quote:Op donderdag 29 september 2016 10:11 schreef Willoow het volgende:
Hier kan je bij wijze van spreke ook gezellig babbelen met seriemoordenaars
Ironischquote:Op donderdag 29 september 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
Moeten jullie niet 'ns wat piemels gaan zuigen? Daar hebben jullie inmiddels de leeftijd voor ipv je bezig te houden met middelbare schoollijstjes.
Ik stel hem beschikbaar voor deze drastische en onvermijdelijke verandering.quote:Op donderdag 29 september 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
Moeten jullie niet 'ns wat piemels gaan zuigen? Daar hebben jullie inmiddels de leeftijd voor ipv je bezig te houden met middelbare schoollijstjes.
kquote:Op donderdag 29 september 2016 10:13 schreef Chai het volgende:
Ja ik doe de boodschappen, boodschappen, boodschappen
Elke dag weer naar de supermarkt
Ik weet dat ik niet kiezen kan, al dat lekkers, en wat kost dat dan
alle in r&pquote:Op donderdag 29 september 2016 10:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Welke vrouwelijke fokster vinden jullie een griezel?
Morgenavond weerquote:Op donderdag 29 september 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
jaloers..quote:Op donderdag 29 september 2016 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels is al dronken om 10.20, echt fantastisch
jij bent frass dan ook niet..quote:
chaiquote:Op donderdag 29 september 2016 10:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Welke vrouwelijke fokster vinden jullie een griezel?
heb sinds zaterdagnacht niets gehad. ik lijk wel ziekquote:Op donderdag 29 september 2016 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder medelijden heb
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijsquote:
Alcohol doel je op? Dat kan echt nietquote:Op donderdag 29 september 2016 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb sinds zaterdagnacht niets gehad. ik lijk wel ziek
ja, gelukkig is vanavond de kantine openquote:Op donderdag 29 september 2016 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alcohol doel je op? Dat kan echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |