Nuchter is dat ook niet te doen bij een goeie trackquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg er een beetje hoofdpijn van om de lagen zoals Eggs die benoemde te onderscheiden. Kom volgens mij nog niet verder dan 6
De stukjes waar het opkomt kan je een eind komenquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nuchter is dat ook niet te doen bij een goeie track
Ja klopt... zeker tot 6 a7.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De stukjes waar het opkomt kan je een eind komen
Wacht maar totdat ik los ga met Dub Dub Dub.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik heb groot respect dat jij dit soort shit kan waarderen... als ouwe lul
Moet er wel echt voor gaan zitten dan hoor er nu 4 of 5. Maar ben dus alweer afgeleid door het typen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja klopt... zeker tot 6 a7.
Dit is een track waar het helemaal niet speelt, die lagen zijn maar 3 ofzo, maar wel een lekkere track, uplifting nitzho goa.
wanneer een keerbier drinken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik los ga met Dub Dub Dub.
ali?quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan in Lunteren of bij Ali op de Parkweg.
Vaag.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:59 schreef EggsTC het volgende:
Hoor je me als ik door die mic schreew? dit is laptop
We hoorden wel wat jaquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:59 schreef EggsTC het volgende:
Hoor je me als ik door die mic schreew? dit is laptop
Op basis van het vorige denk ik trouwens dat je de track Bounty Hunters van Röyksopp ook prima zou kunnen waarderen. Iets minder Goa, maar wel een sound die jou aanspreekt, gok ik.quote:
Niet slecht maar idd.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Dit klinkt heel erg NIET als EggsTC...
nou ik zie een meet plan.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De shoarmatent tussen de kroegen .
LEKKER TOTJEquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:24 schreef ToT het volgende:
1e keer in d'r leven dat m'n chickie GOA hoort!
Hoewel....dit klinkt toch wel anders?
Ah deze beat komt al meer in de richting van het bekende!
Goedenavond heer ToT en vrouwelijk gezelschapquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:24 schreef ToT het volgende:
1e keer in d'r leven dat m'n chickie GOA hoort!
Hoewel....dit klinkt toch wel anders?
Ah deze beat komt al meer in de richting van het bekende!
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedenavond heer ToT en vrouwelijk gezelschap![]()
Het is dat ik nu even geen zin heb om mijn gelijk in formele logica uit te drukken...quote:
Dat kan maar wordt wel vage Dub dan.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:49 schreef EggsTC het volgende:
Gaat er nog iemand hierna draaie of wat
Heb je zelf zin om door te gaan? Dat werkt snelste in rooster en ik ben lui.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:52 schreef EggsTC het volgende:
Ja wat zeg je piet... heb je zin om te draaie?
ja kan ookquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je zelf zin om door te gaan? Dat werkt snelste in rooster en ik ben lui.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
Kom ook nog effe meelurken qua muziek
Heb geen idee meer? heb regelmatig geluid geregeld bij zulke sets en ander stijlen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:58 schreef EggsTC het volgende:
1 van de eerste goa nrs die ik hoorde, dit.
de eerste waarop ik op de acid ging iig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee meer? heb regelmatig geluid geregeld bij zulke sets en ander stijlen.
maar anders....quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is dat ik nu even geen zin heb om mijn gelijk in formele logica uit te drukken...
Ook goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja hoor, collega-konijnEn bij jou?
Je gaat der keihard uit elkaar scheuren bedoel je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef ToT het volgende:
Maar we gaan plat hier!Thx voor de tunes weer!
Dat lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef ToT het volgende:
Zo ga je niet met vrouwen om Eggs.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je gaat der keihard uit elkaar scheuren bedoel je?
Nieuw beleid waar ik de memo van gemist hebquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo ga je niet met vrouwen om Eggs.
Trustenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef ToT het volgende:
Trusten trouwensquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef ToT het volgende:
Zou ik dat wel doen inderdaad. Maar nu ga ik slapen.quote:
Eerst heleboel moeite doen en dan uit elkaar scheuren lijkt me geen goed idee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nieuw beleid waar ik de memo van gemist heb
np.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou ik dat wel doen inderdaad. Maar nu ga ik slapen.
Bedankt ei, was weer heerlijk
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou ik dat wel doen inderdaad. Maar nu ga ik slapen.
Zit ook weer wat inquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst heleboel moeite doen en dan uit elkaar scheuren lijkt me geen goed idee.
Ik ga wel naar de wcquote:
Trustenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de wctrustuh allen
quote:
iets met elk nadeel....quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:44 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allen!
Koffiemachine is gisteren kaduuk gegaan, dus noodgedwongen aan de thee.
Nieuw apparaat is onderweg...![]()
Smakelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:44 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allen!
Koffiemachine is gisteren kaduuk gegaan, dus noodgedwongen aan de thee.
Nieuw apparaat is onderweg...![]()
Mad staat voor de deur te wachten om te kijken of de besteller niet weer zijn huisje voorbij gaat rijdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Smakelijk.
Wat voor koffie apparaat heb je besteld? Gewoon apparaat of iets speciaals, zoals Nespresso?
Sinterklaas komt hem brengen? Vandaar al dat snoepgoed al in de winkels.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
Mad staat voor de deur te wachten om te kijken of de besteller niet weer zijn huisje voorbij gaat rijden
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:21 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Sinterklaas komt hem brengen? Vandaar al dat snoepgoed al in de winkels.
Plantenbeul!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:37 schreef just me het volgende:
Even het bad leeg maken (staan plantenbakken in) en dan hup de dag starten
waarom die plantenbakken daar stonden? Omdat ze even heel veel water nodig hadden
Bijenredderquote:
Zelfde apparaat als de vorige, een Delonghi.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Smakelijk.
Wat voor koffie apparaat heb je besteld? Gewoon apparaat of iets speciaals, zoals Nespresso?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde apparaat als de vorige, een Delonghi.
Die heeft het ongeveer 6 jaar uitgehouden en dat vind ik met ons gebruik best netjes.
[ afbeelding ]
hij is leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maakte gisteren een cryptogram. De opgave was: Ook terug niet verder (3 letters)...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maakte gisteren een cryptogram. De opgave was: Ook terug niet verder (3 letters)...
symph zag het ook niet hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]Och!
En ik had nog wel "hier en niet verder" als mijn onderschrift voor een tijdje!
Kan ik je feliciteren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:05 schreef ToT het volgende:
We gaan binnenkort wel een duo-show doen, maar eerst wat meer acclimatiseren hier!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan ik je feliciteren?
Zo ja, dan doe ik dat bij deze.
Okie, have fun en doe kalm aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]Hehehe thanks man!
Ja ze is hier al een paar daagjes nu!
quote:
Die boom heb je hopelijk niet gekocht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]Komt goed!
We hebben al leuke plekken bezocht enzo!Een 900 jaar oude kerk, een 700 jaar oude kasteel, mijn familie bezocht, winterkleding gehaald, een tuincentrum bezocht waar een lullig boompje 600 euro kost en een grote bloempot 90 euro enz.
Kebab gegeten, haring wezen happen...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die boom heb je hopelijk niet gekocht.
Je kan je nog bedenken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
We tunen zo in hoor!Haar vuurdoop Vout!
quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
We tunen zo in hoor!Haar vuurdoop Vout!
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja misschien is aan het einde van de vakantie wel verstandiger!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja misschien is aan het einde van de vakantie wel verstandiger!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:49 schreef Dj_Vout het volgende:
Thee check!
Kaas check!
Muziek check!
Ik ben er klaar voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |