Dat slaat toch nergens opquote:Een feut van Vindicat, oftewel iemand die nog ontgroening loopt, is vorige maand met zwaar hersenletsel in het ziekenhuis beland, meldt NRC. Hij zou door een zestal ouderejaars geslagen zijn op zijn hoofd.
Gernant Deekens, woordvoerder van de Rijksuniversiteit, spreekt van een uitzondering en vindt dat Vindicat het zelf moet oplossen
Als je in bepaalde kringen wilt terechtkomen misschien ja.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:42 schreef Drug het volgende:
[..]
denk dat t de krachtigste vorm van netwerken is die je in je studietijd kunt doen
Of gewoon een goede opleiding kiezenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
netwerken lijkt me redelijk overdreven
dan kun je toch ook gewoon bij school wat bestuurdingetjes doen?
hey chaiquote:Op woensdag 28 september 2016 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je in bepaalde kringen wilt terechtkomen misschien ja.
Wordt gewoon opgelost door rechtenstudentenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor iemand het ziekenhuis in slaan word je normaal gesproken voor rechter gesleept. Maar nee dit wordt allemaal intern opgelost
jeetje is toch een geintje allemaalquote:Op woensdag 28 september 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor iemand het ziekenhuis in slaan word je normaal gesproken voor rechter gesleept. Maar nee dit wordt allemaal intern opgelost
Kan Groenlinks ook eindelijk worden opgehevenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:46 schreef Catkiller het volgende:
Beter gaat er een programma gewoon undercover bij al die verenigingen en sluiten we alle kneuzenclubs die te ver gaan, zou kijken.
misschien alberto maar een mailtje sturenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:46 schreef Catkiller het volgende:
Beter gaat er een programma gewoon undercover bij al die verenigingen en sluiten we alle kneuzenclubs die te ver gaan, zou kijken.
jurisprudentie is rechterlijke uitspraken, dit gaat over het recht in het algemeen. die non disclosure clausule is een overeenkomst en alle overeenkomsten worden bij wet geregeld. als iemand die overeenkomst overtreedt, dan heeft vindicat dus gewoon recht op dat bedrag. als een student weigert te betalen, zal dat uiteindelijk voor rechter komen, ik stel me voor dat bij sprake van strafrechtelijke overtredingen, zo'n rechter inderdaad die boete van tafel veegt.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van jurisprudentie maar in artikel van NOS wordt gezegd dat regels van Vindicat niet boven Nederlands recht kunnen komen. Als het te ver gaat dan bepaalt de rechter nog altijd wat er gebeurt.
Die is zo aandachtsgeil die zou zijn dreadlocks weer op doen en zijn rimpels weg laten werken en zelf gaan.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
misschien alberto maar een mailtje sturen
zou kijkenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die is zo aandachtsgeil die zou zijn dreadlocks weer op doen en zijn rimpels weg laten werken en zelf gaan.
ik stel me zo voor dat iedere rechter lolwhutnope.jpg zegt zodra er zo'n langharige vette tekkel aan komt janken dat 'ie 25k krijgt omdat iemand gezegd heeft dat z'n fagclub niet zomaar een fagclub is maar een srs fagclubquote:Op woensdag 28 september 2016 19:48 schreef Drug het volgende:
[..]
jurisprudentie is rechterlijke uitspraken, dit gaat over het recht in het algemeen. die non disclosure clausule is een overeenkomst en alle overeenkomsten worden bij wet geregeld. als iemand die overeenkomst overtreedt, dan heeft vindicat dus gewoon recht op dat bedrag. als een student weigert te betalen, zal dat uiteindelijk voor rechter komen, ik stel me voor dat bij sprake van strafrechtelijke overtredingen, zo'n rechter inderdaad die boete van tafel veegt.
Dat laatste is toch precies wat wij al hebben gepost gekkie.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:48 schreef Drug het volgende:
[..]
jurisprudentie is rechterlijke uitspraken, dit gaat over het recht in het algemeen. die non disclosure clausule is een overeenkomst en alle overeenkomsten worden bij wet geregeld. als iemand die overeenkomst overtreedt, dan heeft vindicat dus gewoon recht op dat bedrag. als een student weigert te betalen, zal dat uiteindelijk voor rechter komen, ik stel me voor dat bij sprake van strafrechtelijke overtredingen, zo'n rechter inderdaad die boete van tafel veegt.
o weenie hoe die shit verder werkt bij andere verenigingen, en of vindicat het meest waardevolle netwerk heeft bijvquote:Op woensdag 28 september 2016 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan ook bij een vereniging waar je niet op je kop wordt geslagen of 6 liter water als ontgroening moet drinken.
nicequote:Op woensdag 28 september 2016 19:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik gewoon een schooier die niet werkt dus ik heb dat niet nodig.
toekenning van waarde aan zaken gebeurt subjectief, maar i'm def with ya on this 1quote:
laat Drugs pls even wat moeilijke woorden gebruiken jaquote:Op woensdag 28 september 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat laatste is toch precies wat wij al hebben gepost gekkie.
Door zijn fotoboek vol met foto's van FOK!sters die hij heeft gedaan bladeren.quote:
ah, gezelligquote:Op woensdag 28 september 2016 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Moesten allebei in Utrecht zijn en hebben 1 u samen thee gedronken.
Vindicat is een sterk ons kent ons kliekje, Vindicat-manager gaat andere Vindicatjes aanstellen onder hem want zij kennen elkaar. Diep doorgedrongen in hele universitaire systeem daar in Groningenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:50 schreef Drug het volgende:
[..]
o weenie hoe die shit verder werkt bij andere verenigingen, en of vindicat het meest waardevolle netwerk heeft bijv
[..]
nice
[..]
toekenning van waarde aan zaken gebeurt subjectief, maar i'm def with ya on this 1
Gaat me om wetmatigheid. Om op deze manier strafbare feiten onder de pet te houden werkt zo'n contract niet. Een rechter verklaart het dan gerwoon nietigquote:Op woensdag 28 september 2016 19:46 schreef zeer het volgende:
[..]
wat weet jij nou van studentenverenigingen, dekzwabber
kende iemand die wekelijks een circle jerk deed met z'n studentenclubje van 40 jaar terug maar toen 'ie zonder baan kwam te zitten was er niemand van de rotarieclub tot de VVD fractie en z'n studenten verleden die hem een steek verder wou helpenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:50 schreef Drug het volgende:
toekenning van waarde aan zaken gebeurt subjectief, maar i'm def with ya on this 1
nja als je op de zuidas wil werken, wat voor sommige studenten idd een streven is, dan is studentenvereniging idd 1 van enkele elementen die je kansen daarin bepalen.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je in bepaalde kringen wilt terechtkomen misschien ja.
Ja sorry ik snap hem ook wel. Ik ben ook altijd blij als het over frikadellen bakken gaat omdat ik daar goed in ben.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:50 schreef zeer het volgende:
[..]
laat Drugs pls even wat moeilijke woorden gebruiken ja
Nee, zo'n rechter wil echt wel dat het slachtoffer 25k gaat betalen.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:49 schreef zeer het volgende:
[..]
ik stel me zo voor dat iedere rechter lolwhutnope.jpg zegt zodra er zo'n langharige vette tekkel aan komt janken dat 'ie 25k krijgt omdat iemand gezegd heeft dat z'n fagclub niet zomaar een fagclub is maar een srs fagclub
niels dit gaat niet over scheepsrecht pls houd je er buiten matroos werkloosquote:Op woensdag 28 september 2016 19:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gaat me om wetmatigheid. Om op deze manier strafbare feiten onder de pet te houden werkt zo'n contract niet. Een rechter verklaart het dan gerwoon nietig
Waar blijft mijn speciaaltje trouwens? Ik heb al 3 minuten terug wat besteldquote:Op woensdag 28 september 2016 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja sorry ik snap hem ook wel. Ik ben ook altijd blij als het over frikadellen bakken gaat omdat ik daar goed in ben.
dat sws wat een beta boiiiquote:Op woensdag 28 september 2016 19:51 schreef Willoow het volgende:
Zo'n pussy had zich ook niet het ziekenhuis in moeten laten slaan.
waarom val je hem zo op de man aan?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:52 schreef zeer het volgende:
[..]
niels dit gaat niet over scheepsrecht pls houd je er buiten matroos werkloos
Matroos werkloosquote:Op woensdag 28 september 2016 19:52 schreef zeer het volgende:
[..]
is dit ook een mooiheidslijstje?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oblak; Juanfran, Godín, Savic, Filipe; Gabi, Koke, Saúl, Carrasco; Griezmann, Torres
Neuer; Lahm, Boateng, Martinez, Alaba; Alonso, Vidal; Muller, Thiago, Ribery; Lewandowski
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:52 schreef zeer het volgende:
[..]
enige wat ik kanquote:Op woensdag 28 september 2016 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom val je hem zo op de man aan?
Genotshow.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oblak; Juanfran, Godín, Savic, Filipe; Gabi, Koke, Saúl, Carrasco; Griezmann, Torres
Neuer; Lahm, Boateng, Martinez, Alaba; Alonso, Vidal; Muller, Thiago, Ribery; Lewandowski
Ja voor nietszeggende kutbanen is het waardevol dus.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:51 schreef Drug het volgende:
[..]
nja als je op de zuidas wil werken, wat voor sommige studenten idd een streven is, dan is studentenvereniging idd 1 van enkele elementen die je kansen daarin bepalen.
Vind Ribery wel woest aantrekkelijk jaquote:Op woensdag 28 september 2016 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dit ook een mooiheidslijstje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |