abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165595793
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:10 schreef Chewie het volgende:

[..]

volgens de Fox en CNN focus groepen is Clinton overduidelijk de winnaar, dus ja dat is wel een indicatie hoe de Amerikanen er naar kijken.

http://www.mediaite.com/t(...)-clinton-won-debate/
Compleet subjectieve website.
pi_165595795
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:10 schreef Justevo het volgende:
Heel eng hoe Clinton altijd dat vieze glimlachje op zet als ze kritiek krijgt, alsof ze totaal niet weet hoe ze zich moet gedragen.
Omdat ze schuldig is
  dinsdag 27 september 2016 @ 09:14:06 #203
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165595801
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:51 schreef Slaro het volgende:
Ik kan mij nog Republikeinse debatten heugen waar veel posters hier heel hard riepen hoe sterk Rubio, Kasnich, en/of/ Cruz waren en hoe slecht Trump. Volgens de Nederlandse manier van kijken zou Clinton met overmacht hebben gewonnen maar het zou nu toch wel duidelijk moeten zijn dat veel Amerikanen anders kijken. Ik durf niet te zeggen wie er heeft gewonnen en ook vraag ik mij af of de debatten uberhaupt een bepalende rol gaan spelen dit jaar of mensen gewoon kijken om Trump te zien ragen tegen Clinton in dit geval.
Niet mee eens.
Net als Rutte riep: pleur op.
En de Nederlanders dachten he he eindelijk eens een menselijke kant van Rutte.
En wat denk je? De schijnheilige politieke glibbers (w.o Pechtold) tuimelden over hem heen om te roepen hoe slecht dat wel niet was. Werkelijk? Is dat het nu tegenwoordig waar het om draait?
Datzelfde deed Clinton gisteren. Geen enkele vraag concreet beantwoorden en stijf als een afstervende kip staan te lachen. Geen greintje menselijkheid.
Trump is misschien gek maar hij durft wel de waarheid te zeggen.
pi_165595812
Het lijkt op een saai gelijkspel, geen grote verrassingen. CNN noemt Hillary de winnaar, Fox noemt Trump de winnaar en de rest zit er een beetje tussenin.
pi_165595838
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:13 schreef Justevo het volgende:

[..]

Compleet subjectieve website.
Het gaat dan ook niet om die website maar om de focus groepen van 2 grote nieuwszenders die weliswaar beide niet objectief zijn maar zeker niet aan 1 kant staan :)

Of vind je het niet veelzeggend dat zelfs de focus groep van de Republikeinse huiszender Clinton als winnaar aanwijst?

Of wil je dat eigenlijk liever helemaal niet weten?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2016 09:18:19 ]
pi_165595870
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:17 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet om die website maar om de focus groepen van 2 grote nieuwszenders die weliswaar beide niet objectief zijn maar zeker niet aan 1 kant staan :)

Of vind je het niet veelzeggend dat zelfs de focus groep van de Republikeinse huiszender Clinton als winnaar aanwijst?

Kwestie van niet willen horen inderdaad.
pi_165595898
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:17 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik neem niks wat op die website staat serieus. Kom maar met een fatsoenlijke link.
  dinsdag 27 september 2016 @ 09:29:21 #208
8369 speknek
Another day another slay
pi_165595986
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:14 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Niet mee eens.
Net als Rutte riep: pleur op.
En de Nederlanders dachten he he eindelijk eens een menselijke kant van Rutte.
En wat denk je? De schijnheilige politieke glibbers (w.o Pechtold) tuimelden over hem heen om te roepen hoe slecht dat wel niet was. Werkelijk? Is dat het nu tegenwoordig waar het om draait?
Datzelfde deed Clinton gisteren. Geen enkele vraag concreet beantwoorden en stijf als een afstervende kip staan te lachen. Geen greintje menselijkheid.
Trump is misschien gek maar hij durft wel de waarheid te zeggen.
De waarheid... welke waarheid heb je het dan over?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_165596042
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:15 schreef deNeger het volgende:
Het lijkt op een saai gelijkspel, geen grote verrassingen. CNN noemt Hillary de winnaar, Fox noemt Trump de winnaar en de rest zit er een beetje tussenin.
Hmm, ik heb niet kunnen kijken. Ik heb alleen een beetje google news gelezen en daar was het vaak in het nadeel van Trump. Maar dat is ook niet zo verrassend (HuffPo, Vox, NYT etc.).

De reacties in dit topic lijken ook redelijk neutraal. Eens zien of het later nog op youtube staat in zijn geheel.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165596051
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:22 schreef Justevo het volgende:

[..]

Ik neem niks wat op die website staat serieus. Kom maar met een fatsoenlijke link.
:') Niet willen zien dus, hoe schattig.

Ze linken daar gewoon naar de betreffende nieuwszenders en twitter van Frank Lutz

https://twitter.com/FrankLuntz/status/780598663978418176
pi_165596061
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:29 schreef speknek het volgende:

[..]

De waarheid... welke waarheid heb je het dan over?
The security aspect of cyber is very, very tough. And maybe, it's hardly doable. But I will say, we are not doing the job we should be doing. But that’s true throughout our whole governmental society. We have so many things that we have to do better, Lester. And certainly cyber is one of them.

?
:D

quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ze linken daar gewoon naar de betreffende nieuwszenders en twitter van Frank Lutz

Nou moet ik bekennen dat ik niet heel diep heb gegraven, maar het kijkt dat die Lutz dat basseert op een observatiegroep van 20 mensen wat je moeilijk kunt generaliseren...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_165596175
http://www.dailymail.co.u(...)ebate-landslide.html

Voor een overzicht van meer polls dan alleen CNN.
pi_165596197
Mag ik het bizar vinden dat Clinton met dr 30 jaar ervsring niet met het grootste gemak Trump aan kan?

Clinton is echt de minst geschikte kandidaat om tegenover Trump te zetten. Met veel pijn en moeite kan ze dr hoofd boven water houden, en dan heeft ze nog zowat alle MSM op haar hand.
pi_165596233
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 07:59 schreef L3gend het volgende:

[..]

Ja online polls, waar iedereen zoveel mag stemmen als die wilt en waar 4Chan en The_Donald oproepen om de uitslag te beinvloeden
Vergeet niet CTR. Een betaalde groep die online invloed uitoefent voor Clinton. Ongetwijfeld dat die vertegenwoordigd zijn in alle polls.
pi_165596369
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:47 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vergeet niet CTR. Een betaalde groep die online invloed uitoefent voor Clinton. Ongetwijfeld dat die vertegenwoordigd zijn in alle polls.
schattig, denken dat Trump zoiets niet heeft O+
pi_165596386
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

schattig, denken dat Trump zoiets niet heeft O+
Trump heeft de 200k+ memers op reddit die op zoveel mogelijk online polls stemmen.
Enige verschil: Correct the Record mensen krijgen ervoor betaald.
  dinsdag 27 september 2016 @ 10:00:15 #217
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_165596427
quote:
The security aspect of cyber is very, very tough. And maybe, it's hardly doable. But I will say, we are not doing the job we should be doing. But that’s true throughout our whole governmental society. We have so many things that we have to do better, Lester. And certainly cyber is one of them.
Kan die man dit niet gewoon in één zin vertellen wat ie nou bedoelt? En wat wil ie uberhaupt vertellen?

Despite fighting cybercrime is a difficult job, we should be doing a better job in all areas

Zoiets?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_165596483
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:00 schreef Falco het volgende:

[..]

Kan die man dit niet gewoon in één zin vertellen wat ie nou bedoelt? En wat wil ie uberhaupt vertellen?

Despite fighting cybercrime is a difficult job, we should be do a better job in all areas

Zoiets?
Have a field-day met deze!

quote:
DONALD TRUMP
I was against the war -- wait a minute, I was against the war in Iraq.

LESTER HOLT
The record shows otherwise.

DONALD TRUMP
The record shows that I am right. When I did an interview with Howard Stern, very likely first time anyone has asked me that, I said very lightly I don't know maybe who knows.

Essentially. I then did an interview with Neil Cavuto. We talked about the economy as more important. I then spoke to Sean Hannity which everyone refuses to call Sean Hannity. I had numerous conversation with Sean Hannity at Fox. And Sean Hannity said, and he called me the other day. And I spoke to him about it. He said you were totally against the war because he was for the war.

LESTER HOLT
Why is your judgment better than…

DONALD TRUMP
Excuse me -- that was before the war started. Sean Hannity said very strongly to me and other people -- he’s willing to say it but nobody wants to call him. I was against the war. He said you used to have fights with me cause Sean was in favor of the war. And I understand that side also-- not very much because we should never have been there -- but nobody called Sean Hannity. And then they did an article in a major magazine shortly after the war started. I think in ‘04. But they did an article which had me totally against the war in Iraq. And one of your compatriots said you know whether it was before or right after Trump was definitely -- because if you read this article there is no doubt. But if somebody and I’ll ask the press, if somebody would call up Sean Hannity, this was before the war started. He and I used to have arguments about the war. I said it's a terrible and a stupid thing. It’s going to destabilize the Middle East. And that is exactly what it has done.

LESTER HOLT
My reference was to what you said in 2002. My question was why is your judgment any different than Mrs.Clinton's?

DONALD TRUMP
Well, I have much better question judgment than she does. There’s no question about that. I also have a much better temperament that she has, you know? You know, I have a much better -- she spent -- let me tell you. She spent hundreds of millions of dollars on an advertising, you know they get Madison Avenue into a room, oh temperament, let’s go after that…. I think my strongest asset maybe by far is my temperament. I have a winning temperament.

I know how to win. She does not know how to win. The AFL-CIO - the other day behind the blue screen I don't know who you're talking to Secretary Clinton but you were totally out of control. I said, there is a person with a temperament that’s got a problem.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_165596542
quote:

[..]

Despite fighting cybercrime is a difficult job, we should be doing a better job in all areas

Zoiets?
Dat is bewust. In 1 zin antwoord geven komt niet goed over in een debat. Alsof je zo snel mogelijk weg moet.

Je kiest voor deze stijl waarin je niet alleen een antwoord geeft maar ook de tegenstander probeert te framen. De zinnen "could be better", en dat met "governmental" zijn dus steken naar het huidige beleid, waar zijn tegenstander onderdeel van uitmaakt.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_165596552
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Precies hetzelfde, het lukt je dus niet. Je hebt nare Hillary trekjes.

Jij houdt van ongefundeerde bronnen, alsjeblieft: Time 58% Trump, CBS 24 over 17 voor Trump, Fox 61% Trump, CNBC 51%. En ik kan nog wel even doorgaan.

Je weet zelf ook dat het helemaal niks betekent. Ga nu maar lekker ergens een boom knuffelen.
pi_165596574
quote:

[..]

Zoiets?
Ja maar het debat in de cyber is nu eenmaal very very tough. Vandaar
  dinsdag 27 september 2016 @ 10:11:09 #222
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165596579
Trump heeft verloren in de zin dat hij een kans heeft laten liggen om Clinton echt het vuur aan de schenen te leggen. Hij liet zich weer te snel uit de tent lokken en verloor na een half uur zijn focus. Clinton was gewoon Clinton inclusief de meest enge ingestuurde glimlach die ik ooit heb gezien.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_165596650
Wat was Trump slecht zeg :') Gedroeg zich als een grote imbeciel
pi_165596663
Hardop gelachen vannacht. Zelden iemand zo zien raaskallen. Het begint met een vraag over het gevoortecertificaat van Obama en eindigt met gelul over een club Trump waar ook zwarten welkom zijn en hoe trots die gek daar op is.

En zo ging het de hele tijd.

Jammer dat je van die Clinton ook niet bepaald vrolijk wordt. Anders was het een eitje geweest voor de Democraten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 27 september 2016 @ 10:18:55 #225
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165596694
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:44 schreef Refragmental het volgende:
Mag ik het bizar vinden dat Clinton met dr 30 jaar ervsring niet met het grootste gemak Trump aan kan?

Clinton is echt de minst geschikte kandidaat om tegenover Trump te zetten. Met veel pijn en moeite kan ze dr hoofd boven water houden, en dan heeft ze nog zowat alle MSM op haar hand.
Het is inderdaad niet eenvoudig om het debat aan te gaan met iemand die bij voorbaat zich in een underdog slachtofferrol plaatst en die zich verder niet aan feiten hoeft te houden.

Zeer ervaren kandidaten als Jeb Bush moesten daar tegen het onderspit delven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')