Nee als je van de Islam afwijkt en stopt. Wil je familie niks meer met je Te maken hebben en word je in Islam landen vervolgd of gedood.quote:Op zondag 25 september 2016 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er behandelingen voor dit soort aandoeningen?
Ik zou je gedachten toch even gaan overleggen met een professional, wellicht kan er nog het een en ander gedaan worden in een gesloten inrichting.quote:Op zondag 25 september 2016 12:12 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Nee als je van de Islam afwijkt en stopt. Wil je familie niks meer met je Te maken hebben en word je in Islam landen vervolgd of gedood.
De extremisten en vrouwenverkrachters zijn niet je broeders hoop ik.quote:Op zondag 25 september 2016 12:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
het lijkt me duidelijk dat TS meer haat in zich heeft dan al mijn broeders tezamen.
Dat zijn inderdaad mensen die de Islam misbruiken om hun eigen losbandigheden goed te praten.quote:Op zondag 25 september 2016 12:29 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
De extremisten en vrouwenverkrachters zijn niet je broeders hoop ik.
Oh Dan hoort het niet hij de Islam? En de onderdrukking van Anders gelocigen Dan?quote:Op zondag 25 september 2016 12:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad mensen die de Islam misbruiken om hun eigen losbandigheden goed te praten.
Als vredige moslim betaal ik ook gewoon belasting? En nee, verkrachters en mensen die zichzelf opblazen zijn geen moslims, maar criminelen.quote:Op zondag 25 september 2016 12:36 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Oh Dan hoort het niet hij de Islam? En de onderdrukking van Anders gelocigen Dan?
Ohja die moeten belasting betalen.
Je kan beide zijn. Ook de extremisten zijn moslims. Jij bepaalt jammer genoeg niet wie wel en geen moslim is. Christelijke en joodse criminelen zijn ook gewoon christeijk en joods.quote:Op zondag 25 september 2016 12:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als vredige moslim betaal ik ook gewoon belasting? En nee, verkrachters en mensen die zichzelf opblazen zijn geen moslims, maar criminelen.
Ik bedoel natuurlijk dat het binnen de Islam gewoonte is om Christenen deze keuze voor Te leggen: Bekeren tot Islam of blasting betalen.quote:Op zondag 25 september 2016 12:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als vredige moslim betaal ik ook gewoon belasting? En nee, verkrachters en mensen die zichzelf opblazen zijn geen moslims, maar criminelen.
Mooi hoe je eerst zegt wie moslims zijn om vervolgens belerend te prediken dat ie niet kan bepalen wie moslim is.quote:Op zondag 25 september 2016 13:02 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Je kan beide zijn. Ook de extremisten zijn moslims. Jij bepaalt jammer genoeg niet wie wel en geen moslim is. Christelijke en joodse criminelen zijn ook gewoon christeijk en joods.
Als je geen moslim bent is t niet haram nee.quote:Op zondag 25 september 2016 13:04 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat het binnen de Islam gewoonte is om Christenen deze keuze voor Te leggen: Bekeren tot Islam of blasting betalen.
Dus het is of moslim zijn. Of dood/belasting betalen?quote:Op zondag 25 september 2016 13:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je geen moslim bent is t niet haram nee.
Wat heeft de dood er mee te maken?quote:Op zondag 25 september 2016 13:08 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Dus het is of moslim zijn. Of dood/belasting betalen?
Ik zeg niet wie wel en niet moslim zijn. Ik zeg dat een crimineel zijn niet je religie uitsluit. Dat bepaal ik niet, dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 25 september 2016 13:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mooi hoe je eerst zegt wie moslims zijn om vervolgens belerend te prediken dat ie niet kan bepalen wie moslim is.
Genoten van deze comment, dank daarvoor.
Eerst noem je twee keer hetzelfde en vervolgens noem je iets wat beide nogmaals aanduidt + een hele groep erbij.quote:
of verhuizenquote:Op zondag 25 september 2016 13:08 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Dus het is of moslim zijn. Of dood/belasting betalen?
Ja maar niet om een religie die je aanhangt. Zouden wij eens moeten doen... jou belasting moeten betalen omdat je moslim bent. Snap je het punt? Dan zou je toch ook gaan janken?quote:Op zondag 25 september 2016 15:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
of verhuizen
Hier betaal je toch ook belasting
Nee dwaas. Aanhangers van andere religies belasting laten betalen omdat ze dan geloof aanhangen is racisme.quote:Op zondag 25 september 2016 15:12 schreef PSVCL het volgende:
Kan dit topic weg ?
Linkdump en een racistisch topic
je betaald dan een beschermingsbelasting van bijna niets.quote:Op zondag 25 september 2016 15:16 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Ja maar niet om een religie die je aanhangt. Zouden wij eens moeten doen... jou belasting moeten betalen omdat je moslim bent. Snap je het punt? Dan zou je toch ook gaan janken?
Aha, je zegt nu dus eigenlijk dat de Islam een sorrt maffiapraktijk is.quote:Op zondag 25 september 2016 15:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je betaald dan een beschermingsbelasting
Neequote:Op zondag 25 september 2016 15:31 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Aha, je zegt nu dus eigenlijk dat de Islam een sorrt maffiapraktijk is.
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 25 september 2016 15:12 schreef PSVCL het volgende:
Kan dit topic weg ?
Linkdump en een racistisch topic
whahahahaahquote:Op zondag 25 september 2016 15:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De islam is altijd een terechte klacht. Verwerpelijke militante ideologie.
het midden oosten en afrika wordt al eeuwen geteiserd door atheïstische joods en een christelijke terror en kolonisatie epidemiequote:Op zondag 25 september 2016 15:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Europa wordt geteisterd door moslimterrorisme en de islamitische verkrachtingsepidemie.
Ver van mijn bedshow. Overigens wordt het MO voornamelijk geteisterd moslimterreur. Soennieten en Sjiieten die elkaar al eeuwen proberen af te slachten.quote:Op zondag 25 september 2016 15:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het midden oosten en afrika wordt al eeuwen geteiserd door atheïstische joods en een christelijke terror en kolonisatie epidemie
quote:
Haha, meeste doden in het Midden-Oosten worden veroorzaakt door de islam.quote:Op zondag 25 september 2016 15:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
het midden oosten en afrika wordt al eeuwen geteiserd door atheïstische joods en een christelijke terror en kolonisatie epidemie
Hier betaalt men belasting voor zaken als sociale voorzieningen, niet om niet door een bepaalde religie onderdrukt te worden.quote:Op zondag 25 september 2016 15:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
of verhuizen
Hier betaal je toch ook belasting
hier wordt je onderdrukt door de belastingdienst hahaquote:Op zondag 25 september 2016 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier betaalt men belasting voor zaken als sociale voorzieningen, niet om niet door een bepaalde religie onderdrukt te worden.
Boeit me niet, zodra het ook betekent dat vrouwen gesluierd rond moeten lopen, homoseksuelen worden geëxecuteerd en kerken gesloopt.quote:Op zondag 25 september 2016 22:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hier wordt je onderdrukt door de belastingdienst haha
Is beschermingsbelasting ,maar een paar procent en ook het enige wat je moet dokken, de rest is gratis.
quote:Op zondag 25 september 2016 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er behandelingen voor dit soort aandoeningen?
Ze hebben gelijk toch? Wat gaat een afvallige aan moslims vragen wat hij moet doen om afvallig te worden/zijnquote:Op zondag 25 september 2016 12:17 schreef NobodyKerz het volgende:
Dit topic is nogal achterlijk, maar het zorgde ervoor dat ik ging googlen op het verlaten van de islam. Kijk dit topic:
http://www.ummah.com/foru(...)to-stop-being-muslim
Die reacties man. Wat een achterlijke mongolen, lijkt net een sekte.
Dat doe je dan ook.quote:Op zondag 25 september 2016 22:44 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ze hebben gelijk toch? Wat gaat een afvallige aan moslims vragen wat hij moet doen om afvallig te worden/zijn![]()
Is alsof iemand hier op fok mensen gaat vragen wat hij/zij moet doen om zich te bekeren tot de Islam
Waar heb je het over?quote:Op zondag 25 september 2016 22:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Weer lekker wat doe-het-zelf paketten gescoord om te kunnen knallen?
Nee, ik bedoel dat je dat impliciet van iedereen vraagt.quote:
niet te veel zuipenquote:Op zondag 25 september 2016 22:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Weer lekker wat doe-het-zelf paketten gescoord om te kunnen knallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |