Dat kan maar wordt wel vage Dub dan.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:49 schreef EggsTC het volgende:
Gaat er nog iemand hierna draaie of wat
Heb je zelf zin om door te gaan? Dat werkt snelste in rooster en ik ben lui.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:52 schreef EggsTC het volgende:
Ja wat zeg je piet... heb je zin om te draaie?
ja kan ookquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je zelf zin om door te gaan? Dat werkt snelste in rooster en ik ben lui.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
Kom ook nog effe meelurken qua muziek
Heb geen idee meer? heb regelmatig geluid geregeld bij zulke sets en ander stijlen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:58 schreef EggsTC het volgende:
1 van de eerste goa nrs die ik hoorde, dit.
de eerste waarop ik op de acid ging iig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee meer? heb regelmatig geluid geregeld bij zulke sets en ander stijlen.
maar anders....quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is dat ik nu even geen zin heb om mijn gelijk in formele logica uit te drukken...
Ook goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja hoor, collega-konijnEn bij jou?
Je gaat der keihard uit elkaar scheuren bedoel je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef ToT het volgende:
Maar we gaan plat hier!Thx voor de tunes weer!
Dat lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef ToT het volgende:
Zo ga je niet met vrouwen om Eggs.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je gaat der keihard uit elkaar scheuren bedoel je?
Nieuw beleid waar ik de memo van gemist hebquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo ga je niet met vrouwen om Eggs.
Trustenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef ToT het volgende:
Trusten trouwensquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef ToT het volgende:
Zou ik dat wel doen inderdaad. Maar nu ga ik slapen.quote:
Eerst heleboel moeite doen en dan uit elkaar scheuren lijkt me geen goed idee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nieuw beleid waar ik de memo van gemist heb
np.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou ik dat wel doen inderdaad. Maar nu ga ik slapen.
Bedankt ei, was weer heerlijk
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou ik dat wel doen inderdaad. Maar nu ga ik slapen.
Zit ook weer wat inquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst heleboel moeite doen en dan uit elkaar scheuren lijkt me geen goed idee.
Ik ga wel naar de wcquote:
Trustenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de wctrustuh allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |