omdat jij in een lagere league zit?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
, zelfde league
wrm negeer je me ;s
ik zou mezelf er nooit inzitten natuurlijk..... dat zou echt onjuist zijnquote:Op woensdag 28 september 2016 19:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omdat jij in een lagere league zit?
Daaromquote:Op woensdag 28 september 2016 19:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan volgens de lijst, zelfde league
wrm negeer je me ;s
ik vraag me dat dus echt niet afquote:Op woensdag 28 september 2016 19:11 schreef HPLC het volgende:
over leagues gesproken, ik vraag me af of Ash de Elite 4 al heeft verslagen
is te veel moeitequote:Op woensdag 28 september 2016 19:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer dat je geen lijstjes sc doet
Daar ben je nu te oud voor.quote:
Geen jeugd gehad zekerquote:Op woensdag 28 september 2016 19:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vraag me dat dus echt niet af
nog niet, sorryquote:
x afspreken?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik weet niet. ik durf dat niet aan huge te vragen
Kleine chlorohaasjesquote:Op woensdag 28 september 2016 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat jullie gelukkig worden en leuke sofia's krijgen
o oke
Wel hoor, maar dat deden ze vaak in kerkersquote:Op woensdag 28 september 2016 19:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar in de Middeleeuwen bestond gamen nog niet
Ben grote leeuw ;$quote:Op woensdag 28 september 2016 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kleine chlorohaasjes
Doe niet zo, leeuwtje :$
3dquote:Op woensdag 28 september 2016 19:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel hoor, maar dat deden ze vaak in kerkers
jwl maar chicks met relaties zijn lekker om te snackenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij wou toch jasmina's ?
vind zoiets echt ongepastquote:Op woensdag 28 september 2016 19:19 schreef Drug het volgende:
[..]
jwl maar chicks met relaties zijn lekker om te snacken
sryquote:
ik heb geen contract met haar bf toch?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind zoiets echt ongepast
Ahw cutiepetutie, klopt :$quote:
Wejowwquote:Op woensdag 28 september 2016 19:19 schreef Drug het volgende:
[..]
jwl maar chicks met relaties zijn lekker om te snacken
doorgestuurd naar huge.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
[..]
sry
[..]
ik heb geen contract met haar bf toch?
nou en, vind echt ongepastquote:Op woensdag 28 september 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
[..]
sry
[..]
ik heb geen contract met haar bf toch?
wejoww.. zo'n gare kreet/term whatever.. wie gebruikt dat nou, ooit iemand horen zeggen: 'wejoow'quote:
rhcpquote:Op woensdag 28 september 2016 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wejoww.. zo'n gare kreet/term whatever.. wie gebruikt dat nou, ooit iemand horen zeggen: 'wejoow'
ja hey oh listen what I say oh
cornetto, dat is toch geen vraag..quote:
Geen zin in vandaag. Denk dat ik maar wat ga lezen vanavond. Ik ben echt fuckin' flauw van mensen.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon legokist omgooien op het kleedje en puzzelen/knutselen maar!
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
magnum, witte met framboos
of magnum met caramel laagje binnenin
heeft ze te veel zout op de aardappelen gegooid?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen zin in vandaag. Denk dat ik maar wat ga lezen vanavond. Ik ben echt fuckin' flauw van mensen.
okquote:Op woensdag 28 september 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou en, vind echt ongepast
Almond en gewoon normale cornettoquote:
Als ik karamel op m'n ijs wil, ga ik er wel op zittenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
magnum, witte met framboos
of magnum met caramel laagje binnenin
hermannquote:Op woensdag 28 september 2016 19:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Almond en gewoon normale cornetto
quote:Op woensdag 28 september 2016 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik karamel op m'n ijs wil, ga ik er wel op zitten
is dit een supersmerige grap?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik karamel op m'n ijs wil, ga ik er wel op zitten
Vindicat liet aspirant-leden voor ontgroening zwijgcontract tekenenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Burgemeester Den Oudsten van Groningen heeft niet de indruk dat er iets mis is bij Vindicat. Wel denkt hij dat er door het gesloten klimaat bij studentenverenigingen een verhoogd risico is op ontspoord gedrag.
Hef jezelf op
Lekkere boel daar, licht uitquote:Den Oudsten zegt dat betrokkenen aangifte moeten doen. Hij benadrukt dat de regels van Vindicat niet voor het Nederlandse recht kunnen gaan. Wel zegt hij dat hij erop vertrouwt dat het interne onderzoek serieus wordt uitgevoerd.
De vereniging heeft deze zomer alle aspirant-leden een contract laten tekenen waarin ze moeten beloven dat ze niets over de ontgroening naar buiten brengen. Als ze dit wel doen kunnen ze een boete krijgen van 25.000 euro.
Ja, sryquote:Op woensdag 28 september 2016 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dit een supersmerige grap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |