Ach, stond al de hele tijd op het punt om die kast uit te komen, maar had nog een klein zetje nodigquote:Op woensdag 28 september 2016 22:09 schreef Catkiller het volgende:
En nu homo door die trans zijn muziek, het leven loopt soms anders dan je had verwacht.
heb al ingesteldquote:Op woensdag 28 september 2016 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
https://plus.google.com/p(...)6388145762?icm=false
deze is 1920x1200
iets beter, maar daar blijft het bijquote:
ik hou ook van diepzwarte achtergrondenquote:Op woensdag 28 september 2016 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb al ingesteld
misschien toch iets te zwart, maar kijk wel of dat een belemmering is
inb4 racist
ah ja, nicequote:Op woensdag 28 september 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou ook van diepzwarte achtergronden
ondanks dat ik nu paarsblauwe stad heb, maar die werkt inspirerend op mij
Soms beweeg ik mijn voet mee en dan zo 200 bpm bewegen op muziekquote:Op woensdag 28 september 2016 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn jullie van die mensen die als iemand zegt van he ik weet nog leuk nummertje zo met hun hoofd mee gaan bounchen met de muziek?
Ik doe dat somsquote:Op woensdag 28 september 2016 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn jullie van die mensen die als iemand zegt van he ik weet nog leuk nummertje zo met hun hoofd mee gaan bounchen met de muziek?
Woest aantrekkelijkquote:Op woensdag 28 september 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Mijn bureaublad achtergrond:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie grot hoor.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
degelijkquote:Op woensdag 28 september 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
is dat een luchtfoto van Raqqa?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi. Mijn bureaublad achtergrond:quote:Op woensdag 28 september 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
haha, beetje kinderachtig ofniet?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:17 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Mooi. Mijn bureaublad achtergrond:
[ afbeelding ]
Maar dan zonder dat grote ''Transformers Prime'' in het midden.
Nou enquote:Op woensdag 28 september 2016 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, beetje kinderachtig ofniet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |