abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165605892
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:27 schreef skysherrif het volgende:
PpollingNumbers twitterde op dinsdag 27-09-2016 om 17:12:46 #National @GravisMarketing/@BreitbartNews (R) Poll, Who Won The Debate?:Clinton 48% (+5)Trump 43%https://t.co/w0DjYWTHyJ reageer retweet
Eerste niet online poll resultaat die ik langs zie komen
Ik had al eerder ppp gelinkt, ergens vandaag hier.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165606003
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik had al eerder ppp gelinkt, ergens vandaag hier.
http://www.publicpolicypo(...)DebatePoll_92616.pdf

Oja, je hebt gelijk.
pi_165606120
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:48 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat klopt zeker, maar dat is ook een beetje het verhaal dat hij graag wil verkopen, hij de redder die een wankelend amerika komt redden.. Alhoewel zijn statements over de shootings in chicago ook kloppen
Maar uiteindelijk is het gewoon cherrypicken in de data. Natuurlijk moet je als Law and order kandidaat net doen alsof het Sodom en Gomorra is en de criminaliteit de spuigaten uitloopt, maar de realiteit is dat de cijfers landelijk beduidend lager liggen dan toen Obama aantrad en al helemaal in vergelijking met de jaren '90. Dit jaar zie je een lichte toename en lokaal heb je altijd verschillen, maar het doembeeld is natuurlijk compleet bezijden de waarheid.
pi_165606503
Rudy is het ook wel een beetje kwijt:
http://www.politico.com/s(...)on-too-stupid-228789
pi_165606576
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:49 schreef OMG het volgende:
Lijkt een beetje alsof je ze nu door elkaar haalt. Trump was die zwammende man. Hillary degene die nog een daadwerkelijk verhaaltje hield.
Dat maakt waarschijnlijk niet uit, Clinton blijft een politicus van het type dat iedereen zat is. Trump hoeft niet zinnigs te zeggen. Hij hoeft alleen Clinton of al die andere republikeinse kandidaten belachelijk te maken. Ik blijf rbij dat Trump dit allemaal als een grote grap ziet. Als hij wint zit hij in het Witte Huis en als hij verliest gaat hij weer doen wat miljardairs doen om de dag door te komen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 27 september 2016 @ 18:32:13 #256
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165606612
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:29 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik blijf rbij dat Trump dit allemaal als een grote grap ziet. Als hij wint zit hij in het Witte Huis en als hij verliest gaat hij weer doen wat miljardairs doen om de dag door te komen.
Dat lijken mij sowieso de enige mogelijke opties voor hem, of hij dit nu serieus neemt of niet.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_165606648
Nog wel een aardig stuk over illegale migranten in de VS:
http://www.pewhispanic.or(...)s-steady-since-2009/
pi_165606845

quote:
54% of independents who watched the debate say that Clinton won, compared to 28% who say that Trump won.
pi_165606959
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:29 schreef vipergts het volgende:
Dat maakt waarschijnlijk niet uit, Clinton blijft een politicus van het type dat iedereen zat is. Trump hoeft niet zinnigs te zeggen.
Correct. Trump moet er vooral voor zorgen dat hij niet hele domme dingen doet. Hij moet op bepaalde terreinen wel iets beter worden voorbereid voor de volgende debatten. Hij heeft een interessante tell: op het moment dat hij zeker van zijn zaak is en hij goed voorbereid is dan beweegt hij zijn hand vertikaal op en neer met zijn duim uitstekend en zijn vingers wat gebogen, op het moment dat hij aan het stamelen is ("nukes", "cyber) dan beweegt hij zijn hand horizontaal op en neer. Let er de volgende keer maar eens op. Cenk Uygur viel het op, hij heeft gelijk. Tijdens het sterkste deel van het debat (NAFTA en wat hieraan vooraf ging) zag je hem dan ook de hele tijd zijn hand vertikaal bewegen, tijdens het zwakste deel (het laatste deel) het grootste deel van de tijd horizontaal.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_165607170
Misschien een beetje off-topic, maar ik zat net op de fiets te denken.

Veel mensen posten hier over of een moderator onafhankelijk is / niet biased is, maar het is onduidelijk wat er bedoeld wordt met onafhankelijk zijn.

Sommige reacties lijken te insinueren dat het om hoeveelheid moeilijke vragen gaat, Trump kreeg 5 moeilijke vragen en Hillary maar 1, dat is oneerlijk.

Maar het idee dat dezelfde hoeveelheid moeilijke vragen altijd eerlijk is, is natuurlijk ook niet waar. Wanneer kandidaat 1 1000 domme dingen zegt, en kandidaat 2 maar 4, is beiden 4 moeilijke vragen stellen ook niet eerlijk / representatief.

Kortom, wat is uberhaupt een eerlijke moderator? Welke proportie moeilijke vragen in een debat tov hoeveelheid uitspraken die moeilijke vragen oproepen publiekelijk is eerlijk?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_165607208
Ik zag een bij vlagen opgefokte boze hysterische man met een aantoonbaar leugenachtig verhaal en een vrouw die volledig in controle was met de juiste uitstraling en een degelijk verhaal.

Leuk dat de pers en polls er nog een nek-aan-nek-race van maken maar als dit een presidentschap van Trump wordt is de VS nog gekker dan ik dacht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_165607246
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag een bij vlagen opgefokte boze hysterische man met een aantoonbaar leugenachtig verhaal en een vrouw die volledig in controle was met de juiste uitstraling en een degelijk verhaal.

Leuk dat de pers en polls er nog een nek-aan-nek-race van maken maar als dit een presidentschap van Trump wordt is de VS nog gekker dan ik dacht
Hahahahaha
pi_165607247
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:02 schreef oompaloompa het volgende:

Veel mensen posten hier over of een moderator onafhankelijk is / niet biased is, maar het is onduidelijk wat er bedoeld wordt met onafhankelijk zijn.

Sommige reacties lijken te insinueren dat het om hoeveelheid moeilijke vragen gaat, Trump kreeg 5 moeilijke vragen en Hillary maar 1, dat is oneerlijk.

Maar het idee dat dezelfde hoeveelheid moeilijke vragen altijd eerlijk is, is natuurlijk ook niet waar. Wanneer kandidaat 1 1000 domme dingen zegt, en kandidaat 2 maar 4, is beiden 4 moeilijke vragen stellen ook niet eerlijk / representatief.

Kortom, wat is uberhaupt een eerlijke moderator? Welke proportie moeilijke vragen in een debat tov hoeveelheid uitspraken die moeilijke vragen oproepen publiekelijk is eerlijk?
Hier ben ik het zeker niet mee eens, het lukt iedereen die de campagne een beetje volgt om uit het hoofd wat kritische vragen te stellen aan Clinton... dat had die moderator ook kunnen doen. Het beeld dat er maar 4 opmerkelijke dingen zijn gebeurd in clintons race is ook niet echt waar, vind je wel?
pi_165607304

Dit een beetje, dat dit echt een vraag was en je andere zaken negeert.
pi_165607306
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:06 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hier ben ik het zeker niet mee eens, het lukt iedereen die de campagne een beetje volgt om uit het hoofd wat kritische vragen te stellen aan Clinton... dat had die moderator ook kunnen doen. Het beeld dat er maar 4 opmerkelijke dingen zijn gebeurd in clintons race is ook niet echt waar, vind je wel?
Dat was ook hypothetisch, de vraag is wat eerlijk is, eerlijke verdeling tussen kandidaten, proportioneel aan uitspraken, of iets anders?
De eerste twee hebben allebei issues waarin het niet moeilijk is situaties te bedenken waarin het principe duidelijk tot oneerlijke moderatie leidt, dus wat wel?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_165607339
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:02 schreef oompaloompa het volgende:

Bij iemand die aan de lopende band liegt staan de supporters van die kandidaat natuurlijk meteen klaar om van voorkeur te spreken als de moderator ook maar 1 keer die kandidaat aanwijst op iets. En het is de schuld van de mainstream media, altijd en zo.

Lester had wat mij betreft wat harder mogen modereren wat betreft het onderbreken of over de tijdslimiet gaan. Voor de rest viel het wel mee, en vond ik de vragenverhouding wel okay.

Bij het Commander-in-chief forum had ik het idee dat Hillary iets moeilijkere vragen kreeg en Trump wegkwam met wat onzin, zonder dat er op door gevraagd werd. Eindelijk werd er gisteravond eens op door gevraagd.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_165607386
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:11 schreef OMG het volgende:

[..]

Bij iemand die aan de lopende band liegt staan de supporters van die kandidaat natuurlijk meteen klaar om van voorkeur te spreken als de moderator ook maar 1 keer die kandidaat aanwijst op iets. En het is de schuld van de mainstream media, altijd en zo.

Lester had wat mij betreft wat harder mogen modereren wat betreft het onderbreken of over de tijdslimiet gaan. Voor de rest viel het wel mee, en vond ik de vragenverhouding wel okay.

Bij het Commander-in-chief forum had ik het idee dat Hillary iets moeilijkere vragen kreeg en Trump wegkwam met wat onzin, zonder dat er op door gevraagd werd. Eindelijk werd er gisteravond eens op door gevraagd.
Opmerkelijk ja, hoe mensen het commander forum niet eerlijk vonden met Matt lauer, maar hier was het vele doorvragen op Trump, itt Clinton, wel okay.
pi_165607514
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:03 schreef TheVulture het volgende:

De peilingen zijn uiteindelijk een indicatie van de verwachte uitslag. Ik zie in de peilingen nog vaak zo'n 20% third party / undecided votes. De vraag is of en zo ja hoe die eventueel gaan bewegen naar aanleiding van de debatten.

Wat betreft een presidentschap van Trump betreft is het vooral problematisch dat je weer een Republikein krijgt. Met minimaal één SC nominatie en met een beetje pech vervanging van drie liberale rechters kun je wel eens de meest conservatieve SC ooit krijgen, met Pence krijg je eventueel een rabiate conservatief die de doorslag kan gaan geven in de senaat en vanaf 2018 lijkt een Republikeinse meerderheid in zowel huis als senaat onvermijdelijk.
pi_165608370
Dat debat is echt hilarisch. Het begint heel netjes en na 15 minuten kunnen ze zich allebei niet meer inhouden en wordt het een grote chaos. :')
pi_165608463
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:45 schreef L3gend het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Ik snap niet dat niet 100% beweert dat Trump heeft verloren. En dat zeg ik als iemand die echt hoopt dat Clinton geen president wordt. Ik vond het superpijnlijk om naar te kijken en vond het superslap van Trump. Wat een afgang. Alsof hij 10 x in eigen doel had geschoten waarvoor echt alleen hij verantwoordelijk was en niemand anders. Wat een reeks blunders van de man waarvan ik dacht dat hij Hillary ging vernederen. Aan de kop van Hillary zag ik al dat ze wist dat ze het debat in de eerste 10 minuten gewonnen had. Ik hoop dat hij een comeback maakt, zo niet dan gaat hij helaas geen president worden en krijgen we een oorlog met rusland, een nieuwe bankencrisis, een sterker wordende IS, de verdere verzwakking van USA van binnenuit en weet ik veel wat voor chaos nog meer.
pi_165608505
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 18:34 schreef Monolith het volgende:
Nog wel een aardig stuk over illegale migranten in de VS:
http://www.pewhispanic.or(...)s-steady-since-2009/
Even objectief en zonder het over onze voorkeuren te hebben:
Viel het jou trouwens ook op dat Trump niet leek te weten wat hij met een stil publiek aan moest?
pi_165608535
De Nederlandse media was ook een stuk positiever over Trump / negatiever over Clinton dan de Amerikaanse voor zover ik het las / zag.
pi_165608542
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:53 schreef Nintex het volgende:
Dat debat is echt hilarisch. Het begint heel netjes en na 15 minuten kunnen ze zich allebei niet meer inhouden en wordt het een grote chaos. :')
Alleen Trump kon zich niet inhouden. Hillary deed het helaas beter.
pi_165608550
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:59 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Even objectief en zonder het over onze voorkeuren te hebben:
Viel het jou trouwens ook op dat Trump niet leek te weten wat hij met een stil publiek aan moest?
Geen idee, ik kijk geen debatten.
pi_165608575
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 20:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Geen idee, ik kijk geen debatten.
En dan zit je op een forum. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: