ben vandaag geweest maar was dramaquote:Op woensdag 28 september 2016 23:34 schreef Le_Professeur het volgende:
mortaxx waarom ben je gekapt met trainen? kunnen we elkaar steunen
tsja, vergeet het ook altijd ofzo ;squote:Op woensdag 28 september 2016 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
rip
terwijl het gewoon leuk is als je bepaald niveau haalt.. totdat je weer even breakje neemt
in de winter wil ik wel gewoon doorpakken, hardlopen is dan ook het enige dat je buiten fatsoenlijk kan doenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tsja, vergeet het ook altijd ofzo ;s
rokenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Stoppen met roken en drinken bijvoorbeeld.
wat danquote:Op woensdag 28 september 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben vandaag geweest maar was drama
doe je krachttraining?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in de winter wil ik wel gewoon doorpakken, hardlopen is dan ook het enige dat je buiten fatsoenlijk kan doen
Mwa knap, Bayern was niet echt zo bestquote:Op woensdag 28 september 2016 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
psv mist weer penalty?![]()
atletico knappe overwinning op bayern wel
ja, maar niet in een sportschool.. bouw toch heel snel spiermassa op, dus ik moet vooral vet verbranden. ik doe verzwaard push ups en squats en dat is zat.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe je krachttraining?
heb zelf gewichten ook thuis maar voer laatste maand geen reet uit nee. ook hardlopen eigenlijk nietquote:Op woensdag 28 september 2016 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij dan, gewoon geen kut?
ah ja, bouw je zeker ook wel makkelijk wat op?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb zelf gewichten ook thuis maar voer laatste maand geen reet uit
in suriname misschien wel weer naar sportschool toch tijd zat wss
jaar geleden dat ik nog beetje regelmatig gingquote:Op woensdag 28 september 2016 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
te lang niet geweest zeker
heb echt bijna geen gram vet teveel hoor, maar ja, gewoon veel vreten erbij dan groeit die shit wel hèquote:Op woensdag 28 september 2016 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah ja, bouw je zeker ook wel makkelijk wat op?
als echt graatje mager bent dan heb je sowieso een sporstschool nodig, maar als ik 12 push ups doe, verzwaard, dan groeit mn borst al. heeft geen nut om dan zieke gewichten te gebruiken
nice, maar je groeit wel? als je een wielrennerlichaampje hebt, dan groei je echt kapot lastigquote:Op woensdag 28 september 2016 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb echt bijna geen gram vet teveel hoor, maar ja, gewoon veel vreten erbij dan groeit die shit wel hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |