Ah bah krijg een schimmelinfectie alleen al door te kijken.quote:
Nee jij met die kauwgomballenmuziek van jequote:
heeft hij nog iets nieuws gepubliceerd?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:01 schreef Oberkullie het volgende:
Krijg de Braddie tune niet meer uit mijn hoofd
al aangepast hoor, vrees nietquote:Op woensdag 28 september 2016 22:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ah bah krijg een schimmelinfectie alleen al door te kijken.
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee jij met die kauwgomballenmuziek van je
heb je die in hogere reso?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al aangepast hoor, vrees niet
Bedankt dit is beter voor mijn nofapquote:Op woensdag 28 september 2016 22:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al aangepast hoor, vrees niet
gvd, spontaan homo gewordenquote:
welk?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je die in hogere reso?
dan kijk je de verkeerde wedstrijd hoorquote:Op woensdag 28 september 2016 22:04 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Echt voetbal kan je het niet noemen.
Dus je noemt dit homo muziek?quote:
beetje retorischquote:Op woensdag 28 september 2016 22:05 schreef Wheeljack het volgende:
Dit is toch geen homo muziek, HPLC?
quote:
ja thnx, maar helaas geen 1920x1200quote:Op woensdag 28 september 2016 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
http://wallpapersafari.com/beautiful-black-background-wallpapers/
ergens halverwege staat die
Niet iedereen laat zijn leven leiden door zijn penis Niels.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:05 schreef Kurovski het volgende:
Volgens mij zijn die zgn nofappers allemaal leugenaars.
Triest, 90% moet er gewoon inquote:Op woensdag 28 september 2016 22:06 schreef HPLC het volgende:
psv heeft maar 6 van de laatste 14 strafschoppen benut, doe er je voordeel mee
Wat gebeurde er toen?quote:
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh? blijf eens van die energiedrank af dan
http://www.hddesktops.com(...)eon-jaguar/2880x1800quote:Op woensdag 28 september 2016 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja thnx, maar helaas geen 1920x1200
Hij had een afspraak om 11.00 uur met zijn jobcoachquote:Op woensdag 28 september 2016 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heeft hij nog iets nieuws gepubliceerd?
Weet ik, na 2000 ongeveer wordt het minder, vind ikquote:Op woensdag 28 september 2016 22:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze hebben van heel veel jaren.
Klopt.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet iedereen laat zijn leven leiden door zijn penis Niels.
https://plus.google.com/p(...)6388145762?icm=falsequote:Op woensdag 28 september 2016 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja thnx, maar helaas geen 1920x1200
Vetquote:Op woensdag 28 september 2016 22:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toen ging ik me in muziek verdiepen en een jaar later stond ik te pogo'en op MOH
ik luisterde in mijn beginjaren veel trancemuziek, denk je dat dit invloed heeft gehad op mijn karakter?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:09 schreef Catkiller het volgende:
En nu homo door die trans zijn muziek, het leven loopt soms anders dan je had verwacht.
Nee deed ik vroeger ook en ik ben prima gelukt.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik luisterde in mijn beginjaren veel trancemuziek, denk je dat dit invloed heeft gehad op mijn karakter?
Ach, stond al de hele tijd op het punt om die kast uit te komen, maar had nog een klein zetje nodigquote:Op woensdag 28 september 2016 22:09 schreef Catkiller het volgende:
En nu homo door die trans zijn muziek, het leven loopt soms anders dan je had verwacht.
heb al ingesteldquote:Op woensdag 28 september 2016 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
https://plus.google.com/p(...)6388145762?icm=false
deze is 1920x1200
iets beter, maar daar blijft het bijquote:
ik hou ook van diepzwarte achtergrondenquote:Op woensdag 28 september 2016 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb al ingesteld
misschien toch iets te zwart, maar kijk wel of dat een belemmering is
inb4 racist
ah ja, nicequote:Op woensdag 28 september 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou ook van diepzwarte achtergronden
ondanks dat ik nu paarsblauwe stad heb, maar die werkt inspirerend op mij
Soms beweeg ik mijn voet mee en dan zo 200 bpm bewegen op muziekquote:Op woensdag 28 september 2016 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn jullie van die mensen die als iemand zegt van he ik weet nog leuk nummertje zo met hun hoofd mee gaan bounchen met de muziek?
Ik doe dat somsquote:Op woensdag 28 september 2016 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn jullie van die mensen die als iemand zegt van he ik weet nog leuk nummertje zo met hun hoofd mee gaan bounchen met de muziek?
Woest aantrekkelijkquote:Op woensdag 28 september 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Mijn bureaublad achtergrond:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie grot hoor.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
degelijkquote:Op woensdag 28 september 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
is dat een luchtfoto van Raqqa?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi. Mijn bureaublad achtergrond:quote:Op woensdag 28 september 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
haha, beetje kinderachtig ofniet?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:17 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Mooi. Mijn bureaublad achtergrond:
[ afbeelding ]
Maar dan zonder dat grote ''Transformers Prime'' in het midden.
Nou enquote:Op woensdag 28 september 2016 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, beetje kinderachtig ofniet?
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat een luchtfoto van Raqqa?
Ik welquote:Op woensdag 28 september 2016 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn jullie geïnteresseerd in mijn bureaubladachtergrond?
GoPro Divequote:Op woensdag 28 september 2016 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
welke camera heb je gebruikt
Ja is goed wordt wel 05.30 want dan gaat mijn wekkerquote:Op woensdag 28 september 2016 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
Wil iemand mij morgen wakker bellen?
wut?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:11 schreef HPLC het volgende:
over leagues gesproken, ik vraag me af of Ash de Elite 4 al heeft verslagen
pinman: naar bedquote:Op woensdag 28 september 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Oké kom maar weer terug allemaal.
ja, meerdere malen gekomen.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pinman: naar bed
le_prof: zelfbevrediging op arsenal
denk ik
gastquote:Op woensdag 28 september 2016 22:17 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Mooi. Mijn bureaublad achtergrond:
[ afbeelding ]
Maar dan zonder dat grote ''Transformers Prime'' in het midden.
het is je gegundquote:Op woensdag 28 september 2016 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, meerdere malen gekomen.
wat niet weet wat niet deertquote:Op woensdag 28 september 2016 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
daar denkt mortaxx anders over, denk ik
linkquote:Op woensdag 28 september 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je van mijn mooiheidslijstje dima?
En je uitkijk op het leven bahaaquote:Op woensdag 28 september 2016 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
dit is mijn wallpaper
[ afbeelding ]
hahahquote:Op woensdag 28 september 2016 22:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En je uitkijk op het leven bahaa
Woest aantrekkelijk: SEquote:
2nutz moet ook bij knap manquote:Op woensdag 28 september 2016 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk: SE
Zeer aantrekkelijk: Chloro, zeer, bozehaas, mortie
Knap: Tardis, Chai, frank, le_prof, hoth, id_do_her, etto
Gematigd knap: Stimo, Willoow, drug, jamesdeen, gianni
Overwegend knap: Catkiller, der_mann, zosk, troll, mcnulty, murdera, wietparkiet, crip
Normaal: Hplc, Cachet, Opso, ober, SG, frass, matip, remqo, rozevla, dima, jimmy, fokkingfokker, etsu, pinman
Gematigd lelijk: eend, hoink, 2nutz, madelief, toto
Overwegend lelijk: dp, pensyl, slaapzak, vanillekwark, inso, ama, wise
Lelijk: haags, noel, crack, lompehork, fylax, kdrick
Brrr ga weg griezel: Niels, Braddie, ash, tailfox
nee, dit lijstje is definitief, veranderingen zijn niet meer mogelijkquote:Op woensdag 28 september 2016 22:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
2nutz moet ook bij knap man
tis zowieso slecht gedefinieerd lijstjequote:Op woensdag 28 september 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, dit lijstje is definitief, veranderingen zijn niet meer mogelijk
enkel kunnen bij hoge uitzondering nieuwe users worden toegelaten die ik dan zal keuren
LOLquote:Op woensdag 28 september 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze als bureaublad. Zo heb ik alle ruimte haha
dat bepaal ik zelf wel dimaquote:Op woensdag 28 september 2016 22:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tis zowieso kut lijstje
zeer aantrekkelijk betekent niet perse > knap snapje
7,8/10 goedequote:Op woensdag 28 september 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
okequote:Op woensdag 28 september 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf wel dima
moest lachenquote:Op woensdag 28 september 2016 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke
ik houd wel van mannen met eigen mening
Is dat niet erg druk?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze als achtergrond
typisch welquote:Op woensdag 28 september 2016 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze als achtergrond
Ik heb een tijdje Pluto en Sharon op m'n schermen gehad na die fly by van New Horizons vorig jaar.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zet een move...quote:Op woensdag 28 september 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moest lachen
dat waardeer ik dan weer
Ik heb deze post niet gelezen.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje Pluto en Sharon op m'n schermen gehad na die fly by van New Horizons vorig jaar.
ohquote:Op woensdag 28 september 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja gewoon snap je ben te moe om uit te leggen
depressies zijn niet leukquote:Op woensdag 28 september 2016 22:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En je uitkijk op het leven bahaa
hoe manifesteer ik mequote:Op woensdag 28 september 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat jij je zo manifesteert in SC is toch wel iets van de laatste tijden troll?
ja post hier toch al half jaar ofzoquote:Op woensdag 28 september 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat je zo vaak meepost enzo
Zie je pas sinds enkele weken :squote:Op woensdag 28 september 2016 22:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja post hier toch al half jaar ofzo
lievquote:Op woensdag 28 september 2016 22:49 schreef Willoow het volgende:
Troll is leuke toevoeging aan de sc
ja postte eerst ook alleen 's nachts kweenie waaromquote:Op woensdag 28 september 2016 22:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zie je pas sinds enkele weken :s
ja nee al tijdje maar ik dacht melancholisch als ik ben, met weemoed terug aan onze eerste preutse speelse ontmoetingen waarbij we speels hand in hand door de bloemenwijde huppelden, en toen bedacht ik mij dat dat vorige week wasquote:Op woensdag 28 september 2016 22:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja post hier toch al half jaar ofzo
Je vriendin?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:49 schreef Kurovski het volgende:
AirAsia-vlucht FD3438 nar Bangkok heeft vanmorgen enige vertraging opgelopen. Het vliegtuig moest namelijk terugkeren omdat er een bom aan boord zou zijn. Het bleek hier echter om een vibrator te gaan.
Het bewuste vliegtuig wilde net opstijgen, toen het door bomexperts werd tegengehouden. Bagagesorteerders hadden namelijk een trillende rugzak aangetroffen.
je typte twee keer speels :$quote:Op woensdag 28 september 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja nee al tijdje maar ik dacht melancholisch als ik ben, met weemoed terug aan onze eerste preutse speelse ontmoetingen waarbij we speels hand in hand door de bloemenwijde huppelden, en toen bedacht ik mij dat dat vorige week was
Tyler Durdenquote:
gvdquote:Op woensdag 28 september 2016 22:49 schreef Kurovski het volgende:
AirAsia-vlucht FD3438 nar Bangkok heeft vanmorgen enige vertraging opgelopen. Het vliegtuig moest namelijk terugkeren omdat er een bom aan boord zou zijn. Het bleek hier echter om een vibrator te gaan.
Het bewuste vliegtuig wilde net opstijgen, toen het door bomexperts werd tegengehouden. Bagagesorteerders hadden namelijk een trillende rugzak aangetroffen.
Mijn eerste post was een reactie op trollsciencequote:Op woensdag 28 september 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eerste post van trollscience
hahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sinds een paar dagen volg ik als n anonieme lezer deze topics; van deel 1 tot 6..
In het begin had ik al bewondering voor sommige mensen dat ze moed opbrachten om bijvoorbeeld hulp te vragen op FOK, voor een ander dat diegene echt bereid is om naar de TS te afreizen om te helpen met allerlei dingen. Ik vind het fantastisch om te lezen, alle foto's en filmpjes waren prachtig.
Ik hoop dat het steeds beter gaat met je Asfalt, zo te zien heb je al een geweldige plek, een geweldig kind.
Verder heb ik ook veel bewondering voor Yska, je hebt veel gedaan.. Het zou me niet verbazen als je binnenkort ten huwelijk wordt gevraagd, haha
eerste post van hzawquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe kun je nou te onzeker zijn om een nummer op te sturen?
Sukkel..
Kwaliteit vanaf dag één van deze user.quote:Terechte klacht, veilig en vertrouwd. Alsof het leven eeuwig duurt en we elkaar allemaal nog terugzien. Lekker een veilige basis bouwen en de sleur erin laten sijpelen, vervolgens met een gerust hart de pijp uit.
toen zat ik nog in mijn gemene fasequote:Op woensdag 28 september 2016 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
eerste post van hzaw
beetje gemeen wel
wow heb wintersun echt al lang niet meer geluisterdquote:Op woensdag 28 september 2016 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn eerste post was een reactie op trollscience
het was toch ook van twee kanten speels? ;$quote:Op woensdag 28 september 2016 22:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je typte twee keer speels :$
Ik zet het af en toe nog wel eens opquote:Op woensdag 28 september 2016 22:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow heb wintersun echt al lang niet meer geluisterd
Op de_dorstige was je wel lief en grappig.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toen zat ik nog in mijn gemene fase
hou toch eens op met de_dorstigequote:Op woensdag 28 september 2016 22:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Op de_dorstige was je wel lief en grappig.
altijdquote:Op woensdag 28 september 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het was toch ook van twee kanten speels? ;$
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou toch eens op met de_dorstige
Wanneer kom je weer posten op datismijnmening?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou toch eens op met de_dorstige
Haha,quote:Op woensdag 28 september 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer posten op datismijnmening?
Nou en. SC is toch ruk.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
postte niet eens mee in de sc
Blijven liggenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zit nog enigszins vol van mijn maaltijd van vanavond
maar heb wel zin iets zoets
nu liggen beneden dropjes
maar lig ook al lekker op bed
wat zal ik doen?
En als je die niet krijgt?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wacht nog even op de mening van de rest
Je eerste post was schattig en lief. In tegenstelling tot de meeste slowchatter hier die al verzuurd binnenkwamenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FHF zeker, was leuke tijd
wie was dat?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kwaliteit vanaf dag één van deze user.
ik kan het dan zelden latenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zit nog enigszins vol van mijn maaltijd van vanavond
maar heb wel zin iets zoets
nu liggen beneden dropjes
maar lig ook al lekker op bed
wat zal ik doen?
Als het probleem zich alleen voordoet op facebook en ze toch geen facebookvriendjes meer zijn is het probleem opgelost.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:04 schreef Willoow het volgende:
Ik zou mijn eerste post niet meer weten
ga nog poetsen, chips vult veel zwaarderquote:Op woensdag 28 september 2016 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik kan het dan zelden laten
maar drop is wel slechte keuze, of je nou wel of niet nog gaat poetsen. kan je beter chips pakken.
terechte klacht als het regentquote:Op woensdag 28 september 2016 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
soms sta ik 's ochtends op en denk ik: ooh nog best wat klusjes te doen
en dan heb je die klusjes binnen 2 uur klaar
en heb je geen reet meer te doen die dag
zo kom je aan 400 posts op een dag op fok
vandaag was zo'n dag
Beter lolly's ofzo danquote:Op woensdag 28 september 2016 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik kan het dan zelden laten
maar drop is wel slechte keuze, of je nou wel of niet nog gaat poetsen. kan je beter chips pakken.
Toen had ik KLB SC nog niet ontdektquote:Op woensdag 28 september 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je eerste post was schattig en lief. In tegenstelling tot de meeste slowchatter hier die al verzuurd binnenkwamen
intermittent fasting staat dit niet toequote:Op woensdag 28 september 2016 23:08 schreef Kurovski het volgende:
Bijna altijd toast met kaas/tomaat/komkommer oid voor het slapen.
ik was gewoon even de eerste post van jullie allemaal aan het opzoekenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sow, niet verkeerd.. maar beetje stalken of wat ben je aan het doen?;P
;Pquote:Op woensdag 28 september 2016 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sow, niet verkeerd.. maar beetje stalken of wat ben je aan het doen?;P
Voor jou altijdquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef Willoow het volgende:
Zijn jullie ook bang in het donker?
is geen gekke vraag als je ineens met posts uit 2013 van mij komt? :xquote:Op woensdag 28 september 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik was gewoon even de eerste post van jullie allemaal aan het opzoeken
jezelf niet TE speciaal maken hè
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
intermittent fasting staat dit niet toe
Nou zeg :squote:
Hey TARDIS.quote:
als ik alleen thuis ben welquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef Willoow het volgende:
deed eerst één van trollscience uit 2010 en die deed nergens moeilijk overquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is geen gekke vraag als je ineens met posts uit 2013 van mij komt? :x
Wel voor daglichtquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef Willoow het volgende:
Ja, ik ook 's avonds als ik wil slapen.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik alleen thuis ben wel
als ik alleen door de stad loop niet
ben wel bang voor de dood, jij?
nee joh de dood is een gevoelig jongetje dat houdt van dansen en van kunstquote:Op woensdag 28 september 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik alleen thuis ben wel
als ik alleen door de stad loop niet
ben wel bang voor de dood, jij?
ik zou jullie allemaal bij mij op de kamer laten slapen als jullie dan beter kunnen slapenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ik ook 's avonds als ik wil slapen.
Nee, voor de dood niet.
finkers heb makkelijk lullenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh de dood is een gevoelig jongetje dat houdt van dansen en van kunst
Liefquote:Op woensdag 28 september 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou jullie allemaal bij mij op de kamer laten slapen als jullie dan beter kunnen slapen
Zullen we spoonenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is geen gekke vraag als je ineens met posts uit 2013 van mij komt? :x
Komen ze nog rond dit tijdstip bij jou voor de deur?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:15 schreef HPLC het volgende:
Nu ik ouder ben begrijp ik waarom sommige mensen altijd zo boos werden als ik met m'n snotkoker voor de deur stond met die zegeltjes.
Periodiek vasten: al je voer in 8 uur naar binnen werken en dus 16 uur niets.quote:
*leest één keer Kant*quote:Op woensdag 28 september 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar wat is waar? Het oog ziet niet wat op het netvlies valt. Het oor hoort niet wat het trommelvlies doet trillen. Het ziet en het hoort wat in het hart ligt. En fijnzinnigheid is altijd waar. Kwetsbaarheid is ook altijd waar. Lelijkheid en lompheid zijn een dagelijkse werkelijkheid, maar: een werkelijkheid. Nóóit de waarheid. De werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijft. En het is de dood die de waarheid bréngt.
ja, eerst even alles op slot doenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke ik laat de deur open doe jij het licht uit
Was eerste post van Tardmansquote:Op woensdag 28 september 2016 23:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Komen ze nog rond dit tijdstip bij jou voor de deur?
quote:
Heb vaak het idee dat het niet helemaal loopt zoals het moet lopen. Ga gewoon neuken ofzo en verspil niet zoveel woordenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke ik laat de deur open doe jij het licht uit
jellyquote:Op woensdag 28 september 2016 23:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Heb vaak het idee dat het niet helemaal loopt zoals het moet lopen. Ga gewoon neuken ofzo en verspil niet zoveel woorden
Oh. Hou ik allemaal geen rekening mee.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Periodiek vasten: al je voer in 8 uur naar binnen werken en dus 16 uur niets.
Wanneer je een tijd niet eet gebeuren er verschillende dingen in je lijf.
Zo begint je lichaam bijvoorbeeld met het repareren van cellen en het verandert hormoonniveaus om makkelijker toegang te krijgen tot opgeslagen lichaamsvet.
Een aantal van de veranderingen die plaatsvinden in je lichaam tijdens het vasten zijn:
Insulineniveau: Het insulineniveau in je bloed daalt aanzienlijk, waardoor het verbranden van vet vergemakkelijkt wordt (1).
Menselijk groeihormoon: Het groeihormoonniveau in het bloed kan wel vervijfvoudigen (2,3). Een hoger niveau van dit hormoon vergemakkelijkt het verbranden van vet en het verkrijgen van spieren en heeft daarnaast vele andere voordelen (4, 5).
Cel herstel: Het lichaam zet belangrijke cel herstelprocessen in gang, zoals het verwijderen van afvalstoffen uit de cellen (6).
Genexpressie: Er vinden gunstige veranderingen plaats in verschillende genen en moleculen die zorgen voor een lange levensduur en bescherming tegen ziektes (7, 8).
je kan ook volgens de 5:2 regel, dan vast je 2 dagen achter elkaarquote:Op woensdag 28 september 2016 23:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh. Hou ik allemaal geen rekening mee.
Gewoon drie maaltijden per dag en wat snacks tussendoor.
van eigen makelaardij?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:22 schreef Trollscience het volgende:
ik werp rookkolommen uit mijn mond, teder dansend in de vochtige avondlucht verdwijnen ze, ronddolende in de vacuïteit die 'leven' heet
pall mall zware shagquote:Op woensdag 28 september 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van eigen makelaardij?
hoe lang doe jij dit al?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Periodiek vasten: al je voer in 8 uur naar binnen werken en dus 16 uur niets.
Wanneer je een tijd niet eet gebeuren er verschillende dingen in je lijf.
Zo begint je lichaam bijvoorbeeld met het repareren van cellen en het verandert hormoonniveaus om makkelijker toegang te krijgen tot opgeslagen lichaamsvet.
Een aantal van de veranderingen die plaatsvinden in je lichaam tijdens het vasten zijn:
Insulineniveau: Het insulineniveau in je bloed daalt aanzienlijk, waardoor het verbranden van vet vergemakkelijkt wordt (1).
Menselijk groeihormoon: Het groeihormoonniveau in het bloed kan wel vervijfvoudigen (2,3). Een hoger niveau van dit hormoon vergemakkelijkt het verbranden van vet en het verkrijgen van spieren en heeft daarnaast vele andere voordelen (4, 5).
Cel herstel: Het lichaam zet belangrijke cel herstelprocessen in gang, zoals het verwijderen van afvalstoffen uit de cellen (6).
Genexpressie: Er vinden gunstige veranderingen plaats in verschillende genen en moleculen die zorgen voor een lange levensduur en bescherming tegen ziektes (7, 8).
oh nu pas sinds kort weer. Dat is het zelfde met sporten, dan val je weer terug en kap je een periode weerquote:Op woensdag 28 september 2016 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe lang doe jij dit al?
Volgens mij val ik dan om. Ik voel me echt vreselijk als ik een maaltijd oversla. Ik ben vrij slank hè. Ik moet gewoon eten want kan niet teren op opgeslagen vet.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je kan ook volgens de 5:2 regel, dan vast je 2 dagen achter elkaar
beetje zoals braddie en afvallenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh nu pas sinds kort weer. Dat is het zelfde met sporten, dan val je weer terug en kap je een periode weer
is gewoon gewenningquote:Op woensdag 28 september 2016 23:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens mij val ik dan om. Ik voel me echt vreselijk als ik een maaltijd oversla. Ik ben vrij slank hè. Ik moet gewoon eten want kan niet teren op opgeslagen vet.
ja, daar kan je dus winst behalen. jij bent verslaafd aan suiker.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Volgens mij val ik dan om. Ik voel me echt vreselijk als ik een maaltijd oversla. Ik ben vrij slank hè. Ik moet gewoon eten want kan niet teren op opgeslagen vet.
soowquote:Op woensdag 28 september 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje zoals braddie en afvallen
internetlijst, spoonen doen we gewoon in een echt bedquote:Op woensdag 28 september 2016 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gast kijk de lijst ze is ver beneden jouw stand
ik denk dat je beter kunt doenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
internetlijst, spoonen doen we gewoon in een echt bed
misschien als ik ooit eens ripped kan wordenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat je beter kunt doen
als maker van de lijst
ripped is slechts een fase, een leuk koppie heb je voor eeuwigquote:Op woensdag 28 september 2016 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misschien als ik ooit eens ripped kan worden#braddieleef
Nah, ik voel me goed zo. Eet op vrij regelmatige tijden en slaap ook op vrij vaste tijden. Ik zie geen reden waarom ik m'n eetpatroon zou veranderen. Regelmaat is wel belangrijk voor me.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, daar kan je dus winst behalen. jij bent verslaafd aan suiker.
oja, je bent wel een ecto trouwens, dan weet ik niet of het werkt, maar na verloop van tijd bepaal je zelf wanneer je eet. fucking relax is het
psv mist weer penalty?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
rodgers speelt gelijk tegen pep?
voor lang en gezond leven, jij blijft niet altijd jeugdigquote:Op woensdag 28 september 2016 23:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nah, ik voel me goed zo. Eet op vrij regelmatige tijden en slaap ook op vrij vaste tijden. Ik zie geen reden waarom ik m'n eetpatroon zou veranderen. Regelmaat is wel belangrijk voor me.
heb ik niet hoorquote:Op woensdag 28 september 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ripped is slechts een fase, een leuk koppie heb je voor eeuwig
mits je niet ontgroend wordt bij vindicat
kruip naast d'rquote:Op woensdag 28 september 2016 23:34 schreef Kurovski het volgende:
Maar ik geloof dat SG een weltrusten wil horen.
Truste SG.
Nou ja, niemand toch? Ik doe het niet slecht op mijn leeftijd.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voor lang en gezond leven, jij blijft niet altijd jeugdig
kan altijd beterquote:Op woensdag 28 september 2016 23:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou ja, niemand toch? Ik doe het niet slecht op mijn leeftijd.
ik sport ook echt amper meerquote:Op woensdag 28 september 2016 23:34 schreef Le_Professeur het volgende:
mortaxx waarom ben je gekapt met trainen? kunnen we elkaar steunen
ripquote:Op woensdag 28 september 2016 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik sport ook echt amper meer
hardlopen al helemaal drama
;s
ben vandaag geweest maar was dramaquote:Op woensdag 28 september 2016 23:34 schreef Le_Professeur het volgende:
mortaxx waarom ben je gekapt met trainen? kunnen we elkaar steunen
tsja, vergeet het ook altijd ofzo ;squote:Op woensdag 28 september 2016 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
rip
terwijl het gewoon leuk is als je bepaald niveau haalt.. totdat je weer even breakje neemt
in de winter wil ik wel gewoon doorpakken, hardlopen is dan ook het enige dat je buiten fatsoenlijk kan doenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tsja, vergeet het ook altijd ofzo ;s
rokenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Stoppen met roken en drinken bijvoorbeeld.
wat danquote:Op woensdag 28 september 2016 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben vandaag geweest maar was drama
doe je krachttraining?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in de winter wil ik wel gewoon doorpakken, hardlopen is dan ook het enige dat je buiten fatsoenlijk kan doen
Mwa knap, Bayern was niet echt zo bestquote:Op woensdag 28 september 2016 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
psv mist weer penalty?![]()
atletico knappe overwinning op bayern wel
ja, maar niet in een sportschool.. bouw toch heel snel spiermassa op, dus ik moet vooral vet verbranden. ik doe verzwaard push ups en squats en dat is zat.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe je krachttraining?
heb zelf gewichten ook thuis maar voer laatste maand geen reet uit nee. ook hardlopen eigenlijk nietquote:Op woensdag 28 september 2016 23:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij dan, gewoon geen kut?
ah ja, bouw je zeker ook wel makkelijk wat op?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb zelf gewichten ook thuis maar voer laatste maand geen reet uit
in suriname misschien wel weer naar sportschool toch tijd zat wss
jaar geleden dat ik nog beetje regelmatig gingquote:Op woensdag 28 september 2016 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
te lang niet geweest zeker
heb echt bijna geen gram vet teveel hoor, maar ja, gewoon veel vreten erbij dan groeit die shit wel hèquote:Op woensdag 28 september 2016 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ah ja, bouw je zeker ook wel makkelijk wat op?
als echt graatje mager bent dan heb je sowieso een sporstschool nodig, maar als ik 12 push ups doe, verzwaard, dan groeit mn borst al. heeft geen nut om dan zieke gewichten te gebruiken
nice, maar je groeit wel? als je een wielrennerlichaampje hebt, dan groei je echt kapot lastigquote:Op woensdag 28 september 2016 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb echt bijna geen gram vet teveel hoor, maar ja, gewoon veel vreten erbij dan groeit die shit wel hè
jaquote:Op woensdag 28 september 2016 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoezo staat het geen 10-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |