Nee als je van de Islam afwijkt en stopt. Wil je familie niks meer met je Te maken hebben en word je in Islam landen vervolgd of gedood.quote:Op zondag 25 september 2016 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er behandelingen voor dit soort aandoeningen?
Ik zou je gedachten toch even gaan overleggen met een professional, wellicht kan er nog het een en ander gedaan worden in een gesloten inrichting.quote:Op zondag 25 september 2016 12:12 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Nee als je van de Islam afwijkt en stopt. Wil je familie niks meer met je Te maken hebben en word je in Islam landen vervolgd of gedood.
De extremisten en vrouwenverkrachters zijn niet je broeders hoop ik.quote:Op zondag 25 september 2016 12:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
het lijkt me duidelijk dat TS meer haat in zich heeft dan al mijn broeders tezamen.
Dat zijn inderdaad mensen die de Islam misbruiken om hun eigen losbandigheden goed te praten.quote:Op zondag 25 september 2016 12:29 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
De extremisten en vrouwenverkrachters zijn niet je broeders hoop ik.
Oh Dan hoort het niet hij de Islam? En de onderdrukking van Anders gelocigen Dan?quote:Op zondag 25 september 2016 12:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad mensen die de Islam misbruiken om hun eigen losbandigheden goed te praten.
Als vredige moslim betaal ik ook gewoon belasting? En nee, verkrachters en mensen die zichzelf opblazen zijn geen moslims, maar criminelen.quote:Op zondag 25 september 2016 12:36 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Oh Dan hoort het niet hij de Islam? En de onderdrukking van Anders gelocigen Dan?
Ohja die moeten belasting betalen.
Je kan beide zijn. Ook de extremisten zijn moslims. Jij bepaalt jammer genoeg niet wie wel en geen moslim is. Christelijke en joodse criminelen zijn ook gewoon christeijk en joods.quote:Op zondag 25 september 2016 12:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als vredige moslim betaal ik ook gewoon belasting? En nee, verkrachters en mensen die zichzelf opblazen zijn geen moslims, maar criminelen.
Ik bedoel natuurlijk dat het binnen de Islam gewoonte is om Christenen deze keuze voor Te leggen: Bekeren tot Islam of blasting betalen.quote:Op zondag 25 september 2016 12:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als vredige moslim betaal ik ook gewoon belasting? En nee, verkrachters en mensen die zichzelf opblazen zijn geen moslims, maar criminelen.
Mooi hoe je eerst zegt wie moslims zijn om vervolgens belerend te prediken dat ie niet kan bepalen wie moslim is.quote:Op zondag 25 september 2016 13:02 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Je kan beide zijn. Ook de extremisten zijn moslims. Jij bepaalt jammer genoeg niet wie wel en geen moslim is. Christelijke en joodse criminelen zijn ook gewoon christeijk en joods.
Als je geen moslim bent is t niet haram nee.quote:Op zondag 25 september 2016 13:04 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat het binnen de Islam gewoonte is om Christenen deze keuze voor Te leggen: Bekeren tot Islam of blasting betalen.
Dus het is of moslim zijn. Of dood/belasting betalen?quote:Op zondag 25 september 2016 13:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je geen moslim bent is t niet haram nee.
Wat heeft de dood er mee te maken?quote:Op zondag 25 september 2016 13:08 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Dus het is of moslim zijn. Of dood/belasting betalen?
Ik zeg niet wie wel en niet moslim zijn. Ik zeg dat een crimineel zijn niet je religie uitsluit. Dat bepaal ik niet, dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 25 september 2016 13:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mooi hoe je eerst zegt wie moslims zijn om vervolgens belerend te prediken dat ie niet kan bepalen wie moslim is.
Genoten van deze comment, dank daarvoor.
Eerst noem je twee keer hetzelfde en vervolgens noem je iets wat beide nogmaals aanduidt + een hele groep erbij.quote:
of verhuizenquote:Op zondag 25 september 2016 13:08 schreef workhard12 het volgende:
[..]
Dus het is of moslim zijn. Of dood/belasting betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |