jij bent de enige die dat magquote:Op donderdag 29 september 2016 11:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan je nu weer een jaar beledigen zonder schuldgevoel
gewoon afgunst vanwege mijn succesvolle levenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doet de rest het dan ook
hahaquote:Op donderdag 29 september 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
hebben jullie allemaal besloten om nu daadwerkelijk te werken op jullie werk
Nee begin volgende week pasquote:Op donderdag 29 september 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
Ik heb nu thuis al meer gedaan dan als ik op mijn werk zitquote:Op donderdag 29 september 2016 11:31 schreef Der_Mann het volgende:
ja maar als iedereen dat denkt dan kun je nooit meer postenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahanee besloten om even niet te reageren als alleen jullie er zijn.
Test het uit zou ik zeggen.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar als iedereen dat denkt dan kun je nooit meer posten
Hoiquote:Op donderdag 29 september 2016 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahanee besloten om even niet te reageren als alleen jullie er zijn.
ik vroeg het alleen aan boeiende mensen, niet gelezenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb nu thuis al meer gedaan dan als ik op mijn werk zit
he makkerquote:
Jammer dit, ik wilde op je stemmen met de KLB-verkiezingen als beste user, maar dat gaat nu naar 2NutZquote:Op donderdag 29 september 2016 11:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vroeg het alleen aan boeiende mensen, niet gelezen
40 uur per week?quote:Op donderdag 29 september 2016 11:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt.Heb net het contract getekend enz., vandaar dat ik even niet postte.
Eindelijk erkenning.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dit, ik wilde op je stemmen met de KLB-verkiezingen als beste user, maar dat gaat nu naar 2NutZ
Is ook zo. Dit was ook een test om te kijken of je mij weg wil hebben of niet. Je bent geslaagd vriend.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat we goeie vrienden waren
wel genoeg salaris om daarna geen vlog te maken over dat je alsnog hebt geweigerd?quote:Op donderdag 29 september 2016 11:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt.Heb net het contract getekend enz., vandaar dat ik even niet postte.
bedankt voor de tipquote:Op donderdag 29 september 2016 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wees niet ongerust Hermann
quote:Op donderdag 29 september 2016 11:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel genoeg salaris om daarna geen vlog te maken over dat je alsnog hebt geweigerd?
zou jou nooit willen weghebben, zonder jou was deze SC al jaren geleden ingestortquote:Op donderdag 29 september 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
Is ook zo. Dit was ook een test om te kijken of je mij weg wil hebben of niet. Je bent geslaagd vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |