De intercity met als eindpunt Narsingh vertrekt vanaf vandaag ieder vijf minuten.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je weet dat de aanval bij Narsingh stopt
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Narsingh is de beste verdediger van Rostov.
Accepteer je de smaakvolle cookies die door Fok! worden aangeboden wel?quote:Op woensdag 28 september 2016 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit gelezen.
Ik ga ook niet akkoord met de algemene voorwaarden, ondanks dat ik berichten plaats. Dit geldt voor al mijn berichten in het verleden en in de toekomst.
Met het bekijken van dit bericht verklaart danny akkoord te gaan met mijn voorwaarden.
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom in forumdeel met volwassenen. Weet je zeker dat je dit aankan?
quote:Op woensdag 28 september 2016 21:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Narsingh is de beste verdediger van Rostov.
Gevalletje AIVD dit. Kan ik niets mee.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bij het aanmaken van zijn account heeft hij aangegeven van wel! Of wil je nu zeggen dat er mensen op het internet zitten die zomaar zouden liegen?!
Zoals gewoonlijk, nergens.quote:Op woensdag 28 september 2016 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar ging de zoveelste Haxruzie over?
Je verwacht het nietquote:
Messi speelde teringslecht en gaf daar zijn teamgenoten de schuld van. (zoals gewoonlijk).quote:Op woensdag 28 september 2016 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar ging de zoveelste Haxruzie over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |