waarom stelt hij deze vraag aan jou?quote:Op donderdag 29 september 2016 07:23 schreef Drug het volgende:
iemand met interesse om iets met marine te doen ofzo. 1e vraag die hij heeft:
Hebben jullie ook een persoonlijk wapen? Zoja, gewoon C7 of anders (C8?). Zoja, hoevaak komt dat ding daadwerkelijk tevoorschijn als je vaart?
o nee was zo'n topic. ik weet niks van militaire shitquote:Op donderdag 29 september 2016 07:31 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom stelt hij deze vraag aan jou?
en kwam de metro ook?quote:Op donderdag 29 september 2016 07:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Sup supie
Stond om 06.45 al bij de metro
Toch niet Ash hequote:Op donderdag 29 september 2016 07:23 schreef Drug het volgende:
iemand met interesse om iets met marine te doen ofzo. 1e vraag die hij heeft:
Hebben jullie ook een persoonlijk wapen? Zoja, gewoon C7 of anders (C8?). Zoja, hoevaak komt dat ding daadwerkelijk tevoorschijn als je vaart?
zou ash niet met een wapen vertrouwenquote:
oh ik schrok alquote:Op donderdag 29 september 2016 07:32 schreef Drug het volgende:
[..]
o nee was zo'n topic. ik weet niks van militaire shit
Lolquote:Op donderdag 29 september 2016 07:50 schreef Drug het volgende:
[..]
zou kunnen want kerel beweerde al wo te doen
dacht dat jij jezelf als hetero identificeerdequote:Op donderdag 29 september 2016 08:02 schreef MAHL het volgende:
The fuck is dat toch met die SE die helemaal wordt opgehemeld, volgens mij heeft bijna niemand hier haar pics gezien
En ze staat ook niet in de fok dropbox
Soms worden er aannames gedaan over het uiterlijk.quote:Op donderdag 29 september 2016 08:02 schreef MAHL het volgende:
The fuck is dat toch met die SE die helemaal wordt opgehemeld, volgens mij heeft bijna niemand hier haar pics gezien
En ze staat ook niet in de fok dropbox
Winderig en hier en daar een buiquote:Op donderdag 29 september 2016 08:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe zijn de weersvoorspellingen van vandaag?
quote:Op donderdag 29 september 2016 08:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Winderig en hier en daar een bui
lekker vochtig en enigszins verhitquote:Op donderdag 29 september 2016 08:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe zijn de weersvoorspellingen van vandaag?
heb je bonen gegeten of zo gvdquote:Op donderdag 29 september 2016 08:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mja, dappere poging, maar neequote:Op donderdag 29 september 2016 08:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
doe het en vlog hetquote:Op donderdag 29 september 2016 08:24 schreef xcachet het volgende:
Ik zit in een coupe met een stelletje wat elkaar loopt af te lebberen in de stiltecoupé. Lekker die smakkende geluiden. Zin om een boek naar hun hoofd te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |