omdat jij in een lagere league zit?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
, zelfde league
wrm negeer je me ;s
ik zou mezelf er nooit inzitten natuurlijk..... dat zou echt onjuist zijnquote:Op woensdag 28 september 2016 19:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omdat jij in een lagere league zit?
Daaromquote:Op woensdag 28 september 2016 19:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan volgens de lijst, zelfde league
wrm negeer je me ;s
ik vraag me dat dus echt niet afquote:Op woensdag 28 september 2016 19:11 schreef HPLC het volgende:
over leagues gesproken, ik vraag me af of Ash de Elite 4 al heeft verslagen
is te veel moeitequote:Op woensdag 28 september 2016 19:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer dat je geen lijstjes sc doet
Daar ben je nu te oud voor.quote:
Geen jeugd gehad zekerquote:Op woensdag 28 september 2016 19:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vraag me dat dus echt niet af
nog niet, sorryquote:
x afspreken?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik weet niet. ik durf dat niet aan huge te vragen
Kleine chlorohaasjesquote:Op woensdag 28 september 2016 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat jullie gelukkig worden en leuke sofia's krijgen
o oke
Wel hoor, maar dat deden ze vaak in kerkersquote:Op woensdag 28 september 2016 19:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar in de Middeleeuwen bestond gamen nog niet
Ben grote leeuw ;$quote:Op woensdag 28 september 2016 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kleine chlorohaasjes
Doe niet zo, leeuwtje :$
3dquote:Op woensdag 28 september 2016 19:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel hoor, maar dat deden ze vaak in kerkers
jwl maar chicks met relaties zijn lekker om te snackenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij wou toch jasmina's ?
vind zoiets echt ongepastquote:Op woensdag 28 september 2016 19:19 schreef Drug het volgende:
[..]
jwl maar chicks met relaties zijn lekker om te snacken
sryquote:
ik heb geen contract met haar bf toch?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind zoiets echt ongepast
Ahw cutiepetutie, klopt :$quote:
Wejowwquote:Op woensdag 28 september 2016 19:19 schreef Drug het volgende:
[..]
jwl maar chicks met relaties zijn lekker om te snacken
doorgestuurd naar huge.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
[..]
sry
[..]
ik heb geen contract met haar bf toch?
nou en, vind echt ongepastquote:Op woensdag 28 september 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
[..]
sry
[..]
wejoww.. zo'n gare kreet/term whatever.. wie gebruikt dat nou, ooit iemand horen zeggen: 'wejoow'quote:
rhcpquote:Op woensdag 28 september 2016 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wejoww.. zo'n gare kreet/term whatever.. wie gebruikt dat nou, ooit iemand horen zeggen: 'wejoow'
ja hey oh listen what I say oh
cornetto, dat is toch geen vraag..quote:
Geen zin in vandaag. Denk dat ik maar wat ga lezen vanavond. Ik ben echt fuckin' flauw van mensen.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon legokist omgooien op het kleedje en puzzelen/knutselen maar!
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
magnum, witte met framboos
of magnum met caramel laagje binnenin
heeft ze te veel zout op de aardappelen gegooid?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen zin in vandaag. Denk dat ik maar wat ga lezen vanavond. Ik ben echt fuckin' flauw van mensen.
okquote:Op woensdag 28 september 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou en, vind echt ongepast
Almond en gewoon normale cornettoquote:
Als ik karamel op m'n ijs wil, ga ik er wel op zittenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
magnum, witte met framboos
of magnum met caramel laagje binnenin
hermannquote:Op woensdag 28 september 2016 19:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Almond en gewoon normale cornetto
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik karamel op m'n ijs wil, ga ik er wel op zitten
is dit een supersmerige grap?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik karamel op m'n ijs wil, ga ik er wel op zitten
Vindicat liet aspirant-leden voor ontgroening zwijgcontract tekenenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Burgemeester Den Oudsten van Groningen heeft niet de indruk dat er iets mis is bij Vindicat. Wel denkt hij dat er door het gesloten klimaat bij studentenverenigingen een verhoogd risico is op ontspoord gedrag.
Hef jezelf op
Lekkere boel daar, licht uitquote:Den Oudsten zegt dat betrokkenen aangifte moeten doen. Hij benadrukt dat de regels van Vindicat niet voor het Nederlandse recht kunnen gaan. Wel zegt hij dat hij erop vertrouwt dat het interne onderzoek serieus wordt uitgevoerd.
De vereniging heeft deze zomer alle aspirant-leden een contract laten tekenen waarin ze moeten beloven dat ze niets over de ontgroening naar buiten brengen. Als ze dit wel doen kunnen ze een boete krijgen van 25.000 euro.
Ja, sryquote:Op woensdag 28 september 2016 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dit een supersmerige grap?
Een aspirant-lid werd tijdens de ontgroening zo hard op zijn hoofd geslagen dat hij met hersenletsel is opgenomen in het ziekenhuisquote:Op woensdag 28 september 2016 19:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat voor ontgroening moeten die lui in vredesnaam doen dan? ;s
Die heeft vast familie in die vereniging zittenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Burgemeester Den Oudsten van Groningen heeft niet de indruk dat er iets mis is bij Vindicat. Wel denkt hij dat er door het gesloten klimaat bij studentenverenigingen een verhoogd risico is op ontspoord gedrag.
Hef jezelf op
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe net alsof ik hem niet gelezen heb
Ja oke. Maar moet je daar dan een zwijgcontract voor tekenen?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een aspirant-lid werd tijdens de ontgroening zo hard op zijn hoofd geslagen dat hij met hersenletsel is opgenomen in het ziekenhuis
In het contract verklaren aspirant-leden "geen ruchtbaarheid te zullen geven aan zijn/haar ervaringen met betrekking tot de introductietijd” in welk medium dan ook. Bij overtreding ontvangt Vindicat een “direct opeisbare boete van ¤ 25.000".quote:Op woensdag 28 september 2016 19:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja oke. Maar moet je daar dan een zwijgcontract voor tekenen?
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In het contract verklaren aspirant-leden "geen ruchtbaarheid te zullen geven aan zijn/haar ervaringen met betrekking tot de introductietijd” in welk medium dan ook. Bij overtreding ontvangt Vindicat een “direct opeisbare boete van ¤ 25.000".
Als er iets is gebeurd wat strafbaar is dan werpt elke gezonde rechter zo'n contract toch de prullenbak in mochten ze daar dom genoeg zijn om er een zaak van te maken?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekkere boel daar, licht uit
Klopt, Nederlands recht gaat voor de regels van Vindicat.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als er iets is gebeurd wat strafbaar is dan werpt elke gezonde rechter zo'n contract toch de prullenbak in mochten ze daar dom genoeg zijn om er een zaak van te maken?
over albertus hoor je dit soort onzin toch amper?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, Nederlands recht gaat voor de regels van Vindicat.
Maar als je dit zo leest dan ga je toch helemaal niet meer daar inschrijven. Wat een rare boel
+1 notequote:Op woensdag 28 september 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
[..]
sry
[..]
Naief wijfquote:Weet hij wie de daders zijn? "Ja. Het zijn leden van onze vereniging, mannelijke leden. Wij als Vindicat distantiëren ons volledig van hun actie."
Inmiddels heeft de Groningse studentenvereniging dertien mannelijke leden geschorst die verantwoordelijk worden gehouden voor het verspreiden van de bangalijst.
"Wat betekent dit nou?", zegt Belle, "Er staat een foto en een nummer van je op, wat dan nog?" Oké, ze snapt ook wel dat het niet heel handig is als toekomstige werkgevers je gaan opzoeken op internet. Maar als het haar zelf zou overkomen, zou ze zich niet druk maken."
die overeenkomst is gewoon onderdeel van het nl recht natuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2016 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar als je dit zo leest dan ga je toch helemaal niet meer daar inschrijven. Wat een rare boel
Tja je zou ergens maar heel graag bij willen horen. Je snapt niet dat mensen die 'studeren' zich met zulke infantiele shit bezig houden.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvdquote:Op woensdag 28 september 2016 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekkere boel daar, licht uit
Ligt er aan of het wel in balans is toch? Wat krijg je terug voor je mond dicht te moeten houden. Naast een klap op je kop waardoor je in het ziekenhuis ligt.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:40 schreef Drug het volgende:
[..]
die overeenkomst is gewoon onderdeel van het nl recht natuurlijk
Ja bedankt hequote:Op woensdag 28 september 2016 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dont think so
Ik heb geen verstand van jurisprudentie maar in artikel van NOS wordt gezegd dat regels van Vindicat niet boven Nederlands recht kunnen komen. Als het te ver gaat dan bepaalt de rechter nog altijd wat er gebeurt.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:40 schreef Drug het volgende:
[..]
die overeenkomst is gewoon onderdeel van het nl recht natuurlijk
denk dat t de krachtigste vorm van netwerken is die je in je studietijd kunt doenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tja je zou ergens maar heel graag bij willen horen. Je snapt niet dat mensen die 'studeren' zich met zulke infantiele shit bezig houden.
Dat kan ook bij een vereniging waar je niet op je kop wordt geslagen of 6 liter water als ontgroening moet drinken.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:42 schreef Drug het volgende:
[..]
denk dat t de krachtigste vorm van netwerken is die je in je studietijd kunt doen
Gelukkig ben ik gewoon een schooier die niet werkt dus ik heb dat niet nodig.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:42 schreef Drug het volgende:
[..]
denk dat t de krachtigste vorm van netwerken is die je in je studietijd kunt doen
alsof dat zo veel waard isquote:Op woensdag 28 september 2016 19:42 schreef Drug het volgende:
[..]
echt he, wat een sukkelsquote:Op woensdag 28 september 2016 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik gewoon een schooier die niet werkt dus ik heb dat niet nodig.
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In het contract verklaren aspirant-leden "geen ruchtbaarheid te zullen geven aan zijn/haar ervaringen met betrekking tot de introductietijd” in welk medium dan ook. Bij overtreding ontvangt Vindicat een “direct opeisbare boete van ¤ 25.000".
Dat slaat toch nergens opquote:Een feut van Vindicat, oftewel iemand die nog ontgroening loopt, is vorige maand met zwaar hersenletsel in het ziekenhuis beland, meldt NRC. Hij zou door een zestal ouderejaars geslagen zijn op zijn hoofd.
Gernant Deekens, woordvoerder van de Rijksuniversiteit, spreekt van een uitzondering en vindt dat Vindicat het zelf moet oplossen
Als je in bepaalde kringen wilt terechtkomen misschien ja.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:42 schreef Drug het volgende:
[..]
Of gewoon een goede opleiding kiezenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
netwerken lijkt me redelijk overdreven
dan kun je toch ook gewoon bij school wat bestuurdingetjes doen?
hey chaiquote:Op woensdag 28 september 2016 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je in bepaalde kringen wilt terechtkomen misschien ja.
Wordt gewoon opgelost door rechtenstudentenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor iemand het ziekenhuis in slaan word je normaal gesproken voor rechter gesleept. Maar nee dit wordt allemaal intern opgelost
jeetje is toch een geintje allemaalquote:Op woensdag 28 september 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor iemand het ziekenhuis in slaan word je normaal gesproken voor rechter gesleept. Maar nee dit wordt allemaal intern opgelost
Kan Groenlinks ook eindelijk worden opgehevenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:46 schreef Catkiller het volgende:
Beter gaat er een programma gewoon undercover bij al die verenigingen en sluiten we alle kneuzenclubs die te ver gaan, zou kijken.
misschien alberto maar een mailtje sturenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:46 schreef Catkiller het volgende:
Beter gaat er een programma gewoon undercover bij al die verenigingen en sluiten we alle kneuzenclubs die te ver gaan, zou kijken.
jurisprudentie is rechterlijke uitspraken, dit gaat over het recht in het algemeen. die non disclosure clausule is een overeenkomst en alle overeenkomsten worden bij wet geregeld. als iemand die overeenkomst overtreedt, dan heeft vindicat dus gewoon recht op dat bedrag. als een student weigert te betalen, zal dat uiteindelijk voor rechter komen, ik stel me voor dat bij sprake van strafrechtelijke overtredingen, zo'n rechter inderdaad die boete van tafel veegt.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van jurisprudentie maar in artikel van NOS wordt gezegd dat regels van Vindicat niet boven Nederlands recht kunnen komen. Als het te ver gaat dan bepaalt de rechter nog altijd wat er gebeurt.
Die is zo aandachtsgeil die zou zijn dreadlocks weer op doen en zijn rimpels weg laten werken en zelf gaan.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misschien alberto maar een mailtje sturen
zou kijkenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die is zo aandachtsgeil die zou zijn dreadlocks weer op doen en zijn rimpels weg laten werken en zelf gaan.
ik stel me zo voor dat iedere rechter lolwhutnope.jpg zegt zodra er zo'n langharige vette tekkel aan komt janken dat 'ie 25k krijgt omdat iemand gezegd heeft dat z'n fagclub niet zomaar een fagclub is maar een srs fagclubquote:Op woensdag 28 september 2016 19:48 schreef Drug het volgende:
[..]
jurisprudentie is rechterlijke uitspraken, dit gaat over het recht in het algemeen. die non disclosure clausule is een overeenkomst en alle overeenkomsten worden bij wet geregeld. als iemand die overeenkomst overtreedt, dan heeft vindicat dus gewoon recht op dat bedrag. als een student weigert te betalen, zal dat uiteindelijk voor rechter komen, ik stel me voor dat bij sprake van strafrechtelijke overtredingen, zo'n rechter inderdaad die boete van tafel veegt.
Dat laatste is toch precies wat wij al hebben gepost gekkie.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:48 schreef Drug het volgende:
[..]
jurisprudentie is rechterlijke uitspraken, dit gaat over het recht in het algemeen. die non disclosure clausule is een overeenkomst en alle overeenkomsten worden bij wet geregeld. als iemand die overeenkomst overtreedt, dan heeft vindicat dus gewoon recht op dat bedrag. als een student weigert te betalen, zal dat uiteindelijk voor rechter komen, ik stel me voor dat bij sprake van strafrechtelijke overtredingen, zo'n rechter inderdaad die boete van tafel veegt.
o weenie hoe die shit verder werkt bij andere verenigingen, en of vindicat het meest waardevolle netwerk heeft bijvquote:Op woensdag 28 september 2016 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan ook bij een vereniging waar je niet op je kop wordt geslagen of 6 liter water als ontgroening moet drinken.
nicequote:Op woensdag 28 september 2016 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik gewoon een schooier die niet werkt dus ik heb dat niet nodig.
toekenning van waarde aan zaken gebeurt subjectief, maar i'm def with ya on this 1quote:
laat Drugs pls even wat moeilijke woorden gebruiken jaquote:Op woensdag 28 september 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat laatste is toch precies wat wij al hebben gepost gekkie.
Door zijn fotoboek vol met foto's van FOK!sters die hij heeft gedaan bladeren.quote:
ah, gezelligquote:Op woensdag 28 september 2016 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Moesten allebei in Utrecht zijn en hebben 1 u samen thee gedronken.
Vindicat is een sterk ons kent ons kliekje, Vindicat-manager gaat andere Vindicatjes aanstellen onder hem want zij kennen elkaar. Diep doorgedrongen in hele universitaire systeem daar in Groningenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:50 schreef Drug het volgende:
[..]
o weenie hoe die shit verder werkt bij andere verenigingen, en of vindicat het meest waardevolle netwerk heeft bijv
[..]
nice
[..]
toekenning van waarde aan zaken gebeurt subjectief, maar i'm def with ya on this 1
Gaat me om wetmatigheid. Om op deze manier strafbare feiten onder de pet te houden werkt zo'n contract niet. Een rechter verklaart het dan gerwoon nietigquote:Op woensdag 28 september 2016 19:46 schreef zeer het volgende:
[..]
wat weet jij nou van studentenverenigingen, dekzwabber
kende iemand die wekelijks een circle jerk deed met z'n studentenclubje van 40 jaar terug maar toen 'ie zonder baan kwam te zitten was er niemand van de rotarieclub tot de VVD fractie en z'n studenten verleden die hem een steek verder wou helpenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:50 schreef Drug het volgende:
toekenning van waarde aan zaken gebeurt subjectief, maar i'm def with ya on this 1
nja als je op de zuidas wil werken, wat voor sommige studenten idd een streven is, dan is studentenvereniging idd 1 van enkele elementen die je kansen daarin bepalen.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je in bepaalde kringen wilt terechtkomen misschien ja.
Ja sorry ik snap hem ook wel. Ik ben ook altijd blij als het over frikadellen bakken gaat omdat ik daar goed in ben.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:50 schreef zeer het volgende:
[..]
laat Drugs pls even wat moeilijke woorden gebruiken ja
Nee, zo'n rechter wil echt wel dat het slachtoffer 25k gaat betalen.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:49 schreef zeer het volgende:
[..]
ik stel me zo voor dat iedere rechter lolwhutnope.jpg zegt zodra er zo'n langharige vette tekkel aan komt janken dat 'ie 25k krijgt omdat iemand gezegd heeft dat z'n fagclub niet zomaar een fagclub is maar een srs fagclub
niels dit gaat niet over scheepsrecht pls houd je er buiten matroos werkloosquote:Op woensdag 28 september 2016 19:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat me om wetmatigheid. Om op deze manier strafbare feiten onder de pet te houden werkt zo'n contract niet. Een rechter verklaart het dan gerwoon nietig
Waar blijft mijn speciaaltje trouwens? Ik heb al 3 minuten terug wat besteldquote:Op woensdag 28 september 2016 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja sorry ik snap hem ook wel. Ik ben ook altijd blij als het over frikadellen bakken gaat omdat ik daar goed in ben.
dat sws wat een beta boiiiquote:Op woensdag 28 september 2016 19:51 schreef Willoow het volgende:
Zo'n pussy had zich ook niet het ziekenhuis in moeten laten slaan.
waarom val je hem zo op de man aan?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:52 schreef zeer het volgende:
[..]
niels dit gaat niet over scheepsrecht pls houd je er buiten matroos werkloos
Matroos werkloosquote:Op woensdag 28 september 2016 19:52 schreef zeer het volgende:
[..]
is dit ook een mooiheidslijstje?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oblak; Juanfran, Godín, Savic, Filipe; Gabi, Koke, Saúl, Carrasco; Griezmann, Torres
Neuer; Lahm, Boateng, Martinez, Alaba; Alonso, Vidal; Muller, Thiago, Ribery; Lewandowski
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:52 schreef zeer het volgende:
[..]
enige wat ik kanquote:Op woensdag 28 september 2016 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom val je hem zo op de man aan?
Genotshow.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oblak; Juanfran, Godín, Savic, Filipe; Gabi, Koke, Saúl, Carrasco; Griezmann, Torres
Neuer; Lahm, Boateng, Martinez, Alaba; Alonso, Vidal; Muller, Thiago, Ribery; Lewandowski
Ja voor nietszeggende kutbanen is het waardevol dus.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:51 schreef Drug het volgende:
[..]
nja als je op de zuidas wil werken, wat voor sommige studenten idd een streven is, dan is studentenvereniging idd 1 van enkele elementen die je kansen daarin bepalen.
Vind Ribery wel woest aantrekkelijk jaquote:Op woensdag 28 september 2016 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dit ook een mooiheidslijstje?
Ik help wielrenners niet met hun bestelling dat gaat tegen mijn geloof in.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar blijft mijn speciaaltje trouwens? Ik heb al 3 minuten terug wat besteld
denk t niequote:Op woensdag 28 september 2016 19:49 schreef zeer het volgende:
[..]
ik stel me zo voor dat iedere rechter lolwhutnope.jpg zegt zodra er zo'n langharige vette tekkel aan komt janken dat 'ie 25k krijgt omdat iemand gezegd heeft dat z'n fagclub niet zomaar een fagclub is maar een srs fagclub
ja lijkt er wel op, want wacht nog steeds op de foto van die prachtige vloer waar je het over had ;squote:
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:52 schreef zeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen Arrrrrrrrrrjen Robben
Die had al moeten stoppen. En komt er denk ik later wel in.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen Arrrrrrrrrrjen Robben
wij spiewen op studentenverenigingen ja toch chaiquote:Op woensdag 28 september 2016 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja voor nietszeggende kutbanen is het waardevol dus.
zou ribery plaatsen onder brrr ga weg griezelquote:Op woensdag 28 september 2016 19:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind Ribery wel woest aantrekkelijk ja
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik help wielrenners niet met hun bestelling dat gaat tegen mijn geloof in.
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja lijkt er wel op, want wacht nog steeds op de foto van die prachtige vloer waar je het over had ;s
nee er werd gezegd dat nl wet boven de non disclosure clausule met vindicat staat, maar dat is dus een privaatrechtelijke overeenkomst en die worden bij wet geregeldquote:Op woensdag 28 september 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat laatste is toch precies wat wij al hebben gepost gekkie.
Iddquote:Op woensdag 28 september 2016 19:54 schreef zeer het volgende:
[..]
wij spiewen op studentenverenigingen ja toch chai
Zijn kop is niet echt kermis nee.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou ribery plaatsen onder brrr ga weg griezel
doe eensquote:Op woensdag 28 september 2016 19:55 schreef Willoow het volgende:
We kunnen ook praten over incoterms :s
jouwe ook nietquote:Op woensdag 28 september 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn kop is niet echt kermis nee.
stond geen moeilijk woord tussen maar okquote:Op woensdag 28 september 2016 19:50 schreef zeer het volgende:
[..]
laat Drugs pls even wat moeilijke woorden gebruiken ja
deze mindfuckquote:Op woensdag 28 september 2016 19:56 schreef Drug het volgende:
[..]
stond geen moeilijk woord tussen maar ok
Ik las intercoms.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:55 schreef Willoow het volgende:
We kunnen ook praten over incoterms :s
ja ik vind het ook fucking triest verders heurquote:Op woensdag 28 september 2016 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vindicat is een sterk ons kent ons kliekje, Vindicat-manager gaat andere Vindicatjes aanstellen onder hem want zij kennen elkaar. Diep doorgedrongen in hele universitaire systeem daar in Groningen
Neequote:
haha lekkerquote:Op woensdag 28 september 2016 19:51 schreef zeer het volgende:
[..]
kende iemand die wekelijks een circle jerk deed met z'n studentenclubje van 40 jaar terug maar toen 'ie zonder baan kwam te zitten was er niemand van de rotarieclub tot de VVD fractie en z'n studenten verleden die hem een steek verder wou helpen
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou ribery plaatsen onder brrr ga weg griezel
Je reageerde zelf op mij. Wetten overrulen contractuele bepalingen. Is ook logisch. Zolang er niets strafbaars gebeurt dien je je mond erover te houden volgens die overeenkomst, maar het kan nooit de bedoeling zijn mensen monddood te maken om strafbare feiten onder de pet te houden. De wet prevaleert in dit geval.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:52 schreef zeer het volgende:
[..]
voor alle banen? dat weet ik nietquote:Op woensdag 28 september 2016 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja voor nietszeggende kutbanen is het waardevol dus.
Doe maarquote:Op woensdag 28 september 2016 19:58 schreef zeer het volgende:
[..]
kan wel vertellen wat ik vandaag meegemaakt heb
Woest aantrekkelijk: SEquote:Op woensdag 28 september 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze had ik al verwacht.![]()
myboymgpopcorn.gifquote:Op woensdag 28 september 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je reageerde zelf op mij. Wetten overrulen contractuele bepalingen. Is ook logisch. Zolang er niets strafbaars gebeurt dien je je mond erover te houden volgens die overeenkomst, maar het kan nooit de bedoeling zijn mensen monddood te maken om strafbare feiten onder de pet te houden. De wet prevaleert in dit geval.
ik ook nietquote:Op woensdag 28 september 2016 19:59 schreef xcachet het volgende:
Geen zin om nog iets voor school te doen
Keihard gelachenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk: SE
Zeer aantrekkelijk: Chloro, zeer, bozehaas, mortie
Knap: Tardis, Chai, frank, le_prof, hoth, id_do_her, etto
Gematigd knap: Stimo, Willoow, drug, jamesdeen, gianni
Overwegend knap: Catkiller, der_mann, zosk, troll, mcnulty, murdera, wietparkiet, crip
Normaal: Hplc, Cachet, Opso, ober, SG, frass, matip, remqo, rozevla, dima, jimmy, fokkingfokker, etsu, pinman
Gematigd lelijk: eend, hoink, 2nutz, madelief, toto
Overwegend lelijk: dp, pensyl, slaapzak, vanillekwark, inso, ama, wise
Lelijk: haags, noel, crack, lompehork, fylax, kdrick
Brrr ga weg griezel: Niels, Braddie, ash, tailfox
Op de man spelen. Zijn ook altijd dezelfden. Ook die er geforceerd om lachenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:52 schreef zeer het volgende:
[..]
tenzij in het contract staat dat de wet niet geldtquote:Op woensdag 28 september 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je reageerde zelf op mij. Wetten overrulen contractuele bepalingen. Is ook logisch. Zolang er niets strafbaars gebeurt dien je je mond erover te houden volgens die overeenkomst, maar het kan nooit de bedoeling zijn mensen monddood te maken om strafbare feiten onder de pet te houden. De wet prevaleert in dit geval.
zeg dat tegen chelsea manningquote:Op woensdag 28 september 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dit vind ik een goedequote:Op woensdag 28 september 2016 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Brrr ga weg griezel: Niels, Braddie, ash, tailfox
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:01 schreef zeer het volgende:
[..]
tenzij in het contract staat dat de wet niet geldt
Beetje geforceerd wel ;squote:
dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik doe al de hele tijd aardig, maar jij komt weer met al die sneren en steken
you missed my point but that's okquote:Op woensdag 28 september 2016 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon waar die bolwerkjes over het algemeen zitten. Hoewel arts niet nietszeggend is.
Ik mocht vandaag een delegatie Chinezen rondleiden over onze onderzoeksfaciliteiten. Waande mezelf net Kim-Jung Un. Bij alles wat ik liet zien 'oooooh woowww waauuw sooo nice' en werd beladen met 'you contribute soooo much to Netherlands wealth and world wide progress in general sir!'s' Ze hadden in ieder geval nog nooit zulke mooie drijfmest gezien en oh oh oh wat was ons gebouw toch prachtig en zelfs de stoeptegels waren indrukwekkendquote:
Ik overdrijf altijdquote:Op woensdag 28 september 2016 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee?we hebben ook wel leuke woordjes gewisseld, volgens mij
doe TR danquote:Op woensdag 28 september 2016 20:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op de man spelen. Zijn ook altijd dezelfden. Ook die er geforceerd om lachen
Dat hij niet uit elkaar valt binnen 24 uurquote:Op woensdag 28 september 2016 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat voor auto had je en onder voorbehoud van wat?
Er was eens een FOK!ker die opzoek was naar een tweedehands auto waarin alleen een vrouw had gereden.quote:
Netjesquote:Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat hij niet uit elkaar valt binnen 24 uur
Jij niet.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik mocht vandaag een delegatie Chinezen rondleiden over onze onderzoeksfaciliteiten. Waande mezelf net Kim-Jung Un. Bij alles wat ik liet zien 'oooooh woowww waauuw sooo nice' en werd beladen met 'you contribute soooo much to Netherlands wealth and world wide progress in general sir!'s' Ze hadden in ieder geval nog nooit zulke mooie drijfmest gezien en oh oh oh wat was ons gebouw toch prachtig en zelfs de stoeptegels waren indrukwekkend![]()
kweenie wat het is met die badgasten maar als heel China zo is lijkt het me wel vermoeiend daar
mag misschien wel ook die kant op voor een retourbezoek
dan wordt hetzelfde van jou verwachtquote:Op woensdag 28 september 2016 20:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik mocht vandaag een delegatie Chinezen rondleiden over onze onderzoeksfaciliteiten. Waande mezelf net Kim-Jung Un. Bij alles wat ik liet zien 'oooooh woowww waauuw sooo nice' en werd beladen met 'you contribute soooo much to Netherlands wealth and world wide progress in general sir!'s' Ze hadden in ieder geval nog nooit zulke mooie drijfmest gezien en oh oh oh wat was ons gebouw toch prachtig en zelfs de stoeptegels waren indrukwekkend![]()
kweenie wat het is met die badgasten maar als heel China zo is lijkt het me wel vermoeiend daar
Ken nog wel een Renault Twingo toevallig die aan die eis voldoetquote:Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er was eens een FOK!ker die opzoek was naar een tweedehands auto waarin alleen een vrouw had gereden.
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er was eens een FOK!ker die opzoek was naar een tweedehands auto waarin alleen een vrouw had gereden.
ik las dat met het chinezen stemmetje van south parkquote:Op woensdag 28 september 2016 20:03 schreef zeer het volgende:
[..]
o ja die heb jequote:Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 28 september 2016 20:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gelezenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
wheeljack zit gewoon in ONZ en hij negeert me
Ook babyblauw?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ken nog wel een Renault Twingo toevallig die aan die eis voldoet
linkje?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
wheeljack zit gewoon in ONZ en hij negeert me
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:01 schreef zeer het volgende:
[..]
tenzij in het contract staat dat de wet niet geldt
toch de geur van een chickie, beter dan nietsquote:Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was omdat hij niet wilde dat er allemaal vieze ruften in die auto gelaten waren.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
toch de geur van een chickie, beter dan niets
haha nee tochquote:Op woensdag 28 september 2016 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Was omdat hij niet wilde dat er allemaal vieze ruften in die auto gelaten waren.
Mijn mama zei altijd dat de wereld om mij draaidequote:Op woensdag 28 september 2016 20:07 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Niet alles heeft met jou van doen.
Hahaha ja. Dat topic heb ik ook gelezenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
er was toch ook een kerel die wou dat vrouwen hem ophaalden, hem rondreden terwijl hij liep af te trekken? kreeg de vrouw 50 euro
zou als vrouw gewoon doen hoor, the fuck he makkelijk geld verdienenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha ja. Dat topic heb ik ook gelezen
Heel verhaal afgestoken over een prototype installatie die we aan het ontwikkelen zijn voor warmte opslag. 7 van die Chineesjes ja te knikken en ohhhh aahh's tot roepen. 'Do you understand the proces?' -'No'.quote:
Je snapt wel dat ik als een vis in het water ben in een land met zo'n rijke politiek.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef Drug het volgende:
[..]
dan wordt hetzelfde van jou verwacht
are they in for a treat
Dachten wel echt dat ik een of andere opperknuppel ben jaquote:Op woensdag 28 september 2016 20:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Wel nice, ze zien jou als oppergod.
Echt he. En niet 1x. gewoon 7 dagen per week.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou als vrouw gewoon doen hoor, the fuck he makkelijk geld verdienen
Erno-BE?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
er was toch ook een kerel die wou dat vrouwen hem ophaalden, hem rondreden terwijl hij liep af te trekken? kreeg de vrouw 50 euro
Had ze zeker weer gedronken?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn mama zei altijd dat de wereld om mij draaide
Als man kan ookquote:Op woensdag 28 september 2016 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou als vrouw gewoon doen hoor, the fuck he makkelijk geld verdienen
Elke dag 3 uur rondrijden. 50 euro in 't uur, 150 euro per dag, 5 werkdagen, 750 euro per weekquote:Op woensdag 28 september 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he. En niet 1x. gewoon 7 dagen per week.
Gewoon ja zeggen joh.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Heel verhaal afgestoken over een prototype installatie die we aan het ontwikkelen zijn voor warmte opslag. 7 van die Chineesjes ja te knikken en ohhhh aahh's tot roepen. 'Do you understand the proces?' -'No'.
Bleek later ook dat er een landschapsontwerper, een software designer en een docent Engels bij zat.
[..]
Je snapt wel dat ik als een vis in het water ben in een land met zo'n rijke politiek.
[..]
Dachten wel echt dat ik een of andere opperknuppel ben ja. 'So you are head professor?'
ja, maar nooit in mijn caféquote:Op woensdag 28 september 2016 20:10 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Had ze zeker weer gedronken?
BAM!quote:Op woensdag 28 september 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Elke dag 3 uur rondrijden. 50 euro in 't uur, 150 euro per dag, 5 werkdagen, 750 euro per week
gvd ;s
nicequote:Op woensdag 28 september 2016 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Koekjes gemaakt voor willoow, maar ze zijn mislukt... dus nu zijn ze voor HPLC.
jackie wilson do your thingquote:Op woensdag 28 september 2016 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Slecht aftreksel van een Golfquote:Op woensdag 28 september 2016 20:11 schreef Oberkullie het volgende:
Wat vinden jullie van een Volkswagen Fox?
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:11 schreef Oberkullie het volgende:
Wat vinden jullie van een Volkswagen Fox?
If you feel like movin'.... UMPF.... do your thingquote:Op woensdag 28 september 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jackie wilson do your thing
Jammer ditquote:Op woensdag 28 september 2016 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Polo bedoel je?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slecht aftreksel van een Golf
Neequote:Op woensdag 28 september 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil jij mij 50 euro betalen als ik je uurtje rondrijd terwijl jij masturbeert? ...
Jaquote:Op woensdag 28 september 2016 20:11 schreef zeer het volgende:
[..]
Zou je bij mij in de auto willen stappen, me aftrekken en daarna 50 euro betalen?
aftreksel ;squote:Op woensdag 28 september 2016 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slecht aftreksel van een Golf
Ziggo Sport Racing, Ziggo Sport Golf, Ziggo Sport Voetbal, Ziggo Sport Extra 1, Ziggo Sport Extra 2quote:Op woensdag 28 september 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heeft ziggo sport maar één kanaal ofzo? waar kan ik al die andere engelse wedstrijden zien eigenlijk? ;s
Maak koekjes voor mij :squote:Op woensdag 28 september 2016 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
waar vind ik die allemaal?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ziggo Sport Racing, Ziggo Sport Golf, Ziggo Sport Voetbal, Ziggo Sport Extra 1, Ziggo Sport Extra 2
14.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heeft ziggo sport maar één kanaal ofzo? waar kan ik al die andere engelse wedstrijden zien eigenlijk? ;s
ik ben aanzienlijk knapper en seksuelerquote:Op woensdag 28 september 2016 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
wrm zeer wel en mijn aanbod niet?
Heb je hele pakket?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar vind ik die allemaal?
Morgenmiddagquote:Op woensdag 28 september 2016 20:13 schreef zeer het volgende:
[..]
ok wnr kan je kan wel cash gebruiken
Werk jij voor ziggo ofzo?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ziggo Sport Racing, Ziggo Sport Golf, Ziggo Sport Voetbal, Ziggo Sport Extra 1, Ziggo Sport Extra 2
ah oke, dat zal 't zijnquote:Op woensdag 28 september 2016 20:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
14.
Alles op 14 gratis.
Hebben wel extra sportzenders, maar moet je voor dokken.
Gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
wrm zeer wel en mijn aanbod niet?
Neequote:Op woensdag 28 september 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werk jij voor ziggo ofzo?
Goed onthoudenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar zonder chocola dus...
meende dat voetbal gewoon gratis was, maar op kanaal 14 laten ze maar paar wedstrijden zien en wil vaak ook nog anderen kijkenquote:
heb je wel porn?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
meende dat voetbal gewoon gratis was, maar op kanaal 14 laten ze maar paar wedstrijden zien en wil vaak ook nog anderen kijken
maar roma zei net dat er pakket bestaat
volgens mijn lijst sta je wel hoog jaquote:Op woensdag 28 september 2016 20:14 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben aanzienlijk knapper en seksueler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |