abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165595261
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:05 schreef Delibird het volgende:

[..]

Dat maakt de media ervan.
Ik kan het Trump ook niet kwaad nemen dat hij zo min mogelijk belasting betaald als mag. In plaats van daarover klagen is het misschien slimmer om dat soort loophopes te dichten.
Er zijn gewoon veel gevallen van belastingfraude en ontduiking. Dan mag je toch van een presidentskandidaat verwachten dat die daar niet geheimzinnig over gaat doen.
pi_165595267
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:05 schreef Delibird het volgende:

[..]

Dat maakt de media ervan.
Ik kan het Trump ook niet kwaad nemen dat hij zo min mogelijk belasting betaald als mag. In plaats van daarover klagen is het misschien slimmer om dat soort loophopes te dichten.
Ik denk dat de grootste vraag is in hoeverre hij heeft gelogen over zijn uitgaven. Hij heeft vaak geclaimed dat hij geld aan goede doelen geeft. De doelen waaraan hij gezegd gegeven te hebben zeggen voor het grootste deel dat ze nooit iets ontvangen hebben en zijn charity-organisatie heeft ook gebleken alleen geld te recycelen.

Zo weinig mogelijk belasting betalen is niet charmant en zal hem misschien iets kosten. Maar systematisch liegen over hoe een goed persoon je bent is vermoed ik iets problematischer.

edit: grootste probleem zou natuurlijk zijn als ie iets illegaals heeft gedaan...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_165595269
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:01 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Trump heeft nu toegezegd dat hij ze laat zien.
Heeft hij dat het afgelopen jaar niet vaker gedaan?
pi_165595280
Droeg Hillary een oortje ondanks het verbod?

http://m.imgur.com/PoMd5hb
  dinsdag 27 september 2016 @ 08:11:07 #180
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165595283
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:10 schreef Wyand het volgende:
[ afbeelding ]
Je plaatje doet het niet.
pi_165595288
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn gewoon veel gevallen van belastingfraude en ontduiking. Dan mag je toch van een presidentskandidaat verwachten dat die daar niet geheimzinnig over gaat doen.
Als die te vinden zijn in zijn belastingaangifte zal diegene die de audit uitvoert daar wil achterkomen, maar Trump is echt wel zo slim om alles legaal te houden. Uit de audits van andere jaren is ook niks gekomen.
pi_165595298
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:11 schreef Delibird het volgende:

[..]

Als die te vinden zijn in zijn belastingaangifte zal diegene die de audit uitvoert daar wil achterkomen, maar Trump is echt wel zo slim om alles legaal te houden. Uit de audits van andere jaren is ook niks gekomen.
In die context vraag ik me trouwens wel af wat hij bedoelde met die rare brag dat zijn advocaten hem aangeraden hebben zijn belasting niet vrij te geven. Ik bedoel welke positieve interpretatie kun je daar nou in godsnaam aan geven?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_165595303
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:08 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik denk dat de grootste vraag is in hoeverre hij heeft gelogen over zijn uitgaven. Hij heeft vaak geclaimed dat hij geld aan goede doelen geeft. De doelen waaraan hij gezegd gegeven te hebben zeggen voor het grootste deel dat ze nooit iets ontvangen hebben en zijn charity-organisatie heeft ook gebleken alleen geld te recycelen.

Zo weinig mogelijk belasting betalen is niet charmant en zal hem misschien iets kosten. Maar systematisch liegen over hoe een goed persoon je bent is vermoed ik iets problematischer.

edit: grootste probleem zou natuurlijk zijn als ie iets illegaals heeft gedaan...
Niet 'charmant', maar dat is een half miljoen vragen voor een speech ook niet bepaald. Lijkt me dus sterk dat er daarom mensen van Trump naar Clinton gaan...
pi_165595310
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:13 schreef Delibird het volgende:

[..]

Niet 'charmant', maar dat is een half miljoen vragen voor een speech ook niet bepaald. Lijkt me dus sterk dat er daarom mensen van Trump naar Clinton gaan...
Daarom ook de zin die daarop volgde :P
pi_165595339
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:15 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Zolang die aangifte niet openbaar is, blijft het speculeren. Waarom drukt het trump kamp die speculaties niet de kop in?
pi_165595342
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:15 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Als hij iets illegaals heeft gedaan zal dat niet in zijn belastingaangifte staan hè, dus dat lijkt me ervan los staan.
pi_165595351
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:20 schreef Broomer het volgende:

[..]

Zolang die aangifte niet openbaar is, blijft het speculeren. Waarom drukt het trump kamp die speculaties niet de kop in?
Omdat dan de nieuwe soundbait van de Clinton media is dat Trump bijna geen belasting betaalt!!111!
pi_165595355
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:10 schreef Wyand het volgende:
[ afbeelding ]

http://m.imgur.com/PoMd5hb
Eerst met je muis op de afbeelding gaan staan: Rechterknop indrukken en "adres van afbeelding kopiëren" selecteren. Daarna hier op dat groene vierkantje met boom drukken (aan de bovenkant van het invulscherm) en daar dat adres plakken.

pi_165595365
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:20 schreef Delibird het volgende:

[..]

Als hij iets illegaals heeft gedaan zal dat niet in zijn belastingaangifte staan hè, dus dat lijkt me ervan los staan.
Die er tussenin :D
Er zou uit kunnen blijken dat hij systematisch heeft gelogen over wat voor een persoon hij is, het imago van de rijke integere zakenpersoon die geld geeft aan doelen waar hij aan geeft ondermijnen en hem in plaats daarvan als een leugenaar met illusions of grandeur afschilderen. Gebaseerd op andere onthullingen zou dat niet heel verrassend zijn maar zeker wel negatief voor zijn imago kunnen zijn.
pi_165595385
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:21 schreef Delibird het volgende:

[..]

Omdat dan de nieuwe soundbait van de Clinton media is dat Trump bijna geen belasting betaalt!!111!
Die soundbites hebben ze al, van zijn eerdere tax returns.
pi_165595480
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  dinsdag 27 september 2016 @ 08:47:10 #192
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_165595555
quote:
Nooit gehoord van opinie?
pi_165595573
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:08 schreef oompaloompa het volgende:
Zo weinig mogelijk belasting betalen is niet charmant en zal hem misschien iets kosten.
Het belangrijkste probleem is belangenverstrengeling. Als blijkt dat hij bv veel schulden heeft bij Russische bedrijven dan kan dat natuurlijk veel invloed hebben op zijn presidentschap.
pi_165595599
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:47 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Nooit gehoord van opinie?
Opinie in kranten is normaliter van individuele journalisten/opinieschrijvers/coluministen/etc.., dit is de editorial board die hier de mening van de krant als geheel reflecteert. Ze doen het al jaren in Amerika en ik blijf het een vreemde praktijk vinden, transparant is het wel maar de journalistieke objectiviteit is wel verdwenen zo.

Overigens als ze Trump zouden endorsen (of Bernie) zou ik hetzelfde zeggen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_165595601
Ik kan mij nog Republikeinse debatten heugen waar veel posters hier heel hard riepen hoe sterk Rubio, Kasnich, en/of/ Cruz waren en hoe slecht Trump. Volgens de Nederlandse manier van kijken zou Clinton met overmacht hebben gewonnen maar het zou nu toch wel duidelijk moeten zijn dat veel Amerikanen anders kijken. Ik durf niet te zeggen wie er heeft gewonnen en ook vraag ik mij af of de debatten uberhaupt een bepalende rol gaan spelen dit jaar of mensen gewoon kijken om Trump te zien ragen tegen Clinton in dit geval.
pi_165595699
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:48 schreef kipknots het volgende:

[..]

Het belangrijkste probleem is belangenverstrengeling. Als blijkt dat hij bv veel schulden heeft bij Russische bedrijven dan kan dat natuurlijk veel invloed hebben op zijn presidentschap.
Ja goed punt, daar had ik nog niet bij stilgestaan.
pi_165595732
Trump _O_
  dinsdag 27 september 2016 @ 09:10:13 #198
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165595758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:48 schreef kipknots het volgende:

[..]

Leuke speculatie, hebben we niets aan.
Een belastingaangifte en audit over Trump, zijn inkomen en bedrijven is een behoorlijk klusje want hij heeft heel wat geldstromen overal lopen.
Als hij geaudit wordt dan is het ongelofelijk dom om die aangifte vrij te geven voor de audit klaar is
Daar zijn zelfs advocaten het over eens.
http://lawnewz.com/politi(...)-taxes-during-audit/
pi_165595766
Heel eng hoe Clinton altijd dat vieze glimlachje op zet als ze kritiek krijgt, alsof ze totaal niet weet hoe ze zich moet gedragen.
pi_165595768
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:51 schreef Slaro het volgende:
Ik kan mij nog Republikeinse debatten heugen waar veel posters hier heel hard riepen hoe sterk Rubio, Kasnich, en/of/ Cruz waren en hoe slecht Trump. Volgens de Nederlandse manier van kijken zou Clinton met overmacht hebben gewonnen maar het zou nu toch wel duidelijk moeten zijn dat veel Amerikanen anders kijken. Ik durf niet te zeggen wie er heeft gewonnen en ook vraag ik mij af of de debatten uberhaupt een bepalende rol gaan spelen dit jaar of mensen gewoon kijken om Trump te zien ragen tegen Clinton in dit geval.
volgens de Fox en CNN focus groepen is Clinton overduidelijk de winnaar, dus ja dat is wel een indicatie hoe de Amerikanen er naar kijken.

http://www.mediaite.com/t(...)-clinton-won-debate/

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2016 09:12:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')