Het viel mij anders op dat ik veel meer hoorde van Trump hoe hij de zaken wenst aan te pakken en geen drol van Clinton.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:35 schreef OMG het volgende:
Daarnaast beantwoordde hij de vragen ook niet. Zoals hoe hij banen terug zou halen, met dat gezwam over hoe bedrijven niet zouden moeten vertrekken.
Ik denk dat het juist goed is dat hij niet politiek correct is. Gewoon zichzelf zijn. En niet buigen. Heeft hem ver gebrachtquote:Op dinsdag 27 september 2016 13:49 schreef OMG het volgende:
Lijkt een beetje alsof je ze nu door elkaar haalt. Trump was die zwammende man. Hillary degene die nog een daadwerkelijk verhaaltje hield.
Niet politiek correct zijn betekent tegenwoordig vragen niet antwoorden, en vooral maar happen en het over jezelf hebben als je tegenstander iets over jou zegt?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:53 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist goed is dat hij niet politiek correct is. Gewoon zichzelf zijn. En niet buigen. Heeft hem ver gebracht
Heen en weer gaan ga ik niet doen. Hillary doet het zelfde. Super predator? LOLquote:Op dinsdag 27 september 2016 14:01 schreef OMG het volgende:
[..]
Niet politiek correct zijn betekent tegenwoordig vragen niet antwoorden, en vooral maar happen en het over jezelf hebben als je tegenstander iets over jou zegt?
Ok je wilt doorgaan. Wat heeft Hillary gedaan? Dat vraag ik mij af, kan het niet vinden?quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:07 schreef OMG het volgende:
Nou, daar had 'ie haar, hoor. Winst naar Trump! En een nieuwe definitie van politiek correct!
Een nietszeggend politiek zwamverhaal.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:49 schreef OMG het volgende:
Lijkt een beetje alsof je ze nu door elkaar haalt. Trump was die zwammende man. Hillary degene die nog een daadwerkelijk verhaaltje hield.
Meer inhoud dan snuiffie.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:14 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Een nietszeggend politiek zwamverhaal.
Ik blijf dat inderdaad bijzondere logica vinden. Het is een beetje alsof één van de topmensen van Lehman of GS mee zou doen en zou roepen: 'Ik heb jullie een financiële crisis aangesmeerd en ben daar mee weggekomen en er bovendien schatrijk van geworden, moet je nagaan wat ik met de economie kan doen!'.quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:59 schreef RM-rf het volgende:
Beste bewijs van de winst van Clinton is overigens de bijna paniekachtige verdedigings-retoriek die veel Trump aanhangers nu hebben...
Zelfs Trump zelf claimt dat het "aan een verkeerde microfoon zou liggen; die 'ze' hem gegeven hebben"
Ikzelf denk dat het aan uitspraken als "That's called business, by the way" als het over de gevolgen van de financiele crisis gaat die veel amerikanen voelen...
That's nogal een veelzeggende 'in your face'.
Dat is ook niet zo gek, dat zijn gezamenlijk bijna 70 electoral votes en bovendien zijn de resultaten daar niet onafhankelijk van die in de rest van het land.quote:Ik ben erg benieuwd naar de effecten op de polls, zelfs als dat mogeljk een tijdelijk effect is, dat lang niet altijd aanhoud tot de verkiezingen zelf, denk ik zeker dat Clinton een (tijdelijk) positief effect van twee tot drie procentpunten zal kunnen merken;
Effectief zal het vooral uitmaken hoe ze het zal doen in drie battlegroundstates, Florida, Ohio en Pennsylvania, daar zal dit jaar de beslissing gevelt worden, de kandidat die twee van drie states haalt, heeft volgens mij 90% kans de uiteindelijke winnaar te zijn
Wat ik alleen zeg is: Trump beantwoord vragen niet, maar Hillary ook niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:15 schreef OMG het volgende:
Waar heb je het nou weer over? Jij begint met het claimen over dat Trump niet politiek correct zou zijn op mijn vervolg post waarin ik stel dat hij vragen niet beantwoord. En nu krijg ik een filmpje van je. Wat heeft dat met Trump's gezwam of nier politiek correct zijn te maken? Of zijn z'n aanhangers net zo onsamenhangend als hijzelf?
Ok laat die inhoud eens horen.quote:
Bedankt voor delen!quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:20 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
In dat rechter gedeelte alle vragen nog eens op een rijtje....
Dat mag en is misschien ook slim, slimmer dan hij in de debates was.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:26 schreef L3gend het volgende:
Trump zelf vond dat Holt het geweldig deed en dat de vragen eerlijk waren
Dat zeg je heel goed, een verhaaltje. Maar of het ook enige inhoud had?quote:Op dinsdag 27 september 2016 13:49 schreef OMG het volgende:
Ik vind het heel zwak dat je naar de moderator wijst al je als je team verliest, je kan ook man zijn en accepteren dat je verloren hebt (wat Trump gelukkig goed deed trouwens)quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat mag en is misschien ook slim, slimmer dan hij in de debates was.
Ik vind toch dat de feiten anders uitwijzen. 15 vragen exclusief voor trump 2 voor clinton, daar kan je lang of kort over discusseren, dat feit staat als een huis.
En dan heeft die nog net niet over immigration en Mexico gehadquote:Op dinsdag 27 september 2016 14:30 schreef Monolith het volgende:
Kennelijk vroegen veel Spaanssprekenden zich tijdens het debat af hoe ze zich moesten registreren om te stemmen:
https://www.washingtonpos(...)-high-during-debate/
Dat is nou eenmaal het gevolg van fact free politics. Dan krijg je vragen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat mag en is misschien ook slim, slimmer dan hij in de debates was.
Ik vind toch dat de feiten anders uitwijzen. 15 vragen exclusief voor trump 2 voor clinton, daar kan je lang of kort over discusseren, dat feit staat als een huis.
Het had gewoon wat gebalanceerder gemogen, maar ik snap dat dat lastig is om toe te geven?quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal het gevolg van fact free politics. Dan krijg je vragen.
Nee hoor, maar Trump roept al weken allerlei dubieuze beweringen. Dan is het niet zo raar dat hij meer vragen krijgt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 14:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het had gewoon wat gebalanceerder gemogen, maar ik snap dat dat lastig is om toe te geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |