En als je die niet krijgt?quote:Op woensdag 28 september 2016 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wacht nog even op de mening van de rest
Je eerste post was schattig en lief. In tegenstelling tot de meeste slowchatter hier die al verzuurd binnenkwamenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FHF zeker, was leuke tijd
wie was dat?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kwaliteit vanaf dag één van deze user.
ik kan het dan zelden latenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zit nog enigszins vol van mijn maaltijd van vanavond
maar heb wel zin iets zoets
nu liggen beneden dropjes
maar lig ook al lekker op bed
wat zal ik doen?
Als het probleem zich alleen voordoet op facebook en ze toch geen facebookvriendjes meer zijn is het probleem opgelost.quote:Op woensdag 28 september 2016 23:04 schreef Willoow het volgende:
Ik zou mijn eerste post niet meer weten
ga nog poetsen, chips vult veel zwaarderquote:Op woensdag 28 september 2016 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik kan het dan zelden laten
maar drop is wel slechte keuze, of je nou wel of niet nog gaat poetsen. kan je beter chips pakken.
terechte klacht als het regentquote:Op woensdag 28 september 2016 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
soms sta ik 's ochtends op en denk ik: ooh nog best wat klusjes te doen
en dan heb je die klusjes binnen 2 uur klaar
en heb je geen reet meer te doen die dag
zo kom je aan 400 posts op een dag op fok
vandaag was zo'n dag
Beter lolly's ofzo danquote:Op woensdag 28 september 2016 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik kan het dan zelden laten
maar drop is wel slechte keuze, of je nou wel of niet nog gaat poetsen. kan je beter chips pakken.
Toen had ik KLB SC nog niet ontdektquote:Op woensdag 28 september 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je eerste post was schattig en lief. In tegenstelling tot de meeste slowchatter hier die al verzuurd binnenkwamen
intermittent fasting staat dit niet toequote:Op woensdag 28 september 2016 23:08 schreef Kurovski het volgende:
Bijna altijd toast met kaas/tomaat/komkommer oid voor het slapen.
ik was gewoon even de eerste post van jullie allemaal aan het opzoekenquote:Op woensdag 28 september 2016 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sow, niet verkeerd.. maar beetje stalken of wat ben je aan het doen?;P
;Pquote:Op woensdag 28 september 2016 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sow, niet verkeerd.. maar beetje stalken of wat ben je aan het doen?;P
Voor jou altijdquote:Op woensdag 28 september 2016 23:10 schreef Willoow het volgende:
Zijn jullie ook bang in het donker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |