voor mij niet, maar kan niet in je dm kijkenquote:Op donderdag 29 september 2016 09:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zijn een paar anderen ook sterk in de race.
Inderdaad pas maar op.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:31 schreef Willoow het volgende:
Kan beter niet de griezels opnoemen.
quote:Op donderdag 29 september 2016 09:31 schreef Willoow het volgende:
Kan beter de niet griezels opnoemen.
Hehehequote:
Jij vindt alle dames griezels?quote:Op donderdag 29 september 2016 09:38 schreef Willoow het volgende:
Niet griezels: hzaw, der mann, hplc, dp, 2nutz, bietel, Etto, frass, Pharkus, Frank, eend, le_prof, murdera, Gridlok (rip),
Vergeet er vast een paar, maar dan heb je pech.
Dames zijn sws uitgesloten van griezeligheid, omdat vrouwquote:
En toch haat je mequote:Op donderdag 29 september 2016 09:38 schreef Willoow het volgende:
Niet griezels: hzaw, der mann, hplc, dp, 2nutz, bietel, Etto, frass, Pharkus, Frank, eend, le_prof, murdera, Gridlok (rip), bozehaas, alle vrouwen,
Vergeet er vast een paar, maar dan heb je pech.
Ik geloof er ook niks vanquote:Op donderdag 29 september 2016 09:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig wel hoor.
Dat staat er toch los vanquote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 09:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dames zijn sws uitgesloten van griezeligheid, omdat vrouw
quote:Op donderdag 29 september 2016 09:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Troll en etsu zijn ook gern griezels bijvoorbeeld
haha jawel is een lijstje!quote:Op donderdag 29 september 2016 09:48 schreef Willoow het volgende:
[..]![]()
En het is geen lijstje, noem maar gewoon de niet griezels op.
Nee, ik doe niet aan lijstjes.quote:Op donderdag 29 september 2016 09:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha jawel is een lijstje!
Wie nog meer niet?quote:Op donderdag 29 september 2016 09:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mag haags niet maar haags is geen griezel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |