Ik help wielrenners niet met hun bestelling dat gaat tegen mijn geloof in.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar blijft mijn speciaaltje trouwens? Ik heb al 3 minuten terug wat besteld
denk t niequote:Op woensdag 28 september 2016 19:49 schreef zeer het volgende:
[..]
ik stel me zo voor dat iedere rechter lolwhutnope.jpg zegt zodra er zo'n langharige vette tekkel aan komt janken dat 'ie 25k krijgt omdat iemand gezegd heeft dat z'n fagclub niet zomaar een fagclub is maar een srs fagclub
ja lijkt er wel op, want wacht nog steeds op de foto van die prachtige vloer waar je het over had ;squote:
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:52 schreef zeer het volgende:
[..]
niels dit gaat niet over scheepsrecht pls houd je er buiten matroos werkloos
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen Arrrrrrrrrrjen Robben
Die had al moeten stoppen. En komt er denk ik later wel in.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen Arrrrrrrrrrjen Robben
wij spiewen op studentenverenigingen ja toch chaiquote:Op woensdag 28 september 2016 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja voor nietszeggende kutbanen is het waardevol dus.
zou ribery plaatsen onder brrr ga weg griezelquote:Op woensdag 28 september 2016 19:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind Ribery wel woest aantrekkelijk ja
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik help wielrenners niet met hun bestelling dat gaat tegen mijn geloof in.
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja lijkt er wel op, want wacht nog steeds op de foto van die prachtige vloer waar je het over had ;s
nee er werd gezegd dat nl wet boven de non disclosure clausule met vindicat staat, maar dat is dus een privaatrechtelijke overeenkomst en die worden bij wet geregeldquote:Op woensdag 28 september 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat laatste is toch precies wat wij al hebben gepost gekkie.
Iddquote:Op woensdag 28 september 2016 19:54 schreef zeer het volgende:
[..]
wij spiewen op studentenverenigingen ja toch chai
Zijn kop is niet echt kermis nee.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou ribery plaatsen onder brrr ga weg griezel
doe eensquote:Op woensdag 28 september 2016 19:55 schreef Willoow het volgende:
We kunnen ook praten over incoterms :s
jouwe ook nietquote:Op woensdag 28 september 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn kop is niet echt kermis nee.
stond geen moeilijk woord tussen maar okquote:Op woensdag 28 september 2016 19:50 schreef zeer het volgende:
[..]
laat Drugs pls even wat moeilijke woorden gebruiken ja
deze mindfuckquote:Op woensdag 28 september 2016 19:56 schreef Drug het volgende:
[..]
stond geen moeilijk woord tussen maar ok
Ik las intercoms.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:55 schreef Willoow het volgende:
We kunnen ook praten over incoterms :s
ja ik vind het ook fucking triest verders heurquote:Op woensdag 28 september 2016 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vindicat is een sterk ons kent ons kliekje, Vindicat-manager gaat andere Vindicatjes aanstellen onder hem want zij kennen elkaar. Diep doorgedrongen in hele universitaire systeem daar in Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |