ja nee al tijdje maar ik dacht melancholisch als ik ben, met weemoed terug aan onze eerste preutse speelse ontmoetingen waarbij we speels hand in hand door de bloemenwijde huppelden, en toen bedacht ik mij dat dat vorige week wasquote:Op woensdag 28 september 2016 22:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja post hier toch al half jaar ofzo
Je vriendin?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:49 schreef Kurovski het volgende:
AirAsia-vlucht FD3438 nar Bangkok heeft vanmorgen enige vertraging opgelopen. Het vliegtuig moest namelijk terugkeren omdat er een bom aan boord zou zijn. Het bleek hier echter om een vibrator te gaan.
Het bewuste vliegtuig wilde net opstijgen, toen het door bomexperts werd tegengehouden. Bagagesorteerders hadden namelijk een trillende rugzak aangetroffen.
je typte twee keer speels :$quote:Op woensdag 28 september 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja nee al tijdje maar ik dacht melancholisch als ik ben, met weemoed terug aan onze eerste preutse speelse ontmoetingen waarbij we speels hand in hand door de bloemenwijde huppelden, en toen bedacht ik mij dat dat vorige week was
Tyler Durdenquote:
gvdquote:Op woensdag 28 september 2016 22:49 schreef Kurovski het volgende:
AirAsia-vlucht FD3438 nar Bangkok heeft vanmorgen enige vertraging opgelopen. Het vliegtuig moest namelijk terugkeren omdat er een bom aan boord zou zijn. Het bleek hier echter om een vibrator te gaan.
Het bewuste vliegtuig wilde net opstijgen, toen het door bomexperts werd tegengehouden. Bagagesorteerders hadden namelijk een trillende rugzak aangetroffen.
Mijn eerste post was een reactie op trollsciencequote:Op woensdag 28 september 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eerste post van trollscience
hahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sinds een paar dagen volg ik als n anonieme lezer deze topics; van deel 1 tot 6..
In het begin had ik al bewondering voor sommige mensen dat ze moed opbrachten om bijvoorbeeld hulp te vragen op FOK, voor een ander dat diegene echt bereid is om naar de TS te afreizen om te helpen met allerlei dingen. Ik vind het fantastisch om te lezen, alle foto's en filmpjes waren prachtig.
Ik hoop dat het steeds beter gaat met je Asfalt, zo te zien heb je al een geweldige plek, een geweldig kind.
Verder heb ik ook veel bewondering voor Yska, je hebt veel gedaan.. Het zou me niet verbazen als je binnenkort ten huwelijk wordt gevraagd, haha
eerste post van hzawquote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe kun je nou te onzeker zijn om een nummer op te sturen?
Sukkel..
Kwaliteit vanaf dag één van deze user.quote:Terechte klacht, veilig en vertrouwd. Alsof het leven eeuwig duurt en we elkaar allemaal nog terugzien. Lekker een veilige basis bouwen en de sleur erin laten sijpelen, vervolgens met een gerust hart de pijp uit.
toen zat ik nog in mijn gemene fasequote:Op woensdag 28 september 2016 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
eerste post van hzaw
beetje gemeen wel
wow heb wintersun echt al lang niet meer geluisterdquote:Op woensdag 28 september 2016 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn eerste post was een reactie op trollscience
het was toch ook van twee kanten speels? ;$quote:Op woensdag 28 september 2016 22:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je typte twee keer speels :$
Ik zet het af en toe nog wel eens opquote:Op woensdag 28 september 2016 22:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow heb wintersun echt al lang niet meer geluisterd
Op de_dorstige was je wel lief en grappig.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toen zat ik nog in mijn gemene fase
hou toch eens op met de_dorstigequote:Op woensdag 28 september 2016 22:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Op de_dorstige was je wel lief en grappig.
altijdquote:Op woensdag 28 september 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het was toch ook van twee kanten speels? ;$
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou toch eens op met de_dorstige
Wanneer kom je weer posten op datismijnmening?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou toch eens op met de_dorstige
Haha,quote:Op woensdag 28 september 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer posten op datismijnmening?
Nou en. SC is toch ruk.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
postte niet eens mee in de sc
Blijven liggenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zit nog enigszins vol van mijn maaltijd van vanavond
maar heb wel zin iets zoets
nu liggen beneden dropjes
maar lig ook al lekker op bed
wat zal ik doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |