you missed my point but that's okquote:Op woensdag 28 september 2016 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon waar die bolwerkjes over het algemeen zitten. Hoewel arts niet nietszeggend is.
Ik mocht vandaag een delegatie Chinezen rondleiden over onze onderzoeksfaciliteiten. Waande mezelf net Kim-Jung Un. Bij alles wat ik liet zien 'oooooh woowww waauuw sooo nice' en werd beladen met 'you contribute soooo much to Netherlands wealth and world wide progress in general sir!'s' Ze hadden in ieder geval nog nooit zulke mooie drijfmest gezien en oh oh oh wat was ons gebouw toch prachtig en zelfs de stoeptegels waren indrukwekkendquote:
Ik overdrijf altijdquote:Op woensdag 28 september 2016 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee?we hebben ook wel leuke woordjes gewisseld, volgens mij
doe TR danquote:Op woensdag 28 september 2016 20:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op de man spelen. Zijn ook altijd dezelfden. Ook die er geforceerd om lachen
Dat hij niet uit elkaar valt binnen 24 uurquote:Op woensdag 28 september 2016 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat voor auto had je en onder voorbehoud van wat?
Er was eens een FOK!ker die opzoek was naar een tweedehands auto waarin alleen een vrouw had gereden.quote:
Netjesquote:Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat hij niet uit elkaar valt binnen 24 uur
Jij niet.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik mocht vandaag een delegatie Chinezen rondleiden over onze onderzoeksfaciliteiten. Waande mezelf net Kim-Jung Un. Bij alles wat ik liet zien 'oooooh woowww waauuw sooo nice' en werd beladen met 'you contribute soooo much to Netherlands wealth and world wide progress in general sir!'s' Ze hadden in ieder geval nog nooit zulke mooie drijfmest gezien en oh oh oh wat was ons gebouw toch prachtig en zelfs de stoeptegels waren indrukwekkend![]()
kweenie wat het is met die badgasten maar als heel China zo is lijkt het me wel vermoeiend daar
mag misschien wel ook die kant op voor een retourbezoek
dan wordt hetzelfde van jou verwachtquote:Op woensdag 28 september 2016 20:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik mocht vandaag een delegatie Chinezen rondleiden over onze onderzoeksfaciliteiten. Waande mezelf net Kim-Jung Un. Bij alles wat ik liet zien 'oooooh woowww waauuw sooo nice' en werd beladen met 'you contribute soooo much to Netherlands wealth and world wide progress in general sir!'s' Ze hadden in ieder geval nog nooit zulke mooie drijfmest gezien en oh oh oh wat was ons gebouw toch prachtig en zelfs de stoeptegels waren indrukwekkend![]()
kweenie wat het is met die badgasten maar als heel China zo is lijkt het me wel vermoeiend daar
Ken nog wel een Renault Twingo toevallig die aan die eis voldoetquote:Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er was eens een FOK!ker die opzoek was naar een tweedehands auto waarin alleen een vrouw had gereden.
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er was eens een FOK!ker die opzoek was naar een tweedehands auto waarin alleen een vrouw had gereden.
ik las dat met het chinezen stemmetje van south parkquote:Op woensdag 28 september 2016 20:03 schreef zeer het volgende:
[..]
o ja die heb jequote:Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 28 september 2016 20:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gelezenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
wheeljack zit gewoon in ONZ en hij negeert me
Ook babyblauw?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ken nog wel een Renault Twingo toevallig die aan die eis voldoet
linkje?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
wheeljack zit gewoon in ONZ en hij negeert me
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:01 schreef zeer het volgende:
[..]
tenzij in het contract staat dat de wet niet geldt
toch de geur van een chickie, beter dan nietsquote:Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was omdat hij niet wilde dat er allemaal vieze ruften in die auto gelaten waren.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
toch de geur van een chickie, beter dan niets
haha nee tochquote:Op woensdag 28 september 2016 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Was omdat hij niet wilde dat er allemaal vieze ruften in die auto gelaten waren.
Mijn mama zei altijd dat de wereld om mij draaidequote:Op woensdag 28 september 2016 20:07 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Niet alles heeft met jou van doen.
Hahaha ja. Dat topic heb ik ook gelezenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
er was toch ook een kerel die wou dat vrouwen hem ophaalden, hem rondreden terwijl hij liep af te trekken? kreeg de vrouw 50 euro
zou als vrouw gewoon doen hoor, the fuck he makkelijk geld verdienenquote:Op woensdag 28 september 2016 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha ja. Dat topic heb ik ook gelezen
Heel verhaal afgestoken over een prototype installatie die we aan het ontwikkelen zijn voor warmte opslag. 7 van die Chineesjes ja te knikken en ohhhh aahh's tot roepen. 'Do you understand the proces?' -'No'.quote:
Je snapt wel dat ik als een vis in het water ben in een land met zo'n rijke politiek.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:04 schreef Drug het volgende:
[..]
dan wordt hetzelfde van jou verwacht
are they in for a treat
Dachten wel echt dat ik een of andere opperknuppel ben jaquote:Op woensdag 28 september 2016 20:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Wel nice, ze zien jou als oppergod.
Echt he. En niet 1x. gewoon 7 dagen per week.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou als vrouw gewoon doen hoor, the fuck he makkelijk geld verdienen
Erno-BE?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
er was toch ook een kerel die wou dat vrouwen hem ophaalden, hem rondreden terwijl hij liep af te trekken? kreeg de vrouw 50 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |