Jawel.quote:
Hahaha, wonderbaarlijk genezenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik was een keertje nepziek op de basisschool en later die avond gingen ik en mijn broers op het schoolpleintje voetballen maar er was lerarenvergadering dus toen kwam de juffrouw naar buiten en vragen waarom ik er was
dat was niet zo slim
mijn broers logen wel voor me en zeiden dat ik door de dag steeds beter werdquote:Op donderdag 29 september 2016 11:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hahaha, wonderbaarlijk genezen
Nice, goede familiequote:Op donderdag 29 september 2016 11:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broers logen wel voor me en zeiden dat ik door de dag steeds beter werd
quote:Op donderdag 29 september 2016 11:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij niet, je bent een beetje salty hahaha
was een keertje 2 weken ziek en toen gingen we naar disneyland, helemaal fantastischquote:Op donderdag 29 september 2016 11:51 schreef Willoow het volgende:
Ik was ook altijd nepziek. Op de middelbare helemaal.
Gelukkig is dat later helemaal goedgekomenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was een keertje 2 weken ziek en toen gingen we naar disneyland, helemaal fantastisch
jawel, alleen vrouwen waren met gym altijd spontaan ongesteldquote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
Gingen jullie ook nooit naar gym toe?
gymquote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
Ja, dat zijn leuke dingen om te doen met nepziekquote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was een keertje 2 weken ziek en toen gingen we naar disneyland, helemaal fantastisch
jawel maar als we moesten hardlopen ofzo had ik opeens ergens last vanquote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
dat was het leukste op school. Daar ging ik nou net wel naar toequote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, alleen vrouwen waren met gym altijd spontaan ongesteld
good looks, charismatisch, grappig, creatief, gezond, veel vrije tijd, gelukkigquote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig is dat later helemaal goedgekomen
Ik had ook zogenaamd altijd watquote:Op donderdag 29 september 2016 11:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel maar als we moesten hardlopen ofzo had ik opeens ergens last van
Vond echt stom.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat was het leukste op school. Daar ging ik nou net wel naar toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |