gewoon 3000+ kcal naar binnen werkenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nice, maar je groeit wel? als je een wielrennerlichaampje hebt, dan groei je echt kapot lastig
ben je beetje een eter?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon 3000+ kcal naar binnen werken
zou van mezelf niet hele dag doorvreten, maar als ik wil kan het wel verder, ook geen probleem mee danquote:
hmm, kan ik niet over oordelen. weet wel dat 3000kcal heel veel is. dan kan je 2 potten pindakaas leeg lepelen. en stel je wil ook nog wat conditie, als ecto kan je heel goed hardlopen of wielrennen, dan moet je wel 5000kcal per dag vreten..quote:Op woensdag 28 september 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
denk sowieso dat mensen die zeuren dat ze heel moeilijk groeien toch beetje zichzelf voor de gek houden met de hoeveelheid die ze daadwerkelijk eten
maar enig bewijs heb ik niet
denk dat 5k lichtelijk overdreven is maar iets boven de 3k is al echt gewoon letterlijk hele dag dooreten, jaquote:Op woensdag 28 september 2016 23:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hmm, kan ik niet over oordelen. weet wel dat 3000kcal heel veel is. dan kan je 2 potten pindakaas leeg lepelen. en stel je wil ook nog wat conditie, als ecto kan je heel goed hardlopen of wielrennen, dan moet je wel 5000kcal per dag vreten..
denk dat je dat ook wel gaat merken in de portemonnee
nee, dat is ook het relaxe.. in de ochtend kan ik ook nauwelijks wat naar binnen krijgen. ben sowieso niet zo'n eter ook.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik krijg voor 10 uur eigenlijk alleen fruit een beetje fatsoenlijk weg, dat is wel kut trouwens
heb jij met je vasten natuurlijk geen last van zeker
vreet tegenwoordig zo'n heel pak alpro pap op naast banaantje en waterquote:Op woensdag 28 september 2016 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, dat is ook het relaxe.. in de ochtend kan ik ook nauwelijks wat naar binnen krijgen. ben sowieso niet zo'n eter ook.
als ik ontbijt is dat vaak een banaan en wat melk atten
dat ziet er zeker ideaal uit jaquote:Op donderdag 29 september 2016 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets ofzo
Sowieso weinig verfrissender dan halfwakker ijskoud watertje drinkenquote:Op donderdag 29 september 2016 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
sowieso altijd met water beginnen, drink zo'n shake beker (nog van whey) leeg van 750ml
ook dat, maar je merkt ook dat je veel sneller opstart ofzo.. apart. vooral als je slechte nacht hebt gehadquote:Op donderdag 29 september 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso weinig verfrissender dan halfwakker ijskoud watertje drinken
krijg brood echt niet wegquote:Op donderdag 29 september 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begin met sinaasappelsap en thee en wat brood
Daarna eigenlijk niks tot lunch en dan misschien tussendoortje en dan is het alweer tijd voor diner
Heb een tijd cornflakes geprobeerd, dat kreeg ik niet weg. Smakeloos. Ga toch niet beginnen aan chocoladeshit ochtends vroegquote:Op donderdag 29 september 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
krijg brood echt niet weg
sws tarweproducten 's ochtends...
kotste vroeger de helft srs alweer uit tijdens tandenpoetsen
gewoon voor de leuk?quote:Op donderdag 29 september 2016 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, denk dat dit ongeveer 50% van het aantal frames voor 1 filmpje is, alles gemaakt in MS paint
[dit is nog een raw sketch, niks ingekleurd/verfijnd /gecorrigeerd]
bedoeling is om het uiteindelijk in moviemaker met de juiste FPS te gaan editen en dan voices toe te gaan voegen
gifje puur even als test
doe jij toch ook met sinaasappelsapquote:Op donderdag 29 september 2016 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker je kinderen volproppen met suikers om half 8
dima?quote:Op donderdag 29 september 2016 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, denk dat dit ongeveer 50% van het aantal frames voor 1 filmpje is, alles gemaakt in MS paint
[dit is nog een raw sketch, niks ingekleurd/verfijnd /gecorrigeerd]
bedoeling is om het uiteindelijk in moviemaker met de juiste FPS te gaan editen en dan voices toe te gaan voegen
gifje puur even als test
als 't slaagt op YT gooien, maar ben nogal kritisch dus dan moet 't echt goed zijnquote:
Ja goed, dat is waar. Vroeger mocht ik dan ook geen sinaasappelsap ochtendsquote:Op donderdag 29 september 2016 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
doe jij toch ook met sinaasappelsap
och, als ze rest van de dag niet al te gek doen met energy drankquote:Op donderdag 29 september 2016 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker je kinderen volproppen met suikers om half 8
das wel chill aan op jezelf wonen, niemand die je ontbijt judgedquote:Op donderdag 29 september 2016 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goed, dat is waar. Vroeger mocht ik dan ook geen sinaasappelsap ochtends
Sowieso wat je dan drinkt en vreet. Maar dan moet je wel jezelf in hand kunnen houden...quote:Op donderdag 29 september 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
das wel chill aan op jezelf wonen, niemand die je ontbijt judged
Oude kaas met mosterdquote:Op donderdag 29 september 2016 01:17 schreef Kaas- het volgende:
Ja ik dacht dat jullie cafe snachts wel open was maar ik ga nu ook pitten.
Rukken.quote:Op donderdag 29 september 2016 02:24 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb fucking dumpert gecheckt en youtube abonnees gezien.. wtf moet ik nu dan als niemand hier is
Sup supiequote:Op donderdag 29 september 2016 06:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Klinkt als een interventie
waarom stelt hij deze vraag aan jou?quote:Op donderdag 29 september 2016 07:23 schreef Drug het volgende:
iemand met interesse om iets met marine te doen ofzo. 1e vraag die hij heeft:
Hebben jullie ook een persoonlijk wapen? Zoja, gewoon C7 of anders (C8?). Zoja, hoevaak komt dat ding daadwerkelijk tevoorschijn als je vaart?
o nee was zo'n topic. ik weet niks van militaire shitquote:Op donderdag 29 september 2016 07:31 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom stelt hij deze vraag aan jou?
en kwam de metro ook?quote:Op donderdag 29 september 2016 07:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Sup supie
Stond om 06.45 al bij de metro
Toch niet Ash hequote:Op donderdag 29 september 2016 07:23 schreef Drug het volgende:
iemand met interesse om iets met marine te doen ofzo. 1e vraag die hij heeft:
Hebben jullie ook een persoonlijk wapen? Zoja, gewoon C7 of anders (C8?). Zoja, hoevaak komt dat ding daadwerkelijk tevoorschijn als je vaart?
zou ash niet met een wapen vertrouwenquote:
oh ik schrok alquote:Op donderdag 29 september 2016 07:32 schreef Drug het volgende:
[..]
o nee was zo'n topic. ik weet niks van militaire shit
Lolquote:Op donderdag 29 september 2016 07:50 schreef Drug het volgende:
[..]
zou kunnen want kerel beweerde al wo te doen
dacht dat jij jezelf als hetero identificeerdequote:Op donderdag 29 september 2016 08:02 schreef MAHL het volgende:
The fuck is dat toch met die SE die helemaal wordt opgehemeld, volgens mij heeft bijna niemand hier haar pics gezien
En ze staat ook niet in de fok dropbox
Soms worden er aannames gedaan over het uiterlijk.quote:Op donderdag 29 september 2016 08:02 schreef MAHL het volgende:
The fuck is dat toch met die SE die helemaal wordt opgehemeld, volgens mij heeft bijna niemand hier haar pics gezien
Winderig en hier en daar een buiquote:Op donderdag 29 september 2016 08:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe zijn de weersvoorspellingen van vandaag?
quote:Op donderdag 29 september 2016 08:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Winderig en hier en daar een bui
lekker vochtig en enigszins verhitquote:Op donderdag 29 september 2016 08:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe zijn de weersvoorspellingen van vandaag?
heb je bonen gegeten of zo gvdquote:Op donderdag 29 september 2016 08:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mja, dappere poging, maar neequote:Op donderdag 29 september 2016 08:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
doe het en vlog hetquote:Op donderdag 29 september 2016 08:24 schreef xcachet het volgende:
Ik zit in een coupe met een stelletje wat elkaar loopt af te lebberen in de stiltecoupé. Lekker die smakkende geluiden. Zin om een boek naar hun hoofd te gooien.
wow zit jij ook in treinstel 4015?quote:Op donderdag 29 september 2016 08:24 schreef xcachet het volgende:
Ik zit in een coupe met een stelletje wat elkaar loopt af te lebberen in de stiltecoupé. Lekker die smakkende geluiden. Zin om een boek naar hun hoofd te gooien.
Nee. 7548 om precies te zijn.quote:Op donderdag 29 september 2016 08:25 schreef zeer het volgende:
[..]
wow zit jij ook in treinstel 4015?
Billy?quote:Op donderdag 29 september 2016 08:25 schreef deadprez het volgende:
excuse me, i don't mean to impose but i am the ocean
nee bobbyquote:
Ik reis dan ook naar 't noorden van het land.quote:Op donderdag 29 september 2016 08:28 schreef zeer het volgende:
[..]
oh dat ligt niet eens dicht bij elkaar
bij mij is de reis het doelquote:Op donderdag 29 september 2016 08:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik reis dan ook naar 't noorden van het land.
Misschien een iets hogere verversingsfrequentie?quote:Op donderdag 29 september 2016 08:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hee hans
[ afbeelding ]
volledig getekend in MS painttis nog maar een sketch dus heel slordig maar gaat om de beweging/animatie
leuk hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 08:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hee hans
[ afbeelding ]
volledig getekend in MS painttis nog maar een sketch dus heel slordig maar gaat om de beweging/animatie
Aliasing effect denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:00 schreef HPLC het volgende:
zijn die benen grijs ofzo? Wat onduidelijke lijnen die soms ook nog lijken te verdwijnen
quote:In computer graphics, the process by which smooth curves and other lines become jagged because the resolution of the graphics device or file is not high enough to represent a smooth curve. Smoothing and antialiasing techniques can reduce the effect of aliasing.
quote:Op donderdag 29 september 2016 08:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien een iets hogere verversingsfrequentie?
quote:Op donderdag 29 september 2016 08:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
leuk hoor
Maar moet ik dit ergens van kennen?
nee in paint Is de kwaliteit gewoon normal, maar dit is via zo'n gifmaker dus die verneutk dat helemaal. als je t wil animeren moet dat in moviemaker of AVS.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:00 schreef HPLC het volgende:
zijn die benen grijs ofzo? Wat onduidelijke lijnen die soms ook nog lijken te verdwijnen
nu nog niet zoveelquote:
Gaan ze elkaar aftrekken?quote:Op donderdag 29 september 2016 08:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hee hans
[ afbeelding ]
je kan prima gifs maken met GIMPquote:Op donderdag 29 september 2016 09:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee in paint Is de kwaliteit gewoon normal, maar dit is via zo'n gifmaker dus die verneutk dat helemaal. als je t wil animeren moet dat in moviemaker of AVS.
[..]
nu nog niet zoveel
brrr ga weg griezel gespotquote:Op donderdag 29 september 2016 08:02 schreef MAHL het volgende:
Mogen wij dat zelf even uitmaken? Dank u welquote:Op donderdag 29 september 2016 09:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Toto is blij met zijn paint project, gun hem dat geluk dan ook jongens
nee, nu even nietquote:Op donderdag 29 september 2016 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mogen wij dat zelf even uitmaken? Dank u wel
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Komt ook wel echt griezelig over, jaquote:Op donderdag 29 september 2016 09:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
brrr ga weg griezel gespot
vind ik srs ja, echt most creepy user 2k16quote:Op donderdag 29 september 2016 09:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Komt ook wel echt griezelig over, ja
Waar sta ik op die lijst?quote:Op donderdag 29 september 2016 09:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik srs ja, echt most creepy user 2k16
Zijn een paar anderen ook sterk in de race.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik srs ja, echt most creepy user 2k16
voor mij niet, maar kan niet in je dm kijkenquote:Op donderdag 29 september 2016 09:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zijn een paar anderen ook sterk in de race.
Inderdaad pas maar op.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:31 schreef Willoow het volgende:
Kan beter niet de griezels opnoemen.
quote:Op donderdag 29 september 2016 09:31 schreef Willoow het volgende:
Kan beter de niet griezels opnoemen.
Hehehequote:
Jij vindt alle dames griezels?quote:Op donderdag 29 september 2016 09:38 schreef Willoow het volgende:
Niet griezels: hzaw, der mann, hplc, dp, 2nutz, bietel, Etto, frass, Pharkus, Frank, eend, le_prof, murdera, Gridlok (rip),
Vergeet er vast een paar, maar dan heb je pech.
Dames zijn sws uitgesloten van griezeligheid, omdat vrouwquote:
En toch haat je mequote:Op donderdag 29 september 2016 09:38 schreef Willoow het volgende:
Niet griezels: hzaw, der mann, hplc, dp, 2nutz, bietel, Etto, frass, Pharkus, Frank, eend, le_prof, murdera, Gridlok (rip), bozehaas, alle vrouwen,
Vergeet er vast een paar, maar dan heb je pech.
Ik geloof er ook niks vanquote:Op donderdag 29 september 2016 09:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig wel hoor.
Dat staat er toch los vanquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 09:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dames zijn sws uitgesloten van griezeligheid, omdat vrouw
quote:Op donderdag 29 september 2016 09:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Troll en etsu zijn ook gern griezels bijvoorbeeld
haha jawel is een lijstje!quote:Op donderdag 29 september 2016 09:48 schreef Willoow het volgende:
[..]![]()
En het is geen lijstje, noem maar gewoon de niet griezels op.
Nee, ik doe niet aan lijstjes.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha jawel is een lijstje!
Wie nog meer niet?quote:Op donderdag 29 september 2016 09:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mag haags niet maar haags is geen griezel
Bedankt.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mag haags niet maar haags is geen griezel
is het al haha jajaquote:Op donderdag 29 september 2016 09:53 schreef Willoow het volgende:
Ik stop ermee, voordat het een lijstje wordt.
Ja, maar als je zo gaat vergelijken.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind iedereen in het niet vallen vergeleken met mahl
Op niels na
Weet niet, kan 2 kanten op.quote:
mahlquote:Op donderdag 29 september 2016 09:58 schreef Willoow het volgende:
Oké, wie is de grootste creep hier op heel fok?
wat zijn je criteria?quote:Op donderdag 29 september 2016 09:58 schreef Willoow het volgende:
Oké, wie is de grootste creep hier op heel fok?
Kan die wel hebben hoor, hij is niet van suiker.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
soow zal die leuk vinden
Foksters/fokkers stalkenquote:
Chai en Crip.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Foksters/fokkers stalken
Foksters/fokkers belagen
Mag ik ook een salade?quote:Op donderdag 29 september 2016 10:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Chai en Crip.
Als lekkere salades sturen belagen is iig.
in dat geval die psy freak ofzoietsquote:Op donderdag 29 september 2016 10:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Foksters/fokkers stalken
Foksters/fokkers belagen
willloww en aberellaquote:Op donderdag 29 september 2016 10:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Welke vrouwelijke fokster vinden jullie een griezel?
Mezelfquote:Op donderdag 29 september 2016 10:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Precies, gaat gewoon om innerlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 10:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aber wel beetje ja, ook zo'n fotovergaarobsessie
mijn lijst niet maar anders welquote:Op donderdag 29 september 2016 10:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies, gaat gewoon om innerlijk
quote:Op donderdag 29 september 2016 10:11 schreef Willoow het volgende:
Hier kan je bij wijze van spreke ook gezellig babbelen met seriemoordenaars
Ironischquote:Op donderdag 29 september 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
Moeten jullie niet 'ns wat piemels gaan zuigen? Daar hebben jullie inmiddels de leeftijd voor ipv je bezig te houden met middelbare schoollijstjes.
Ik stel hem beschikbaar voor deze drastische en onvermijdelijke verandering.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
Moeten jullie niet 'ns wat piemels gaan zuigen? Daar hebben jullie inmiddels de leeftijd voor ipv je bezig te houden met middelbare schoollijstjes.
kquote:Op donderdag 29 september 2016 10:13 schreef Chai het volgende:
Ja ik doe de boodschappen, boodschappen, boodschappen
Elke dag weer naar de supermarkt
Ik weet dat ik niet kiezen kan, al dat lekkers, en wat kost dat dan
alle in r&pquote:Op donderdag 29 september 2016 10:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Morgenavond weerquote:Op donderdag 29 september 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
jaloers..quote:Op donderdag 29 september 2016 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels is al dronken om 10.20, echt fantastisch
jij bent frass dan ook niet..quote:
chaiquote:Op donderdag 29 september 2016 10:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb sinds zaterdagnacht niets gehad. ik lijk wel ziekquote:Op donderdag 29 september 2016 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder medelijden heb
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijsquote:
Alcohol doel je op? Dat kan echt nietquote:Op donderdag 29 september 2016 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb sinds zaterdagnacht niets gehad. ik lijk wel ziek
ja, gelukkig is vanavond de kantine openquote:Op donderdag 29 september 2016 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alcohol doel je op? Dat kan echt niet
Helemaal naar de klote!quote:Op donderdag 29 september 2016 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, gelukkig is vanavond de kantine open
volledig van het padjequote:Op donderdag 29 september 2016 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helemaal naar de klote!
Nooit. Je houding komt ook geforceerd en gemaakt over.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hoopte dat je zou zwichten voor mijn dominante houding
Ja, waar zijn alle leuke gebruikers?quote:
daar spreekt u meequote:Op donderdag 29 september 2016 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, waar zijn alle leuke gebruikers?
ghehe, zeker Belgenquote:Op donderdag 29 september 2016 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
Blijft mooi topic
KLB / Collega's die niet nadenken
[..]
He hoi!
dm chai.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:06 schreef HPLC het volgende:
Weet iemand nog wat de lay-out van het forum was hiervoor? Ik zie net dat het ongeveer een jaar geleden is geïntroduceerd, maar ik heb echt geen idee meer.
Volgens mij niet.quote:
pm danquote:
Geen idee, heb nieuwe nooit gezien. Zit alleen mobiel en tablet hier.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:06 schreef HPLC het volgende:
Weet iemand nog wat de lay-out van het forum was hiervoor? Ik zie net dat het ongeveer een jaar geleden is geïntroduceerd, maar ik heb echt geen idee meer.
Mobiel is zo kut, hoe houd je dat vol? Hoe ziet het op de tablet er dan uit?quote:Op donderdag 29 september 2016 11:10 schreef Willoow het volgende:
Zit alleen mobiel en tablet hier.
Weet niet, went wel. Zelfde als mobiel, maar dan groter.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mobiel is zo kut, hoe houd je dat vol? Hoe ziet het op de tablet er dan uit?
Maar waarom?quote:
Echt?quote:
https://web.archive.org/web/*/forum.fok.nlquote:Op donderdag 29 september 2016 11:06 schreef HPLC het volgende:
Spekkiequote:Op donderdag 29 september 2016 11:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://web.archive.org/web/*/forum.fok.nl
veel plezier
Hey heyquote:Op donderdag 29 september 2016 11:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan je nu weer een jaar beledigen zonder schuldgevoel
jij bent de enige die dat magquote:Op donderdag 29 september 2016 11:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan je nu weer een jaar beledigen zonder schuldgevoel
gewoon afgunst vanwege mijn succesvolle levenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doet de rest het dan ook
hahaquote:Op donderdag 29 september 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
hebben jullie allemaal besloten om nu daadwerkelijk te werken op jullie werk
Nee begin volgende week pasquote:Op donderdag 29 september 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
Ik heb nu thuis al meer gedaan dan als ik op mijn werk zitquote:Op donderdag 29 september 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
ja maar als iedereen dat denkt dan kun je nooit meer postenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahanee besloten om even niet te reageren als alleen jullie er zijn.
Test het uit zou ik zeggen.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar als iedereen dat denkt dan kun je nooit meer posten
Hoiquote:Op donderdag 29 september 2016 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahanee besloten om even niet te reageren als alleen jullie er zijn.
ik vroeg het alleen aan boeiende mensen, niet gelezenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb nu thuis al meer gedaan dan als ik op mijn werk zit
he makkerquote:
Jammer dit, ik wilde op je stemmen met de KLB-verkiezingen als beste user, maar dat gaat nu naar 2NutZquote:Op donderdag 29 september 2016 11:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vroeg het alleen aan boeiende mensen, niet gelezen
40 uur per week?quote:Op donderdag 29 september 2016 11:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt.Heb net het contract getekend enz., vandaar dat ik even niet postte.
Eindelijk erkenning.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dit, ik wilde op je stemmen met de KLB-verkiezingen als beste user, maar dat gaat nu naar 2NutZ
Is ook zo. Dit was ook een test om te kijken of je mij weg wil hebben of niet. Je bent geslaagd vriend.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat we goeie vrienden waren
wel genoeg salaris om daarna geen vlog te maken over dat je alsnog hebt geweigerd?quote:Op donderdag 29 september 2016 11:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt.Heb net het contract getekend enz., vandaar dat ik even niet postte.
bedankt voor de tipquote:Op donderdag 29 september 2016 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wees niet ongerust Hermann
quote:Op donderdag 29 september 2016 11:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel genoeg salaris om daarna geen vlog te maken over dat je alsnog hebt geweigerd?
zou jou nooit willen weghebben, zonder jou was deze SC al jaren geleden ingestortquote:Op donderdag 29 september 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
Is ook zo. Dit was ook een test om te kijken of je mij weg wil hebben of niet. Je bent geslaagd vriend.
36 is wel relaxt. Vrijdagmiddag vrij of 2 weken opsparen en een dag vrij bijv.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Begin met 36 met ruimte om het te verhogen naar 40.
Ja, ik ben wel de gene die dit allemaal in leven heeft gehouden idd.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou jou nooit willen weghebben, zonder jou was deze SC al jaren geleden ingestort
Ben ziek thuisquote:Op donderdag 29 september 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
Jeetje, dit is te ambitieus voor KLB SCquote:Op donderdag 29 september 2016 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Zelfs als het kut betaalde dan zorgt het alsnog voor relevante werkervaring die kan helpen om aan iets beters te komen.
Nee, nog niet.quote:
ook bij mij? Deur staat openquote:Op donderdag 29 september 2016 11:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leg de sleutel buiten onder een steen, ik ben er binnen 10 minuten met kippensoep
leg de sleutel buiten onder een steen, ik kom niet maar hopelijk wordt het gevonden door iemand die de volgende dag heel je huis leegjatquote:
Xxxquote:Op donderdag 29 september 2016 11:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leg de sleutel buiten onder een steen, ik ben er binnen 10 minuten met kippensoep
Alsof ik spullen van waarde heb thuisquote:Op donderdag 29 september 2016 11:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leg de sleutel buiten onder een steen, ik kom niet maar hopelijk wordt het gevonden door iemand die de volgende dag heel je huis leegjat
Misschien hoefde ik vandaag niet eens naar werk.quote:
jezelf niet eensquote:Op donderdag 29 september 2016 11:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof ik spullen van waarde heb thuis
Volgens Mortaxx word je ontslagen :squote:
misschien doen we niet aanquote:Op donderdag 29 september 2016 11:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien hoefde ik vandaag niet eens naar werk.
Zou dat serieus jammer vindenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgens Mortaxx word je ontslagen :s
Jij en voetballen? Jij was zeker doelpaalquote:Op donderdag 29 september 2016 11:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik was een keertje nepziek op de basisschool en later die avond gingen ik en mijn broers op het schoolpleintje voetballen maar er was lerarenvergadering dus toen kwam de juffrouw naar buiten en vragen waarom ik er was
dat was niet zo slim
quote:Op donderdag 29 september 2016 11:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij en voetballen? Jij was zeker doelpaal
Hij was het voetbalveldquote:Op donderdag 29 september 2016 11:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij en voetballen? Jij was zeker doelpaal
Jawel.quote:
Hahaha, wonderbaarlijk genezenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik was een keertje nepziek op de basisschool en later die avond gingen ik en mijn broers op het schoolpleintje voetballen maar er was lerarenvergadering dus toen kwam de juffrouw naar buiten en vragen waarom ik er was
dat was niet zo slim
mijn broers logen wel voor me en zeiden dat ik door de dag steeds beter werdquote:Op donderdag 29 september 2016 11:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hahaha, wonderbaarlijk genezen
Nice, goede familiequote:Op donderdag 29 september 2016 11:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broers logen wel voor me en zeiden dat ik door de dag steeds beter werd
quote:Op donderdag 29 september 2016 11:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij niet, je bent een beetje salty hahaha
was een keertje 2 weken ziek en toen gingen we naar disneyland, helemaal fantastischquote:Op donderdag 29 september 2016 11:51 schreef Willoow het volgende:
Ik was ook altijd nepziek. Op de middelbare helemaal.
Gelukkig is dat later helemaal goedgekomenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was een keertje 2 weken ziek en toen gingen we naar disneyland, helemaal fantastisch
jawel, alleen vrouwen waren met gym altijd spontaan ongesteldquote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
Gingen jullie ook nooit naar gym toe?
gymquote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
Ja, dat zijn leuke dingen om te doen met nepziekquote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was een keertje 2 weken ziek en toen gingen we naar disneyland, helemaal fantastisch
jawel maar als we moesten hardlopen ofzo had ik opeens ergens last vanquote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
dat was het leukste op school. Daar ging ik nou net wel naar toequote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, alleen vrouwen waren met gym altijd spontaan ongesteld
good looks, charismatisch, grappig, creatief, gezond, veel vrije tijd, gelukkigquote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig is dat later helemaal goedgekomen
Ik had ook zogenaamd altijd watquote:Op donderdag 29 september 2016 11:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel maar als we moesten hardlopen ofzo had ik opeens ergens last van
Vond echt stom.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat was het leukste op school. Daar ging ik nou net wel naar toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |