nog niet, sorryquote:
x afspreken?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik weet niet. ik durf dat niet aan huge te vragen
Kleine chlorohaasjesquote:Op woensdag 28 september 2016 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat jullie gelukkig worden en leuke sofia's krijgen
o oke
Wel hoor, maar dat deden ze vaak in kerkersquote:Op woensdag 28 september 2016 19:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar in de Middeleeuwen bestond gamen nog niet
Ben grote leeuw ;$quote:Op woensdag 28 september 2016 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kleine chlorohaasjes
Doe niet zo, leeuwtje :$
3dquote:Op woensdag 28 september 2016 19:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel hoor, maar dat deden ze vaak in kerkers
jwl maar chicks met relaties zijn lekker om te snackenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij wou toch jasmina's ?
vind zoiets echt ongepastquote:Op woensdag 28 september 2016 19:19 schreef Drug het volgende:
[..]
jwl maar chicks met relaties zijn lekker om te snacken
sryquote:
ik heb geen contract met haar bf toch?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind zoiets echt ongepast
Ahw cutiepetutie, klopt :$quote:
Wejowwquote:Op woensdag 28 september 2016 19:19 schreef Drug het volgende:
[..]
jwl maar chicks met relaties zijn lekker om te snacken
doorgestuurd naar huge.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
[..]
sry
[..]
ik heb geen contract met haar bf toch?
nou en, vind echt ongepastquote:Op woensdag 28 september 2016 19:21 schreef Drug het volgende:
[..]
sry
[..]
ik heb geen contract met haar bf toch?
wejoww.. zo'n gare kreet/term whatever.. wie gebruikt dat nou, ooit iemand horen zeggen: 'wejoow'quote:
rhcpquote:Op woensdag 28 september 2016 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wejoww.. zo'n gare kreet/term whatever.. wie gebruikt dat nou, ooit iemand horen zeggen: 'wejoow'
ja hey oh listen what I say oh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |