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:
Ik moet om 09.00 uur toch gaan werken, dan ben ik de calorieën weer kwijtquote:Op vrijdag 30 september 2016 07:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Op vrijdag moet dat kunnen.
Zeker..... bijna weekend is altijd goed.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet om 09.00 uur toch gaan werken, dan ben ik de calorieën weer kwijt
Alles goed verder?
momenteel bezig met een reunie te organiseren die is volgende week zaterdag. Leuk om te doen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker..... bijna weekend is altijd goed.
Hoe is het daar?
Heb het de laatste tijd alleen wel erg druk.
Reunie..... leuk. Van school?quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:45 schreef just me het volgende:
[..]
momenteel bezig met een reunie te organiseren die is volgende week zaterdag. Leuk om te doen.
Je bent weinig in het topic dus té druk ?
Concordia bestaat dit jaar 130 jaarquote:Op vrijdag 30 september 2016 07:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Reunie..... leuk. Van school?
En ja..... eigenlijk wel.
Het is de afgelopen week elke avond wel weer iets geweest.
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:50 schreef just me het volgende:
[..]
Concordia bestaat dit jaar 130 jaar![]()
Feest sla ik warschijnlijk over5 jaar geleden was het een grote dronken zooi en daar heb ik totaal geen behoefte aan.
Als het maar leuke dingen waren Melting waar je mee bezig was.
We hebben ook zoveel teruggekregen van de mailing en dan maar op een andere manier adressen zoeken. Facebook pagina aangemaakt en daar wordt druk gedeeldquote:Op vrijdag 30 september 2016 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
En 130 jaar Concordia..... dan heb je veel oudleden.
Dat organiseren lijkt me ook veel werk.
Slim.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:53 schreef just me het volgende:
[..]
We hebben ook zoveel teruggekregen van de mailing en dan maar op een andere manier adressen zoeken. Facebook pagina aangemaakt en daar wordt druk gedeeld
Iemand vertelde dat hij aan het draaien was in een groepsApp dus ging ik luisteren.quote:Op vrijdag 30 september 2016 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi wie ben je ?dat je hier verzeild bent geraakt?
welkom! Je kunt ook verzoekjes indienen bij gup, dat is ook wel geinig, zit een bepaald maximum aan per uur geloof ik.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:07 schreef kook_verslaafde het volgende:
[..]
Iemand vertelde dat hij aan het draaien was in een groepsApp dus ging ik luisteren.
Ik vond het radio Idee van random muziek en geen reclamen wel leuk dus begon ik vaker te luisteren.
Alleen op een dag werkte gup niet en toen heb ik maar een fok account aangemaakt om het te melden.
OK veel luister plezier dan maarquote:Op vrijdag 30 september 2016 10:07 schreef kook_verslaafde het volgende:
[..]
Iemand vertelde dat hij aan het draaien was in een groepsApp dus ging ik luisteren.
Ik vond het radio Idee van random muziek en geen reclamen wel leuk dus begon ik vaker te luisteren.
Alleen op een dag werkte gup niet en toen heb ik maar een fok account aangemaakt om het te melden.
Welkomquote:Op donderdag 29 september 2016 23:56 schreef kook_verslaafde het volgende:
[..]
welke dj?quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:07 schreef kook_verslaafde het volgende:
[..]
gisterenavond overleefd en een beetje lief voor Henkelientje geweest ?quote:
recepten?quote:Op donderdag 29 september 2016 23:56 schreef kook_verslaafde het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:56 schreef knokkels het volgende:
oh crap, de opname van Nirvana - Where Did You Sleep Last Night die ik zong toen ik dronken was is binnen.
heeft tail goed gedaanquote:
quote:
PR man to the maxquote:[..]
heeft tail goed gedaan
GMTAquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, lunchen, dat moest ik doen
Luchtdruk is anders?quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Eitje kookte nu heel wat sneller dan eerder deze week ( 5 minuten ipv 25, rare kookplaat)
brakke keramische kookplaat die er door beun de haas aka de vorige bewoner in gezet is. Wiebelcontact ofzo. Nog even sparen en dan over 2 jaar ofzo nieuwe keuken ( weer verbouwing, ik word er nu al panisch van).quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Luchtdruk is anders?![]()
Geen idee, ik ben niet zo goed in natuurkunde
ahh... verbouwing keuken.. lekker drie weken op een campinggasstelletje koken. Of uit eten. Of eten bestellen. Goodiequote:Op vrijdag 30 september 2016 15:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
brakke keramische kookplaat die er door beun de haas aka de vorige bewoner in gezet is. Wiebelcontact ofzo. Nog even sparen en dan over 2 jaar ofzo nieuwe keuken ( weer verbouwing, ik word er nu al panisch van).
In principe kan je een keuken in 1 dag plaatsen. Ik snap die verhalen van weken ellende nooit.quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
ahh... verbouwing keuken.. lekker drie weken op een campinggasstelletje koken. Of uit eten. Of eten bestellen. Goodie
Zal ik je het nummer van de aannemer geven die het in 8 dagen zou doen, en er 3 weken over deed?quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:07 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
In principe kan je een keuken in 1 dag plaatsen. Ik snap die verhalen van weken ellende nooit.
naar mama Symph vluchten, want het plafond in het halve huis gaat er dan ook uit, en ook de 2 toiletten worden gerenoveerdquote:Op vrijdag 30 september 2016 15:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
ahh... verbouwing keuken.. lekker drie weken op een campinggasstelletje koken. Of uit eten. Of eten bestellen. Goodie
lees even terug.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:46 schreef just me het volgende:
[..]
gisterenavond overleefd en een beetje lief voor Henkelientje geweest ?
Knappe man die hier 'n keuken in één dag kan plaatsenquote:Op vrijdag 30 september 2016 15:07 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
In principe kan je een keuken in 1 dag plaatsen. Ik snap die verhalen van weken ellende nooit.
nu gedaanquote:
Hmmm, goede smaak. Anders kwam ie hier niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:28 schreef just me het volgende:
we kennen de muzieksmaak van die kannibaal nog niet
Ja dat ligt dan aan die jan doedel zelf. Niet aan het proces van keuken plaatsen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zal ik je het nummer van de aannemer geven die het in 8 dagen zou doen, en er 3 weken over deed?
Mag jij het hun gaan uitleggen.
Terzijde: Ze deden een compleet flatblok tegelijk. De timing liet wat te wensen over.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:48 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Ja dat ligt dan aan die jan doedel zelf. Niet aan het proces van keuken plaatsen.
Ik.heb het over plaatsen. Slopen van de vorige is dan al gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:21 schreef just me het volgende:
[..]
Knappe man die hier 'n keuken in één dag kan plaatsenHet slopen van de huidige keuken kost al heel wat tijd.
Ik begin er gewoon niet aan!
[..]
nu gedaan
quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zeg ik ook nergens, op zich.
sorryquote:Op vrijdag 30 september 2016 17:01 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Ik.heb het over plaatsen. Slopen van de vorige is dan al gedaan.
Vraag gelijk even hoe lang het duurde dat ie stond.quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:33 schreef just me het volgende:
[..]
sorrytot ergens laat of zo
ik ga kijken naar en proeven uit iemands nieuwe keuken
quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:43 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Vraag gelijk even hoe lang het duurde dat ie stond.
Ik heb helaas geen roosterbevoegdheid. Er zal zo vast wel een Knokkels, Piet, MadMaster of wie dan ook opduiken.quote:
is die gene in mijn onder titel hier nog wel eens geweest?quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm, goede smaak. Anders kwam ie hier niet natuurlijk.
Naast dat tailfox er een grote hand in had natuurlijk
Aan zijn postgeschiedenis te zien niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
is die gene in mijn onder titel hier nog wel eens geweest?
ahwquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
Aan zijn postgeschiedenis te zien niet.
Prima, regel ik ff.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
mag ik om 22? geen luisteraars maar i dont care, ik ga stoned draaie
Nuchter is dat ook niet te doen bij een goeie trackquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg er een beetje hoofdpijn van om de lagen zoals Eggs die benoemde te onderscheiden. Kom volgens mij nog niet verder dan 6
De stukjes waar het opkomt kan je een eind komenquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nuchter is dat ook niet te doen bij een goeie track
Ja klopt... zeker tot 6 a7.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De stukjes waar het opkomt kan je een eind komen
Wacht maar totdat ik los ga met Dub Dub Dub.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik heb groot respect dat jij dit soort shit kan waarderen... als ouwe lul
Moet er wel echt voor gaan zitten dan hoor er nu 4 of 5. Maar ben dus alweer afgeleid door het typen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja klopt... zeker tot 6 a7.
Dit is een track waar het helemaal niet speelt, die lagen zijn maar 3 ofzo, maar wel een lekkere track, uplifting nitzho goa.
wanneer een keerbier drinken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik los ga met Dub Dub Dub.
ali?quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan in Lunteren of bij Ali op de Parkweg.
Vaag.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:59 schreef EggsTC het volgende:
Hoor je me als ik door die mic schreew? dit is laptop
We hoorden wel wat jaquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:59 schreef EggsTC het volgende:
Hoor je me als ik door die mic schreew? dit is laptop
Op basis van het vorige denk ik trouwens dat je de track Bounty Hunters van Röyksopp ook prima zou kunnen waarderen. Iets minder Goa, maar wel een sound die jou aanspreekt, gok ik.quote:
Niet slecht maar idd.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Dit klinkt heel erg NIET als EggsTC...
nou ik zie een meet plan.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De shoarmatent tussen de kroegen .
LEKKER TOTJEquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:24 schreef ToT het volgende:
1e keer in d'r leven dat m'n chickie GOA hoort!
Hoewel....dit klinkt toch wel anders?
Ah deze beat komt al meer in de richting van het bekende!
Goedenavond heer ToT en vrouwelijk gezelschapquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:24 schreef ToT het volgende:
1e keer in d'r leven dat m'n chickie GOA hoort!
Hoewel....dit klinkt toch wel anders?
Ah deze beat komt al meer in de richting van het bekende!
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedenavond heer ToT en vrouwelijk gezelschap![]()
Het is dat ik nu even geen zin heb om mijn gelijk in formele logica uit te drukken...quote:
Dat kan maar wordt wel vage Dub dan.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:49 schreef EggsTC het volgende:
Gaat er nog iemand hierna draaie of wat
Heb je zelf zin om door te gaan? Dat werkt snelste in rooster en ik ben lui.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:52 schreef EggsTC het volgende:
Ja wat zeg je piet... heb je zin om te draaie?
ja kan ookquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je zelf zin om door te gaan? Dat werkt snelste in rooster en ik ben lui.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
Kom ook nog effe meelurken qua muziek
Heb geen idee meer? heb regelmatig geluid geregeld bij zulke sets en ander stijlen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:58 schreef EggsTC het volgende:
1 van de eerste goa nrs die ik hoorde, dit.
de eerste waarop ik op de acid ging iig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee meer? heb regelmatig geluid geregeld bij zulke sets en ander stijlen.
maar anders....quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is dat ik nu even geen zin heb om mijn gelijk in formele logica uit te drukken...
Ook goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja hoor, collega-konijnEn bij jou?
Je gaat der keihard uit elkaar scheuren bedoel je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef ToT het volgende:
Maar we gaan plat hier!Thx voor de tunes weer!
Dat lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef ToT het volgende:
Zo ga je niet met vrouwen om Eggs.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je gaat der keihard uit elkaar scheuren bedoel je?
Nieuw beleid waar ik de memo van gemist hebquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo ga je niet met vrouwen om Eggs.
Trustenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef ToT het volgende:
Trusten trouwensquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef ToT het volgende:
Zou ik dat wel doen inderdaad. Maar nu ga ik slapen.quote:
Eerst heleboel moeite doen en dan uit elkaar scheuren lijkt me geen goed idee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nieuw beleid waar ik de memo van gemist heb
np.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou ik dat wel doen inderdaad. Maar nu ga ik slapen.
Bedankt ei, was weer heerlijk
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou ik dat wel doen inderdaad. Maar nu ga ik slapen.
Zit ook weer wat inquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst heleboel moeite doen en dan uit elkaar scheuren lijkt me geen goed idee.
Ik ga wel naar de wcquote:
Trustenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de wctrustuh allen
quote:
iets met elk nadeel....quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:44 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allen!
Koffiemachine is gisteren kaduuk gegaan, dus noodgedwongen aan de thee.
Nieuw apparaat is onderweg...![]()
Smakelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:44 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allen!
Koffiemachine is gisteren kaduuk gegaan, dus noodgedwongen aan de thee.
Nieuw apparaat is onderweg...![]()
Mad staat voor de deur te wachten om te kijken of de besteller niet weer zijn huisje voorbij gaat rijdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Smakelijk.
Wat voor koffie apparaat heb je besteld? Gewoon apparaat of iets speciaals, zoals Nespresso?
Sinterklaas komt hem brengen? Vandaar al dat snoepgoed al in de winkels.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
Mad staat voor de deur te wachten om te kijken of de besteller niet weer zijn huisje voorbij gaat rijden
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:21 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Sinterklaas komt hem brengen? Vandaar al dat snoepgoed al in de winkels.
Plantenbeul!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:37 schreef just me het volgende:
Even het bad leeg maken (staan plantenbakken in) en dan hup de dag starten
waarom die plantenbakken daar stonden? Omdat ze even heel veel water nodig hadden
Bijenredderquote:
Zelfde apparaat als de vorige, een Delonghi.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Smakelijk.
Wat voor koffie apparaat heb je besteld? Gewoon apparaat of iets speciaals, zoals Nespresso?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde apparaat als de vorige, een Delonghi.
Die heeft het ongeveer 6 jaar uitgehouden en dat vind ik met ons gebruik best netjes.
[ afbeelding ]
hij is leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maakte gisteren een cryptogram. De opgave was: Ook terug niet verder (3 letters)...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maakte gisteren een cryptogram. De opgave was: Ook terug niet verder (3 letters)...
symph zag het ook niet hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]Och!
En ik had nog wel "hier en niet verder" als mijn onderschrift voor een tijdje!
Kan ik je feliciteren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:05 schreef ToT het volgende:
We gaan binnenkort wel een duo-show doen, maar eerst wat meer acclimatiseren hier!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan ik je feliciteren?
Zo ja, dan doe ik dat bij deze.
Okie, have fun en doe kalm aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]Hehehe thanks man!
Ja ze is hier al een paar daagjes nu!
quote:
Die boom heb je hopelijk niet gekocht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]Komt goed!
We hebben al leuke plekken bezocht enzo!Een 900 jaar oude kerk, een 700 jaar oude kasteel, mijn familie bezocht, winterkleding gehaald, een tuincentrum bezocht waar een lullig boompje 600 euro kost en een grote bloempot 90 euro enz.
Kebab gegeten, haring wezen happen...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die boom heb je hopelijk niet gekocht.
Je kan je nog bedenken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
We tunen zo in hoor!Haar vuurdoop Vout!
quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
We tunen zo in hoor!Haar vuurdoop Vout!
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja misschien is aan het einde van de vakantie wel verstandiger!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja misschien is aan het einde van de vakantie wel verstandiger!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:49 schreef Dj_Vout het volgende:
Thee check!
Kaas check!
Muziek check!
Ik ben er klaar voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |