• Ramselaar heeft last van een bovenbeenblessure.quote:Selectie PSV voor duel met FK Rostov:
Zoet, Pasveer, Jurjus; Isimat-Mirin, Moreno, Arias, Schwaab, Willems, Brenet, De Wijs; Pröpper, Hendrix, S. De Jong, Guardado, Lundqvist; L. De Jong, Narsingh, Jozefzoon, Zinchenko, Bergwijn, Pereiro.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:20 schreef hafcfan het volgende:
Dit boeit echt niemand. Laat Atleti-Bayern zien
Sorry Stijn. Had haast. Las je genots op bij Dortmund-Real wel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet nog speciaal in de laatste zin dat je Atlético - Bayern op de Duitse kunt kijken.
Dit is op hem wel van toepassing:quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft hafcfan altijd zoveel praatjes voor een Heracles supporter? :S
Je hebt ook 2 aanvallende verdedigers (backs).. die moeten veel gaan lopen.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:49 schreef F.M.D. het volgende:
met 5 verdedigers spelen en dan ook nog met 2 verdedigend ingestelde middenvelders. laffe opstelling!
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:02 schreef KingRoland het volgende:
Wel mooi dat we allemaal gaan juichen voor PSV
Jij kijkt zeker Bayern.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:02 schreef KingRoland het volgende:
Wel mooi dat we allemaal gaan juichen voor PSV
Nee, sla ik over. Pot gaat nergens over in de groepsfase en het is alleen voor de koppositie. Ik juich voor de Nederlandse clubs vandaag.quote:
huh?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heeft PSV twee keepers op de bank zitten?
Zit er maar 1 Hansquote:Op woensdag 28 september 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor als de keeper en de reserve keeper geblesseerd raakt denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Het wedstrijdformulier wat de pers krijgt uitgereikt, lijkt mij onmogelijk een foutieve bron.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef Coco98 het volgende:
Stijn haalt weer eens een foutieve bron aan.
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wedstrijdformulier wat de pers krijgt uitgereikt, lijkt mij onmogelijk een foutieve bron.
Bedankt Pikquote:Op woensdag 28 september 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik sla deze wedstrijd over. Veel plezier jongens!
Lekker poepen.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik sla deze wedstrijd over. Veel plezier jongens!
Mogen ajacieden daar ook komen?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:33 schreef onlogisch het volgende:
Ik snap dat de psvers naar deze wedstrijd kijken maar ik mag toch hopen dat de voetballiefhebbers straks in het Atleti topic te vinden zijn
Goffedomme zin in.
geen 5, maar 3! - BMIquote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Bolasie het volgende:
Wat zielig om met 5 verdedigers te spelen tegen Rostov.
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mogen ajacieden daar ook komen?
De vraag is ga jij juichen voor PSV?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ik ga deze wedstrijd kijken. Ik mis immers geen wedstrijd van de enige titelconcurrent van Ajax.
Uiteraard.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De vraag is ga jij juichen voor PSV?
Als puber vond ik hem grappig in Ace Ventura.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:38 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Jim Carrey is nooit echt supergrappig geweest.
ik ookquote:Op woensdag 28 september 2016 20:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als puber vond ik hem grappig in Ace Ventura.
Dus eens met de stelling.
Tactische move van de eeuw.quote:
Welke bodyscrub gebruik je?quote:
Poeh, ik heb geen serieus geen idee.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Welke bodyscrub gebruik je?
Sow!quote:Op woensdag 28 september 2016 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tegen deze clowns mag je toch niet verliezen man. Let's go!
Dit is dan nog gênanter dan de 1-0.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:55 schreef NoNickOne het volgende:
JEZUS CHRISTUS ZOVEEL SLECHTER DAN FEYENOORD
Vanavond weer Pauw genot.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dit slaat in als een Buk-raket bij heldere hemel.
Ben al de hele dag mijn tenen aan het strekken en rekken zodat ze straks goed kunnen krommen.quote:
Dat kan ik mij voorstellen, ik ben dan ook speciaal naar dit topic gekomen om jou te steunenquote:
Dat is geheel wederzijds.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, om heel eerlijk te zijn vind ik het ook niet leuk dat je er bent.
Zal mij benieuwen.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
Geen enkel schot op doel, ik zie het wel gebeuren.
Feyenoord klopt United, Sevilla en Valencia. Europees stelt Feyenoord niet teleur.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:56 schreef F.M.D. het volgende:
rostov zou ook feyenoord verslaan thuis. nederlandse teams zijn gewoon niet tegen ze opgewassen.
okquote:Op woensdag 28 september 2016 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
Een Nederlander en een Rusquote:Op woensdag 28 september 2016 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
Dat zou best wel eens kunnen werken!quote:Op woensdag 28 september 2016 21:00 schreef polderturk het volgende:
Wat PSV nu moet doen is heel snel een doelpunt scoren.
Ik ben dat wel eens tegengekomen jaquote:Op woensdag 28 september 2016 20:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Godver alle witte schuimende bacteriële vaginoses op een rij.
Ruikt lekker hè?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ben dat wel eens tegengekomen ja
Beter dan niks natuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2016 21:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ben dat wel eens tegengekomen ja
In b4 moeder grap.
okequote:Op woensdag 28 september 2016 21:02 schreef NoNickOne het volgende:
[ afbeelding ]
PSV pakt die punten
Je denkt misschien dat je grappig bent.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:02 schreef NoNickOne het volgende:
[ afbeelding ]
PSV pakt die punten
OnLY g0D c@N JudG3 mequote:Op woensdag 28 september 2016 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je denkt misschien dat je grappig bent.
Maar dat is niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Nederlandse topclub zou daar uit niet van moeten verliezen.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
Gelukkig staat PSV op 1-1, verliezen van Rostov zou wel heel schandalig zijn
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
hoezo. ze zouden in nederland in de top meedraaien.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
Gelukkig staat PSV op 1-1, verliezen van Rostov zou wel heel schandalig zijn
Nouja 1-0 kan gebeuren, maar 4-1 ofzo zou echt niet kunnen.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Een Nederlandse topclub zou daar uit niet van moeten verliezen.
4-1? Zo diep zouden we nooit zinken.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nouja 1-0 kan gebeuren, maar 4-1 ofzo zou echt niet kunnen.
Het staat 1-1quote:Op woensdag 28 september 2016 21:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar doen we niet aan. Hoeveel staat het?
Het 736 pagina lange Fok!reglement wel, die je, wat ik mag aannemen, wel intensief gelezen hebt voordat je je account aanmaakte he?quote:
Bij het aanmaken van zijn account heeft hij aangegeven van wel! Of wil je nu zeggen dat er mensen op het internet zitten die zomaar zouden liegen?!quote:Op woensdag 28 september 2016 21:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het 736 pagina lange Fok!reglement wel, die je, wat ik mag aannemen, wel intensief gelezen hebt voordat je je account aanmaakte he?
Nooit gelezen.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het 736 pagina lange Fok!reglement wel.
Narsingh is de beste verdediger van Rostov.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je weet dat de aanval bij Narsingh stopt
De intercity met als eindpunt Narsingh vertrekt vanaf vandaag ieder vijf minuten.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je weet dat de aanval bij Narsingh stopt
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Narsingh is de beste verdediger van Rostov.
Accepteer je de smaakvolle cookies die door Fok! worden aangeboden wel?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit gelezen.
Ik ga ook niet akkoord met de algemene voorwaarden, ondanks dat ik berichten plaats. Dit geldt voor al mijn berichten in het verleden en in de toekomst.
Met het bekijken van dit bericht verklaart danny akkoord te gaan met mijn voorwaarden.
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom in forumdeel met volwassenen. Weet je zeker dat je dit aankan?
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Narsingh is de beste verdediger van Rostov.
Gevalletje AIVD dit. Kan ik niets mee.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bij het aanmaken van zijn account heeft hij aangegeven van wel! Of wil je nu zeggen dat er mensen op het internet zitten die zomaar zouden liegen?!
Zoals gewoonlijk, nergens.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar ging de zoveelste Haxruzie over?
Je verwacht het nietquote:
Messi speelde teringslecht en gaf daar zijn teamgenoten de schuld van. (zoals gewoonlijk).quote:Op woensdag 28 september 2016 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar ging de zoveelste Haxruzie over?
genotquote:Op woensdag 28 september 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:
Waz, Tagliano, davy, coco en ik gaan in de rust van deze wedstrijd Haxballen
okquote:Op woensdag 28 september 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:
Nope, want ik zit op een matige router op het momentquote:Op woensdag 28 september 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:
Ik zap een beetjequote:Op woensdag 28 september 2016 21:17 schreef luckass het volgende:
Moet ik hier zijn of bij atleti - bayern munchen?
niggersghquote:Op woensdag 28 september 2016 21:16 schreef Coco98 het volgende:
People who annoy you:
N _ R S _ N G H
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:16 schreef Coco98 het volgende:
People who annoy you:
N _ R S _ N G H
Coco98quote:Op woensdag 28 september 2016 21:16 schreef Coco98 het volgende:
People who annoy you:
N _ R S _ N G H
NIGGERS!!!!!!!quote:Op woensdag 28 september 2016 21:16 schreef Coco98 het volgende:
People who annoy you:
N _ R S _ N G H
Kingflopland.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:16 schreef Coco98 het volgende:
People who annoy you:
N _ R S _ N G H
Mijn vader.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:16 schreef Coco98 het volgende:
People who annoy you:
N _ R S _ N G H
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |