Nee als je van de Islam afwijkt en stopt. Wil je familie niks meer met je Te maken hebben en word je in Islam landen vervolgd of gedood.quote:Op zondag 25 september 2016 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er behandelingen voor dit soort aandoeningen?
Ik zou je gedachten toch even gaan overleggen met een professional, wellicht kan er nog het een en ander gedaan worden in een gesloten inrichting.quote:Op zondag 25 september 2016 12:12 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Nee als je van de Islam afwijkt en stopt. Wil je familie niks meer met je Te maken hebben en word je in Islam landen vervolgd of gedood.
De extremisten en vrouwenverkrachters zijn niet je broeders hoop ik.quote:Op zondag 25 september 2016 12:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
het lijkt me duidelijk dat TS meer haat in zich heeft dan al mijn broeders tezamen.
Dat zijn inderdaad mensen die de Islam misbruiken om hun eigen losbandigheden goed te praten.quote:Op zondag 25 september 2016 12:29 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
De extremisten en vrouwenverkrachters zijn niet je broeders hoop ik.
Oh Dan hoort het niet hij de Islam? En de onderdrukking van Anders gelocigen Dan?quote:Op zondag 25 september 2016 12:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad mensen die de Islam misbruiken om hun eigen losbandigheden goed te praten.
Als vredige moslim betaal ik ook gewoon belasting? En nee, verkrachters en mensen die zichzelf opblazen zijn geen moslims, maar criminelen.quote:Op zondag 25 september 2016 12:36 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Oh Dan hoort het niet hij de Islam? En de onderdrukking van Anders gelocigen Dan?
Ohja die moeten belasting betalen.
Je kan beide zijn. Ook de extremisten zijn moslims. Jij bepaalt jammer genoeg niet wie wel en geen moslim is. Christelijke en joodse criminelen zijn ook gewoon christeijk en joods.quote:Op zondag 25 september 2016 12:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als vredige moslim betaal ik ook gewoon belasting? En nee, verkrachters en mensen die zichzelf opblazen zijn geen moslims, maar criminelen.
Ik bedoel natuurlijk dat het binnen de Islam gewoonte is om Christenen deze keuze voor Te leggen: Bekeren tot Islam of blasting betalen.quote:Op zondag 25 september 2016 12:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als vredige moslim betaal ik ook gewoon belasting? En nee, verkrachters en mensen die zichzelf opblazen zijn geen moslims, maar criminelen.
Mooi hoe je eerst zegt wie moslims zijn om vervolgens belerend te prediken dat ie niet kan bepalen wie moslim is.quote:Op zondag 25 september 2016 13:02 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Je kan beide zijn. Ook de extremisten zijn moslims. Jij bepaalt jammer genoeg niet wie wel en geen moslim is. Christelijke en joodse criminelen zijn ook gewoon christeijk en joods.
Als je geen moslim bent is t niet haram nee.quote:Op zondag 25 september 2016 13:04 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat het binnen de Islam gewoonte is om Christenen deze keuze voor Te leggen: Bekeren tot Islam of blasting betalen.
Dus het is of moslim zijn. Of dood/belasting betalen?quote:Op zondag 25 september 2016 13:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je geen moslim bent is t niet haram nee.
Wat heeft de dood er mee te maken?quote:Op zondag 25 september 2016 13:08 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Dus het is of moslim zijn. Of dood/belasting betalen?
Ik zeg niet wie wel en niet moslim zijn. Ik zeg dat een crimineel zijn niet je religie uitsluit. Dat bepaal ik niet, dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 25 september 2016 13:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mooi hoe je eerst zegt wie moslims zijn om vervolgens belerend te prediken dat ie niet kan bepalen wie moslim is.
Genoten van deze comment, dank daarvoor.
Eerst noem je twee keer hetzelfde en vervolgens noem je iets wat beide nogmaals aanduidt + een hele groep erbij.quote:
of verhuizenquote:Op zondag 25 september 2016 13:08 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Dus het is of moslim zijn. Of dood/belasting betalen?
Ja maar niet om een religie die je aanhangt. Zouden wij eens moeten doen... jou belasting moeten betalen omdat je moslim bent. Snap je het punt? Dan zou je toch ook gaan janken?quote:Op zondag 25 september 2016 15:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
of verhuizen
Hier betaal je toch ook belasting
Nee dwaas. Aanhangers van andere religies belasting laten betalen omdat ze dan geloof aanhangen is racisme.quote:Op zondag 25 september 2016 15:12 schreef PSVCL het volgende:
Kan dit topic weg ?
Linkdump en een racistisch topic
je betaald dan een beschermingsbelasting van bijna niets.quote:Op zondag 25 september 2016 15:16 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Ja maar niet om een religie die je aanhangt. Zouden wij eens moeten doen... jou belasting moeten betalen omdat je moslim bent. Snap je het punt? Dan zou je toch ook gaan janken?
Aha, je zegt nu dus eigenlijk dat de Islam een sorrt maffiapraktijk is.quote:Op zondag 25 september 2016 15:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je betaald dan een beschermingsbelasting
Neequote:Op zondag 25 september 2016 15:31 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Aha, je zegt nu dus eigenlijk dat de Islam een sorrt maffiapraktijk is.
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 25 september 2016 15:12 schreef PSVCL het volgende:
Kan dit topic weg ?
whahahahaahquote:Op zondag 25 september 2016 15:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De islam is altijd een terechte klacht. Verwerpelijke militante ideologie.
het midden oosten en afrika wordt al eeuwen geteiserd door atheïstische joods en een christelijke terror en kolonisatie epidemiequote:Op zondag 25 september 2016 15:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Europa wordt geteisterd door moslimterrorisme en de islamitische verkrachtingsepidemie.
Ver van mijn bedshow. Overigens wordt het MO voornamelijk geteisterd moslimterreur. Soennieten en Sjiieten die elkaar al eeuwen proberen af te slachten.quote:Op zondag 25 september 2016 15:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het midden oosten en afrika wordt al eeuwen geteiserd door atheïstische joods en een christelijke terror en kolonisatie epidemie
quote:
Haha, meeste doden in het Midden-Oosten worden veroorzaakt door de islam.quote:Op zondag 25 september 2016 15:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het midden oosten en afrika wordt al eeuwen geteiserd door atheïstische joods en een christelijke terror en kolonisatie epidemie
Hier betaalt men belasting voor zaken als sociale voorzieningen, niet om niet door een bepaalde religie onderdrukt te worden.quote:Op zondag 25 september 2016 15:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
of verhuizen
Hier betaal je toch ook belasting
hier wordt je onderdrukt door de belastingdienst hahaquote:Op zondag 25 september 2016 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier betaalt men belasting voor zaken als sociale voorzieningen, niet om niet door een bepaalde religie onderdrukt te worden.
Boeit me niet, zodra het ook betekent dat vrouwen gesluierd rond moeten lopen, homoseksuelen worden geëxecuteerd en kerken gesloopt.quote:Op zondag 25 september 2016 22:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hier wordt je onderdrukt door de belastingdienst haha
Is beschermingsbelasting ,maar een paar procent en ook het enige wat je moet dokken, de rest is gratis.
quote:Op zondag 25 september 2016 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er behandelingen voor dit soort aandoeningen?
Ze hebben gelijk toch? Wat gaat een afvallige aan moslims vragen wat hij moet doen om afvallig te worden/zijnquote:Op zondag 25 september 2016 12:17 schreef NobodyKerz het volgende:
Dit topic is nogal achterlijk, maar het zorgde ervoor dat ik ging googlen op het verlaten van de islam. Kijk dit topic:
http://www.ummah.com/foru(...)to-stop-being-muslim
Die reacties man. Wat een achterlijke mongolen, lijkt net een sekte.
Dat doe je dan ook.quote:Op zondag 25 september 2016 22:44 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk toch? Wat gaat een afvallige aan moslims vragen wat hij moet doen om afvallig te worden/zijn![]()
Is alsof iemand hier op fok mensen gaat vragen wat hij/zij moet doen om zich te bekeren tot de Islam
Waar heb je het over?quote:Op zondag 25 september 2016 22:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Weer lekker wat doe-het-zelf paketten gescoord om te kunnen knallen?
Nee, ik bedoel dat je dat impliciet van iedereen vraagt.quote:
niet te veel zuipenquote:Op zondag 25 september 2016 22:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Weer lekker wat doe-het-zelf paketten gescoord om te kunnen knallen?
Hoe dan? Volgens mij ligt dat toch echt aan jezelf als jij je aangesproken voelt.quote:Op zondag 25 september 2016 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je dat impliciet van iedereen vraagt.
Op het moment dat je aangaf de democratie te verwerpen en het islamitisch recht te willen invoeren.quote:Op zondag 25 september 2016 22:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hoe dan? Volgens mij ligt dat toch echt aan jezelf als jij je aangesproken voelt.
Heb ik iets gemist gisteren?quote:Op zondag 25 september 2016 22:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Spiritus is nog boos over gisteren denk ik.
die man is 24-7 boos , op de boze booslims .quote:Op zondag 25 september 2016 22:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Spiritus is nog boos over gisteren denk ik.
Ik ben zelden boos.quote:Op zondag 25 september 2016 22:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
die man is 24-7 boos , op de boze booslims .
Ik mag toch mijn eigen opvattingen hebben? Of moet iedereen denken zoals jij?quote:Op zondag 25 september 2016 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op het moment dat je aangaf de democratie te verwerpen en het islamitisch recht te willen invoeren.
Ironisch; dat is precies wat jij wil gaan doen. Namelijk verplichten dat men zich schikt naar jouw idee over wat waarheid is, op straffe van of geldboetes, of erger.quote:Op zondag 25 september 2016 22:56 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik mag toch mijn eigen opvattingen hebben? Of moet iedereen denken zoals jij?
Jij oogt ook wel wat mad.quote:Op zondag 25 september 2016 22:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
die man is 24-7 boos , op de boze booslims .
je bent wel opvallend veel bezig met de Islam / Moslims, geldt trouwens voor meer PVVers hier op Fok.quote:
Het is heel simpel: van mij mag je moslim zijn zoveel je wil. Van jou dient iedereen uiteindelijk moslim te worden. Nogal een verschil.quote:Op zondag 25 september 2016 22:56 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik mag toch mijn eigen opvattingen hebben? Of moet iedereen denken zoals jij?
Dat verbaast je? Had je niet verwacht van een gematigde?quote:Op zondag 25 september 2016 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op het moment dat je aangaf de democratie te verwerpen en het islamitisch recht te willen invoeren.
Ik heb niets met de PVV. Niet alleen omdat het een neoliberale partij is, maar ook omdat de achterban een racistische is. Die gooien niet alleen radicale Marokkanen het land uit, maar alle Marokkanen.quote:Op zondag 25 september 2016 22:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je bent wel opvallend veel bezig met de Islam / Moslims, geldt eerr voor meer PVVers hier op Fok.
Ik heb haar nimmer als gematigde gezien.quote:Op zondag 25 september 2016 22:59 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat verbaast je? Had je niet verwacht van een gematigde?
Ik heb nog nooi PVV gestemd naar mijn weten.quote:Op zondag 25 september 2016 22:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je bent wel opvallend veel bezig met de Islam / Moslims, geldt trouwens voor meer PVVers hier op Fok.
Maar dat is ze wel. En daar lopen er tientallen miljoenen van los in Europa.quote:Op zondag 25 september 2016 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb haar nimmer als gematigde gezien.
Aangezien, zoals je weet, ik dierbare Marokkaanse vrienden heb die weinig tot niets met de Islam hebben, is PVV stemmen wel het laatste wat ik zou doen.quote:Op zondag 25 september 2016 23:01 schreef PSVCL het volgende:
Niemand stemt op de PVV als je ze moet geloven , ondertussen staan ze wel aan kop in de peilingen
Ok.quote:Op zondag 25 september 2016 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aangezien, zoals je weet, ik dierbare Marokkaanse vrienden heb die weinig tot niets met de Islam hebben, is PVV stemmen wel het laatste wat ik zou doen.
gematigde Islam bestaat niet.quote:Op zondag 25 september 2016 23:01 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Maar dat is ze wel. En daar lopen er tientallen miljoenen van los in Europa.
Och, ik zou daar best wel voor uit durven komen hoor, zeker op Fok!quote:Op zondag 25 september 2016 23:01 schreef PSVCL het volgende:
Niemand stemt op de PVV als je ze moet geloven , ondertussen staan ze wel aan kop in de peilingen
Zomaar een vraagje PSV: zou mijn vriendin eigenlijk VERPLICHT een hoofddoek moeten dragen als ze buiten komt?quote:
Ik vind het wel verhelderend.quote:Op zondag 25 september 2016 23:07 schreef Rezania het volgende:
Kansloos provocatietopic, kansloze TS en kansloos dat het open blijft.
Zijn jullie ook al bewapend voor de vrede?quote:
twitter:LanceSilver1 twitterde op vrijdag 23-09-2016 om 23:29:26Greek Border guards found 52 tons of weapons in 14 Conex containers disguised as "furniture" for Muslim immigrants https://t.co/GkZ0E54cAZ reageer retweet
Neequote:Op zondag 25 september 2016 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zomaar een vraagje PSV: zou mijn vriendin eigenlijk VERPLICHT een hoofddoek moeten dragen als ze buiten komt?
er is maar 1 Islamquote:Op zondag 25 september 2016 23:06 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Goed dat we dat weten, dan nogen we alle moslims als extremisten beschouwen.
Nee niks provoceren. Gewoon aan de kaak stellen. Aanslagen, criminelen, verkrachtingen. Dat is provoceren!quote:Op zondag 25 september 2016 23:07 schreef Rezania het volgende:
Kansloos provocatietopic, kansloze TS en kansloos dat het open blijft.
quote:Op zondag 25 september 2016 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ironisch; dat is precies wat jij wil gaan doen. Namelijk verplichten dat men zich schikt naar jouw idee over wat waarheid is, op straffe van of geldboetes, of erger.
Alleen al het feit dat, mocht je daar überhaupt de macht toe hebben, de beelden uit kerken zou slopen, zegt genoeg.
Mooi verhaal, maar zolang ik en anderen die wetgeving niet accepteren, is elke vorm van opleggen ervan dwang.quote:Op zondag 25 september 2016 23:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]Ik zie mezelf echt nooit dingen slopen. Zelfs al zou de wereld onderworpen zijn aan de Islamitische wetgeving.
Er is in de Islam geen dwang in geloof (hoe hard de haters dit ook beweren) en daar sluit ik mij ook volledig bij aan. Ik heb mijn opvattingen en sta altijd open voor discussies, andersom minder, want ik krijg vaker persoonlijke aanvallen dan een onderbouwing van de eigen standpunt.
Ik vind het wel merkwaardig hoe snel sommigen zich aangevallen voelen door mijn opvattingen.
En de geldboetes etc. waar jij het allemaal over hebt, je doet hiermee alsof de Islamitische wetgeving, de wet van de jungle is en dat ieder willekeurige moslim maar kan zeggen hoe die vorm wordt gegeven.
Die wetgeving staat zwart op wit, daar heb ik als leek niks over te zeggen. Niet ik stel die regels op, ze zijn grotendeels vanuit Islamitische bronnen (de koran, hadith etc.) opgesteld en in mindere mate vanuit eerdere geschriften (zoals Umar ibn khattab, 1 van de 1ste 4 moslimleiders) de straf voor overspel vanuit de torah bepaald heeft).
Je matties in Raqqa denken daar anders over.quote:Op zondag 25 september 2016 23:09 schreef girlygirl8 het volgende:
Er is in de Islam geen dwang in geloof (hoe hard de haters dit ook beweren) en daar sluit ik mij ook volledig bij aan.
Ik heb het meer over de helbedreigingen, achterlijke standpunten zoals "de islam is 100% waar, je kan geen moslim zijn als je twijfelt, iedereen wordt als moslim geboren. Allemaal leugens die getuigen van pure indoctrinatie en onwetendheid.quote:Op zondag 25 september 2016 22:44 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk toch? Wat gaat een afvallige aan moslims vragen wat hij moet doen om afvallig te worden/zijn![]()
Is alsof iemand hier op fok mensen gaat vragen wat hij/zij moet doen om zich te bekeren tot de Islam
quote:Op zondag 25 september 2016 23:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]Ik zie mezelf echt nooit dingen slopen. Zelfs al zou de wereld onderworpen zijn aan de Islamitische wetgeving en men afgodsbeelden gaat afbreken.
Er is in de Islam geen dwang in geloof (hoe hard de haters dit ook beweren) en daar sluit ik mij ook volledig bij aan. Ik heb mijn opvattingen en sta altijd open voor discussies, andersom minder, want ik krijg vaker persoonlijke aanvallen dan een onderbouwing van de eigen standpunt.
Ik vind het wel merkwaardig hoe snel sommigen zich aangevallen voelen door mijn opvattingen.
En de geldboetes etc. waar jij het allemaal over hebt, je doet hiermee alsof de Islamitische wetgeving, de wet van de jungle is en dat ieder willekeurige moslim maar kan zeggen hoe die vorm wordt gegeven.
Die wetgeving staat zwart op wit, daar heb ik als leek niks over te zeggen. Niet ik stel die regels op, ze zijn grotendeels vanuit Islamitische bronnen (de Koran, Hadith etc.) opgesteld en in mindere mate vanuit eerdere geschriften (zoals Umar ibn khattab, 1 van de 1ste 4 moslimleiders, de straf voor overspel vanuit de Torah bepaald heeft).
Geen dwang in geloof? Dit is geen domheid, nee dit is liegen. Ik ga de voorbeelden niet eens meer benoemen. Jij geeft nooit een regel kritiek op de Islam. Heel erg engquote:Op zondag 25 september 2016 23:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]Ik zie mezelf echt nooit dingen slopen. Zelfs al zou de wereld onderworpen zijn aan de Islamitische wetgeving en men afgodsbeelden gaat afbreken.
Die wetgeving staat zwart op wit, daar heb ik als leek niks over te zeggen. Niet ik stel die regels op, ze zijn grotendeels vanuit Islamitische bronnen (de Koran, Hadith etc.) opgesteld en in mindere mate vanuit eerdere geschriften (zoals Umar ibn khattab, 1 van de 1ste 4 moslimleiders, de straf voor overspel vanuit de Torah bepaald heeft).
Zo gaan dingen er nu eenmaal aan toe in de wereld. Als oorlogen worden gevochten en de ene land/macht neemt de andere over, dan gelden daar de wetten van de overwinnaar.quote:Op zondag 25 september 2016 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar zolang ik en anderen die wetgeving niet accepteren, is elke vorm van opleggen ervan dwang.
We zien hoe dat afloopt inderdaad, wanneer bepaalde mensen hun wil opleggen aan anderen.quote:Op zondag 25 september 2016 23:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Zo gaan dingen er nu eenmaal aan toe in de wereld. Als oorlogen worden gevochten en de ene land/macht neemt de andere over, dan gelden daar de wetten van de overwinnaar.
M.a.w., als puntje bij paaltje komt dienen niet-moslims zich naar JOUW waarheid te schikken, met sancties als gevolg wanneer ze dat niet doen.quote:Op zondag 25 september 2016 23:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Zo gaan dingen er nu eenmaal aan toe in de wereld. Als oorlogen worden gevochten en de ene land/macht neemt de andere over, dan gelden daar de wetten van de overwinnaar.
Jij wil dat er hier oorlog komt en dan de sharia invoeren.quote:Op zondag 25 september 2016 23:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat jullie moreel gezien een aantal honderd jaar achter lopen was al duidelijk. Fijn dat je het nog eens bevestigt.quote:Op zondag 25 september 2016 23:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
girlygirl is er tenminste open over. De rest volgt dezelfde islam maar liegt erover.quote:Op zondag 25 september 2016 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat ben jij een uitermate eng persoon.
Dus als de PVV wint - God verhoede - ga jij je daar naar schikken?quote:Op zondag 25 september 2016 23:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee precies, er is alleen de gewelddadige en intolerante islam. En jij het maar raar vinden dat steeds meer mensen de islam haten.quote:
Dit is ronduit schandalig. Wij maken toch ook geen wetten voor de vluchtelingen dat ze christen moeten worden. Je bent echt heel eng.quote:Op zondag 25 september 2016 23:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Bewijs dan dat ik lieg? Kom met 1 ding (en niet die anti-Islam websites die koranteksten plaatsen en daar een eigen draai aangeven) tegelijk.quote:Op zondag 25 september 2016 23:13 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Geen dwang in geloof? Dit is geen domheid, nee dit is liegen. Ik ga de voorbeelden niet eens meer benoemen. Jij geeft nooit een regel kritiek op de Islam. Heel erg eng
Waarom lieg je?quote:Op zondag 25 september 2016 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee precies, er is alleen de gewelddadige en intolerante islam. En jij het maar raar vinden dat steeds meer mensen de islam haten.
Dwang? Heel simpel, Girly... Mag ik binnen die wet die jij wil beelden in mijn kerk hebben staan ja of nee?quote:Op zondag 25 september 2016 23:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Bewijs dan dat ik lieg? Kom met 1 ding (en niet die anti-Islam websites die koranteksten plaatsen en daar een eigen draai aangeven) tegelijk.
Ik heb geen kritiek op mijn geloof omdat ik ervan overtuigd ben dat het afkomstig is van God. Waarom zou ik kritiek moeten hebben op degene die mij en de rest van de wereld geschapen heeft. Dat zou arrogant zijn.
Dit betekend trouwens niet dat ik nooit vragen heb, echter wanneer ik die heb dan zoek ik die uit ipv mij af te geven op God/Islam.
Moslims mogen elkaar niet blindelings volgen op hun woorden. De gemiddelde praktiserende moslim vraagt om daliel (; bewijs) als een andere moslim een uitspraak doet over het geloof dat hij/zij nooit gehoord heeft.
Dat heb ik niet bepaald hoor. Dat is door God bepaald in de koran.quote:Op zondag 25 september 2016 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
M.a.w., als puntje bij paaltje komt dienen niet-moslims zich naar JOUW waarheid te schikken, met sancties als gevolg wanneer ze dat niet doen.
Wat ben jij een uitermate eng persoon.
Websites die schrijven over de fantastische situatie in islamitische landen als anti-Islam bestempelenquote:Op zondag 25 september 2016 23:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom lieg je?
Ben jij ook een zogenaamde Islamdeskunige die zijn info haalt van anti Islam websites en via de media?
Dat er mensen zijn die de Islam haten is niks nieuw en al "voorspeld" door de profeet.
Ik snap dat in jouw visie ik niet in God geloof, maar ik weet dat ik dat wel doe.quote:Op zondag 25 september 2016 23:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet bepaald hoor. Dat is door God bepaald in de koran.
Ik verkondig slechts, maar schijnbaar is het verkondigen van het woord van God meteen iets waar mensen zich door aangevallen voelen. Blijf dat bijzonder vinden voor mensen die menen niet in God te geloven.
Nee hoor.quote:Op zondag 25 september 2016 23:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij wil dat er hier oorlog komt en dan de sharia invoeren.![]()
Dat gaan we dus even niet doen, inshallah.
er is wel dwang in het geloof. je kunt de aya lakum dinukum waliyadin niet uit z'n verband trekken en een algemene stelregel maken. geen enkele geleerde van aswj zal het met jou eens zijn over deze uitspraak. een voorbeeld van dwang in islam: je moet moslim zijn om in paradijs te komen; je moet 5x per dag op tijd bidden om in paradijs te komen; je moet moslim blijven om je recht op leven te behoudenquote:Op zondag 25 september 2016 23:09 schreef girlygirl8 het volgende:
zelfde als ieder andere wetgevingquote:Op zondag 25 september 2016 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar zolang ik en anderen die wetgeving niet accepteren, is elke vorm van opleggen ervan dwang.
Erg goedkoop. Als in de Koran had gestaan dat je iedere man in de bek zou moeten zeiken zou je dat dus zonder aarzelen doen?quote:Op zondag 25 september 2016 23:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet bepaald hoor. Dat is door God bepaald in de koran.
Ik verkondig slechts, maar schijnbaar is het verkondigen van het woord van God meteen iets waar mensen zich door aangevallen voelen. Blijf dat bijzonder vinden voor mensen die menen niet in God te geloven.
de situatie in die landen is geen Islam.quote:Op zondag 25 september 2016 23:27 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Websites die schrijven over de fantastische situatie in islamitische landen als anti-Islam bestempelen
Voor zoveel sneuheid bestaan nog geen woorden.
Racisme? Lmaoquote:Op zondag 25 september 2016 15:12 schreef PSVCL het volgende:
Kan dit topic weg ?
Amerika voert al sinds haar bestaan oorlog.quote:Op zondag 25 september 2016 23:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat wil ik totaal niet (wie wil er nu oorlog? behalve dan psychopaten), daarentegen willen Trump, Geert Wilders & co dat wel.
Oh nee, de Taliban, IS en Boko Haram hebben niets met de islam te maken. Dat was ik even vergeten.quote:Op zondag 25 september 2016 23:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
de situatie in die landen is geen Islam.
Het boek van God (de Koran) is de bron van de Islam,en de sunnah van de profeet vzmh
in islam is het verplicht om (ik meen) 1x per jaar khuruj fisabilillah uit te voeren. dat is het erop uit trekken met wapens om gebieden te veroveren. o.a fatwa shaikh bin uthaimin hierover, terug te vinden in zijn sharh van riyadus salihin (of arba3in an nawawi, weet even niet zeker)quote:Op zondag 25 september 2016 23:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat wil ik totaal niet (wie wil er nu oorlog? behalve dan psychopaten), daarentegen willen Trump, Geert Wilders & co dat wel.
Lol doe niet schijnheilig. Zo heeft Israël toch land veroverd (en de westerse wereld Amerika, Canada en Australië om een paar voorbeelden te noemen)?quote:Op zondag 25 september 2016 23:15 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat jullie moreel gezien een aantal honderd jaar achter lopen was al duidelijk. Fijn dat je het nog eens bevestigt.
Jezus is een profeet die tot God in de hemel bad.quote:Op zondag 25 september 2016 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jezus Christus is mijn God, en weet je wat Hij zei over mensen die niet in Hem willen geloven?
"Maar als jullie ergens niet welkom zijn en de mensen niet naar jullie willen luisteren, moet je daar weggaan en het stof van je voeten schudden ten teken dat je niets meer met hen te maken wilt hebben" (Marcus 6,11).
Geen dwang? Dát is geen dwang. Leven en laten leven.
Volgens jouw logica dient men zich dus te schikken naar de wet van de overwinnaar, in dit geval al die landen die je noemt.quote:Op zondag 25 september 2016 23:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lol doe niet schijnheilig. Zo heeft Israël toch land veroverd (en de westerse wereld Amerika, Canada en Australië om een paar voorbeelden te noemen)?
Jezus is God.quote:Op zondag 25 september 2016 23:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jezus is een profeet die tot God in de hemel bad.
Excuses dan. De meeste fokleden die op mij haterig reageren zijn atheïst, vandaar dat ik dacht dat jij dat was.quote:Op zondag 25 september 2016 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik snap dat in jouw visie ik niet in God geloof, maar ik weet dat ik dat wel doe.
Jij en girly zijn van kinds af aan zo gebrainwashd dat jullie iedere vorm van kritiek bij voorbaat al afdoen als leugens. Jullie leven in je eigen parallelle universum waar louter en alleen de waarheid geldt zoals dat geschreven staat in een of ander eeuwenoud geschrift.quote:Op zondag 25 september 2016 23:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom lieg je?
Ben jij ook een zogenaamde Islamdeskunige die zijn info haalt van anti Islam websites en via de media?
Dat er mensen zijn die de Islam haten is niks nieuw en al "voorspeld" door de profeet.
Ik belijd dat Jezus Christus de Heer en God is.quote:Op zondag 25 september 2016 23:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Excuses dan. De meeste fokleden die op mij haterig reageren zijn atheïst, vandaar dat ik dacht dat jij dat was.
quote:Op zondag 25 september 2016 23:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jezus is een profeet die tot God in de hemel bad.
Jezus bad in Zijn vleselijke gedaante als Zoon tot de Vader.quote:
raar dat het nergens in het oude testament voorkomt.quote:Op zondag 25 september 2016 23:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Christelijke trinity is een beetje complex
Abraham zag drie engelen maar aanbad er één.quote:Op zondag 25 september 2016 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
raar dat het nergens in het oude testament voorkomt.
Het oude testament is geschreven voor Christus... hoe zou het gedeelte van "de zoon" dan beschreven zijn als die er nog niet was?quote:Op zondag 25 september 2016 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
raar dat het nergens in het oude testament voorkomt.
Niemand hoeft zich nergens aan de schikken, uiteindelijk bepaald iedereen voor zichzelf of ze zich onderwerpen ofniet ( (vandaar de over en weer oorlogen sinds dag 1 van de menselijke geschiedenis).quote:Op zondag 25 september 2016 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Volgens jouw logica dient men zich dus te schikken naar de wet van de overwinnaar, in dit geval al die landen die je noemt.
quote:
Ow laat maar, trek mijn woorden terug.quote:Op zondag 25 september 2016 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik belijd dat Jezus Christus de Heer en God is.
Kennelijk niet, aangezien ik de beelden niet uit de kerk wil halen, maar jij, zodra je de kans krijgt, wel.quote:Op zondag 25 september 2016 23:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Niemand hoeft zich nergens aan de schikken, uiteindelijk bepaald iedereen voor zichzelf of ze zich onderwerpen ofniet ( (vandaar de over en weer oorlogen sinds dag 1 van de menselijke geschiedenis).
Mijn inziens is de Goddelijke wetgeving de beste, jij mag anders vinden.
Daar lig ik niet wakker van.quote:Op zondag 25 september 2016 23:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ow laat maar, trek mijn woorden terug.
In de Islam worden mensen die deelgenoten toekennen aan God niet erkend alszijnde gelovig.
Hahaha dus Christenen zijn niet gelovig volgens jou? Wat ben jij ziek in je hoofd zeg. Zit nul vrouwelijkheid in maar slechts pure haat.quote:Op zondag 25 september 2016 23:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
[..]
In de Islam worden mensen die deelgenoten toekennen aan God niet erkend alszijnde gelovig.
Jij en andere anti-religie fokkers zijn van kinds af aan zo gebrainwashd dat jullie iedere vorm van kritiek bij voorbaat al afdoen als leugens. Jullie leven in je eigen parallelle universum waar louter en alleen de waarheid geldt zoals dat beweerd wordt in films, series, door presentatoren etc. in de westerse media.quote:Op zondag 25 september 2016 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij en girly zijn van kinds af aan zo gebrainwashd dat jullie iedere vorm van kritiek bij voorbaat al afdoen als leugens. Jullie leven in je eigen parallelle universum waar louter en alleen de waarheid geldt zoals dat geschreven staat in een of ander eeuwenoud geschrift.
Dat hoef je niet Te doen. Gelukkig kan ik als Christen iedereen die vrijheid volledig gunnen en respecteren. Ipv moeten dwingen christelijk Te wordenquote:Op zondag 25 september 2016 23:40 schreef GhpH het volgende:
Wacht eens... sinds wanneer ben ik de Christelijke God aan het verdedigen? O.o
quote:Op zondag 25 september 2016 23:42 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Hahaha dus Christenen zijn niet gelovig volgens jou? Wat ben jij ziek in je hoofd zeg. Zit nul vrouwelijkheid in maar slechts pure haat.
Meen je dit?quote:Op zondag 25 september 2016 23:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
[..]
Volgens de Islam zijn christenen die jezus vergoddelijken; mushrikien. Een stuk erger dan een agnost bv.quote:Op zondag 25 september 2016 23:42 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Hahaha dus Christenen zijn niet gelovig volgens jou? Wat ben jij ziek in je hoofd zeg. Zit nul vrouwelijkheid in maar slechts pure haat.
Van mijn part noem je me een paard.quote:Op zondag 25 september 2016 23:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Volgens de Islam zijn christenen die jezus vergoddelijken; mushrikien. Een stuk erger dan een agnost bv.
Heb ik dus niet bepaald hoor!
Zie hier wat een haat er in de Islam zit. Haat en verderf. Woestijn.quote:Op zondag 25 september 2016 23:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Volgens de Islam zijn christenen die jezus vergoddelijken; mushrikien. Een stuk erger dan een agnost bv.
Heb ik dus niet bepaald hoor!
Wel mooi dat ze zelf toegeeft hoe vol haat en frustratie ze zit. Schud me weer wakker met de intenties van de moslims. Zodra ze macht hebben gaan ze ALS beesten tekeer.quote:Op zondag 25 september 2016 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van mijn part noem je me een paard.
Leven en laten leven is sowieso niet echt je ding.
Geen brainwash. De atheist wordt geleerd niet iets te geloven tenzij er iets bewezen kan worden. Bij religie is dit nooit het geval.quote:Op zondag 25 september 2016 23:42 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Jij en andere anti-religie fokkers zijn van kinds af aan zo gebrainwashd dat jullie iedere vorm van kritiek bij voorbaat al afdoen als leugens. Jullie leven in je eigen parallelle universum waar louter en alleen de waarheid geldt zoals dat beweerd wordt in films, series, door presentatoren etc. in de westerse media.
Btw, dit is ook nog eens meer doeltreffende brainwashing. Omdat het (die spottende opmerkingen over God en gelovigen) in je onbewuste binnensluipt zonder dat je het dus beseft.
dat persoontje heeft niks te bieden dan nul zelfreflectie en indoctrinatie... verspil je tijd niet.quote:Op zondag 25 september 2016 23:49 schreef GhpH het volgende:
Ik sta open voor wat je te bieden hebt, alleen waarschuw ik dat ik verre van kritiekloos ben.
quote:Op zondag 25 september 2016 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van mijn part noem je me een paard.
Leven en laten leven is sowieso niet echt je ding.
quote:Op zondag 25 september 2016 23:47 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Zie hier wat een haat er in de Islam zit. Haat en verderf. Woestijn.
quote:“Verily, whosoever sets up partners (in worship) with Allaah, then Allaah has forbidden Paradise to him, and the Fire will be his abode. And for the Zaalimoon (polytheists and wrongdoers) there are no helpers”
[al-Maa'idah 5:72]
Waar zie jij hier racisme?quote:Op zondag 25 september 2016 23:54 schreef SecretPret het volgende:
Hoe racistisch wil je wezen
Slotje pls
Zo hilarisch vind je dat niet... en trouwens, Jezus werd hierboven net bespot... zou jij dan niet weggaan?quote:Op zondag 25 september 2016 23:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
[..]Hilarisch hoe persoonlijk jullie tekeer om de woorden van God in de koran.
Ik ben echt niet aan het haten hoor, totaal niet, ik zeg slechts waar Islam voor staat:
[..]
oh wat faal je toch hardquote:Op zondag 25 september 2016 23:42 schreef girlygirl8 het volgende:
Jij en andere anti-religie fokkers zijn van kinds af aan zo gebrainwashd dat jullie iedere vorm van kritiek bij voorbaat al afdoen als leugens
Je luistert teveel naar de PVV.quote:Op zondag 25 september 2016 23:49 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze zelf toegeeft hoe vol haat en frustratie ze zit. Schud me weer wakker met de intenties van de moslims. Zodra ze macht hebben gaan ze ALS beesten tekeer.
Wat ben jij kansloos. Gek he dat je geen stage kan vinden engerd.quote:Op zondag 25 september 2016 23:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
[..]Hilarisch hoe persoonlijk jullie tekeer om de woorden van God in de koran.
Ik ben echt niet aan het haten hoor, totaal niet, ik zeg slechts waar Islam voor staat:
[..]
Waar? (even lezen)quote:Op zondag 25 september 2016 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo hilarisch vind je dat niet... en trouwens, Jezus werd hierboven net bespot... zou jij dan niet weggaan?
Goh, en jij kunt geen stagepleg Dan wel fatsoenlijke baan krijgen. Verassend zeg, GA zo door!quote:
'De' atheist wordt van alles geleerd (als je toch generaliseert). Het blijft niet bij Darwin materiaal, er zijn ondertussen heel wat atheisten die het als levensmissie hebben om op religie te haten (zie de talloze anti-religie youtubekanalen bv). Door de emotie (lees; haat) gevoedt ipv de ratio. Die zijn derhalve bias.quote:Op zondag 25 september 2016 23:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Geen brainwash. De atheist wordt geleerd niet iets te geloven tenzij er iets bewezen kan worden. Bij religie is dit nooit het geval.
Ik heb gepraat met christenen, moslims, joden, buddhisten, sikhs, Hindus, Noors paganisten en zelfs een paar die nog geloofde in het griekse en romeinse pantheon. Volgensmij moet ik nog wat hierogliefen uitwisselen met Egyptenaren en dan is mijn waslijst aardig vol.
In ieder geval vond ik geen enkele van hen overtuigend. Ze zetten alles in op hun geloof en proberen achter elk ding een mirakel van hun eigen god te zien.
Een hosti die zogezegd zou bloeden, faith healing, voorspellingen en whatnot. Iedere religie heeft ze wel maar stuk voor stuk zijn ze ofwel gemakkelijk te ontkrachten ofwel niet toe te wijzen aan god in de directe zin.
Ik sta open voor wat je te bieden hebt, alleen waarschuw ik dat ik verre van kritiekloos ben.
Jij ging toch FOK! verlaten?quote:Op zondag 25 september 2016 23:54 schreef SecretPret het volgende:
Hoe racistisch wil je wezen
Slotje pls
ben je trouwens een blank bekeerlingetje? je zegt de hele tijd God ipv Allah, terwijl dit vanwege het Arabisch als officiele taal vd islam wel hoort...quote:Op zondag 25 september 2016 23:59 schreef girlygirl8 het volgende:
Je luistert teveel naar de PVV.
De enigen die hier vol haat en frustratie zitten, zijn degenen die wekelijks topics openen en niet enkel Islam (dat was het slappe excuus van de PVV eerst), maar moslims in het algemeen demoniseren. Bij God zal jouw soort zeker nog verantwoording moeten afleggen en boeten voor het demoniseren moslims in het algemeen.
Heb ik een topic over stage zoeken geopend soms?quote:Op maandag 26 september 2016 00:07 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Goh, en jij kunt geen stagepleg Dan wel fatsoenlijke baan krijgen. Verassend zeg, GA zo door!
Je wil niet weten hoeveel moeite ik gestoken heb in een teken van eenderwelke god te krijgen.quote:Op maandag 26 september 2016 00:07 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
'De' atheist wordt van alles geleerd (als je toch generaliseert). Het blijft niet bij Darwin materiaal, er zijn ondertussen heel wat atheisten die het als levensmissie hebben om op religie te haten (zie de talloze anti-religie youtubekanalen bv). Door de emotie (lees; haat) gevoedt ipv de ratio. Die zijn derhalve bias.
Daarnaast is er ook trend om jezelf atheist te noemen om meer intellectueel over te komen. Dus meeloperij.
Ik kan jou niet bekeren, die leiding krijg je van God of die krijg je niet.
Je kan wel zelf een eerste stap zetten door de koran te lezen en - ondanks je ongeloof - een smeekbede/schietgebedje doen waarin je God vraagt om een teken.
Hahahahahahquote:Op maandag 26 september 2016 00:10 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
ben je trouwens een blank bekeerlingetje? je zegt de hele tijd God ipv Allah, terwijl dit vanwege het Arabisch als officiele taal vd islam wel hoort...
een gebrek aan liefde van je bijstandsouders dat je nu maar zoekt bij een slecht Nederlands sprekende kansparel waardoor je je gedwongen voelt zijn idiote religie over te nemen...
ga ik door voor de Miele?
quote:
quote:Ik zit nu in de afkick fase
Islam is niet alleen maar kennis tot je nemen, maar vooral die kennis internaliseren en ernaar handelen. Pas wanneer je het geloof praktiseert (in alle oprechtheid), ga je het ervaren voor wat het is.quote:Op maandag 26 september 2016 00:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel moeite ik gestoken heb in een teken van eenderwelke god te krijgen.
Ik zou bijna mn struik in de hens zetten en mn zoon doden.
Als je niet beter weet (maagd bent), dan is een keuring overbodig.quote:Op maandag 26 september 2016 00:19 schreef GhpH het volgende:
Sowieso... bijna alle religies verbieden sex vor het huwelijk... vlees dient gekeurd te worden!
De groter groeiende afkeer jegens de islam is het gevolg van dat steeds meer mensen beginnen in te zien dat de islam niet enkel een onschuldige religie is maar in werkelijkheid een ideologie met als doel alle andersdenkenden te onderwerpen.quote:Op zondag 25 september 2016 23:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je luistert teveel naar de PVV.
De enigen die hier vol haat en frustratie zitten, zijn degenen die wekelijks topics openen en niet enkel Islam (dat was het slappe excuus van de PVV eerst), maar moslims in het algemeen demoniseren. Bij God zal jouw soort zeker nog verantwoording moeten afleggen en boeten voor het demoniseren moslims in het algemeen.
Dus dit. Klaar.quote:Op maandag 26 september 2016 00:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De groter groeiende afkeer jegens de islam is het gevolg van dat steeds meer mensen beginnen in te zien dat de islam niet enkel een onschuldige religie is maar in werkelijkheid een ideologie met als doel alle andersdenkenden te onderwerpen.
Mensen zien de ene na de andere aanslag gepleegd worden door moslims. Europa wordt geteisterd door moslimterrorisme. Die moslimterroristen baseren hun daden op de haatzaaiende passages uit de koran. In het MO zien we de gruwelijkheden van IS, wiens daden ook allemaal te herleiden zijn naar de koran. Alles wat IS doet staat letterlijk beschreven in de koran.
Steeds meer mensen beginnen in te zien dat de islam uiteindelijk alleen maar dood en verderf veroorzaakt maar gelukkig ontstaat er ook steeds meer weerstand tegen de aanwezigheid van die islam.
waarom gebruik je woorden als 'ratio' en 'gebrainwashed' terwijl uit al je comments blijkt dat je deze woorden niet snapt.quote:Op maandag 26 september 2016 00:07 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
'De' atheist wordt van alles geleerd (als je toch generaliseert). Het blijft niet bij Darwin materiaal, er zijn ondertussen heel wat atheisten die het als levensmissie hebben om op religie te haten (zie de talloze anti-religie youtubekanalen bv). Door de emotie (lees; haat) gevoedt ipv de ratio. Die zijn derhalve bias.
Daarnaast is er ook trend om jezelf atheist te noemen om meer intellectueel over te komen. Dus meeloperij.
Ik kan jou niet bekeren, die leiding krijg je van God of die krijg je niet.
Je kan wel zelf een eerste stap zetten door de koran te lezen en - ondanks je ongeloof - een smeekbede/schietgebedje doen waarin je God vraagt om een teken.
en als niet-maagd, heeft de Islam ook dingen die je kunt doen om de drang ernaar te verminderen of op de toegestane wijze te kanaliseren (door te trouwen of te vasten bv).quote:Op maandag 26 september 2016 00:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Als je niet beter weet (maagd bent), dan is een keuring overbodig.
De waardigheid van de mens is heel belangrijk in de Islam, daarin past vleeskeuring (zoals dat tegenwoordig bij de vrouw door de man massaal wordt gedaan) niet bij.
en belangrijker nog dan het terrorisme, dat zogenaamd gematigde islam atijd een voedingsbodem blijft vormen voor terreur, en zogenaamd gematigde moslims gewoon teveel enge opvattingen delen met deze terroristen waardoor ze op den duur, los van allerlei aanslagen, simpelweg een politiek gevaar worden voor een seculier, democratisch land.quote:Op maandag 26 september 2016 00:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De groter groeiende afkeer jegens de islam is het gevolg van dat steeds meer mensen beginnen in te zien dat de islam niet enkel een onschuldige religie is maar in werkelijkheid een ideologie met als doel alle andersdenkenden te onderwerpen.
Mensen zien de ene na de andere aanslag gepleegd worden door moslims. Europa wordt geteisterd door moslimterrorisme. Die moslimterroristen baseren hun daden op de haatzaaiende passages uit de koran. In het MO zien we de gruwelijkheden van IS, wiens daden ook allemaal te herleiden zijn naar de koran. Alles wat IS doet staat letterlijk beschreven in de koran.
Steeds meer mensen beginnen in te zien dat de islam uiteindelijk alleen maar dood en verderf veroorzaakt maar gelukkig ontstaat er ook steeds meer weerstand tegen de aanwezigheid van die islam.
Steeds meer mensen worden gebrainwasht door haatdragende geldschieters (als David Horowitz) van Geert Wilders bedoel je. Die als agenda hebben om inderdaad, Islam te verbannen, zoals de vijanden van de Islam daar al eeuwen over dromen (plot na plot: voor de geïnteresseerden, lees de biografie van de profeet maar eens).quote:Op maandag 26 september 2016 00:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat doe je dan in het westen als je ons bloeddorstige moordenaars vind en de moslims slachtoffer van het grote boze westen?quote:Op maandag 26 september 2016 00:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Steeds meer mensen worden gebrainwasht door haatdragende geldschieters (als David Horowitz) van Geert Wilders bedoel je. Die als agenda hebben om inderdaad, Islam te verbannen, zoals de vijanden van de Islam daar al eeuwen over dromen (plot na plot: voor de geïnteresseerden, lees de biografie van de profeet maar eens).
Die aanslagen zijn onder verschillende categorieën te plaatsen; enerzijds naar legitieme doelwitten (legitiem zoals de hele wereld erover eens is wat legitiem is ten tijde van oorlog) en anderzijds naar niet-legitieme doelen. Als je een probleem hebt met die niet-legitieme doelen, dan hoor je nu nog harder te schreeuwen naar de westerse wereld die luchtaanvallen pleegt en daarbij meer burgerslachtoffers maakt. Dit doet ze al jaren, voordat Al-Qaeda and whatnot bestond.
Feiten zijn:
- De moslimwereld werd platgebombardeerd door VS voor 9/11
- Bij de bombardementen en militaire invasies door de VS en co, vallen er meer burgerdoden dan bij aanslagen in het westen. Belangrijk verschil: staatsterreur vs terreur door niet erkende groeperingen.
- De bombardementen vernietigen naast mensenlevens, ook de infrastructuur/ natuur en bezittingen van mensen. Brengen landen dus terug naar jaar 0.
- Bepaalde politici in het westen wedwijferen met elkaar over wie nog meer hardere maatregelen kan bedenken om moslims, als een gehele gemeenschap, kan onderdrukken. (naast het feit dat ze onder de mom van vrijheid van meningsuiting haat mogen zaaien over een groep mensen)
En zo zijn er veel meer zaken, waaruit duidelijk naar voren komt dat het leed dat moslimterroristen toebrengen aan het westen (als reactie) in het niet valt bij staatsterreur door westerse landen.
Kun je dat eens toelichten?quote:Op maandag 26 september 2016 00:24 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
waarom gebruik je woorden als 'ratio' en 'gebrainwashed' terwijl uit al je comments blijkt dat je deze woorden niet snapt.
Dit vraag ik mijzelf ook wel af ja, het westen staat voor alles waar je tegen bent, maar de sociale voorzieningen zijn wel lekker of zo?quote:Op maandag 26 september 2016 00:50 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Wat doe je dan in het westen als je ons bloeddorstige moordenaars vind en de moslims slachtoffer van het grote boze westen?
Jij staat niet voor een gematigde, seculiere, liberale islam. Maar voor een verschrikkelijke ideologie die we kunnen missen als kiespijn in het westen. Gadverdamme.
Die vraag vind ik ontzettend xenofobisch. Alsof ik als moslim geen recht heb om kritiek te uiten op de overheid en dan meteen mijn kritische houding naar de overheid linken aan mijn religieuze opvatting. Doe je dat ook bij niet-moslims uit linkse hoek? Of dat dan niet.quote:Op maandag 26 september 2016 00:50 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Wat doe je dan in het westen als je ons bloeddorstige moordenaars vind en de moslims slachtoffer van het grote boze westen?
Jij staat niet voor een gematigde, seculiere, liberale islam. Maar voor een verschrikkelijke ideologie die we kunnen missen als kiespijn in het westen. Gadverdamme.
Nja als `t aan mij lag trok ik de stekker uit de `oorlog`.. ben je gelijk ook van die hele volksverhuizingen af..geen rede meer om te `vluchten` naar een ander land..quote:Op maandag 26 september 2016 00:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Steeds meer mensen worden gebrainwasht door haatdragende geldschieters (als David Horowitz) van Geert Wilders bedoel je. Die als agenda hebben om inderdaad, Islam te verbannen, zoals de vijanden van de Islam daar al eeuwen over dromen (plot na plot: voor de geïnteresseerden, lees de biografie van de profeet maar eens).
Die aanslagen zijn onder verschillende categorieën te plaatsen; enerzijds naar legitieme doelwitten (legitiem zoals de hele wereld erover eens is wat legitiem is ten tijde van oorlog) en anderzijds naar niet-legitieme doelen. Als je een probleem hebt met die niet-legitieme doelen, dan hoor je nu nog harder te schreeuwen naar de westerse wereld die luchtaanvallen pleegt en daarbij meer burgerslachtoffers maakt. Dit doet ze al jaren, voordat Al-Qaeda and whatnot bestond.
Feiten zijn:
- De moslimwereld werd platgebombardeerd door VS voor 9/11
- Bij de bombardementen en militaire invasies door de VS en co, vallen er meer burgerdoden dan bij aanslagen in het westen. Belangrijk verschil: staatsterreur vs terreur door niet erkende groeperingen.
- De bombardementen vernietigen naast mensenlevens, ook de infrastructuur/ natuur en bezittingen van mensen. Brengen landen dus terug naar jaar 0.
- Bepaalde politici in het westen wedwijferen met elkaar over wie nog meer hardere maatregelen kan bedenken om moslims, als een gehele gemeenschap, kan onderdrukken. (naast het feit dat ze onder de mom van vrijheid van meningsuiting haat mogen zaaien over een groep mensen)
En zo zijn er veel meer zaken, waaruit duidelijk naar voren komt dat het leed dat moslimterroristen toebrengen aan het westen (als reactie) in het niet valt bij staatsterreur door westerse landen.
De overheid moet altijd op haar misdragingen aangesproken worden, anders krijg je dictatoriale taferelen.quote:Op maandag 26 september 2016 00:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit vraag ik mijzelf ook wel af ja, het westen staat voor alles waar je tegen bent, maar de sociale voorzieningen zijn wel lekker of zo?
Ja van mij mag je alle kritiek geven die je wilt, vraag mij dat alleen wel eens af, niet specifiek bij jou. Als ergens de regering(?) alles doet waar je tegen bent, dan ga je daar toch niet wonen? Door daar te gaan wonen en een bijdrage te leveren door te werken of iets steun je toch het geen waar je tegen bent?quote:Op maandag 26 september 2016 01:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De overheid moet altijd op haar misdragingen aangesproken worden, anders krijg je dictatoriale taferelen.
De regering hier doet niet alles waar ik tegen ben.quote:Op maandag 26 september 2016 01:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja van mij mag je alle kritiek geven die je wilt, vraag mij dat alleen wel eens af, niet specifiek bij jou. Als ergens de regering(?) alles doet waar je tegen bent, dan ga je daar toch niet wonen? Door daar te gaan wonen en een bijdrage te leveren door te werken of iets steun je toch het geen waar je tegen bent?
Als ik het idee zou hebben dat een mensenrechtenactivist alles van zijn of haar land verkeerd zou vinden wel ja, niet omdat iemand al dan niet moslim zou zijn als je dat soms denktquote:Op maandag 26 september 2016 01:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De regering hier doet niet alles waar ik tegen ben.
Buitenlands beleid is waar ik een probleem mee heb. Stel je die vraag ook aan mensenrechtenactivisten? Dat ze beter uit hun land kunnen vertrekken als ze het oneens zijn met het beleid aldaar
De VS als wereldmacht heeft alle landen in haar greep, of je werkt mee met ze of ze verklaren je de oorlog.
Ik heb het al in de laatste alinea duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 26 september 2016 01:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als ik het idee zou hebben dat een mensenrechtenactivist alles van zijn of haar land verkeerd zou vinden wel ja, niet omdat iemand al dan niet moslim zou zijn als je dat soms denkt. En ik vraag je niet het land te vertrekken, ik vroeg waarom je dit in jouw ogen verkeerde beleid zou willen steunen.
Je projecteert. Don't be mad.quote:Op maandag 26 september 2016 01:18 schreef workhard12 het volgende:
Dit wijf is zo schizofreen en vol hate.
Ja ik heb het gelezenquote:Op maandag 26 september 2016 01:20 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik heb het al in de laatste alinea duidelijk gemaakt.
Geert Wilders is zeer zeker in de eerste fasen van Hitler.quote:Op maandag 26 september 2016 01:20 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Oh die hadden we nog niet gehad. Wilders vergelijken met Hitler . Goh wat verdraagzaam. Lekker dapper doen via internet maar in het echte leven ER genoegen mee nemen dat jij het lage hoertje van je man bent. Lage hoer die Moet gehoorzamen
Je noemt mij nu nazi. Redelijk bizar.. Ga vooral zo door. Komt niks constructiefs uit want niemand die ooit met jou om wil gaan op deze manier.quote:Op maandag 26 september 2016 01:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Geert Wilders is zeer zeker in de eerste fasen van Hitler.
Zoals joden ten tijde van Hitler, worden moslims door Geert wilders ook met criminaliteit gelinkt: Zoals joden, worden moslims ook om hun uiterlijk belachelijk gemaakt ("voddentax').
Zoals het 'joodse probleem' ten tijde van Hitler, wordt er ook over 'het marokkanen probleem' (marokkanen uiteraard voor de pvv synoniem met moslim) gesproken.
Volop wordt er propaganda verspreidt over moslims, dat ze allemaal niet deugen en aangepakt moeten worden. Dit kan en mag allemaal. Als het zo ver komt dat moslims hier vervolgd worden, dan gaan typetjes zoals jij de geschiedenis in als de 2de nazi's/nazisympathisanten.
En de rest van je gescheld ga ik natuurlijk melding van maken.
Besef wel dat normale moslims de dupe worden van jouw gedrag. Meer zeg ik niet. Schaam je mevrouwquote:Op maandag 26 september 2016 01:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Geert Wilders is zeer zeker in de eerste fasen van Hitler.
Zoals joden ten tijde van Hitler, worden moslims door Geert wilders ook met criminaliteit gelinkt: Zoals joden, worden moslims ook om hun uiterlijk belachelijk gemaakt ("voddentax').
Zoals het 'joodse probleem' ten tijde van Hitler, wordt er ook over 'het marokkanen probleem' (marokkanen uiteraard voor de pvv synoniem met moslim) gesproken.
Volop wordt er propaganda verspreidt over moslims, dat ze allemaal niet deugen en aangepakt moeten worden. Dit kan en mag allemaal. Als het zo ver komt dat moslims hier vervolgd worden, dan gaan typetjes zoals jij de geschiedenis in als de 2de nazi's/nazisympathisanten.
En de rest van je gescheld ga ik natuurlijk melding van maken.
Ik hoef ook niet aardig gevonden te worden. Vind het veel belangrijker dat ik kan zeggen wat ik vind en waar ik achter sta.quote:Op maandag 26 september 2016 01:34 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Je noemt mij nu nazi. Redelijk bizar.. Ga vooral zo door. Komt niks constructiefs uit want niemand die ooit met jou om wil gaan op deze manier.
Niet klagen dat je overal in faalt Dan he
Niemand hoeft de dupe te worden van het gedrag van de ander. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Dat soort taal spreken slechts nazi-achtige figuren.quote:Op maandag 26 september 2016 01:37 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Besef wel dat normale moslims de dupe worden van jouw gedrag. Meer zeg ik niet. Schaam je mevrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |