• Ramselaar heeft last van een bovenbeenblessure.quote:Selectie PSV voor duel met FK Rostov:
Zoet, Pasveer, Jurjus; Isimat-Mirin, Moreno, Arias, Schwaab, Willems, Brenet, De Wijs; Pröpper, Hendrix, S. De Jong, Guardado, Lundqvist; L. De Jong, Narsingh, Jozefzoon, Zinchenko, Bergwijn, Pereiro.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:20 schreef hafcfan het volgende:
Dit boeit echt niemand. Laat Atleti-Bayern zien
Sorry Stijn. Had haast. Las je genots op bij Dortmund-Real wel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet nog speciaal in de laatste zin dat je Atlético - Bayern op de Duitse kunt kijken.
Dit is op hem wel van toepassing:quote:Op dinsdag 27 september 2016 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft hafcfan altijd zoveel praatjes voor een Heracles supporter? :S
Je hebt ook 2 aanvallende verdedigers (backs).. die moeten veel gaan lopen.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:49 schreef F.M.D. het volgende:
met 5 verdedigers spelen en dan ook nog met 2 verdedigend ingestelde middenvelders. laffe opstelling!
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:02 schreef KingRoland het volgende:
Wel mooi dat we allemaal gaan juichen voor PSV
Jij kijkt zeker Bayern.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:02 schreef KingRoland het volgende:
Wel mooi dat we allemaal gaan juichen voor PSV
Nee, sla ik over. Pot gaat nergens over in de groepsfase en het is alleen voor de koppositie. Ik juich voor de Nederlandse clubs vandaag.quote:
huh?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heeft PSV twee keepers op de bank zitten?
Zit er maar 1 Hansquote:Op woensdag 28 september 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor als de keeper en de reserve keeper geblesseerd raakt denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Het wedstrijdformulier wat de pers krijgt uitgereikt, lijkt mij onmogelijk een foutieve bron.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef Coco98 het volgende:
Stijn haalt weer eens een foutieve bron aan.
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wedstrijdformulier wat de pers krijgt uitgereikt, lijkt mij onmogelijk een foutieve bron.
Bedankt Pikquote:Op woensdag 28 september 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik sla deze wedstrijd over. Veel plezier jongens!
Lekker poepen.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik sla deze wedstrijd over. Veel plezier jongens!
Mogen ajacieden daar ook komen?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:33 schreef onlogisch het volgende:
Ik snap dat de psvers naar deze wedstrijd kijken maar ik mag toch hopen dat de voetballiefhebbers straks in het Atleti topic te vinden zijn
Goffedomme zin in.
geen 5, maar 3! - BMIquote:Op woensdag 28 september 2016 20:32 schreef Bolasie het volgende:
Wat zielig om met 5 verdedigers te spelen tegen Rostov.
quote:Op woensdag 28 september 2016 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mogen ajacieden daar ook komen?
De vraag is ga jij juichen voor PSV?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ik ga deze wedstrijd kijken. Ik mis immers geen wedstrijd van de enige titelconcurrent van Ajax.
Uiteraard.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De vraag is ga jij juichen voor PSV?
Als puber vond ik hem grappig in Ace Ventura.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:38 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Jim Carrey is nooit echt supergrappig geweest.
ik ookquote:Op woensdag 28 september 2016 20:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als puber vond ik hem grappig in Ace Ventura.
Dus eens met de stelling.
Tactische move van de eeuw.quote:
Welke bodyscrub gebruik je?quote:
Poeh, ik heb geen serieus geen idee.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Welke bodyscrub gebruik je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |