quote:
iets met elk nadeel....quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:44 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allen!
Koffiemachine is gisteren kaduuk gegaan, dus noodgedwongen aan de thee.
Nieuw apparaat is onderweg...![]()
Smakelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:44 schreef MadMaster het volgende:
Hallo allen!
Koffiemachine is gisteren kaduuk gegaan, dus noodgedwongen aan de thee.
Nieuw apparaat is onderweg...![]()
Mad staat voor de deur te wachten om te kijken of de besteller niet weer zijn huisje voorbij gaat rijdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Smakelijk.
Wat voor koffie apparaat heb je besteld? Gewoon apparaat of iets speciaals, zoals Nespresso?
Sinterklaas komt hem brengen? Vandaar al dat snoepgoed al in de winkels.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
Mad staat voor de deur te wachten om te kijken of de besteller niet weer zijn huisje voorbij gaat rijden
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:21 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Sinterklaas komt hem brengen? Vandaar al dat snoepgoed al in de winkels.
Plantenbeul!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 09:37 schreef just me het volgende:
Even het bad leeg maken (staan plantenbakken in) en dan hup de dag starten
waarom die plantenbakken daar stonden? Omdat ze even heel veel water nodig hadden
Bijenredderquote:
Zelfde apparaat als de vorige, een Delonghi.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 08:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Smakelijk.
Wat voor koffie apparaat heb je besteld? Gewoon apparaat of iets speciaals, zoals Nespresso?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde apparaat als de vorige, een Delonghi.
Die heeft het ongeveer 6 jaar uitgehouden en dat vind ik met ons gebruik best netjes.
[ afbeelding ]
hij is leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maakte gisteren een cryptogram. De opgave was: Ook terug niet verder (3 letters)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |